2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

EVROPA: Kdy bude v Německu stanné právo?

Právní předpisy, normy a veřejný „úzus“ totiž nedovolí současné německé vládě dělat s neovladatelnými imigranty prakticky nic. V zemi má být podle oficiálních údajů milion běženců (podle jiných snad až milion a půl) a i kdyby z nich jen 15 nebo 20 procent bylo nezvladatelných, což je odhad u dna možností, jedná se o 210 až 280 tisíc lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 14.1.2016 21:40

Re: Kdy bude v Německu stanné právo?

Mýlíte se. A zavíráte oči před realitou.

Měli by, ale nečiní tak, neboť z různých důvodů není dost tlaku, jenž by to po nich vyžadoval.

Ty kolínské hrátky jsou jen špička ledovce, kterou média už nemohla, resp. nemusela zatlouct.

Z. Čábelka 14.1.2016 1:24

Indie to dokázala

Indie dokázala islám vytlačit. Věřím, že mi Evropané jsme schopni to dokázat a snad i lépe. Nezáleží tolik na krutosti jako na vůli a síle odhodlání. Nic jiného nás stejně nečeká. Křížení kozla s ovcí jsme se smáli již mnohokrát. Zkoušet zanášet včely z červeného úlu do modrého k smíchu vůbec není, je to úchylnost smrtící pro oba úly. Na genetiku v tomto případě je pozdě. Odsun nezákonných ekonomických migrantů, militantních islamistů, zločinných přivandrovalců je možný! Drahé ale slušné řešení vidím v pronájmu ostrovů prostřednictvím EU a přemístění imigrantů do hotspotů tam. Žádný stát nemůže odmítnout občany své země podkud ztratí své dokumenty. Věřím, že ti, kteří pochopí, že táboření na ostrovech byť se zajištěnými životními potřebami, není to ono co čekali o své dokumenty požádají. Pokud někdo zvolí řešení ala Palestinci, je to jen jeho problém. Dobré na tom bude i to, že sousedem nebude Židovský stát.

J. Jurax 14.1.2016 1:28

Re: Indie to dokázala

"Indie dokázala islám vytlačit."

No, možná. Ale metodami, z nichž by se evropští lidskoprávníci s odpuštěním posrali.

Z. Čábelka 14.1.2016 1:59

Re: Indie to dokázala

Nic ve zlém ale to se pravděpodobně bohužel stalo hlavně těm co pocítili nůž svého vraha pod svojí bradou :o(. Myslím, bojím se, že i v tady v EU brzy bude ledacos takového s přispěním IS shlédnout. I sluníčka pochopí.

PS: Vážně ale upozorňuji, že já píšu o hotspotech ve standardech EU.

Z. Čábelka 14.1.2016 2:36

Re: Indie to dokázala

PS 2: Když bez pracovního usílí, tak ale bez peněz.

J. Kanioková 14.1.2016 1:32

Nevím o tom, že by Indie islám vytlačila,

sice z r. 2009, ale - Rusko, Německo, Čína, Indie. Co mají tyto země společného? Tak třeba že v nich žije víc muslimů než ve státech, jež se za muslimské tradičně považují. V Rusku je muslimů víc než v Jordánsku a v Libyi dohromady. V Německu víc než v Libanonu. V Číně víc než v Sýrii. A hinduistická Indie? Ta je co do počtu muslimů třetí na světě. I to vyplývá z nové studie mapující světový islám.

http://zpravy.idnes.cz/islam-vyznava-uz-skoro-ctvrtina-svetove-populace-fs2-/zahranicni.aspx?c=A091008_142818_zahranicni_ad

Islám v Indii - https://cs.wikipedia.org/wiki/Isl%C3%A1m_v_Indii

J. Kanioková 14.1.2016 1:40

Re: Nevím o tom, že by Indie islám vytlačila,

2015 - Studie: muslimové kolem roku 2050 početně vyrovnají křesťany

http://zpravy.e15.cz/zahranicni/udalosti/studie-muslimove-kolem-roku-2050-pocetne-vyrovnaji-krestany-1177880

Z. Čábelka 14.1.2016 2:22

Re: Nevím o tom, že by Indie islám vytlačila,

Paní Kanioková, jistě dle Vámi doložené demografie a vývoje je to pravda. Vidím ale stále: výsledek byl, je a nejspíš asi bude stejný - dělení, státní teror nebo "lidové" vraždění. Já Evropu dle zmíněného nechci!

