12.5.2024 | Svátek má Pankrác


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. 27.9.2008 16:36

Re: Vystupme z EU

V EU je blahobytno, to jo. 

Akorát že bez EU by nebylo jinak. A EU je zatím v pohodě, protože je z čeho brát a poddaní se nebouřej, majíce plné žlaby. Počkejte, až se žlaby vyprázdní - ta struktura neobsahuje ŽÁDNÉ ústavní a institucionální pojistky, které by chránily menšinový názor, dissent, opozici, nebo třeba jen nahlas dávanou nechuť k tomu věčnému a povinnému "Freude schöner Götterfunken".

Víte, poznám rodící se totalitu na 100 honů - a to po čuchu, nadužívá lacinou voňavku jako skupinová vedoucí PO SSM na sídlištní škole v 70. letech.

---------- 27.9.2008 16:28

Naděje pro udržení rovnováhy:

Medveděv oznámil záměr modernizovat jaderný odstrašující arzenál:

http://www.ctk.cz/sluzby/slovni_zpravodajstvi/vseobecne/index_view.php?id=335583

fact 27.9.2008 16:26

Vystupme z EU

Stejně tam trpíme jako zvířata, jenom problém je, že tam většina občanů jaksi chce zůstat a nechce na "volnou nohu" zvlášť dneska. Tak co s tím, možná je všechny vyhnat do Ruska s Klausem v čele. Co říkáte. Je to opravdu v té EU k nevydržení, vězení, komunismu, člověk se nemůže hnout, nemá kde nadávat, pro banány musíme do supermarketu a na Letné už nejsou, tuzexy nám zrušili a teď ještě bude euro. A taky, průmysl vyrabovanej škodovka v německých rukou, média taky a jeno propagujou tu evropskou pakáže, že ... kam se mají slušní lidé schovat, leda na Hrad do příkopa!

jirka.s. 27.9.2008 16:25

Re: J. Hybášková se v něčem nepotatila.

Ano, vodičko, typické jméno pro typického závistivého čecháčka! Když už nemůžeme vytáhnout na někoho žádnou sviňárnu, tož ho "obviníme" že něco umí lépe než ostatní, no a ta hrůza, dovede si svými znalostmi dokonce vydělat i peníze!  Docela by mne zajímalo, jestli nezávidíš dokonce i pejzlerce a šefelínovi! ;-D

Autor: Vodička- sapér IP: 88.102.113.xxx Datum: 15.08.2008 21:26

Autor: Pejzlerka IP: 88.102.113.xxx Datum: 06.08.2008 22:16

Autor: šefelín IP: 88.102.113.xxx Datum: 27.06.2008 12:29

jirka.s. 27.9.2008 16:19

Re: Re: Re: Hybášková

Tvoje starost , vodičko, o Maratovy úspory je přímo dojemná, ale na rozdíl od tebe, já jsem přesvědčen, že on se o ně dovede postarat docela dobře sám! Rozhodně ovšem není tak vych/caný jako ty, aby se do případných front  postavil třikrát, jako ty na sosácké tři tisíce! ;-D

Autor: Vodička- sapér IP: 88.102.113.xxx Datum: 15.08.2008 21:26

Autor: Pejzlerka IP: 88.102.113.xxx Datum: 06.08.2008 22:16

Autor: šefelín IP: 88.102.113.xxx Datum: 27.06.2008 12:29

M. 27.9.2008 16:13

Re: Co udělal Sarco

V tom seznamu zapomínáte na Špidlu.

EU může zachránit jediné: rozpuštění. To se nestane, proto je z toho spolku třeba vystoupit, hned.

Jarda 27.9.2008 16:05

Re: Re: Příliš drahá paní Hybášková !

Vy jste nějaká veselá kopa. Nenapadne Vás, že to vše bylo zcela jinak? Pokuste se posunout na o několik pater vyšší úroven uvažování. Nejde o nic menšího nežli o ovládnutí světa, potažmo o zdroje surovin.

Proto musela být rozbita silná a nezávislá Jugoslávie, jako mezikrok, stejně jako Ceskoslovensko (počet spotřebitelů a zdrojů levné pracovní síly zůstal stejný, jen zisky jsou odváděny jinam) a Sovětský svaz. Proto ta snaha o očernování Ruska. Agresorem je odjakživa ten, kdo začne, třeba vystřelí z raketometů, nebo napadne své sousedy jako Izrael v roce 1967. Co se píše potom je už jen kalení vody.

