1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
radka 13.4.2008 14:48

Re: Jasanovi a mozna i M

oprava - opatrujte :-)

Papouch 13.4.2008 18:37

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A Kelvine,

napiste panu Hvizdalovi, on uz neco najde ;-)

Svycarska DPH = 7.6%, my nesmime jit pod 15%

zato do Cech (po schvaleni smlouvy) zacnou nekteri nejmenovani lifrovat svoje prebytky Somalcu - protoze solidarita a jednotna imigracni politika a nemame naplnene evropske kvoty na barevne na socialnich davkach a neposilame dost velkou rozvojovou pomoc

Ivan Nový 12.4.2008 22:57

ODS prohraje vyhrané volby,

uvěří tomu co plácá Paroubek :-)))))))

Mirek 12.4.2008 20:53

Pane hejtmane, zřejmě jste již rozjel předvolební kampaň a tak je mi zle, když čtu, jak

obhajujete neobhajitelné, tedy to, že "Lisabonská smlouva" (mimochodem doslova a do písmene opsaná stará "euroústava") ukládá členským státům vzdát se své suverinity a ve všem si rozhodovat sami o sobě. Ano Lisabonská smlouva omezuje práva jednotlivých členských států, nařizuje jim přijmout nařízení a vyhlášky EU jako nadřízené - nikoliv tedy již jen doporučující - zákony a naše zákony dát k ledu. Proč tomu tak je? Jednoduše proto, že Vás předseda strany a premiér  v jedné osobě se nezeptal nikoho z občanů, zda chtějí tento pamflet přijmout za svůj a podepsal jej. Nyní tento pamflet zavazující všechny občany čeká na ratifikaci a protože se ODS bojí reakce občanů a odmítnutí občanů, tak se nebude možné vyjádřit k přijmutí tohoto pamfletu v referendu, ale poslanecká sněmovna si osobuje právo rozhodovat za občany, k čemuž ale mandát nedostala žádná ze stran ať již vládnoucích, nebo v opozici. Tedy pane hejtmane, chcete-li vést předvolební kampaň v tom správném duchu, tak domluvtte svým poslancům, ať neodmítají referendum o Lisabonsé smlouvě, ale ať ho přijmou za své. Je to stejné, jako když jste jako strana ODS proklamovali, že se sníží daně všem občanům, ale opak je a byl pravdou. Byla to lež. Těm co měli nejnižší příjmy a měli daň 12,5% jste daň zvýšili na 15% a k tomu přijali z EU další daně na elektřinu, plyn a uhlí a zvýšili DPH z 5% na 9 %. Zavedli jste tzv. regulační poplatky u lékaře a za recept, čímž občané dotují ministerstvo zdravotnictví a státní rozpočet. A takto by se ve výčtu negativ dalo pokračovat. Neodvolávejte se na to, že to někdo způsobil před Vámi. Není to pravda. Byl to pan Klaus, který si kdysi vypůjčil ze sociálního systému miliardy na zaplácnutí schodku státního rozpočtu. Tyto miliardy nikdy do sociálního systému nevrátil a nehodlá je vrátit ani tato vláda, ani vlády následující. Fakta se ale dají dohledat i zpětně. Lhaní je tedy úplně zbytečné.

AeroKarel 12.4.2008 21:28

Re: Pane hejtmane, zřejmě jste již rozjel předvolební kampaň a tak je mi zle, když čtu, jak

Holt jste si Mirku nevšiml, že vláda je koaliční a černoprde|níci a melouni jsou EUroHujeři všech Hujerů futrál. Takže ODS sama o sobě žádné treperendum zařídit nemůže ani kdyby chtěla (o čemž pochybuji).

No a že smysl poplatků nechápete a pletete do toho Klause, je jen závada na vašem přijímači.

Liberta 12.4.2008 19:37

Hlavně se NĚKAM posunout?

