17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
zvědavec pravý 20.10.2006 21:29

Jiný volební zákon

Již to tu někdo zmiňoval. Situace nazrála natolik, že je třeba zapomenout na všeobecnou rovnost a začít používat zdravý rozum. Možnost  ovlivňovat ve volbách politické uspořádání země může mít pouze ten, kdo platí daně. Asociální nevzdělané a nevzdělatelné parazity  společnost tvořící hodnoty sice nenechá umřít hlady, ale to je asi jediné právo, které by měli mít.

Kobylka Lajda 20.10.2006 21:22

Re: Re: Re: Re: a co problém surinamu?

Znám několik Holanďanů trvale usazených v ČR. Jsou pracovití, umějí anglicky (též vyučují). Hlavně však si zamilovali naši vlast pro pestrost přírody, hory, lesy - které v v Nizozemí chybí. A světe div se, všichni se z tohoto důvodu angažují při ochraně přírody, které my si nevážíme a ničíme ji. Také mají rádi náš folklor a zvyky, a kvůli tomu se naučili nebo učí česky. Tito lidé jsou velmi uctiví k zemi, kde se usadili (většinou přiženili) a dělají pro ni víc, než my. Také investují. Nizozemci jsou statečný národ, který uměl moři vyrvat kus země, od nepaměti bojují s mořem, jsou houževnatí. Kdyby nic, tak aspoň tyto vlastnosti snad do budoucna budou naší vlasti prospěšné.;-)

P 20.10.2006 21:21

Re: Re: xxx

Nečtl jsem komentáře. S pojmem balkanizace souhlasím, klasický je příběh Kosova. Srbové byli převálcováni Albánci.

Ondřej Šlechta 20.10.2006 20:55

Re: xxx

může být, ten pojem balkanizace ale první použil Pat Buchanan

Ondřej Šlechta 20.10.2006 20:54

Re: autor se ZBLAZNIL

Takže předně, nevím proč jsem taháte zakladatele Ameriky. Ona věta je myšlena tak, že idea, že svět je místo pro všechny lidi, kteří na něj mají stejný nárok a jsou si rovni, je zhoubná. Jisté entity lidí na daném území přece budují nějaké hodnoty a na ty nemůže mít ten, kdo se na jejich budování nepodílel, nárok (alespoň do té doby, než se o budování té společnosti nějak přičiní či prokáže, že tak hodlá jednat). Ten výrok navíc není z mých úst, v pozměněé podobě jej vyslovil před rokem Václav Klaus. Mě jeho části utkvěly v hlavě. Klaus se taky zbláznil vy všeznalý chytráku ? :-)

Harpyje 20.10.2006 20:51

Re: Vodníku, ale poutníci do Mekky měli i ve 20 století

Tato instituce dočasného sňatku existuje doposud a je to krycí název pro jinak zakázanou prostituci.

Sowfiw 20.10.2006 20:50

Re: Re: Re: Re: Re: Re: a sleduji - sice sporadicky, ale přeci - např. islámské vysílání v TV.

 Antonine, tebe to ale bere . Kdyby jsi byl takovy chytrak, jiste by jsi neco dokazal i v cizine, jenomze, bohuzel v tvem pripade, skutek utek. Ale jsem rad, zes to dotahl dale nez Alexij. Od ted te budu povazovat za nejvetsiho vzdelance z vaseho tria VachJuchJan.

EmillXX 20.10.2006 20:35

Re: Re: kanibalismus

Vodníku, aztécký kanibalismus jako kulturní fenomén je ze stejného soudku, jako Norimberské rasové zákony a jejich "praktická aplikace" po roce 1942.

Harpyje 20.10.2006 20:33

Re: Re: Re: Re: Re: To je prave to, Vodniku:

Že se nedokážete přeměnit za Holaňdana je snad pochopitelné, ale to Vám z Vašich spoluobčanů určitě nemá nikdo za zlé. Ale Vy se taky určitě neseparujete vědomě (předpokládam), od holandské společnosti.