Minulý (nebo předminuly?) týden jsem se musel  smát směšně primitivnímu pořadu BBC na televizi Z1, kde se se vší vážností tvrdilo, že viníky první světové války jsou Srbové, protože zavraždili Ferdinada.

Kodl 27.9.2008 15:46

Re: Re: Dnes každý vyjednává, co uzná za vhodné, a nikomu se za nezodpovídá.

Hybášková  se někomu zodpovídá?;-)

Kodl 27.9.2008 15:43

Re: pozoruhodné komentáře

Evropa je schopna všeho, jen její socialističtí pomatení vůdcové polezou do zadele každému, kdo jim to nařídí.Rus si  s nimi bude dělat, co se mu zamane.

richard 27.9.2008 15:39

Co udělal Sarco

v Gruzií, posvětil Rusákům okupaci a anexi části jejícho území, spolu s německými soudruhy, nic více jeho "mírový" návrh neobsahoval, co udělal Sarco v případě bulharských zdravotních sestřiček, poslal Kaddáfímu největší výkupné v dějinách,co udělal Sarco pro Betancourtovou, Hirsi Ali, nic, co udělal Sarco pro EU ujařmil ji kolektivním vstupem do Středomořské Unie, kde podléháme islámu. Co kdy dělal nebo bude dělat kdokoliv jiný, než Sarco, to samé. EU si hraje na velmoc a neví komu má dřív políbit (Y)Rusákům, Arabům, Chávézovi, Castrovi, Ahmadínežádovi, EU je trapná, vzbuzuje smích v očích nepřátel, soucit spojenců, hrůzu leda u vlastního obyvatelstva. K čemu máme EU - na dementní zákazy, příkazy, kvóty, které ničí ekonomiku členských zemí, na přísun nežádoucích islámských přistěhovalců, na manželství homosexuálů, na paktování se s diktátory a tyraniemi, k čemu jinému byla kdy EU "užitečná".

A vy si myslíte, že to spraví ministr zhraničí EU, jakou politiku bude asi dělat, tu samou, jako dělá Brusel, hovadskou, z jakého důvodu si myslíte, že Sarco, Merkelová, Zapatéro, Berlusconi, Solana a spol. by měli být jiní v roli zamini euroministrů?

Dr. Chocholoušek 27.9.2008 15:21

Re: Re: Příliš drahá paní Hybášková !

;-DR^R^R^

fact 27.9.2008 15:05

Re: Příliš drahá paní Hybášková !

Máte na mysli, že Ruská agrese proti Gruzii je srovnatelná se Srbskou na Kosovu, že Rská genocida Čečenska je srovnatelná se srbským vybitím Srebrenice? Ano, plný souhlas, proto skončil Miloševič v Haagu vydaný vlastní srbskou vládou, a Kosovo vymačkalo samostatnost z vojenské poražky Srbska od NATO. NATO jednou nálety vyhnalo Srby z okolí Sarajeva a byl z toho Dayton, podruhé rozdrtilo srbskou svazovou armádu v Kosovu a v Srbsku a byl z toho pád Miloševiče, otevření cesty Srbska do NATO a EU a za cenu samostatného Kosova. Na Blakáně již nikdy válka nebude, protože nacionalisti v srbských, chorvatských i bosánských barvách dostali za vyučenou, část jich sedí v Haagu a možná tam dorazí ještě Mladič a třeba i Thaci. NATO otevřelo cestu k evropskému Balkánu, a Gruzie? Bude evropská, zatímco Rusové zůstanou s Osetií a svými tanky za evropskou hranicí. Toto jsou faktické výsledky a plky vašeho formátu jaksi Hybášková může hodit za hlavu, vy byste ji nevolil nikdy, vy totiž ani k evropským volbám nepůjdete, protože nevíte proč a k čemu. Ale to je vaše věc.

Kvetla 27.9.2008 15:01

Prarafrázuji - A kolik bude mít ten Panevropa divizí???

:-D:-D:-D??? Možná by také mohl z Bruselu vyhlašovat 1.,.2.,..654....vážné varování.... a současně se modlit a doufat,že Rusko nezavře kohoutky. S Ruskem musíte jednat,jinak jste,se všemi komisaři EU ,pro smích.Leda byste věděla o nových zlatých nalezištích v Krkonoších, rudných žilách v Alpách  a bohatých naftových ložiscích v Prusku...atd

No... 27.9.2008 14:39

Příliš drahá paní Hybášková !

