4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
zdeněk 9.4.2009 18:04

nedělejte hloupou, dobře víte co je ona údajná norská vlajka

možná se časem prohlásí vlajkou EU.

Klička 9.4.2009 17:54

Re: Demokratická Evropa?

Pane gh, nepovažuji se za fašistu a za komunistu již vůbec ne. Proti komunistům jsem vystupoval již v době, kdy jste možná ještě nebyl na světě. Nemohu likvidovat něco, co zde očividně neexistuje. Z Vašeho příspěvku je patrné, že sám nevíte co to demokracie je a necháte se ohlupovat politickou lží, ať již z jakékoliv strany. Demokracie nemá oficiální definici, vychází se zde z pojmu "demos krates", což znamená česky vláda lidu, lépe řečeno vláda občanů.   Nikoliv vláda politických stran.

cb 9.4.2009 17:44

Re: Ono to je jinak

Neexistuje zadny vycuc, je to smlouva.

Honza II 9.4.2009 17:36

Re: Soudruhu Bednářovi

Xavere - ty máš asi zabedněnej mozek,kdyby nás neosvobodili rusové (rudá armáda),tak bys tady možná ani nebyl. Snad si nemyslíš,že bez mohutné ofenzívy rudé armády,by někdo jiný zastavil Hitlera ??

Hrdlička. 9.4.2009 17:31

Re: Pan Bednář

Bednář filozof, to nemyslíte vážně, snad je to marťan, ale řada lidí jak je vidět mu naletí.

josef krouman 9.4.2009 17:16

eurověřící to mají jasné, asi jako jehovisti

josef krouman 9.4.2009 17:14

Re: Vidím, že autor toho o EU "ví" hodně.

pokud vy víte, pak jste darebák.

Pamětník 9.4.2009 16:59

Naši předkové byli eurozrádci?

Pane Bednáři, plně souhlasím s Vaším názorem na Lisabonskou smlouvu. Když sleduji diskusní příspěvky, dělá se mi mnohdy nanic z úrovně vyjadřování  některých  diskutujících.Snad jen slepý nevidí, že přijetím smlouvy ztrácíme značnou část své suverenity. A s "omezenou suverenitou" máme své zkušenosti. To už tu jednou bylo. Pokládám za tragedii, že většina národa se tak ochotně zříká patriotismu a vědomí sounáležitosti s předcházejícími generacemi, s naší minulostí a odvěkou touhou po národní samostatnosti.

Náhodný kolemjdoucí 9.4.2009 16:43

Co je to to politický filosof?

Představuji si že filosof  uvažuje nad sebou i společností a hledá obecné pravdy a řešení problémů. Politik hledá cestu jak ztransformovat veřejné prostředky ve své osobní.  Takže politický filosof je člověk, který si vymýšlí obecné teorie pro zdůvodnění svého osobního prospěchu.

Petr Brodský 9.4.2009 16:34

Kličko, a kde je to řečeno? V jakémsi novinovém článku.

Článek v novinách, vybraný eurofobem není lisabonká smlouva o nic víc, než vaše výkřiiky.

Tímto způsobem čeští xenofobové do omrzení v minulých letech radostně opakovali jednu blbost,  vyslovenou Chirakem, který byl již i ve francii v té době naprosto nepopulární.

Johny 9.4.2009 16:25

Ono to je jinak

Ještě před tak rokem jsem byl spíše odpůrce Lisabonské smlouvy, pak jsem si ji přečetl a také jsem učinil zkušenost s naším soudním systémem.

To před čím auto Bednář hrozí tam samozřejmě není. Doporučuji si přečíst alespoň výcuc, když už někdo nemá náladu číst celý text: http://europa.eu/lisbon_treaty/glance/index_cs.htm

Smlouva není nic jiného než upravení existujících smluv, to zhoršení pozice ČR je pouze v marginálních záležitostech, ty podstatné jsou stále jednomyslné. 

Navíc je tam zakomponovaná právně závazně Listina základních práv, což umožňuje běžnému českému občanovi hájit se i před evropským soudem. Právě tohle považuji za maximální přínos, současná praxe v ČR nedokáže hájit práva občanů (moje vlastní zkušenost) a možnost například vymáhat stejný a rovnoprávný přístup státu k občanovi je plus. Například to umožní bránit se svévůli úředníků v situaci, kdy někdo něco dostane a jiný ne, stát bude muset přistupovat ke všem stejně.

Harpyje 9.4.2009 16:20

Re: zato vy prý nejraději pózujete před údajnou Norskou vlajkou

Mohl byste mi vysvětlit jaký je rozdíl mezi norskou (s malým n) a údajnou norskou vlajkou? Děkuji předem.

zdeněk 9.4.2009 16:02

zato vy prý nejraději pózujete před údajnou Norskou vlajkou

janoryna 9.4.2009 15:59

Re: až portugalci odsouhlasí že jejich deficit jim zaplatí z přebytků češi

a je správné, že moraváci přispívali na deficit Prahy po povodni v roce 2002 a pražáci moravákům v roce 1997? podle zdeňka se to mělo vetovat !

tomcat 9.4.2009 15:57

Re: Vidím, že autor toho o EU "ví" hodně.

direct effect = přímý účinek, může bejt i nepřímej (pozor však jestli je vertikální nebo horizontální)

JohnM 9.4.2009 15:49

Pan Bednář

Nepotěším vás ..stále kvoká, stále kvoká.....

