Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EVROPA: Jsme ve válce
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P. Sulc 16.1.2015 0:33Re: No, solidarita Evropy a solidarita novinářů ... Naprosto souhlas, na 100 % |
P. Bryndza 14.1.2015 7:06Reakce na karikatury byla zvrácená nicméně je třeba přiznat,že se jednalo o karikatury dementní,ubohé,cílené na pobavení primitivnějších jedinců,typu diváků teletele apod. |
J. Jurax 14.1.2015 1:46Re: Pane protiBožský Sovo, No, mohli bychom využít technologické převahy, jíž se těšíme, vymyslet umělé dělohy a klonovat se :-D |
J. Jurax 14.1.2015 1:44Re: Jak získat převahu Jak kterých lidí ... a jak kde ... |
J. Jurax 14.1.2015 1:43Re: Moratorium na další imigraci Jen abychom se nezamýšleli moc dlouho - a hlavně naši politikové tuzemští, v evropských státech i v bruseli ... |
J. Jurax 14.1.2015 1:41Re: Poučení z dějin Ty odkazy výše platí, ale místní redakční systém se neumí vyrovnat s dlouhými řetězci odkazů a zobrazení příspěvku deformuje; stačí si ale deformovaný příspěvek zkopírovat třeba do Notepadu - zobrazí se celý. Takže text bez odkazů: No, téměř z poloviny - Němců zahynulo za války cca 7,5 miliónu, z toho bylo cca 1,8 miliónu civilistů (včetně zabitých samotnými Němci). Podle jedněch pramenů jich bylo před válkou v roce 1938 přes 78 miliónů, roce 1939 přes 80,6 miliónu, když se naši sudetští spoluobčané dostali kam je srdce táhlo; podle jiných pramenů jich bylo v roce 1939 cca 69 miliónů. Nevím, která čísla jsou platná, nicméně pořád to bude kolem deseti procent obětí ... |
J. Jurax 14.1.2015 1:34Re: Poučení z dějin No, téměř z poloviny - Němců zahynulo za války cca 7,5 miliónu, z toho bylo cca 1,8 miliónu civilistů (včetně zabitých samotnými Němci). Podle jedněch pramenů jich bylo před válkou v roce 1938 přes 78 miliónů, roce 1939 přes 80,6 miliónu, když se naši sudetští spoluobčané dostali kam je srdce táhlo -(http://www.valka.cz/clanek_5.html); podle jiných pramenů jich bylo v roce 1939 cca 69 miliónů - (http://cs.wikipedia.org/wiki/Po%C4%8Det_ob%C4%9Bt%C3%AD_druh%C3%A9_sv%C4%9Btov%C3%A9_v%C3%A1lky) Nevím, která čísla jsou platná, nicméně pořád to bude kolem deseti procent obětí ... |
J. Jurax 14.1.2015 1:16No, solidarita Evropy a solidarita novinářů ... Kdyby opravdu existovala, nevyšly den po atentátu v Evropě jediné noviny bez karikatury Mohameda s bombou v turbanu na první straně. Místo toho se zademonstrovalo, přičemž z úst politiků se všem dostalo ujištění, že islám je mírumilovný a neškodný, jen pár extrémistů to kazí ... i kdyby to byla pravda, jakože není, tak to bylo přinejmenším nechutné a mnichovanské. |
V. Čermák 13.1.2015 23:13Re: Pane protiBožský Sovo, A proč by to dokonalé měl měnit k vůli okamžitému přání hloupého? Snad, aby hlupákům dokázal, že může dělat cokoliv? Jen Bůh ví, co je dobré a co dobré není. My lidi si můžeme myslet to, nebo ono, posuzujeme to vždy teď hned, ale co je opravdu dobré se ukáže vždycky až později. A on dělá právě to, co je dobré natrvalo, i když to zrovna teď tak nevypadá. A Vy si zopakujte Joba, kap. 40,41 a taky 42, třeba se Vám rozsvítí. |
V. Čermák 13.1.2015 22:05Re: Moratorium na další imigraci Samozřejmě jsem si všiml, co dělají ONI, ale na rozdíl od Vás jsem si všiml i to, co děláme My. Takže teď je čas, zamyslet se nad tím, co MY jsme dělali a hlavně děláme blbě, co My bychom mohli od teď dělat líp. |
F. Farniente 13.1.2015 19:27Re: Moratorium na další imigraci Oni nám spíš nastavují kalašnikovy než zrcadlo, jestli jste si nevšiml, pane Čermáku. |
F. Farniente 13.1.2015 19:24Poučení z dějin SS, Gestapo a členové NSDAP netvořili ani 10% Němců. Přesto bylo nutné německý národ téměř z poloviny vyhubit, aby se zabránilo jejich řádění. Obávám se, že s muslimy to nepůjde jinak. |
J. Sova 13.1.2015 18:56Re: Pane protiBožský Sovo, Já bych to nezměnil, ale říkáte, že ani Bůh by to nedokázal? Lk 1,37 Neboť u Boha není nic nemožného. |
