19.5.2024 | Svátek má Ivo


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
i.h. 8.7.2009 10:27

Akorat ze se EU za nas

nepostavi, spiz pohrozi Cechum. To my zname z tricatych let, a Estonci z predlonska.

IH 8.7.2009 12:49

Re: Akorat ze se EU za nas

Nebude třeba, protože to kanaďané vzdají a to stačí. Pokud budeme mít víza do Kanady a kanaďané k nám ne, tak se Klausovi omluvím a stanu se euroskeptikem.

Pete Brich 8.7.2009 9:55

Ředitel evropského studijního programu Sciences Po Paris v Dijonu

Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.

"Politická diskuse o evropské integraci probíhá, a to velmi intenzivně. Dokládá to nespočet projevů, članků, knih či manifestů, které se přinejmenším od počátku 90. let točí kolem této otázky." Počínaje komunistickým manifestem se projevů, članků, knih či manifestů o socializmu a komunizmu publikovalo a publikuje mnohem více.

PB

Jantamos 8.7.2009 9:55

DEMAGOGIE

Německý ústavní soud sice rozhodl, že LS jako smlouva není v rozporu s německou ústavou, ale zároveň také rozhodl, že každý "zákon", který přijme EU dle znění Lisabonské smlouvy, může vstoupit v platnost na území SRN až teprve po demokratickém schválení Bundestagem, protože způsob schvalování "zákonů EU" jak je definuje Lisabonská smlouva není demokratický a tudíž není a priori v souladu s Ústavou SRN.

Je celkem příznačné, že o tomhle eurohujeři, demagogové a všechna česká média mlčí. Pokud ale čtete německý nebo rakouský tisk, není problém si tuhle informaci někde najít.

Klasický český rybníček: lži, demagogie, manipulace, vychcanost...

Xaver 82.117 8.7.2009 10:29

Tak tohle bych si o prezidentovi nedovolil říct...

;-)

Ghost Dog 8.7.2009 9:50

do brusele s Mackem...

..jo jo, tak to dopadá, když se ta Eurohujerská "většina" bojí té menšiny radikálů..proto asi obešly ta referenda..hrdinové z Brusele...

Fialka 8.7.2009 9:11

Takový smrkáč, řekla by moje matka

Svoboda opický klam..? fuj to mě otřepalo, co je to za institut co živí takové darmojedy a ještě mohou šířit bludy.. kdo je platí....? Mocní tvořitele nových pořádků?  Škoda času, příště si přeštu něco rozumného, i když to může být jiný názor něž můj, ale tohle....

westík 8.7.2009 8:39

Mno,

asi na rozdíl od pana Macka  si víc pamatuji-jsem pravděpodobně starší a nejsem placena  z peněz  evropského studijního programu Sciences Po Paris v Dijonu :-( Asi proto mně  současné  snahy o "nadnárodní "okruh v Evropě připomíná IV.říši anebo moderní socialistickou Internacionálu.

Srovnejte si !

http://www.fronta.cz/dokument/j-goebbels-projev-k-ceskym-novinarum-11-zari-1940-v-berline

King 8.7.2009 8:43

Škoda,že to nečte pan Macek!

R^R^.

tosek 8.7.2009 9:39

Re: Mno,

Říká vám něco pojem "srovnávat nesrovnatelné"? Evidentně vůbec nic. Gratuluji k vaší nezvdělanosti. Vy jste určitě obdivovatel kastelána Pražského hradu, že?

stanley 8.7.2009 10:09

Re: Mno,

Kdo je kastelán Pražského hradu? Obdivuju Vás, co všechno víte, vy musíte být vzdělaný.

tosek 8.7.2009 10:38

Re: Mno,

Ano, jsem vzdělaný, celkem slušně, děkuji. Kdo je kastelán Pražského hradu? Opravdu vás nic nenapadá? Zkuste hádat - můžete třikrát.

westík 8.7.2009 11:38

Re: Mno,

můžete,tosku, vysvětlit, v čem jsem "srovnávala  nesrovnatelné ?"   Asi je to průvodním jevem mé "nevzdělanosti",ale opravdu nechápu, jak souvisí můj obdiv Klause s posouzením  současné (a budoucí)  EU !  Na rozdíl od Vás ovšem nemám poddanství v krvi !

tosek 8.7.2009 11:46

Re: Mno,

Tak tedy: opravdu (a prosím zcela vážně) vám přijde relevantní srovnávat budování nacistické Evropy s vytvářením současné Evropské unie? Ano, opravdu? Pokud ano pak vám ale skutečně není rady ani pomoci. Ž

westík 8.7.2009 12:02

Re: Mno,

Kupodivu , ono mně to -na rozdíl od Vás, tosku, relevantní přijde !  Přečtěte si od Gisevia knihu Cesta do pekel ...jak to v Německu postupovalo od výmarské republiky ..... a o oněch "duších " národů si můžete přečíst Psychologické zákony vývoje národů  od Le Bona ..pokud tedy jste jako utajený inteligent  schopen čtené chápat !

