29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

EVROPA: Juncker? Naprosto špatná volba

Napřed citát : „Něco odsouhlasíme a čekáme. Když nenastane žádný velký pokřik a vzpoury, protože většina vůbec nepochopila, co bylo rozhodnuto, tak pokračujeme – krok za krokem, až již neexistuje cesta zpátky.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. David 2.7.2014 9:27

Kupředu levá, zpátky ni krok !

Spojenci za války správně vyhodnotili, že by bylo chybou odstranit Hitlera, neboť jeho chaotické řízení Říše uspíší její pád.

Analogickou úvahu jistě netřeba napovídat.

P. Vítek 2.7.2014 10:12

Re: Kupředu levá, zpátky ni krok !

Skoda ze nevyhral Schulz

(existuje vyborny video,kde se hadaji se Sulikem....ten socan je vylozeny dacan)

R. Langer 2.7.2014 12:34

Re: Kupředu levá, zpátky ni krok !

Na tom něco bude... :-)

B. Graf 2.7.2014 9:18

Podpora Junckera je důkazem podvodného jednání eurolidovců..

...kteří se svým voličům prezentují jako křesťanští demokraté, ale podporují zákony, které jsou s křesťanstvím naprosto neslučitelné.

Sám Juncker o sobě lže, že je katolík, ale v Lucembursku se jako premiér zasadil o povolení umělých potratů a eutanázie - přes značný odpor tehdejšího papeže Benedikta XVI. Naši lidovci Junckera samozřejmě také podporují...

O "opoziční smlouvě", kterou eurolidovci podpoří ultrasocana Schulze, aby dále páchal zlo v europarlamentu ani nemluvě.

Fuj. Hnus. Bruselská rakovina likviduje evropskou civilizaci a kulturu.

P. Vítek 2.7.2014 9:54

Re: Podpora Junckera je důkazem podvodného jednání eurolidovců..

Ano.Socialismus je system,ve kterem se premnozuji blbci.

M. Prokop 2.7.2014 11:37

Re: Podpora Junckera je důkazem podvodného jednání eurolidovců..

Ty potraty, konec konců i to katolictví, bych mu ještě odpustil.

Ten EUnijní socialismus ne.

J. Boleslav 2.7.2014 11:47

Re:

Je to tak, naprosto s Vámi souhlasím.

J. Šimek 2.7.2014 8:53

Zahradil v europarlamentu? Naprosto špatná volba.

R. Gramblička 2.7.2014 8:55

Re: Zahradil v europarlamentu? Naprosto špatná volba.

zato s Kellerem a Ransdorfem jste určitě spokojen...

J. Šimek 2.7.2014 11:44

Re: Zahradil v europarlamentu? Naprosto špatná volba.

To je naprostý úlet.

P. Vítek 2.7.2014 9:50

Re: Zahradil v europarlamentu? Naprosto špatná volba.

Ze vy neumite zmenit ikonku?Jen ji vymazte a automaticky tam u vas zustane velky otaznik

J. Šimek 2.7.2014 11:57

Re: Zahradil v europarlamentu? Naprosto špatná volba.

Proč? Na té bandě se nezměnilo ani ň.

M. Prokop 2.7.2014 11:38

Re: Zahradil v europarlamentu? Naprosto špatná volba.

Relativně špatná, neboť existují mnohem horší.

Z námi zvolených je lepší jen jeden, Petr Mach.

J. Šimek 2.7.2014 11:57

Re: Zahradil v europarlamentu? Naprosto špatná volba.

Jestli Vám jde o extrém, tak ano.

M. Prokop 2.7.2014 12:53

Re: Zahradil v europarlamentu? Naprosto špatná volba.

O možnost přežití EU.

J. Šimek 2.7.2014 15:04

Re: Zahradil v europarlamentu? Naprosto špatná volba.

Beru ho, jako korektor eurohujerství, ale na opravdovou politiku nemá.

M. Josovič 2.7.2014 8:39

ubohé komentáře

Všimněte si, že těm pánům před Vámi vůbec nejde o diskuzi k tématu. Jediné, co umějí je nadávat autorovi a straně, kterou zastupuje.

S článkem pana Zahradila souhlasím. Přeji si Evropu národů s volným pohybem zboží, osob, kapitálu a služeb. Tak jaký byl původní záměr. Vše ostatní je historická fantasmagorie, která nás zavede na kraj propasti.