V. Čermák 13.1.2015 18:42Pane Jochu, byl jste alespoň na vojně? Vy jste takový válečný štváč, který vždycky hned ví, jak všechno řešit. Šel byste do boje sám, nebo tam jen před sebe nastrkujete jiné. Já bych to viděl tak, že ta lůza by prakticky bojovala a ta Vaše elita by je ze zázemí řídila. Tak to asi myslíte, neníliž pravda? |
V. Čermák 13.1.2015 18:35Re: Moratorium na další imigraci A příležitost k sebereflexi zřejmě přichází... |
V. Čermák 13.1.2015 18:34Pane protiBožský Sovo, Vy byste chtěl motlitbami změnit fakt, že porod bolí? A průběh těhotenství ( vývoje plodu ) byste chtěl motlitbami zkrátit z 9 měsíců např. na polovinu? A byl byste pak rozladěn, že Vás Bůh, v té Vaší blbosti, Nevyslyšel? |
V. Čermák 13.1.2015 18:17Re: Moratorium na další imigraci Jednak už je asi pozdě a druhak- Kdo by jí pak nastavil zrcadlo k sebereflexi? |
V. Čermák 13.1.2015 18:15Vy tady trousíte biblické výroky, ale doposud jste ani NEPOCHOPIL, že Ježíš oslovuje JEDNOTLIVCE, subjekty. To, co se děje okolo nás se týká společnosti a je to Vývoj-Naplňování Božího dokonalého stvoření. Zopakujte si raději Joba, kap. 40,41 a zejména 42. |
S. Landa 13.1.2015 18:07Re: Jak získat převahu Co nastavit druhou tvář? :-) |
S. Landa 13.1.2015 18:06Re: Pan Joch má pravdu až na jednu maličkost Tak to jsem netušil, že muslim, který nebojuje za burky, není muslim, ale ateista... :-) |
J. Brunner 13.1.2015 17:53Re: A zase jenom kecy a kecy. Jako v nadpisu, samé kecy a kecy. Kdy už lidé pochopí, že si bohy vymysleli sami? |
J. Kanioková 13.1.2015 17:46Moratorium na další imigraci z muslimských zemí.. Ano.. Multikulti je nesmysl, Evropa musí přestat ředit svou vlastní kulturu. |
V. Podracký 13.1.2015 15:21Pan Joch má pravdu až na jednu maličkost Tou je omyl, že s muslimy je možno v Evropě žít v míru. Neexistuje v podstatě mírný muslim. Pokud je, potom je to ateista, není to muslim. Muslim, který věří, musí bojovat. Bojovat za právo šária, za šátky a burky, za dalších mnoho věcí. Boj končí, když zvítězí právo šária a ostatní se mu podrobí. Potom můžeme žít pod vládou muslimů, mít poloviční právo, u soudu musí svědčit muslim, jinak není možná obhajoba atd. Terorismus je jen vrcholkem ledovce. V podstatě se vyskytuje tam, kde jsou muslimské komunity, protože "hodní" muslimové musí pomáhat tomu, který bojuje "džihád". Islám vládl jiným náboženstvím a potom byl klid a "tolerance". Jenže Evropa má přece svoje ideály? |
J. Sova 13.1.2015 14:24Re: Jak získat převahu Modlitby tedy nepomohou? |
R. Langer 13.1.2015 13:29Re: Jak získat převahu Ale kulový, lidí je jako sra*ek... :-P |
V. Němec 13.1.2015 12:18Jak získat převahu nad islámem? Je třeba, mláděži, mít dětí dvakrát víc než oni. To je jejich taktika a velmi účinná. Mít širokou, soudržnou rodinu, něco na způsob jak to hlásají křesťané. Minimum rozvodů a tak pak traumaty postižených dětí. |
J. Sova 13.1.2015 9:32Re: A zase jenom kecy a kecy. Mt 18,18 Amen, pravím vám, cokoli odmítnete na zemi, bude odmítnuto v nebi, a cokoli přijmete na zemi, bude přijato v nebi. Opět vám pravím, shodnou-li se dva z vás na zemi v prosbě o jakoukoli věc, můj nebeský Otec jim to učiní. |
J. Sova 13.1.2015 9:14Re: A zase jenom kecy a kecy. Proč s tím něco radikálního neudělají křesťané, když mají tu schopnost? Mk 11,24 Proto vám pravím: Věřte, že všecko, oč v modlitbě prosíte, je vám dáno, a budete to mít. Mt 21,22 A věříte-li, dostanete všecko, oč budete v modlitbě prosit. Jakub 1,6 „Nechť však prosí s důvěrou a nic nepochybuje. Kdo pochybuje, je podoben mořské vlně, hnané a zmítané vichřicí. Ať si takový člověk nemyslí, že od Pána něco dostane“. Co se tak pomodlit, aby islám zmizel ze světa, nebo alespoň z Evropy? |
K. Janyška 13.1.2015 9:13Hlavní nepřítel ? Socialismus, tedy tendence organizovat lidský svět. Ať už na náboženském nebo ateistickém principu. A to není možné. Je spontánním řádem lidské interakce a řídí nás, ne my jeho. Doučit, Jochu !!! Dzp. |
P. Sulc 13.1.2015 3:11Re: A zase jenom kecy a kecy. Máte pravdu. To ovsem neni tak spatna alternativa, byla by dosti uzinna. Pomohlo by to i aerolinkam do Afriky a na Strdni Vychod. |