16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

EVROPA: Hoďte je žralokům!

Když jsem nedávno pročítal materiály o otrokářství, zaujala mne jedna informace. A to o tom, jak byli v Africe nalovení a nakoupení otroci udrženi po celou strastiplnou cestu v klidu. Ono se nejednalo jen o nebohé bezbranné černoušky, zotročené hnusnými bělochy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Kosejk 28.3.2012 10:52

Re: "Ovládání jednotlivců i národů má různé formy."

To jsou jen kecy. Jsme součástí EU - tak je třebas řešit domácí situaci i tu v Bruselu. A pokud jde o hospodářství ČR, tak patříme k těm zdravějším státům. A demokractické deficity by se u nás jistě našly - ale je to prd proti politcko-byrokratickým metodám, které se dnes užívají v EU.

Jo, ECB - je centrální banka EU a vede ji Ital (myslíte, že nemá nic společného s EU? :)) A MMF je veden Francouzem. Opravdu "nezávislé" organizace :)).

p.s. maďarskou centrální banku všichni řeší, ale neexistující nezávislost ECB je eurohujerům u prdele.

J. Boleslav 28.3.2012 10:52

Re: "Ovládání jednotlivců i národů má různé formy."

Chcete říct, že kvůli tomu, že se v Česku konečně začalo něco dělat proti korupci, nesmí žádný Čech kritizovat EU, dokud se všechny zdejší korupční aféry nevyřeší? Nebo snad v jiných státech EU korupce není? Co třeba Wulff? Nebo určitě jste slyšela něco o AKH-Skandalu v Rakousku, to byl docela pěkný kousek, kam se na něj tady hrabeme. Dotace EU potom korupci rozhodně velmi napomáhají nesmyslným rozšiřováním korupčního prostoru, to těžko oddiskutujete.

M. Vondráček 28.3.2012 10:58

Re: "Ovládání jednotlivců i národů má různé formy."

Frau Netzer to oddiskutuje jistě velmi jednoduše ..

S. Netzer 28.3.2012 11:18

Re: "Ovládání jednotlivců i národů má různé formy."

Důvody, kvůli kterým Wulff odstoupil, jsou ve srovnání s českými megakorupčníky příslovečné peanuts.

M. Kosejk 28.3.2012 11:25

Re: "Ovládání jednotlivců i národů má různé formy."

Wulffík se kámošil se špatným člověkem - stejně jako Bém. A stejně jako Bém od něj přijímal výhodné služby.  Ale to je moje poslední reakce na vás, evidentně patříte k té skupině flagelantů, na které argumenty neplatí.

M. Vondráček 28.3.2012 12:53

Re: "Ovládání jednotlivců i národů má různé formy."

To mi připomíná tvrzení"všichni blili jen pan farář tiše zvracel :-) "

S. Netzer 28.3.2012 13:11

Re: "Ovládání jednotlivců i národů má různé formy."

O tom mě nemusíte přesvědčovat.

Inteligentního člověka by podobně stupidní asociace vůbec nenapadla.

R. Langer 28.3.2012 13:31

Re: "Ovládání jednotlivců i národů má různé formy."

Naštěstí o tom, kdo je inteligentní vy nerozhodujete. Máte o tom totiž silně zkreslené představy... :-D

V. Vlach 28.3.2012 17:10

Re: "Ovládání jednotlivců i národů má různé formy."

A jak se popasováváte s asociacemi Vy?Jestliže někdo označuje výše uvedené asociace jako stupidní,je stupidní především sám.To nevíte?Pakliže ne,nejste stupidní,ale perfidní.

J. Boleslav 28.3.2012 17:31

Re: "Ovládání jednotlivců i národů má různé formy."

Důvody jsou stejné, jak Vám už někdo psal. Nějak jste zapomněla na AKH-Skandal, to byly podle Vás také peanuts?

M. Šejna 28.3.2012 7:32

pane Vlku

Ano, Mďarsko je potrestáno. Jen jste zapomněl napsat, za co je potrestáno. Viktor orbán má totiž plnou hubu pravicovosti a národních zájmů, ale chová se jak bolševik. A je opravdu zajímavé, jak toto bolševické chování imponuje českým pravičákům, kteří se Orbána zastávají.

Orbán po vyhraných volbách nejprve po bolševicku zestátnil soukromé penzijní fondy. Pak omezil nezávislost soudní moci - taky po bolševicku. No a nakonec požádal EU o finanční pomoc. Já bych Orbánovi taky nepůjčil. Bolševikům se totiž nepůjčuje.

J. Štrobl 28.3.2012 7:56

Re: pane Vlku

Už sám fakt, že je potrestáno mluví o bolševickém systému, nikoliv ovšem maďarském. Mimochodem, jak může bolševik jako Vy poznat co je bolševické?

M. Šejna 28.3.2012 8:52

komsomolče Štroble

Ve finančním sektoru platí, že podmínky si určuje ten, kdo půjčuje peníze, nikoli ten, kdo o půjčku žádá. Mimochodem v té radě ministrů financí EU, která odmítla finanční pomoc Maďarsku, seděli i ministři financí pravicových vlád Česka a Slovenska.

Je opravdu dojemné, jak místní pravicoví komsomolci typu Štrobla jsou ochotní tolerovat ultralevičácké praktiky jejich soukmenovců z Maďarska. Je opravdu dojemné, jak těmto pravicovým komsomolcům najednou nevadí zestátňování a omezovaní nezávislosti soudů. Když to totiž dělají maďarští pravicoví soukmnenovci, tak je to podle komsomolce Štrobla určitě dobře.