Nechci polemizovat o Lisabonské smlouvě, ale o tvrzení pana hejtmana, že "  I když se třeba ukáže, že směr z Lisabonu je špatný, bude to alespoň pokus, jak společné fungování evropských zemí někam posunout ." Posunout směrem, který je (nejspíš) špatný? - Jestli takhle hejtmanuje Ústecko, tak potěš pánbů....;-€

M. 12.4.2008 20:06

Re: Hlavně se NĚKAM posunout?

Jestliže se ukáže, že skákat ze 13. patra nebyl dobrý nápad, příště se polepšíme a skákat z něj nebudeme.

Ostuda,  hanba, blb, pokud ne něco horšího. Asi je opravdu navnaděn euro-dotacemi. Dříve se tomu říkalo být koupen, teď se tomu asi říká, "být správně motivován". Ach jo.

ubu 13.4.2008 0:52

Re: Hlavně se NĚKAM posunout?

on není hejtman, hejtman je Šulc

M. 12.4.2008 19:08

tohle vlez-do-p autor je z ODS?

Nezbývá než volit národní stranu.

jasan 12.4.2008 19:21

Re: tohle vlez-do-p autor je z ODS?

holt blbove jsou vsude....     jen doufam ze tenhle exot je vyjimka, jinak dojde na Vase slova

kocour 12.4.2008 19:25

Re: Re: tohle vlez-do-p autor je z ODS?

Ne, není to blbec ...

Na podzim jsou krajské volby, že ano? Nejvíc ztratit může ODS (a také ztratí, co si budeme namlouvat).

Krajští politici tratit nechtějí a především: Doufají v europrachy do svých regionů.

A pak je tu ta Zahradilovská snaha vyměnit Lisabon za radar ...

A alternativou k Topolánkovi je ještě větší zlo, totiž Bém ...

jasan 12.4.2008 19:30

Re: Re: Re: tohle vlez-do-p autor je z ODS?

Kocoure,

trvam na tom ze je blbec...  i kdyz to mozna bereme z jineho uhlu.    protoze tohle  mu volice neprilaka....    stran Topolanka doufam, ze se najde i nekdo jiny nez Bem...

kocour 12.4.2008 19:43

Re: Re: Re: Re: tohle vlez-do-p autor je z ODS?

Dobře. Ty tomu říkej blbec, já tomu budu říkat vypočítavý kariérista, který nevidí - resp. nechce vidět - za obzor vlastního volebního období, OK? Pokud by se někdy někdo takový dostal do čela ODS, bude mít Paroubek v čele ODS konečně protihráče sobě rovného.

jasan 12.4.2008 19:49

Re: Re: Re: Re: Re: tohle vlez-do-p autor je z ODS?

kocoure...   no, rekl bych ze rozdil je jen v tom,  ze ja ho mam za blbce ktery opravdu nevidi...  ty  ho posuzujes jeste hur.

Pravdou nicmene je, ze to vyjde na stejno.  Jinak si myslim, ze takoveho ale uz ODS v cele ma....

AeroKarel 12.4.2008 21:30

Re: Re: Re: tohle vlez-do-p autor je z ODS?

Mňau, máš recht!

Ivan Nový 12.4.2008 22:27

Koucoure,

pokud ODS prohraje krajské volby, tak díky takovým stašpytlům jako autor.

AeroKarel 12.4.2008 21:33

Re: tohle vlez-do-p autor je z ODS?

Jo, klidně ji volte, dáte cca třetinu svého hlasu ODS, třetinu socanům, zbytek komoušům, melounům, černoprde|níkům ........

Papouch 12.4.2008 22:08

Re: Re: tohle vlez-do-p autor je z ODS?

Tohle se rikalo o zelenych taky

Staci trochu lepsi komunikace s potencialnimi volici a ono to pujde

AeroKarel 12.4.2008 23:20

Re: Re: Re: tohle vlez-do-p autor je z ODS?