EmillXX 20.10.2006 20:29

Vodníku, ale poutníci do Mekky měli i ve 20 století

(nevím jak to je dnes) možnost vyřešit problém oficiální neexistence prostituce "dočasným sňatkem." Jinak, s tím zákazem alkoholu měl z velké části Mohamed pravdu (ač mírný konzum neškodí).

Vražda ale zůstává vraždou vždycky a kultura s tím má málo co do činění.

Papouch 20.10.2006 20:29

Re: Re: Re: Neregulovaná imigrace je velký problém,

ovsemze muze, zejmena kdyz bude mit dost silnou podporu volicu

Japonsko a Kuvajt jsou prikladem zemi s prakticky nemoznou imigraci

Vodník 20.10.2006 20:29

Re: kanibalismus

Ano. Také jsem ho chtěl uvést. A neospravedlňuju ho, pouze konstatuji, že je to kulturní fenomén a nikoli "náboženská vražda", a uvedl jsem, že tento a jiné kulturní fenomény (ženská obřízka, vražda za konversi apod.) musí být v Evropě bezpodmínečně vymýceny.

EmillXX 20.10.2006 20:21

Vodníku, kanibalismus je také "kulturní fenomén" a jistá

"kultura" - Aztékové ho praktikovala ještě v 15 století. To, že vražda je "kulturní fenomén" ji ale v žádném případě NEOSPRAVEDLŇUJE, ani u muslimů, ani u mafiánů (také sicilský "kulturní fenomén")..

Jinak, poslední případ satí, o kterém vím se, samozřejmě nelegálně udál až roku 1972 a pokusy o to byly ještě později.

Vodník 20.10.2006 20:08

Re: Re: Re: Re: To je prave to, Vodniku:

To myslím nejde. Na Holanďana se nedokážu přetavit ani já, Čech, natož někdo z Asie nebo z Afriky. Na Američana IMHO lze při trochu dobré vůle a dalších ingrediencí přetavit každého.

kopretina 20.10.2006 19:48

Re: Re: Re: To je prave to, Vodniku:

Tavící kotlík by měl platit v každé evropské zemi zvlášť, německý "tavící kotlík" by udělal z Turků, Arabů, Rusů atd Němce, francouzský Francouze, holandký Holanďany.

Vodník 20.10.2006 19:44

Re: Re: Re: Re: Re: a sleduji - sice sporadicky, ale přeci - např. islámské vysílání v TV.

Už mě nudíš, otroku, ale na tohle ti ještě odpovím: byl jsem nejlepší student ročníku, jak dosvědčí buď moji spolužáci nebo posudky profesorů v mém případu ("Nedovolené opuštění republiky"), který jsem měl možnost onehdá shlédnout. Školu jsem přerušil v polovině třetího ročníku a než jsem mohl nastoupit zpět, emigroval jsem.

A už mi polib p*del, šmejde...

Sowfiw 20.10.2006 19:39

Re: Re: Re: Re: a sleduji - sice sporadicky, ale přeci - např. islámské vysílání v TV.

S tim uceni to u tebe take neni slavne, co?  Ty jsi byl stejne uspesny student jako tenhle genijus utazsky Juchelka. Procpak tobe vylili  ze skoly perka? Na copak to svedes?:-D

Vodník 20.10.2006 19:37

Re: Re: To je prave to, Vodniku:

Jenže "tavicí kotlík" je v Evropě nemyslitelný!! Roztavil by nejen Araby nebo Indy, ale i Němce, Italy nebo Francouze na nějaké amorfní pakulturní "Evropany" amerického typu. Raději smrt!