J. Štrobl 28.3.2012 9:30

Re: komsomolče Štroble

Ano jsme, protože uznáváme svobodu rozhodnutí druhého, byť s ním nesouhlasíme. To je ovšem pro Vás levičáky naprosto nemyslitelné. Proto tolik Hitlerů, Stalinů a Gottwaldů.

M. Šejna 28.3.2012 12:42

Re: komsomolče Štroble

Ano, svobodu rozhodnutí druhého uznávám. Maďarská vláda má ústavní většinu, kterou získala v demokratických volbách. Je to svobodné rozhodnutí maďarských voličů a já to respektuji. Ale, ať si to své rozhodnutí financují ze svcého a nikoli z peněz EU. V tom je zas svoboda těch druhých, kteří byli požádáni o finanční pomoc.

P. Zeman 28.3.2012 9:30

Re: komsomolče Štroble

Dió mió - "pravicový komsomolec"! Do čehos to duši dal? :-D

J. Boleslav 28.3.2012 10:57

Re: komsomolče Štroble

Je to ma.or.

M. Šejna 28.3.2012 12:44

Zemane

Pravicový komsomolec je copyright Miloše Zemana - vašeho jmenovce

M. Frank 28.3.2012 10:20

Soudruhu Šejno

tady nejde o půjčku, ale předem slíbené a domluvené dotace. Maďarsko bez náhrady přijde o peníze, které do Brusele poslalo. AŤ jde brused raději do Brusele, je to spolek sociálních přerozdělovacích inženýrů a to povede ledatak do kytek. Nakonec nám už ty dotace také škrtají, když jim to Nečas nepodepsal. O tom je ten článek - o novodobém otrokářství.

J. Boleslav 28.3.2012 10:55

Re: Soudruhu Šejno

Přesně tak, naprosto souhlasím. Ať si svoje vyděračské dotace nechají, my jim taky nic neposílejme a bude líp.

M. Šejna 28.3.2012 12:51

komsomolče Franku

Předem slíbené a domluvené dotace jsou podmíněny předem slíbenými a domluvenými podmínkami. A tyto podmínky Maďaři odmítli plnit. My jsme v Česku také přišli o několik miliard dotací, protože jsme nesplnili podmínky pro jejich čerpání.

EU je opravdu spolek sociálních přerozdělovačů. Pak ale nevím, proč Maďaři žádají tyto sociální přerozdělovače o peníze. Pokud se jim to přerozdělování nelíbí, mohou z EU vystoupit a budovat si svůj vlastní národní kapitalismus. Můžete pak do této svobodné kapitalistické maďarské země emigrovat. Jen si dejte pak pozor na své finance. Orbán by Vám je mohl pěkně po bolševicku zestátnit. A kdybyste se pak chtěl soudit, tak by Vám to bylo na nic, protože maďarské soudy jsou nyní závislé na politických potřebách Orbánovy státo-strany.

R. Langer 28.3.2012 13:26

Re: komsomolče Franku

Tak to je dobře, to Maďarsko tedy nebude muset ani nic posílat do Bruselu, když domluvené podmínky neplatí! :-D

V. Vlach 28.3.2012 17:14

Re: komsomolče Franku

Híml hergot přečtěte si ještě jednou ten článek!A když ho nepochopíte,tak pod sprchu!

M. Frank 28.3.2012 21:12

Soudruhu šejno

Ze strany EU není plněno 90% předem dohodnutých podmínek, především podmínky dohodnutých deficitů a nulových sankcí směrem k hegemonům. To co píšete je směšné. I značně omezený tupec již chápe, že nejde o nic jiného než o diktaturu mocných.

V. Vlk 28.3.2012 8:47

Re: pane Vlku

Poláci udělali to samé, znárodnily úspory a hle, nový president Německa jede na PRVNÍ  návštěvu- do Polska. Takže vedle, pane Šejna..

M. Šejna 28.3.2012 9:00

Re: pane Vlku

To jsem netušil, že "PRVNÍ návštěva" je to samé, jako "poskytnutí finanční pomoci".

P. Zeman 28.3.2012 9:43

Re: pane Vlku

Vám asi nic neříká pojem "dvojí metr", že?

S. Netzer 28.3.2012 10:10

"Poláci znárodnily úspory"

V dosavadním smíšeném penzijním systému Poláci ukládali 7,3 % svých příjmů do soukromých penzijních fondů a 12,29 % přispívali na sociální pojištění. Polská vláda však ve snaze vyrovnat deficit v sociálním pojištění sníží příspěvky do soukromých fondů na 2,3 % a zbylých 5 % pošle do státního sociálního pojištění.

Takže "neznárodnily". A jak to souvisí s první státní návštěvou Joachima Gaucka v Polsku?

M. Martin 28.3.2012 12:28

Re: "Poláci znárodnily úspory"

S.Neser jděte si psát ty vaše vlezdobruselské kydy nezi ty vaše nácky a Neser te se do našich věcí.

V. Novák 28.3.2012 14:07

A - další eurofobní entelygent.

Ty vaše argumenty - to je přímo slast je číst.

A vědět, že takoví blbci se vyskytují jen na straně protivníků. To je blaho!