5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

EVROPA: Hnědočeši v Británii a české děti vůbec

Kdo jsou to „Hnědočeši“, ví každý čtenář internetu.. Myslím, že to vědí i novináři a mnoho dalších, leč předstírají, že ne. To slovo je v klatbě. Něco, co se nesmí oficielně vyslovit. Slovo-tabu, veřejně nevyslovitelné, slovo, po jehož vyřčení nastanou děje a věci strašlivé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 2.2.2015 18:14

Re: Čínské přísloví

Ale to je velmi moudré přísloví. Víte, že já dnes sežeru úplně všechno a bez reptání ? Dzp.

P. Vaňura 2.2.2015 14:55

Proč se ten blbec oběsil aniž

by napřed zabil osoby, které mu to způsobily? Tuto otázku si kladu už od 12 let...

P. Boublíková 2.2.2015 14:53

odkaz na Strepiny

http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/cernakronika/nova-svedkyne-otec-odebranych-deti-z-nyrska-me-zneuzival.html

Takto vypadá sexuální zneužívání - tohle nebožtík s holkou dělal, když ji bylo 5 - 8 let. Žádné lechtani ani umývání ve vane, toho se nikdo bát nemusí.

A než se sem zase dostanu, ještě dotaz pro ty, kteří si mysli, že jde o pomstu: jaký motiv by mohla dotyčná mít, když je jí nejmíň 20 let a od 8 let strýce neviděla? Není to žádná jeho bejvalka. Znali se, když byla děcko.

P. Princ 2.2.2015 15:08

Re: odkaz na Strepiny

"...jaký motiv by dotyčná mohla mít ...?"

No, například sbormistr Bambini di Praga by mohl vyprávět.

P. Boublíková 2.2.2015 15:15

Re: odkaz na Strepiny

Máte pravdu, na tohle neviňátko jsme úplně zapomněli.

Už nevím - taky měl zneužívat pětileté?

M. Prokop 2.2.2015 15:52

Re: odkaz na Strepiny

Přiznávám, že k Nově jsem trochu skeptický.

P. Boublíková 2.2.2015 17:57

Re: odkaz na Strepiny

Jde o věrohodnost té svědkyně - ale proč by riskovala křivou výpověď, když se s dotyčným naposled setkala jako děcko? Na policii vypovídala v době, kdy byl Klička ještě naživu.

No, případ bude stejně brzy odložen, o tom už policie informovala. Nikdo jiný ze zneužívání dítěte asi podezřelý není.

A my budeme moci být navěky zakopaní na svých pozicích :-)

M. Prokop 2.2.2015 17:59

Re: odkaz na Strepiny

Neviděl jsem, nehodnotím, jen mám onu jistou skepsi.

F. Ogáv 2.2.2015 14:33

čtěte, čtěte

http://leva-net.webnode.cz/products/norska-statem-organizovana-pedofilie-a-incest/

J. Kučera 2.2.2015 14:32

Pravda popisná má být následována úderem

Pan Vlk má stoprocentní pravdu. Bohužel, takovou popisnou. Po poznání by měl následovat další krok - program a po něm závěrečný akt , tedy čin. Ty panáky, kteří nás zastupují, jsme volili my. Neříkejte nikdo "já je nevolil", většina rozhodla. V současné době je skvělá příležitost vytrucovat si na EU téměř cokoliv. Portugalsko se cuká, Španělsko se škube a Řecko už je téměř utržené.Jen kdyby bylo spoň pár politiků, kteří by za něco stáli, jistě by si momentálně prosadili, že EU má jen ty pravomoci, které jí svěříme a těmi budeme šetřit. Eurohujeři nejprve tvrdili, že EU nás zavede k "lepším zítřků", když to přestalo zabírat, přešli na vyšší stupeň "bez EU by nás sežrali Rusové". Další verze je "stejně bychom museli směrnice EU plnit" a konečná verze pak bude až bude mít každý zase za zadkem kádrováka a "soudruha-soudruha", kteří už dají pozor, aby se držel v řadě.

