8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

EVROPA: Je Česká republika opravdu naše?

Výrok prezidenta Zemana v jeho vánočním televizním proslovu o tom, že je Česká republika naše, vzbudil zaslouženou pozornost. V dnešním evropském (a bohužel stále více už i českém) multikulturálním poblouznění, kterému propadlo i nemalé množství jinak rozumných lidí, mu za něj musíme poděkovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Hejmala 16.2.2016 5:40

Pane Klausi

ČR je naše to určtě. Vaše je Rusko o tom jste nás převědčil ne jedenkrát

Melete a žvaníte pořád dokola jedno a to samé

J. Jurax 16.2.2016 1:33

Jako obvykle

má Klaus recht. Jak patrno, mnozí diskutéři to nezkousli ... :-)

J. Kanioková 15.2.2016 20:09

Pane Aldo,

vaše dnešní neobjektivita mě překvapila, měla jsem vás vždycky za bezva fér diskutéra.. ale ten příspěvek -

"Jste asi dost nevzdělaný. Jediným trestem za velezradu je ztráta funkce presidenta."

Takže velezrada - jistě by odstoupením ČR zachránil.. za cenu toho, že by po něm přišel někdo, kdo by byl vůči Bruseli daleko vstřícnější, loajálnější, poslušnější.. a nebyla by šance ho brzdit už prakticky žádná ..

S. Tomáš 15.2.2016 19:30

Úsměv Klausův

moje unavená pěst dřevorubce vždy okřeje

J. Kyselková 15.2.2016 19:13

Pane Václavíku -

kdesi daleko v debatě jste vznesl dotaz, nedám si pokoj a přidám se - proč chtěl VK, aby do EU bylo přijato Turecko ? Už tehdy mě to zmátlo. Nyní to dostává nový rozměr. Pro mne příšerný - v současném stěhování národů a aktivity musulmanů.

J. Kulheim 15.2.2016 19:37

Re: Pane Václavíku -

V kterém roce to bylo, paní Kyselková? Kdo vládl v té době v Turecku?

J. Kanioková 15.2.2016 19:47

Re: Pane Václavíku -

Samozřejmě, že si dělal iluze, že by tak v EU přibyl někdo, kdo by se neřídil nesmyslnými ušlechtilostmi politické korektnosti, ale spíš normálními ekonomickými preferencemi..

Tehdy ještě bylo Turecko jakž takž "normální"..

Z. Mikulášek 15.2.2016 20:10

Re: Pane Václavíku -

To jsem nikdy nepochopil, co tím Klaus tehdy sledoval a zvlášt v dnešním kontextu je to jeden z jeho největších omylů. Holt i mistr tesař se někdy utne ;-)

B. Rybák 15.2.2016 21:53

Re: Pane Václavíku -

Kdyby bylo tehdy Turecko přijato do EU, nevládnul by v něm dnes promuslimský, Ataturkův sekulární stát likvidující prezident Erdogan!

J. Kyselková 15.2.2016 20:15

Re: Pane Václavíku -

Souhlasím, paní Kanioková. Nedavno se VK vyjádřil nadšeně o Turecku. Já už si dám pokoj, díky. (Nemá tam snad milenku ?)

B. Rybák 15.2.2016 21:55

Re: Pane Václavíku -

Slyšela jste celé to jeho vyjádření, nebo jste byla o něm informována "našimi" politicko korektními masmédii?

B. Rybák 15.2.2016 21:47

Re: Pane Václavíku -

Přesně tak paní Kanioková!

J. Kyselková 15.2.2016 20:08

Re: Pane Václavíku -

Pane Václavíku - to na mně chcete moc. Ale pokusím se spekulovat - určitě to mělo svůj účel. Protože jsem klausovka - 100% účel dobrý. Ráda bych se ho zeptala. Rozumím jinak jeho počínání velmi dobře a vděčně.

V. Vaclavik 15.2.2016 20:20

Re: Pane Václavíku -

Neptal jsem se nejak ironicky, mozna jsem minul nejake vysvetleni

primo od zdroje, sam si to vysvetluji jako dalsi policek, podobny tomu amnesticnimu, tentokrat

EUnii. Nebo si snad predstavoval, ze by to posililo ten nas vychodni blok, jako protivahu Unii.

Jenze Turecko nikdy nemelo nejakou pokoru, sebereflexi, coz se od muslimu ostatne neda ocekavat a Turecko to vzdy naplnovalo. Jestlize chtelo a mozna porad chce Turecko do Unie, melo by samo pro to neco delat, ne se chovat po odmitnuti tak, ze to jen potvrzuje ze bylo dobre, ze bylo odmitnuto. Melo by se chovat tak, ze bychom ho zacali vnimat, jako reformovane, ze se opravdu chce stat zemi Zapadni kultury. Ovsem tomu jsem osobne nikdy neveril, tedy ze by to bylo mozne.

Neni od veci uvedomit si, ze Turecko je velka zeme a to sebou prinasi velikasske cile, nedostatek pokory ve smyslu uvedomovani si sveho mista, pokud by si pralo byt 'jednim z nas'. A to neni vec momentalni politiky, jak tu pise pan Kulheim, 'kdy ze to bylo'.