Vodník 20.10.2006 19:34

Re: To je prave to, Vodniku:

Ano. Já taky ne. To nemění nic na faktu, který Čtenáře spektakulárně udivil, a sice že vražda ze cti nebo satí jsou kulturní fenomény.

kopretina 20.10.2006 19:34

Re: To je prave to, Vodniku:

Já chápu daný problém tak, že kdo chce žít na západě, musí bezpodmínečně přijmout západní hodnoty, ať se mu to líbí nebo ne. To znamená rovnost mužů a žen, náboženství odsunout do vnitřní (soukromé) sféry. A to je právě to, co evropská levice není schopna pochopit. Bezmezný (neomezený) multikulturalismus je problém. Vemte si příklad. Křesťané (vyjma adventistů) by nechtěli makat v neděli, muslimové v pátek, ortodoxní Židé (židé) v sobotu. Takže by supermarkety mohly od pátku do neděle zavřít. A ještě jsou tu sikhové, budhisté, hinduisté atd.atd. Zkrátka unievrzální zákony musí být nadřazeny všem.Náboženství je každého soukromá věc. Není možné, aby muslimka řekla, že nebude učit bez čádoru, to je hrozné. V USA platil "tavící kotlík", což bylo nejlepší, miliony Italů, Irů, Němců, Britů, Židů se stalo Ameriačany (přetavil je v Ameriřany) . Kdežto v Evropě kvůli levicové vizi neomezeného multi-kulti vznikají kulrutní gheta, oblasti, kam se policisté bojí vstoupit, což je napováženou.

Lada 20.10.2006 19:29

Re: Jižní Afrika - tam původně žili jen Křováci, ty pak převálcovali Búrové,

Zajisté.

Lada 20.10.2006 19:28

xxx

Balkanizace je nevhodny termin. Jde o islamizaci a arabizaci.

Sarka 20.10.2006 19:05

To je prave to, Vodniku:

nebudu-li schopna zit se skutecne  moralne odpudivymi pravidly zeme, pak se v ni proste neusadim ( a pokud mam volbu, ani ji nenavstivim). To je ale take moje "Zapadni hodnota", ze.

kopretina 20.10.2006 18:52

Re: Re: Neregulovaná imigrace je velký problém,

Těžko říct, imigrace je problém, připouštím, ale asi nevyhneme se ji, zakázat nejde, to jsem měla na mysli. Že ji nikdo nemůže z politiků zakázat.

J.G. Pašek 20.10.2006 18:51

Re: Neregulovaná imigrace je velký problém,

Kopretino, proč si myslíš že  . . . . "imigrace je nutná, kór v globalizované éře" ? ? ? ?

Alex 20.10.2006 18:50

Jižní Afrika - tam původně žili jen Křováci, ty pak převálcovali Búrové,

Búry Angličané, a nakonec se tam během asi 100 let natáhli černoši, ti se rozmnožili, takže země je zdevastovaná a zbankrotovaná. A vytlačení Křováci žijí v té nejvyprahlejší poušti v Kalahari. Tam za nima aspoň už nikdo neleze (jen túristé).

kopretina 20.10.2006 18:46

Neregulovaná imigrace je velký problém,

na který Evropa doplatí. Jistě imigrace je nutná, kór v globalizované éře, nicméně musí být nastavena jasná pravidla, která musí přistěhovalci splnit. Chce-li se někdo stát Němcem, Britem, Holanďanem tak musí jednoznačně zvládnout jazyk země a základní všeobecný přehled o zemi, kde chce žít a vybírat schopné inteligentní lidi, jednině tak můžeme zabránit vznikání kulturních ghett. Tragédie je, když děti přistěhovalců nemají ani základní vzdělání, neovládají jazyk země, kde žijí a nemají ani nejmenší všeobecné znalosti o zemi, kde žijí. To je pak velmi zlé.

Vodník 20.10.2006 18:35

Re: Re: Re: a sleduji - sice sporadicky, ale přeci - např. islámské vysílání v TV.

To víš, musím se od tebe ještě hodně učit...

Vodník 20.10.2006 18:34

Re: Zvlastni - ja bych rekla

Já - pokud mám na nose ty západní brejle - bych taky řekl, že je to morálně nepřípustné. Jinde si zase myslí, že veřejná prostituce nebo požívání alkoholu je morálně nepřípustné kdekoli, kulturní fenomén čili nic.

Sarka 20.10.2006 18:31

Zvlastni - ja bych rekla

ze neco takoveho je moralne neprispustne kdekoli, nejenom v Evrope, kulturni fenomen cili nic.