tosek 8.7.2009 12:20

Re: Mno,

Výborně, gratuluji! Omlouvám se, opravdu nejsem schopen dosáhnout vaší demagogie a vidět v jednáních, názorech a postojích okupaci českých zemí v březnu 1939, napadení Polska v září 1939, napadení Nizozemí, Belgie a Francie na jaře 1940, obsazení Dánska a Norska, napadení Jugoslávie, Řecka, nálety na Londýn a mnoho dalších britských měst, napadení Sovětského svazu a samozřejmě další drobnosti německé okupační správy jako zatýkání, likvidaci politických i jiných skutečných protivníků či jen domnělých nepřátel, koncentrační tábory, holocaust, atd., atd. Prosím tedy o sdělení koho EU uvěznila pro jeho politické názory a koho nechala z téhož důvodu popravit.

westík 8.7.2009 12:34

Re: Mno,

no, tosku, k tomu mohu jen sdělit to, co napsal Chevalier o lidech Vašeho typu: "dostane-li se vzdělanost do hlavy magora, mívá to dalekosáhlé následky" :-/ Ale nevylučuji, že to nemá se vzdělaností nic společného, ale že se u Vás jedná o vrozenou vadu mysli !  Přečtěte si  toho Gisevia  ,a pak můžete "žvanit" !  On totiž ten nacismus nezačal okupací ČSR atd.:-(

tosek 8.7.2009 12:43

Re: Mno,

Děkuji za několik peprných nadávek, také nějaké umím, ale je poněkud pod mojí úroven je používat. Nacismus jistě nezačal okupací českých zemí (tady si vás dovolím opravit, nebot Německo neokupovalo ČSR), ale mnohem dříve a tady bych si naopak já vám doporučil přečíst třeba B. Hamannovou a její "Hitlerovu Víden". Pořád ale nevím jak politika, ideologie a agrese nacistického Německa souvisí s Evropskou unií. A prosil bych něco konkrétního.

tosek 8.7.2009 13:38

Re: Mno, tosku, tak si to srovnejte !

Ano, děkuji, již jsem si to přečetl ve vašem prvním odkazu, ale stále nenalézám žádnou podobnost mezi nacistickým Německem a Evropskou unií. A od vás se evidentně žádného příkladu také nedočkám.

King 8.7.2009 8:35

Pane Macku-povězte-jak se budeme mít v EU rádi a dobře-

-vždyť je to jednoduché:třeba se to dá nařídit jako Irům "ANO".

Ivan Nový 8.7.2009 8:26

Kecy,

eurokrati jsou zločinci!

Niky 8.7.2009 8:40

Re: Kecy,

Ano,bolševici a nacisti,soudruh jako soudruh.

Kajan 8.7.2009 8:10

Macku, jste ještě hloupé dítě ! Dzp.

AUVAJS 8.7.2009 8:02

Pane autore-z jakého důvodu se s LS pospíchá????

Mužete pro mne definovat EVROPANA?-jakou řečí se domluví?-za jak dlouho dostane občanství?-kde bude mít EU hranice?-jaké dějiny se děti budou učit?-pro vás jsou to určitě maličkosti............ale některé lidi takové "zbytečnosti"zajímají.

UFO 8.7.2009 8:09

Lidi potřebují fungující ekonomiku-a když to nejde v malém-

-z jakého důvodu by to mělo fungovat ve větším?Je to jen oddálení problémů ekonomiky ,ale ta pana Macka tolik nezajímá.Hlavně mít "širokou stranu rodnou"....

eTony 8.7.2009 7:56

jasně,

europacholku, takže svoboda člověka je optický klam, stejně tak jako spravedlnost a mír.

Bože, a ten manifest......... na blití.

Xury 8.7.2009 7:48

Rozličnost názorů

Pokud skutečně existují i jiné představy o formě evropské integrace, pak je zajímavé, že nejsou a ani nebyly veřejně prezentovány. Celá evropská ústava se upekla v Konventu za účasti zpravidla bývalých politiků a názory, které se při debatách údajně měly objevovat nebyly nikde zveřejněny. Je možné, že exitují politici, kteří mají pocit, že vše bylo vydiskutováno a byla vybrána nejlepší kompromisní varianta, ale obávám se, že národům se to jeví jinak. Žádné televizní diskuze na toto téma, žádné novinové články. Zdůrazňuji, že mám na mysli prezentaci různých variant integrace ne na jedné straně oslavu LS a na druhé její naprosté odmítání. A pokud jde o to schvalování v národních paralamentech. Odhaduji, že maximálně 10% poslanců tu smlouvu alespoň četlo. Konečně maďarský parlament ji schválil a ještě ani neměl k dispozici oficiální znění.

Marcela 8.7.2009 8:17

Re: Rozličnost názorů

tak, tak. Souhlas.

Petr Kohout 8.7.2009 7:26

Demokratický mandát je skvělá věc a jistě zárukou pravdy a lásky.

Demokratický mándát měli: Adof Hitler, Klement Gottwald, Napoleon III a další dle pana autora jistě vzoroví představitelé Evropy.