Jo, říkalo, a dopadlo to ještě hůř.

Protože jejich politika je tak asi v tom poměru.

M. 12.4.2008 23:38

Re: Re: tohle vlez-do-p autor je z ODS?

Víte, já ji nechci volit z lásky nebo sympatií, fakt ne - a argument o volbě menšího zla chápu zatraceně dobře.

Ale ODS opravdu potřebuje silný signál, že pokud bude dělat socansko-eurohujerskou politiku, své voliče ztratí.  A raději ji ten signál poslat v krajských než v celostátních volbách.  I když, i ty celostátní jsou jedno, o opravdu důležitých věcech se čím dál víc rozhoduje v Bruselu.

AeroKarel 13.4.2008 0:19

"o opravdu důležitých věcech se čím dál víc rozhoduje v Bruselu. "

nejspíš ano, ale kdo, kým zvolen a jak?

Trochu se toho obávám. Jasná federace ala USA by mi nevadila.

M. 13.4.2008 10:08

Re: "o opravdu důležitých věcech se čím dál víc rozhoduje v Bruselu. "

Přesně tak: kdyby platila jednoduchá a jasně daná demokratická pravidla, včetně systému pojistek a rovnováh (check and balances), tak je úplně jedno, zda bychom žili v ČR, ČSR, Středoevropské Unii, Evropské unii nebo Euroamerické unii (dál bych raději nešel, možná Austrálii a NZ by mělo smysl přibrat).

Vláda bez těchle pojistek má i v malém "národním" státě, kde se všichni znají, sklon sklouznout buď tyranii, nebo k anarchii, častěji k obojímu přesně v tomto pořadí. Ve velkoříších se tak stane s fyzikální jistotou  (římská republika -> osvícené římské císařství -> despotické římské císařství -> anarchie a zmar 5. století n.l.). EU zatím drží nad vodou její bohatství - nespokojenci i lid jsou upláceni -, apatie spokojeného obyvatelstva, a hlavně byrokratický "pohyb vpřed", kdy si pro samé nové a stále ušlechtilejší a maniakálnější cíle málokdo všimne, že skoro nic nefunguje, jak deklarováno  jest. 

Až  přeregulovanost zlikviduje bohatství, a etnicko-náboženské tenze podlomí spokojenost obyvatel, bude zle.  V obrovském a nedemokratickém útvaru bez politického národa nebudou mechanismy, jak pokojnou cestou ventilovat změny. A vrchnost zareaguje, jak jedině umí, tj. represí. Až jí pak dojdou peníze a přijde o represivní aparát, nastoupí právo silnějšího. A hodně lidí umře.

V Římě tento vývoj trval zhruba 3 století. To by nás nemělo uklidňovat, při současných technologiích, a tlaku přistěhovalců, to může zabrat 3 desetiletí.

radka 13.4.2008 11:22

Re: Re: "o opravdu důležitých věcech se čím dál víc rozhoduje v Bruselu. "

Vazena/y pani M/pane M., zcela s Vami souhlasim , jen bych mela poznamku  k  obsahu Vaseho tretiho odstavce, ja si myslim, ze stale existuje  vnejsi nepritel, kam lze naprimit zlobu lidu. Pokud se nepletu, tak se na tom velmi usilovne pracuje: za nase vsechny evropske zahranicne politicke potize, ktere jsme si vesele zpusobili nasi evropskou - ja rikam absolutne stupindni -  multikulturalni politikou, je ten americkej pristup, oni proti terorismu bojujou, jak a zda uspesne by bylo na delsi debatu, ale aspon se ozvali. Temer cela slavna EU (krome UK), ktera tehdy delala velmi dobry business s Irakem, se ohradila. Staci se jen podivat, kam celou EU dovedla vira v demokraticke volby v Palestine, ano, demokraticky zvitezili teroriste a pouceni ??? At ziji lidska prava a demokracie, nikoho ten "bad judgment" nestal misto, v narodnich vladach demokratickych zemi by padaly hlavy, CR v klubu elitnich demokracii jeste neni, ale mela by se stydet za svou asociaci s temi, kteri napomahaji sebezniceni euroatlanticke civilizace.