B. Rybák 15.2.2016 21:58

Re: Pane Václavíku -

Vy jste nikdy neslyšel o hnutí "mladoturků" a jeho vyústění do Ataturkovi sekulární revoluce?

J. Kyselková 15.2.2016 22:03

Re: Pane Václavíku -

Dík, pane Václavíku. Jen odporuji - amnestie VK - byla šance, ne zločinné spiknutí.

B. Rybák 15.2.2016 22:30

Re: Pane Václavíku -

Ano! Byla to šance na nápravu záměrně nefunkčního, odsouzení (komunistických) zločinců ustavičně odkládajícího Havlova soudního systému a záchrana jeho, v něm uvízlých svou satisfakci marně desetiletí očekávajících nekomunistických obětí!

J. Laták 15.2.2016 16:54

Zbytečně dlouhý článek

jsem nečetl a číst ho ani nebudu, ale vsadím se, že velmistr veškeré chytrosti, Václav Klaus, opět zanaříkal nad příšernostmi EU, do které nás sám vmanipuloval. Tímto článkem možná zaujme některé bratry Slováky, Zemana, nebo Fica, ale tutově potěší soudruhy v Kremlu. V Česku ho obdivuje bezvýznamná hrstka zaprděných fangličkářů.

J. Kulheim 15.2.2016 17:14

Re: Zbytečně dlouhý článek

Já si myslím, že článek byl krátký.

M. Moravcová 15.2.2016 17:43

Re: Zbytečně dlouhý článek

Požil jste gutalax? Nečetl jste, ale průjem máte.

J. Kanioková 15.2.2016 18:51

:))))))))))))

B. Rybák 15.2.2016 22:03

Re: Zbytečně dlouhý článek

Na psychiatrii tomu říkají klausofobie (bude léčitelná, až když bude možno rozum nadělovati)!

J. Škodák 16.2.2016 10:42

Re: Zbytečně dlouhý článek

To si pletete pojmy s dojmy. Je to klaustrofobie a rozum dostanete asi jen v případě,že přičiněním osvícenců jako Klaus,Zeman...nastoupí totalita a všichni budeme opět ve velkém lágru a tam teprve pochopíme co to byla ta klausofobie,na základě všudy přítomné klaustrofobie.

B. Rybák 16.2.2016 22:05

Re: Zbytečně dlouhý článek

Já už jsem to pochopil teď!

J. Laták 15.2.2016 23:17

Re: Zbytečně dlouhý článek

Gutalax? Děkuji, nemám zájem, ale u Vás to vypadá, že jste si Klausem nechala po.§.rat nejen hlavu, ale i dvorek. Nic si z toho nedělejte, tak skončilo víc milostpaniček, dříve soudružek.

S. Donát 15.2.2016 18:08

Re: Zbytečně dlouhý článek

Jestli je to na Vás moc písmenek, zkuste nějaké leporelo.

M. Vondráček 15.2.2016 18:23

Re: Zbytečně dlouhý článek

Nečetl a kritizuje . Dalšího komentáře netřeba.

J. Kyselková 15.2.2016 18:35

Re: Zbytečně dlouhý článek

Pane Lhotáku - já jsem překvapena Vaší reakcí nad článkem VK. Slova v tom článku a význam je velice závažný. Týká se to každého člověka, který tu žije. Přeci nejste puberťák, který si neovažuje přiznat hloubku problému a proto jen něco urážlivého zahejká. Já sama, jsem se v Lisabonské smlouvě utopila hned na první stránce, ale zvažovala jsem, zda má pravdu zatvrzelý Klaus anebo rozverný Topolánek. Dnes bych se přiklonila k tomu, že Topolánek LS taky pořádně nečetl. Takže tolik k LS.

Taky s EU je to skvěle vysvětleno - EHS - tak to začalo - hospodářská spolupráce států, kteří mají podle svých národních podmínek spolupodíl na hospodaření toho byrokratického tisícihlavého EUkolosu. (!?) Nemožno. Plýživý výsledek ukazuje velkou hrozbu - vládne jakási neduživá skvadra elit od zdi ke zdi. Dle autora už nejde v EU o spolek suverénních států, ale o "společenství občanů". (!) Fedrují sem nové občanstvo.

P. Kmoníček 15.2.2016 15:37

Pane Klausi,

četl jsem už mnoho Vašich studií o EU ,ČR a jejich vztahu.Vždy vítězila negativa ať politická či ekonomická.Zajímal by mne však Váš názor a rozbor situace kdy by ČR se nesnažila do EU vstoupit a také tam nevstoupila.Kde bychom nyní byli jak politicky tak ekonomicky.Vaše vysvětlení situace z tohoto pohledu jsem zatím nikde nevystopoval.Nevíte (čemuž nevěřím)jak bychom na tom byli,nebo nám to nechcete prozradit?

K. Janyška 15.2.2016 15:39

Re: Pane Klausi,

Strýcu, 3 velká negativa: mír, svoboda a spravedlnost. HIV pozitivní. Co tomu říkáte ? Dzp.