R. Gramblička 2.7.2014 8:55

Re: ubohé komentáře

tak tak, moje řeč

P. Vítek 2.7.2014 9:53

Re: ubohé komentáře

Navrh na precedu:Jara da Cimrman-prukopnik slepych ulicek.

J. Kratochvíl 2.7.2014 10:20

Re: ubohé komentáře

Jenže vývoj společnosti se nedá zastavit jako cokoliv v přírodě. Zastavit se nedá ani vývoj a změny v EU.  EU musí reagovat na globalizující se světovou ekonomiku, ať se to někomu líbí nebo ne.

M. Josovič 2.7.2014 10:49

Re: ubohé komentáře

Vývoj se nedá zastavit. Historie nám však ukazuje jasně. Všechny velké říše s centrálním řízením se v důsledku byrokracie a následných odstředivých tendencí vždy rozpadly. Jestli si někdo myslí, že v případě EU nastane zázrak, tak se, možná bohužel, mýlí.

Vždy musí v rámci celku zůstat prostor pro soutěživost, vzájemnou konkurenci apod. Možná řeknu teď něco úplně kacířského. Nejhorší "svinstvo" v EU je systém dotací. Protože ty právě neuvěřitelným způsobem poškozují (nebojím se říci ku...í) společný hospodářský trh. Zemědělské dotace, dotace býv. hejtmanovi SM kraje na jeho penzion a tisíce jiných příkladů jsou totálním nesmyslem, který poškozuje ostatní "hráče" na trhu.

USA, které je nám dáváno za vzor, je přece jen konglomerát spojený společným jazykem a velmi krátkou historií. Což v případě Evropy není pravda.

B. Graf 2.7.2014 11:04

Re: ubohé komentáře

Jenže eurosojuz reaguje tak, že podnikatelům vytvářejícím reálný zisk a reálná pracovní místa stále více škodí!

M. Prokop 2.7.2014 11:40

Re: ubohé komentáře

Pokud ovšem na ni reaguje socialismem (jako že reaguje), pak reaguje špatně.

Na výsledcích je to vidět, z průseru do průseru.

P. Brodský 2.7.2014 11:48

Jak vypadá volný pohyb zboží, osob, kapitálu a služeb bez

politické integrace si můžete ověřit na severoamerickém sdružení NAFTA.Běžte se podívat, jak to vypadá s volným pohybem na hranici Mexiko- USA.

M. Josovič 2.7.2014 12:57

Re: Jak vypadá volný pohyb zboží, osob, kapitálu a služeb bez

Ale samozřejmě. Co se děje na hranicích s Mexikem je dáno dvěma faktory

1. Totální ekonomickou nerovnováhou (zaostalostí Mexika proti USA)  obou zemí

2. Nezřízenou touhou Američanů po drogách.

Jak tyto problémy může odstranit politická integrace, centralizace a byrokratizace to opravdu nechápu pane Brodský.

J. Jurax 2.7.2014 19:02

Re: ubohé komentáře

Přesně.

J. Gogo 2.7.2014 8:02

Ještěže tady máme ODS a její slutné představitelé.

Oni totiž stále dokazují, že to dokážou a dělají všechno dobře. Kam to se svým béčkem TOP09 dotáhli, vidíme na každém kroku. EU je sice šílená organizace, ale představitel darebáků, který v PS pojídal holuby za účasti televizních kamer, by měl raději zpytovat svědomí  a mlčet. Představitel ODS kdyby řekl, že v noci je tma, tak se raději přesvědčím, jestli nesvítí slunce. Když byli u koryt, tak se s nikým nebavili a všem kritikům se smáli nebo je ignorovali. Teď jsou dojemně státotvorní.

P. Vítek 2.7.2014 10:00

Re: Ještěže tady máme ODS a její slutné představitelé.

I dorftrotl vi,ze je dnes streda.Jen vy si nechate namluvit,ze je utery.

J. Boleslav 2.7.2014 11:48

Re: Ještěže tady máme ODS a její slutné představitelé.

:-)))

V. Plocek 2.7.2014 1:08

EVROPA: Juncker? Naprosto špatná volba

Pan Zahradil jako člen ODS má vždy dobrý názor na EU. A jeho používání slova "aparátčík" ještě naznačuje zbytky bolševizmu v krvi. Jenom doufejme, že jeho mateřská strana v podzimních volbách vypadne a s ním i podobné vyloženě negativní názory.