M. 13.4.2008 12:03

Re: Re: Re: "o opravdu důležitých věcech se čím dál víc rozhoduje v Bruselu. "

Radko, Ojrohujeři a bruselotrockisti se sice mohou snažit sebevíc svrhnout vinu na USA, ale zrovna tohle je jim prdlačky platné. Možná jim to žerou ukňučení frantíci a zakyslí němci (oba tyhle národy mají vůči USA pochopitelné "resentments" (Y) byť každý z přesně opačného důvodu), ale těžko jim to zbaští takoví Irové, Portugalci, Rumuni nebo Poláci. Pomineme-li přecejen divokou (byť ne vyloučenou ;-€) alternativu vyhlazení Poláků, je tohle mobilizování proti USA asi stejně účinné, jako když proti nim o prvních májích mobilizovali soudruh Husák a soudruh Jakeš. Ojrohujeři jsou s ním trapní.

Na druhé straně - nesmíme se zříci práva Američany kritizovat.  Mě na nich např. štve jejich levicová politika "budování demokracie v Iráku" - muslim nechce demokracii, muslim chce tyranii a měl ji dostat - stejně jako pokrytecké uhýbání před Saudy (ti od Američanů měli dávno dostat něco úplně jiného než Petrodolary - měří se to Geigerovým přístrojem a kvalitu těženéí ropy to nesnižuje).

V ostatním s vámi souhlasím a za asociaci EU s tzv. Palestinci se stydím.

čtenář 12.4.2008 17:57

Evropská unie potřebuje pohyb

Zlatá slova ! Pořádnej bejkovec do ruky a hnát tu bruseláckou sebranku daleko za obzor.

Hrad 12.4.2008 22:19

Re: Evropská unie potřebuje pohyb

To když zmizí za tvým obzorem, tak daleko neoběhne.  

čtenář 13.4.2008 9:14

Re: Re: Evropská unie potřebuje pohyb

Fajn. Tak ji poženeme za tvůj obzor.

radka 13.4.2008 11:45

Re: Re: Re: Evropská unie potřebuje pohyb

Ja si myslim, ze  tehdy  v roce 2004 jsme byli postaveni pred 2 volby - vstoupit, nebo ne, ani jedna z nich nebyla ta dobra. Co si o tom myslite Vy? Ja si myslim, ze Evropa v te sve soucasne podobe je ztracenym kontinentem, ktery si sam sobe zpusobil, co si zpusobil a ztratila jsem viru , ze je schopna se jeste zmatozit a prezit.

čtenář 13.4.2008 13:16

Re: Re: Re: Re: Evropská unie potřebuje pohyb

Evropská unie je Úřad. V tom nejhorším smyslu slova. Podle všeho jsou jednotlivé odbory tohoto Úřadu dávány jako trafiky těm, co v rámci svých vlastních států totálně pohořeli. Jedna věc je myšlenka Evropské unie a druhou věcí je praxe Evropské unie. Máme co dělat se stejným fenomenem, jakým byl reálný socialismus.

Takže  Rv

Hrad 13.4.2008 18:27

Re: Re: Re: Evropská unie potřebuje pohyb

To by nestálo za to. A konec konců, my ploštíci obzor vůbec nepotřebujeme. Vystačíme si s délkou a šířkou. Pasáci, ti potřebují pořád něco honit, vyhánět. Mám pro tebe radu. Studuje se to na VŠ bačovské. Jsou tam bezva předměty. Vedle vyhánění z "košiara" také zahánění do košiara.  Pokus se, jistě si zmlsneš. Třeba ale zvládnout přijímačky. Tak trénuj. Na psu toho ale moc nepochytíš.