Harpyje 9.4.2009 15:44

Je to možné,

aby někdo něco takového myslel vážně? 8-o 8-o Politický filosof! ;-D

Mgr.Milda 9.4.2009 15:41

Avanti, diletanti, kde kdo si jednoduše dá titul politický myslitel.

máme na Hradě také takového děda- vševěda, veškeré vzdělání v něm našlo singulární bod, black hole. Takže, světový mír byl velmi posílen založením EU, neboť tradiční spory mezi členy jako Francie, Německo, GB atd se řeší jednáním, ne válkou. I když autor zřejmě považuje stržení železné opony mezi ČSSR a zbytkem Evropy za debakl, protože nám sem nalezli cizinci, kteří s SWR, bývalou Čekou neboli KGB nespolupracují, dokonce nás navádějí k neposlušnosti vůči Moskvě. I když se vám to, soudruzi, zatím daří, zabránit takovým jevům, dosadili jste do čela státu svého člověka, všechny, kdo by chtěli samostatně něco udělat pro naši republiku, aniž by si předem zařídili požehnání z Moskvy, se vám podařilo odstranit z české politiky, ještě se nesmějte do pěstičky.

Finrod Felagund 9.4.2009 15:35

Vidím, že autor toho o EU "ví" hodně.

Koukám, že jste taktně zamlčel klauzuli vzájemné solidarity okopírovanou z článku 5 Washingtonské smlouvy, tedy fakt, že útok na jednoho je útok na všechny (to dnes není), jakož i povinnost pomáhat při teroristických útocích či živelných pohromách. To je určitě další známka diktatury, že? Stejně jako toho autor evidentně hodně "ví" o pilířové struktuře EU a o tom, že se s LS mezivládní struktura bez přímého efektu (direct effect, neznám český pojem správně) z 2. pilíře (Common Foreign and Security Policy) a 3. pilíře (Justice and Home Affairs) přesunou do komunitární úrovni, tedy od European Council k European Commission. Rád bych rovněž upozornil na to, že většina obyvatel ČR je podle všeho příchylná k různým Paroubkům, bolševikům a jiným izolacionistickým cvokům, zpravidla rusofilních, kterým holt LS z tohoto principu překáží. Pane, Váš článek je výkřik, o LS nejspíš nevíte vůbec nic.

Sumo 9.4.2009 15:26

Re: Proč?

Já jsem sice taky hlasoval ne, ale dnešní Unie a ta, do které jsme vstupovali už spolu mají málo společného.

Mgr.Milda 9.4.2009 15:25

Re: až portugalci odsouhlasí že jejich deficit jim zaplatí z přebytků češi

nuže, co brání Čechům, odsouhlasit si, že nám třeba Němci nebo Holanďané  zaplatí za návštěvu Prahy vstupné? Bývalo to tak.

IvaA 9.4.2009 15:05

Re: autor není filozos, ale propagandista

Rousseau je typický případ intelektuála, který tak dlouho činil dobro, až si příšerně zkrvavil ruce a přinesl neštěstí ohromnému množství lidí.

MGM 9.4.2009 14:50

Re: Ano, pane autore, stoprocebtně souhlasím !!! To, co píšete sice nevidí hlupáci, ale za to to velmi dobře vidí a prosazují socialisté !!! Dzp.

Odpusťte, ale kde máte jakékoliv důkazy, že "Klaus zorganizoval zrušení pravicové vlády"? To, že se vyjádřil, že má rád Bursíka jako vosinu v pr..., přece ještě není organizování zrušení vlády. Navíc, nakolik to byla "pravicová" vláda, s lidovci a zelenými vyděrači? Ale, abyste mi rozuměl, já nevítám pád vlády, jenom pořád nevím, odkud mají všichni zaručené informace, že to zorganizoval Klaus. Někdo je přede mnou tají a jenom slyším, že Klaus.. Takže, máte nějaké linky?

www racek 9.4.2009 14:44

no,, ty vodrážky nakonec

dobrý a pravdivý. akorát jen z 10 až 15%. zbytek je zamlčen ...autor to moc dobře ví ... takže takový agitační text, kdy se autor snaží dokázat teze, které měl dopředu jasné. škoda. to filosofové nedělají.

asi jsem neměl nadávat, vždyť je venku hezky. tak se teda omlouvám.

zdeněk 9.4.2009 14:41

až portugalci odsouhlasí že jejich deficit jim zaplatí z přebytků češi

budete souhlasit?

janoryna 9.4.2009 14:28

náš politický systém je méně demokratický

než ten co nám chystá EU. u nás všude rozhoduje většina a vůbec není třeba jednomyslnosti jako v současné EU. autore, to byste chtěl, aby opozice  v parlamentě nebo zastupitelstvu měla právo veta. vykládáte tady, že rozhodování hlasováním na základě většiny je totalita. vysvětlete, proč u nás je to dobře a v EU špatně.

zdeněk 9.4.2009 14:03

Re: mimochodem v sovětském bloku

R^R^ je budována nová říše římská

gh 9.4.2009 13:50

Re: Soudruhu Bednářovi

ano, vaši eurobolševičtí soudruzi tuto chybu zvanou demokracie a svoboda časem napraví .... a pak budete zase moci klidně spát aniž byste se zatěžoval myšlením (Y)

gh 9.4.2009 13:47

Re: Demokratická Evropa?

za prvé je to blábol a za druhé vaše řešení je očividně toto: zlikvidovat demokracii úplně ... takže si zahajlujte popřípadě zapějte internacionálu a zalezte zpátky do kanálu Rv

gh 9.4.2009 13:44

mimochodem v sovětském bloku

jsme měli alespoň formální suverenitu .. EUSSR nebudeme mít ani to

PS: economist napsal že bychom měli co nejdříve schválit LS protože už nemáme právo jakkoliv zasahovat do evropských záležitostí .. no comment ,prostě eurofašismus/eurobolševismus ruku v ruce válcují demokracii v evropě