4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Konec panslavismu

Celý svět sleduje statečný odpor ukrajinského národa vůči agresivnímu Rusku. Lidé, kteří brání svou zem, mají přirozeně větší motivaci než vojáci, kteří ji dobývají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Laurencikova 2.3.2022 20:02

R^

D. Laurencikova 2.3.2022 20:01

Ale no tak! Vy chcete skutecne srovnat matky s detmi, ktere utikaji z vedlejsi zeme, kde skutecne radi valka s mladymi chlapy z islamskych zemi a Afriky, kteri prisli za lepsim a pohodlnejsim bydlem a rodiny nechali doma? Jakypak panslavismus? Kdyby sem utikali za stejnych okolnosti jako Ukrajinci Rakusane, zrovna tak bychom je prijali a zabezpecili.

D. Laurencikova 2.3.2022 18:48

Pane Salajka, neni tomu tak. Nemci dnes oslavuji svoji porazku v kvetnu 1945 jako osvobozeni. Letos dokonce jakasi levicacka Antifa znicila i skromny pomnik obetem naletu na Drazdany. V Drazdanech zemrelo nejmene 30 tisic lidi, civilistu, jak vime, vcetne deti. Pamatnicek to byl jednoduchy, vlastne jen skulptura "truchlici divky v mori slz" polske umelkyne Malgorzaty Chodakowske. I to se nekterym zda moc!

D. Laurencikova 2.3.2022 18:32

R^R^R^

D. Laurencikova 2.3.2022 17:58

Pisete naproste nesmysly. Takoveto pausalizovani jako: "Ti Nemci, ti Rusaci, ti Cesi....." je velmi zvulgarizovane. Lenina s revoluci vyskolili a vyslali do Ruska s dovolenim na Zapade, v Nemecku a ve Svycarsku - to je nahodicka, co? Tady na Zapade vznikla cela levice, kterou jenom rusti Bolsevici sveho casu obohatili o jakousi drsnejsi notu. Podivejte se do jinych narodu, kolik milionu lidi maji jejich vudcove na svedomi. Napr. kambodzsky Pol Pot, Turci s jejich genocidou Armenu, Nemci s jejich arijskou nadrazenosti, Mao Tse Tung- ten vyvrazdil dokonce i vsechny vrabce v zemi! Atd. Kolik lidi padlo za obet Americkym "humanitnim valkam"? To prece jsou vzdycky jenom "kolateralni skody", mavame rukou. Neriskuje tu likvidaci celeho lidstava tak trochu take USA? "America first, to chtel az Donald Trump, jediny z USA prezidentu, ktery nezacal zadnou valku. Neznate historii a nemate prehled ani v soucasnost. Rusko je multinacionalni stat se 144 miliony obyvatel. Vy jste je hodil vsechny bez vyjimky do jednoho pytle!

V. Církva 2.3.2022 16:11

Co se týká Západu máte pravdu.

Co se týká primitivů Rusáků, co si neváží života, jste trochu vedle. To je safra náhoda, že měli Lenina s revolucí kdy zemřelo tolik lidí co za 1 války, za Stalina umíraly miliony hladem a teď náhodou na 20 let zvolili Puťera co povraždil už teď desetitisíce lidí a je schopen zlikvidovat i lidstvo celé. Za to jsou Rusové zodpovědní, to není náhoda.

Dobrá kolemtivní vina ne. Ti co nevolili Putina třeba jsou v ČR z politických důvodů nebo Gorbačov, takových Rusů si vážím.

Z. Lapil 2.3.2022 11:48

Máte pravdu, dávat vinu za minulost současníkům je mimoňství, ale já s tím, probůh, nezačal.

Jenom jsem možná politický či národnostně dospěl. Nebo je to ještě jednodušší. Moje predsudecna nedůvěra v komunisty se rozšířila na Rusy. Obávám se, že s tím moc nenadělám. Teď už to pro mě není objektivní politologie, ale naši/vaši. Aneb co se mě týká, Putin to podělal, jak se jen dalo. Je mi líto.

J. Nevrkla 2.3.2022 10:06

Má smysl vracet se do dob socialismu? Vracet se k Vietnamu, do obou válek, na Ukrajinu masakrujici Poláky? Hledání čehokoliv špatného na Rusy (zásadně nikdy na Ukrajince, kteří paradoxně měli z hlediska rozhodování a uskutečňování na invazi k nám v roce 68 větší podíl než Rusové), není fér.

J. Farda 2.3.2022 10:05

Putin Rusko do té katastrofy zavléká, ale o tom Vy Češi rodem, duší Rusové nechcete slyšet! Rv

D. Laurencikova 2.3.2022 9:33

R^:-)

D. Laurencikova 2.3.2022 9:32

Vite, ze to kolektivni hecovani proti Rusum uz nese ovoce? V Nemecku uz se objevuji restaurace s napisy na dverich: „Besucher mit russischem Paß sind bei uns im Haus unerwünscht.“ (Navstevnici s ruskym pasem jsou u nas nezadouci). Cili neco jako: "For white only", nebo: "Juden unerwünscht". Pred tim to byli politici AfD, kteri nesmeli do lecktere restaurece, pak neockovani - i ti negativni s testem.... Ted jsou to Rusove. Vyvesovaci takovychto ceduli se mne v kazde dobe z hloubi duse protivi!