J. David 2.2.2015 13:59

Starej Venda "Canis Lupus" to vystihl

Sice ve stáru personifikujeme a mentorujeme, ale máme krapánek životních zkušeností (já jsem ročník 1950). S panem Vlkem souhlasím. Kdejaká roční rychlokvaška (MBA - MladejBlbejArogantní) bude diktovat, zaštítěna titulem. Kurňajz, tojsme tak daleko dospěli, že jsme trotlové, kteří se nesmí vykoupat s dítětem, pohladit ho, či si ho nesmí vzít pod duchnu? Nedej Bože se s ním otcovsky pomazlit? Dle těchto markantů jsem pedofil, jako vystřižený. Klukům je 38 a 35, koupal jsem je za mlada, pod duchnu si mi občas zalezli i se psem (takže i zoofil), dokonce jsem je i pohladil v rámci otcovské bohulibosti. Všechno špatně, to se nemá dělat, jinak je tatík pedofilem. Jděte to prdele všici EUhujeři. Když jsem jako mendík dělal ve škole bugr, dostalo se mi výchovného výprasku od kantora, pokud bych si doma tatíkovi stěžoval, dostal bych výchovného výprasku opětovně. Proto byl kantor autorita a já se k výprasku doma nepřiznával. Ale dnes? Zmetci a rodičovtí zmetci. Baba kantorka tak nejvýše vyřvává na starýho doma, na zdivočelé mendíky si nemůže troufnout, hlavně, pokud má hnědou inkluzi, to by se s komis se zlou potázala. Víte, jak se chová "kolo na hřídeli"? Gadžovské dítě hledá goniometrickou funkci, cikáně kolomaz. Nevím ale, zda by goniometrická funkce namazala kolo povozu. Inkluze, ale selektovaná, selským rozumem, nikolivěk akademicky.

I. Procházková 2.2.2015 14:34

Re: Starej Venda "Canis Lupus" to vystihl

Pane Davide, jsme na tom stejně, i já jsem pedofilka (existuje vůbec pedofilie u žen?) a zoofilka. Jsem jen o 3 roky starší, mým dětem je 42 a 37, taky jsem je koupala, synovi jsem myla pindíka, pes s námi spával v posteli - to už je skoro na doživotní trest ve III. nápravně výchovné skupině! Výprasky od učitelek a rodičů nás taky neminuly (včetně domácího vězení) a to nemluvím o tom, že jsme museli doma makat. A hlad pro nedostatek jídla, který byl po válce běžný, nás taky držel v lati, že jsme si moc nevyskakovali. Dneska uznávám, že práce, učení, hromada povinností a žádná práva (včetně občasného hladu) byly ty nejlepší výchovné metody, jaké kdy lidstvo vymyslelo:-)

P. Boublíková 2.2.2015 15:02

Re: Starej Venda "Canis Lupus" to vystihl

Pedofilní sklony ma většina lidi, skoro všechny dospělé ženy i hodně mužů. Asi byste těžko hledala ženu, které by nebylo příjemné se pomazlit s miminkem, s batoletem nebo i s větším dítětem, tak do puberty. Obvykle se vse odehrava v ramci vlastni rodiny - rodice ciziho ditete by vas asi hnali. Nicmene pedofilie a sexuální zneužívání není totéž, viz můj odkaz kdesi vzadu na web československé pedofilní komunity /její členové se též zúčastnili Prague Pride/.

M. Moravcová 2.2.2015 17:31

Re: Starej Venda "Canis Lupus" to vystihl

s tou pedofilií u "skoro všech dospělých žen" jste to přehnala. Zase záměny pojmů, aby někteří "chudáci nemocní" kryly svoje úchylky (to není myšleno na Vás, ale na ty nové vykladače pojmů). To jsou potom pedofilní samice téměř všech živočišných druhu na zemi i ve vesmíru. To je fakt pakárna.

M. Moravcová 2.2.2015 17:35

Re: Starej Venda "Canis Lupus" to vystihl

možná jsou podle těchto vykladačů pedofilní všechny matky, vždyť ta nebožátka nosí devět měsíců pod srdcem a ani na chvíli jim nedají odpočinout. Možná by se podle nich (i homosexuální lobby) měly všechny děti rodit ze zkumavek a klonovat. Že je to fantasmagorie ? - stejně jako pedofilní matky.

J. Kanioková 2.2.2015 19:55

Re: Starej Venda "Canis Lupus" to vystihl

Pedofilní sklony ma ... skoro všechny dospělé ženy

Uff.. tak co je moc, to je příliš..

I. Procházková 3.2.2015 0:47

Re: Starej Venda "Canis Lupus" to vystihl

Jo, je toho příliš:-) Přitom jsem v původním příspěvku tu otázku, jestli můžou být ženy pedofilní, myslela pochopitelně v legraci, akorát jsem tam zapomněla hodit pořádný smajlík.:-)

J. Kyselková 2.2.2015 14:50

Re: Starej Venda "Canis Lupus" to vystihl

Souhlasím  s Vaším názorem i s panem Vlkem. Biologická rodina má spolu nejsilnější citové vazby, přizpůsobují se navzájem a ochraňují jeden druhého. Odvlečení dětí k cizím lidem je nejsurovější zásah do života rodiny. Ne pomoc, ale nelidská tyranie na úrovni zločinu.

Kdo v těchto případech může mluvit o nějakých podivných "soucitných právech" úřadů, policie, sociálky na výchovu uniformních, otrlých jedinců ?!

Možná ani ta slepice Marksová se dostatečně nevěnuje svým holčičkám a co ten její patron ? Když děti řvou, že polívku nebudou, ale polárku !!

J. Kyselková 2.2.2015 15:12

Re: Starej Venda "Canis Lupus" to vystihl

Moje reakce byla na pana Davida.