PS:Díky, mám co studovat :o)

E. Vašátko 14.1.2016 8:35

Re: Nevím o tom, že by Indie islám vytlačila,

Indie Islám nevytlačila, Indie se prostě rozdělila a muslimům nechala polovinu území. Tak vznikl Pákistán. A dneska už má Indie znovu 15 % muslimů a pořád přibývají. To je hlavní problém. Jediná možnost - zavést pořádné a ne církevní školství a zlikvidovat náboženské školy muslimů. Protože likvidovat islám se musí od základů. A stejně se může podařit až tak v páté či šesté generaci, kdoví jestli.

J. Šimek 14.1.2016 9:02

Re: Nevím o tom, že by Indie islám vytlačila,

Rozloha Indie 3 288 000 km² a Pákistánu 796 095 km². S váma bych se chtěl dělit napůl. Vy budete za Pákistán a já za Indii, jo? :o):o):o)

E. Vašátko 14.1.2016 9:27

Re: Nevím o tom, že by Indie islám vytlačila,

Asi máte pravdu, ale důležité je, že muslimové měli kam jít a nikdo jim nebránil. Ostatně podívejte se na krásný film "Ghándí", tam je to alespoň zčásti v reálu, i se všemi problémy, které to přineslo. Tady v Evropě by bylo fajn, kdyby alespoň bylo kam ty muslimy vytlačit.

L. Křivan 14.1.2016 17:53

Re: Nevím o tom, že by Indie islám vytlačila,

Je kam muslimy vytlačit. Tam odkud přišli.

J. Schwarz 14.1.2016 9:19

Re: Indie to dokázala

Bohužel nedokázala, furt tam má 15% musulmanů kteří se množí rychleji než hinduisté.

J. Šimek 14.1.2016 9:49

Re: Indie to dokázala

Tak na to množení mi dejte link. Ne na Sputnik, prosím...

J. Kanioková 14.1.2016 1:23

Dost pravdivé,

jen se obávám, že tak hloupá je jen německá věrchuška. Protože -

Dvě přední německá periodika - Süddeutsche Zeitung a týdeník Focus - si vysloužila ostrou kritiku a nařčení ze sexismu a rasismu. Na svých titulních stranách v reakci na silvestrovské sexuální útoky otiskla provokativní ilustrace symbolizující osahávání německých žen přistěhovalci.... Obě titulní strany vyvolaly rozhořčené reakce na sociálních sítích. (!!!)

Zatímco Süddeutsche Zeitung se už na Twitteru omluvil s tím, že ilustrace měla opačný efekt, než redakce zamýšlela, šéfredaktor Focusu Ulrich Reitz vzkázal, že jeho periodikum nic podobného v plánu nemá.

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/391759-za-provokativni-ilustrace-sexualniho-nasili-sklidila-nemecka-media-ostrou-kritiku.html

J. Kanioková 14.1.2016 1:24

Uff... chyba

jen se obávám, že tak hloupá NENÍ jen německá věrchuška

J. Jurax 14.1.2016 1:31

Re: Dost pravdivé,

"Obě titulní strany vyvolaly rozhořčené reakce na sociálních sítích. (!!!)" ... inu, i na sociálních sítích zjevně jsou multikulti, politkorektníci, sebevražední lidskoprávníci, islamofilové a jiní podobní hňupi - a samozřejmě přímo i moslemíni

H. Lukešová 14.1.2016 0:49

Halík se rouhá Bohu, říká exmuslim, který je nyní katolíkem

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Exmuslim-ktery-se-stal-katolikem-Halik-se-rouha-Bohu-a-ma-islam-na-prvnim-miste-Papez-Frantisek-skodi-nam-vsem-Nesmime-dopustit-aby-migranti-udelali-z-Evropy-pustinu-417059

S. Netzer 14.1.2016 9:12

Re: Halík se rouhá Bohu, říká exmuslim, který je nyní katolíkem

Ten růžolící truhlář z Frydku je na slovo vzatý expert, o tom nemůže být pochyb. :-))))

J. Schwarz 14.1.2016 9:46

Re: Halík se rouhá Bohu, říká exmuslim, který je nyní katolíkem

tak co se teď v Německu hlásá jako křesťanská povinnost "lásky k bližnímu" je už za hranou kacířství, je až rouháním a snahou předstihnout v "příkladném chování" samotného Krista. Ale snad to byl už Kristus sám kdo se za hříšné lidstvo obětoval a tím je spasil! Dalších samozvaných spasitelů už není třeba!

B. Hamáček 14.1.2016 0:23

Pane Vlku

Pane Vlku , klobouk dolů , ve Vás už asi saze bouchly . Teď aby se to odehrálo i v jiných a ve velkém počtu.