D. Laurencikova 2.3.2022 8:59

Vedle jste vy. Podle vas je kazda ruska babuska zodpovedna za Putina a jeho generaly a je na ni, aby "odcinila" a "potrestala".... Ne, pane Divis. Kolektivni vina neexistuje, vina je vzdycky individualni! Nebo chcete byt zodpovedny za to, ze Ceska vlada nastolila tuhou cenzuru, aby si "hloupi obcane" nahodou neutvorili jiny nazor, nez je ten dovoleny? Pak abyste uz zacal "ocinovat" a "trestat". Nikdo krome vas nerekl, ze kdyz je Zapad v rozkladu, tak je resenim vychodni despocie. Na rozdil od vas si myslim, ze stalo za to, dat Rusku garanci, ze Ukrajina nebude nikdy v NATO, zda se mi to rozumejsi, nez riskovat treti svetovou. Ale vase jasnovidecke schopnosti jiste nemam. Nemam zadne zdroje, ze kterych vyplyva, ze Rusko schvaluje stalinovy zlociny. Muzete necim prispet? Jestli jste cetl Solzenicyna tak vite, ze v Rusku prakticky neni rodiny, ze ktere by nebyl nekdo odvlecen a nezmizel v Gulagu... Vsiml jste si, ze v EU uz sami nejsme daleko od urciteho sojuzu, presneji evropskeho suprastatu?

K. Salajka 2.3.2022 7:14

Největší komplex mají Němci z toho, že ačkoli jsou nejlepší, porazili jsme je my - Slované. S Caucasiany jste mě poučil. Bez ironie - jaká jsou ta další plemena ? To mizení se nedaří v Katalánsku, na Korsice, v Severním Irsku, Baskicku, Jižním Tyrolsku/Italové a Němci tu ve skutečnosti žijí separátně/, vlastně nikde, kde nebylo původní obyvatelstvo odsunuto. Orbán má na každém náměstí mapu Velkých Uher s připojenými maďarskými menšinami z okolních států včetně území. V tom je s ním opozice (Jabok) i slovenští Maďaři zajedno.

K. Salajka 2.3.2022 6:46

Ano, tím, že přijme podmínky, které jednostranně nadiktuje vítězná strana. To bude formálně Ukrajina, fakticky ti, kdo sice nevy.lásili Rusku válku ale dodávají Kijevu zbraně, provádějí špionáž pro Ukrajinu a formují a vysílají internacionální vojenské jednotky. Podstata bezpodmínečnosti spočívá v tom, že poražený buď přijme vše, co určí vítěz, nebo se pokračuje. Pokud jde o Rusy žijící na výc.odě Ukrajiny, nečekám odsun, ale vytvoření podobnýc. podmínek jako mají Srbové, kteří zůstali v Kosovu - ještě rádi odejdou, nebo se podrobí jako kdysi Bosňáci Osmanům.

S. Stará Kovárna 1.3.2022 23:03

Inu, já jsem Vám nevyvracel nic, jenom jsem se nechal slyšet (a byla to reakce na předchozí příspěvky), že hladomor na Ukrajině byl uměle vyvolán Ruskem (chcete-li SSSR, vedeného Ruskem)) se Stalinem v čele. A mimochodem, já opravdu vidím rozdíl mezi hladem a hladomorem....a máte pravdu - hlad není priveligium, ovšem nevzpomínám si, že bych to tvrdil.

J. Hrdlička 1.3.2022 22:43

A co jste mi vlastně teď z mého příspěvku vyvrátil? Že byl v Rusku menší hladomor, to je nějaké privilegium či co?

J. Farda 1.3.2022 22:40

Pane Diviši, co říct ještě - Salajkové a další zde jemu podobní exhibující spoluobčané zamindrákovaní z toho, že je jejich dlouholetý guru Zeman zradil, který v dosavadní bezvýhradné podpoře bolševického mordorského vražedného veleskřeta Putina otočil a prohlásil, že šílence je třeba zcela izolovat, Ukrajině poskytnout veškerou ekonomickou - včetně zbraňovou - podporu, a vyslovil důvodnost jejího přijetí do toxické Unie, a naopak zavést totální ekonomickou blokádu Ruska včetně odstřižení od SWIFTu, tu jen jako zoufalci expirují své hořké zklamání. Je utěší jen konečné vítězství zbraní Svaté Rusi nad banderovskými nacisty, a Ukrajina definitivně bude, jak Vožď slíbil, správně a rázně odkomunizovaná! Tak buďte shovívavý, a potěšte oko níže připojenou podobiznou lžicara Vladimíra Vladimíroviče s predikovanou dedikací! :-) https://img.blisty.cz/img/-18029.jpg?id=-18029&size=450&mg=0 - Святой Русский Император - пусть он скоро умрет, сукин син!