Vaše starosti mohly být ventilovány v době, kdy mizela část bývalé Jugoslávie k samostatnosti. PO schválení Kosova musíme akceptovat i odebrání území Gruzii. A na téhle bázi "oslího můstku" vystavět potřebu nutného sestavení vlády EU, to je poněkud dost trapné a nehorázné. Poslal bych Vás nejraději někam, ale jsme civilizovaní lidé a tak jen doufám, že něco takového, jako jste Vy už do EU parlamentu voleno nebude.Přeji dobrý den!

Vodička-sapér 27.9.2008 14:03

Re: Re: Hybášková

Pane  Marat,  nemařte  svůj  vzácný  čas zbytečným  blafáním  na  Nev psu,  nakonec  se Vaše  každodenní "rozumy"  zde,  týkají  jen  problémů  u  nás doma, nechte  naše  starosti  padat na  naše  hlavy a  raději  se  jděte na některé  avenue také postavit  do  fronty  vystrašených kllentů u mamutích  amerických bank,  kteří  se klepají  strachy o své ůspory,  aby  jste  v té Vámi  vybájené  Americe, nedopadl  jako  ti  idealisté, není  to tak  dávno, v  Argentině.  Rozum  do hrsti, bankéřům nevěřte,  Vy přece nejste žádný  kolosální idiot! Tato moje, myslím  dobrá  rada  Vám,  platí až  do odvolání!

Dr. Chocholoušek 27.9.2008 14:02

Re: Re: Daleká cesta, marné volání

Když si ve vašem nicku škrtnete první dvě písmena, tak váš příspěvek dostane smysl...;-P

fact 27.9.2008 13:58

pozoruhodné komentáře

jeden se diví jak se u nás reaguje na faktický popis jedné politické causy, jejího vývoje, řešení a reálných kroků a výsledků EU, což autorka jen popisuje, protože u toho byla a nabízí místním gigantům, aby do hrnce viděli a navíc jim vykládá jak by se to dalo udělat lépe. To vše v příběhu, který hodně připomíná naše zkušenosti, kde EU konečně udělala více než Američani a kde dobrou roli sehrála i česká vláda. Evropa má peníze, evropa má již i své vojáky, Evropa je schopná donutit Rusko stáhnout své jednotky a politicky podepřít Gruzínce a internetový lid na Neviditelném psovi nadává političce, která mu to popisuje, rozebírá a nadto dává otázky. Na vás opravdu jen Ransdorfa se Zaorálkem, nebo Zahradila nebo Béma. VY si nic lepšího nezasloužíte než hezká PR a žádné výklady a otázky. Vy opravdu potřebujete Tlustého, Richtra a Paroubka, abyste měli svět v jakém si můžete sednout k pivu a nadávat. Proto ho taky v Čechách máte, nic lepšího si nezasloužíte. Autorka by si z toho měla vzít poučení, buď dělat práci a nebavit se nebo vám povídat taky pohádky.

Fafa 27.9.2008 13:56

Majkkle,

to je dobra myslenka. Pro zacatek vysvetlete Francouzum, at predaji jaderne zbrane pod veleni predsedajici zeme EU. Takze treba pan Topolanek by od ledna mel na povel dnesni francouzske a britske jaderne sily. ;-)

Alespoň čtěte přesně 27.9.2008 13:34

Re: Svatá prostoto!

Solidarita ase týká Baltů, kteří se oprávněně obávají rostoucích Ruských provokací a potřebují spoléhat na EU. Pokud jde o armádu, tak její základ již je - přes 2 tisíce vojáků a buduje se velitelská struktura - se souhlasem Američanů. Pokud jde o ropu, mohou Rusové Gruzii obejít, takže hlavní je vlastní tíhnutí Gruzie k západu a naopak snaha čelit rostoucí agresivnosti Ruska. Evropská politika, kterou autorka popisuje a také dělá má úspěch, protože zatlačila Rusy ven. Oč jde je, že by mohla být účinnější diplomaticky i vojensky. Tak si článek předčtěte znovu a lépe.