Celá situace je bohužel jednoduchá , levicová verbež - od zelených až po ultrabolševiky se spikla proti zbytku Evropy a chce uchvátit veškerou moc za každou cenu ( i zničení světa). Máme sílu jim v tom zabránit , dokud to ještě alespoň trochu půjde ??!!

H. Lukešová 14.1.2016 0:21

Pan Trump má jednoznačně pravdu a bylo by požehnáním

pro celý svět, kdyby se stal prezidentem Spojených států amerických. On by další zamořování americké země muslimskými teroristy nedovolil. Ale levicová média jako NYT, CNN budou dělat všechno proto, aby Trump nevyhrál. Vše je v rukách Američanů.

U nás by pomohlo, kdyby se do českého parlamentu dostal BPI pana docenta Konvičky. Ale gestapácká cenzura smazala facebookové stránky IVČRN a i nakonec docentův profil. Takto v Evropě umírá svoboda. Doufám, že se po takovém hrozném útoku proti demokracii ještě více Čechů připojí k panu docentu Konvičkovi, se kterým sympatizuje již přes 163 000 Čechů a další budou přibývat. 80% Čechů u nás žádné muslimy nechce.

B. Hamáček 14.1.2016 0:28

Re: Pan Trump má jednoznačně pravdu a bylo by požehnáním

Levicová verbež chce uchvátit moc v Evropě a ve světě. Ve vedení EU jsou levicoví anarchisti a zločinci ze studentských bouří levičáků ze 60 a 70 let minulého století. Dnes se třepou a doufám plným právem o svoji moc.

H. Lukešová 14.1.2016 0:45

Re: Pan Trump má jednoznačně pravdu a bylo by požehnáním

Přesně tak. Celá levicová EU je semeništěm antisemitismu, jak píše na úvodníku pan Neff. Podporou palestinských grázlů EU financuje intifádu nožů, bodné, sečné a střelné útoky na izraelské Židy, najíždění auty do Izraelců, vraždění malých židovských dětí, EU je vinna protižidovským běsněním jak v Izraeli, tak i v Evropě, když do ní zve a vítá muslimy. Největšími antisemity jsou levicoví zločinní vítači. Kdo vítá muslimy, podporuje protižidovské útoky po celém světě.

B. Hamáček 14.1.2016 1:07

Re: Pan Trump má jednoznačně pravdu a bylo by požehnáním

S panem Trumpem mám jediný problém, moc se přibližuje Putinovi . To není moc zdravé.

H. Lukešová 14.1.2016 1:23

Re: Pan Trump má jednoznačně pravdu a bylo by požehnáním

No jo, to je úskalí, Putin samozřejmě není výhrou a nejsem příznivkyní Putina, leč v otázce islámu má naprostou pravdu, tak je holt nutné nad některými projevy zavřít obě oči. Ono se někdy říká, menší zlo pro větší dobro.

B. Hamáček 14.1.2016 1:38

Re: Pan Trump má jednoznačně pravdu a bylo by požehnáním

jen se obávám ,že Putin v zájmu dobýt nejméně Evropu s tím islámem je tajně ve spojení. Čili z bláta do louže.

Mimochodem , naprostou náhodou se mi dostal do ruky časopis "VÝBĚR" z roku 1941 , je tam zajímavý článek o mírumilovném islámu . Moho zkopírovat a poslat .

H. Lukešová 14.1.2016 1:53

Re: Pan Trump má jednoznačně pravdu a bylo by požehnáním

Jo to bych byla moc ráda, kdybyste mi ho prosím Vás poslal. Můj mail je haluk@seznam.cz

Budu ráda, když se mi ozvete, také mi přišlo spoustu zajímavých mailů od přátel, takže bych Vám i já něco poslala, tedy kdybyste chtěl.

V. Javora 14.1.2016 12:44

Re: Pan Trump má jednoznačně pravdu a bylo by požehnáním

No vidíte, pane Hamáčku a to ještě o dva příspěvky výše (čtu to odshora dolů), jsem si pomyslel, jaké že to máte vesměs správné názory. Nechci vám nic vymlouvat, ale myslím, že je už na čase nekostnatět zbytečně na již dávno překonaných mantrách. Pro změnu stanoviska je někdy dobré změnit stanoviště. Člověk tím kolikrát získá i lepší výhled, pohled a náhled.

B. Hamáček 14.1.2016 13:42

Re: Pan Trump má jednoznačně pravdu a bylo by požehnáním

Pane Javoro , kéž by jste měl pravdu, ale chodím po zeměkouli dost dlouho a setkal jsem se v politice a mocenských hrách z různými podrazy. Zejména z východní říše. Budu až večer.