J. Farda 1.3.2022 21:45

To se pane Podracký hrubě mýlíte, podle hodnověrně pravdivých zpráv ruské strany hrdlořezové z Azova právě v nevyprovokované agresi vraždí nevinné Rusy jak v Donbaské, tak v Luhanské lidové republice. A že jste to ausgerechet Vy, osvědčený proruský patriot, posílám Vám reprezentativní podobiznu Vladimíra Vladimíroviče s mým osobním - jistě oceníte - přáním. Pokud se Vám bude líbit, můžete si ho osvojit. Mějte se, žijte blaze! ;-)

https://img.blisty.cz/img/-18029.jpg?id=-18029&size=450&mg=0

Святой Русский Император - пусть он скоро умрет, суки син!

S. Stará Kovárna 1.3.2022 21:41

R^

P. Diviš 1.3.2022 21:25

Vy tedy máte hodně komplexů ...

Caucasian je označení bílé rasy. Nevím proč, ale je.

V Bruseli jsou EUrosoudruzi a EUrosoudružky, to je pojem sám o sobě, bez rasového zabarvení. Nebojte, nesedím a nežiji jenom v Česku.

Srby a Chorvaty netřeba rozeštvávat, natož Rusy a Ukrajince, Srby a Bulhary, Srby a Albánce, Čechy a Poláky, Poláky a Ukrajince, Čecha a Němce, Čecha a SLováky, Slováky a Maďary... To vše jsou dávné křivdy, které z ekonomických i politických důvodů pozvolna mizí.

O Bruseli mám velmi špatné mínění, ovšem z úplně jiných důvodů, než národnostních. Zelený byrokratický korupční socialismus je dokonale nadnárodní.

P. Diviš 1.3.2022 21:16

Jako že nacisté rozpráší "fašouny"? Vy o těch tamních dějinách moc nevíte ...

P. Diviš 1.3.2022 21:13

Ruskou "kulturu" vražd, válek a zaostávání ...

P. Diviš 1.3.2022 21:13

Kolektivní vina se týká osob. Takže, to jste vedle.

Vinu nese stát a je na jeho občanech, aby ji odčinil (včetně potrestání těch, kdo to ve jménu státu nařídili).

Západ je v rozkladu, to ano. Řešením ovšem není východní despocie.

Gruzínec Džugašvili měl spoustu ruských i ukrajinských spolupachatelů, zlo páchali ve jménu sovětského státu, od něhož se Ukrajina distancuje a Rusko se k němu hlásí, je oficiálním nástupcem.

Odepření příslibu, že Ukrajina nebude v NATO je nesmysl. Putin chce obnovit Rusko v hranicích SSSR, na to nějaký příslib nestačí. Nedodržuje své přísliby, nevěří cizím.

J. Červený 1.3.2022 21:06

Pokud Rusové rozpráší fašouny z Azovského praporu, kteří na ruském etniku napáchali neskutečnou genocidu, tak to bude jen dobře. Nechápu, jak mohou ještě svobodně působit: https://echo24.cz/a/wSFFN/ukrajinsti-vojaci-meli-na-helmach-nacisticke-symboly Azovský batalion nadále působí především v oblasti Mariupol . Zielenský by je měl zlikvidovat, ale nějak se mu do toho nechce.

S. Stará Kovárna 1.3.2022 20:52

Stalin tlačil ruskou kulturu a trval na tom, že "neslovanské" národy musí následovat ruskému vzoru (tím se bavil zejména mezi 1930 až 1940. CO se týče toho hladomoru na Ukrajině, to byla jeho odezva na to, že jeho snahy o "kolektivizaci" nebyly na Ukrajině zrovna vítány a s hladem v Rusku se to nedá ani srovnat.

J. Hrdlička 1.3.2022 20:14

Bezpodmínečnou kapitulací rozumíte ukončení ruské agrese?

Z. Lapil 1.3.2022 20:04

No právě.

Ale proč by mi měl být vyčítán Čajkovskij, kromě toho, že je to vysloveně menšinový žánr?

L. Kuča 1.3.2022 20:03

Ale no tak, zaprvé, jak jste došel k tomu číslu (nejspíš podtlakovou extrakcí z prstu) .... Zadruhé, berete to i tak, že i ten Váš můžeme započítat mezi ty, jichž si netřeba považovat? To po nás přece nemůžete chtít ;-)

Z. Lapil 1.3.2022 20:01

Odkdy je jaderná zbraň obranná? Mj bych věřil, že pro Rusy je obtížnější trefit Kyjev než Paříž.

Z. Lapil 1.3.2022 19:59

Já pochopil jako že v dobách hluboko predsovetskych. Nijak mě to nepřekvapilo, potíže s povolením/nepovolení pobytu jsou v téhle souvislosti odjakziva. Ale jak píšu - slyšel jsem jedním uchem