J. Jurax 2.2.2015 16:22

Re: Starej Venda "Canis Lupus" to vystihl

Biologická rodina má spolu nejsilnější citové vazby, přizpůsobují se navzájem a ochraňují jeden druhého. To ano - bohužel ale existují výjimky.

Stačí si zagůglit a vypadne dost případů, kdy biologická rodina selhala.

J. Jurax 2.2.2015 15:43

Re: Starej Venda "Canis Lupus" to vystihl

Souhlas.

Ono semtam nezvedené dítko něžně profackovat není na škodu. Dítko se zklidní a pozná mantinely.

A v mé generaci (1949) se se skutečností, že mu pan učitel (doma se říkávalo pan, jen ve škole se muselo soudruh), ano i paní učitelka vrazili pár facek pochlubil jen blbec. Neboť rodičové tehdy byli toho názoru, že pedagog ví, za co tresce, a stěžovavšímu si blbci ještě přidali ze svého. Načež blbec zpravidla nárazově zmoudřel a ne že snad přestal tropit alotria, ale aspoň se doma s obdrženým výchovným lepancem za ta alotria nesvěřoval.

A jinak - já měl dcery (letos 36 a 39) - a když byly předškolního věku a moje paní měla odpolední, sám jsem je koupával. Nahaté! Doufám, že je to už promlčené, dnes by mne snad zavřeli ...

I. Procházková 2.2.2015 19:07

Re: Starej Venda "Canis Lupus" to vystihl

Taky doufám, že je to promlčené (viz výše), kdoví, co by se ještě mohlo po letech stát. Mohli by nás všechny vláčet po různých poradnách a zkoumat, jestli to na našich dospělých dětech nezanechalo následky. Dnes byste si musel při manželčině odpolední směně pro jistotu najímat chůvy nebo sociální pracovnice.(:-D)

J. Kučera 2.2.2015 16:33

Re: Starej Venda "Canis Lupus" to vystihl

Když jsem dostal pohlavek od kantora, byla moje hlavní starost, aby se to nedověděl táta, dostal bych další. Jó, to byla tehdy "pedofílie".

J. Kanioková 2.2.2015 19:52

Přesně...

jenže jsem měla smůlu, mamka byla prodavačkou na náměstí, a i kantoři tam chodili nakupovat.. uff..

Takže výplaty bývaly ve velmi čerstvém termínu..

A důtky u nás visely na čestném místě v kuchyni, aby byly po ruce..

V. Němec 2.2.2015 13:40

IS

stíná hlavy zvědavcům a dobrodruhům. Sek a je to. A v "kulturní" Evropě se rafinovaně a s cynickým ůsměvem ničí prostým lidem životy na běžícím pásu. Dnes, za francouzké revoluce, za dvě války. A jinak prý jsme na vysoké kulturní úrovni. A to jsem mnohé nenapsal - třeba bratrovražedný masakr na Ukrajině.

J. David 2.2.2015 13:20

A co sbírat víčka od PET flašek?

Polífka pro chuda deti...

Najednou je tu 100 melounů pro nějaké přivandrovalé hotentóty. Již o de mne žádné víčko neuvidí, raději se stanu xenofobem a rasistou. Poňátno? Stimmt? OK?

I. Procházková 3.2.2015 0:55

Re: A co sbírat víčka od PET flašek?

Ja, bitte...:-)

J. Malá 2.2.2015 12:47

Ptáte se "co je jim po tom....."

jako našim dobře placeným státním úředníkům. A co je jim po  dětech, které neodjely, žijí zde, pro které  národ sbírá peníze na zaplacení obědů, aby měly alespoň jedno jídlo denně",?Pro které televizní stanice vyhlašují sbírky na nezbytnou životzachraňující léčbu nebo nezbytné zdravotní pomůcky? Jednoho případu z NOrskajsou plné noviny , zabývá se jím, parlament, vláda, zviditeľnují se na něm naši i evropští poslanci-  nechutná hysterie bez hranic a nikdo se neptá,proč dál sedí na teplém místečku tzv. ochránce mezinárodních práv dětí a co vlastně tento člověk dělá nebo proč ten úřad existujt.To i v souvislosti s tímto článkem. -- velmi dobrým.

M. Prokop 2.2.2015 13:36

Re: Ptáte se "co je jim po tom....."

Rodiče dětí, nemajících na obědy, obvykle mají nejnovější mobil a TV přes celou zeď, zvláště pokud to jsou hnědočeši.

Ta život zachraňující léčba a pomůcky by pochopitelně měla být "na pojišťovnu", od toho pojišťovny jsou. Aby na to ovšem bylo, nesměly by pojišťovny proplácet léčbu milionů rýmiček a bolení břicha, které by si každý měl zaplatit sám. Spoluúčast jako u aut.

J. Jurax 2.2.2015 15:46

Re: Ptáte se "co je jim po tom....."

Jojo - nebo zvýšit pojistné :-) ... to pojišťovny dělají, když kalkul nevychází ...