Vodička-sapér 27.9.2008 13:26

J. Hybášková se v něčem nepotatila.

Co  se  týká  mzdy,  tak  u  Hybášků  vždy uměli  ve  světě  "vydělat  peníze".  Její  tatínek,  nic proti němu,  s jemu podobnými  veterináři,   rychle přIšel na to , že  dá  "venku",  s  pomocí  Polytechny, samozřejmě s náležitými  předpoklady,  přijít  k  lepším    penězům, než  kdyby se v  ČSSR, v  potu  tváře,  věnoval  velkokapacitním  družstevním  kravínům.Proto  hodně expertoval  a  praktikoval  u  severoafriclé  hosp. zvířeny. Malá  Jana,   v dětství  a  mládí,  žila  jako v  bavlnce, její  otec  šířil,  to  se  musí uznat, dobrou   pověst  českých  pracovníků ve všech  oblastech  ve světě, veterináři,  všude   kde byli,  moc pomohli  tamním kolegům s nebezpečnými nákazami, nemocemi a   tak  vůbec. Jana se  dala s  vervou rodu vlastní, na politiku  a  vypadá to,  že  se  svými originálními nápady ,  jak  u  nás, tak  v EU,  zatím,  velkou  díru  do světa  neudělala.

ano 27.9.2008 13:25

Re: Madam načisto zblbla!

já vážený pane to taky nechápu ale už vidím ,že je to možné,ale jíma mě amok, představím-li si že takových tam je víc a nedej Bůh aby jich nebolo vícnež zdrávo.

ano 27.9.2008 13:21

Re: blábol

a zase by nás jen využili pro svoje zájmi a nebo nás budou ždímat víc než ten rus když tady byl, ovšem ale bude to podle nich a demokratické, vše oststní není fér a oni jsou s USA ti vyvolení od Boha ale nemohou to dokázatco?To je srandy na tom světě,nebýt ty krve.

nejsem magor 27.9.2008 13:17

Re: Daleká cesta, marné volání

ale ty slintáš takové hovadiny, že pouze pobaví a ani nerozlobí.Vždyť se podívej ,USA pomalu jdou na hliněnných nohou do hajzlu.Zatím mají ještě silnou armádu, ale už víc nic a prezident tam je jen loudka, která když se nedá vodit se prostě odstřelí jako holub na olympiadě .USA jako první použili at. bombu proti civilům a klidně jipoužijí znovu to mi věř.

jasan 27.9.2008 13:14

Re: Dnes každý vyjednává, co uzná za vhodné, a nikomu se za nezodpovídá.

ale zodpovida... svym obcanum a svym volicum

Minutus 27.9.2008 13:05

Dnes každý vyjednává, co uzná za vhodné, a nikomu se za nezodpovídá.

To jste vystihla přesně. A vztahuje se to i na váš příspěvek.

radovandonato 27.9.2008 12:58

Re: nesouhlasim

milý hochu myslíš si že by ta armáda Eu z profesionálu stačila na Rusko.Ti si chtějí ty vybojované peníze užít a ne aby na ně koukali z podkytiček.Apokud myslýš na mobilizaci tak se tam nejdříve přihlas ty ty troubo zápasnickej.

NobodyWasHere 27.9.2008 12:55

Re: Madam načisto zblbla!

Malý Astone, pro pobyt v Bruseli je zblbost předpokladem, nevyvíjí se až tam, pouze se rozvine do netušených rozměrů ;-D

radovandonato 27.9.2008 12:53

Re: Svatá prostoto!

musím také dodat, zda by janička nevzala tu funkci v EU a potom by mohla s Parkankou vlítnout na Medvěda a jebat ho a jebat ho ,až by ho u-nebo ojebaly až by viděl co dokážou naše děvčata v uniformě.

radovandonato 27.9.2008 12:47

Re: Svatá prostoto!

Máte plnou pravdu a Janička jen kecá a kecá a plácá aby byla slyšetAle je to tak jak se říká "prázdný sud nejvíc duní" a suďme ji podle toho co dělala aco dokázala a uvidíme..

Marat 27.9.2008 12:30

Re: Hybášková

A za co by měl lopata dostat tři tisíce? Tak jen lopato volte komouše.Vždyť jste jen lopata.Komunisté vám zaručeně ty tři tisíce dají,jen jak se dostanou k moci.(Tomu může věřit jen kolosální idiot !)