2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

EVROPA: Dozvuky bouřky

Trumpovo vítězství může dorazit Evropskou unii - již nyní rozkolísanou brexitem. I kdyby politika nového prezidenta byla umírněná a pragmatická, je jasné, že řetězová reakce, kterou Trump spustil, se jen tak nezastaví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Tichý 18.11.2016 9:16

Ano pane Fistejne. Trump je sanci pro TAKZVANE konzervativni hodnoty. Zatimco neomylne multikulti blouzneni snad posle na smetiste dejin, vedle dalsich socialistickych veledil.

E. Erat 18.11.2016 8:34

Kdyby Trump dorazil tu chcípající EU,

tak by to bylo velké gesto humanity. Jako když Regan dorazil SSSR a RVHP-VS. A za to by si Trump zasloužil vyznamenání, ovšem nějáké jiné než zprofanovanou NC míru.

A. Alda 18.11.2016 8:18

Čeho Vy se zjevně děsíte,

to já naopak vítám.

Ať žije svoboda!

K. Frauknecht 18.11.2016 9:23

Re: Čeho Vy se zjevně děsíte,

Pravděpodobně se děsí :-), nicméně po velmi dlouhé době nemám ke článku tohoto autora jediné slůvko výhrad.

P. Lenc 18.11.2016 9:54

Re: Čeho Vy se zjevně děsíte,

Také mně překvapil.Za dva měsíce, pokud se Trump dožije inaugurace tak bude psát i většina zdejších prestitutů.

K. Frauknecht 18.11.2016 10:34

Re: Čeho Vy se zjevně děsíte,

Hmm, taky sem se o Doníka bál, ale teď se zdá, že to s ním "šedá eminence" zkusí. Na druhou stranu "v tom" dost dlouho žije a nepochybně ví, na které kuří oko smí dupnout a z jaké výšky.

J. Schwarz 18.11.2016 6:54

O jakém "liberalismu"

je furt řeč? Vždyť "levicový liberalismus" se má ke skutečnému liberalismu jako "lidová demokracie" k demokracii - tedy jde prakticky o protiklad. Nejde ani o nějaký individualismus jak pořád píše pan Podracký, ale o soubor menšinových kolektivismů, přičemž ekonomické důsledky zvláštních životních stylů "menšin" má dorovnávat "společnost" čímž jsou míněni ti volové kteří celý ten mumraj jako své údajné "obohacení" platí.

A. Alda 18.11.2016 8:21

Přesně.

Ten Fištejnův "liberalismus" je ve skutečnosti opakem svobody.

Vy jste to pane, popsal přesně. I ten zásadní Podrackého omyl.

Rozdíl mezi Podrackým a Fištejnem je ovšem v tom, že Podracký se mýlí, jsa raněn jakousi slepotou, zatímco Fištejn lže, jsa plně zaujat nenávistí k Rusům.

F. Navrátil 18.11.2016 9:04

Re: O jakém "liberalismu"

Přesně jste vystihl podstatu toho, co někteří nazývají "liberalismus". Ve skutečnosti je to spíše "parazitismus".

K. Frauknecht 18.11.2016 9:24

Re: O jakém "liberalismu"

:-)

R. Tichý 18.11.2016 9:13

1*

V. Novák 18.11.2016 9:27

Re: O jakém "liberalismu"

A není v tom rozdíl mezi americkým a evropským pojetím "liberalismu"?

Americký liberál je vlevo, evropský vpravo. Velmi zhruba řečeno.

R. Gramblička 18.11.2016 9:42

Re: O jakém "liberalismu"

to platilo kdysi, dnes se rozdíl ve významech setřel a za liberála se v Evropě pokládá jak pravicový Sulík, tak kdejaké marxistické hovado (Schulz, Juncker atd.)

R. Gramblička 18.11.2016 9:43

Re: O jakém "liberalismu"

krásně napsáno :-)))

Š. Hašek 18.11.2016 9:53

Re: O jakém "liberalismu"

Aniž jsem Vás četl, píši výše skoro totéž.

Už jen použití výrazu "klasická liberální politika" pro současný stav věci činí z pana Fištejna poněkud mimoně. Notoval by si s Šiklstudenty na Albertově.

J. Mrázek 18.11.2016 5:01

No...

USA:

Podvody s volebními stroji ve prospěch Clintonové jsou hlášeny z mnoha míst USA.Lidé si stěžují, že ať mačkali tlačítko Trump, jak chtěli, označena byla vždy Clintonová.Na videu v odkazu to jeden z voličů natočil.To vznáší veliké pochybnosti nad používáním elektronického hlasování.Zdá se však, že demokraté podcenili množství lidí, kteří se vydali volit Trumpa, a tak i přes připravený volební podvod Clintonová prohrála.

To by vysvětlovalo míru šoku, jakou zvolení Trumpa vzbudilo.

Zdroj: http://endoftheamericandream.com/archives/voting-machine-pro...

J. Kovaříček 18.11.2016 2:53

Jaká to blbost!!!!

Česko že je bezvýznamná blbost? To může tvrdit toliko hlupák! Česko je nejvýznamější země na světě! Alespoň pro mne. Je to země krásná, má bohatou historii a kulturní tradice, které by mohla závidět i Amerika. Vedle mnoha blbů žije tam i dost lidí slušných a inteligentních, jen je není často vidět. Do zdejších diskuzí uchylují se sice většinou trotlové, ale to je dobře, alespoň se nějak zabaví a nezlobí na ulici.

Trump sice nějaký vliv na tuto zemičku mít bude, ale zdaleka ne takový jako občané čeští, moravští i slezští. To mějme na paměti.

R. Gramblička 18.11.2016 6:41

Re: Jaká to blbost!!!!

to zas tvrdí kdo, že "Česko je bezvýznamná blbost"?

J. Kovaříček 18.11.2016 8:50

Re: Jaká to blbost!!!!

omlouvám se, při psaní mi vypadlo slovo "země," to si snad inteligentní čtenáři domysleli. Nu a ti hnidopichové, co dychtivě čekají na svoji příležitost zviditelnit se, mne naprosto nezajímají.

J. Hejna 18.11.2016 9:27

Re: Jaká to blbost!!!!

Tak pište, pane Kovaříčku, bezvýznamné blbosti dál.

J. Kovaříček 18.11.2016 9:33

Re: Jaká to blbost!!!!

Nu a vy, dobrý muži, zase pište významné blbosti. Zajisté v tom vynikáte.

R. Gramblička 18.11.2016 9:38

Re: Jaká to blbost!!!!

z globálního hlediska Česko bezvýznamná země je, ať se vám to líbí nebo ne.

A. Alda 18.11.2016 8:23

Souhlas.

Není co namítat.

J. Kanioková 18.11.2016 1:12

"Klasická liberální politika zatím neumí vygenerovat nic,

co by proti tomuto trendu mohla postavit."

To je to nejlepší, co se snad konečně podařilo ! Celá naše civilizace je neskutečně poničená záludnou kapitulantskou teorií politické korektnosti. Zajímavé je, že především "elitám" zlikvidovala kritické myšlení!

Byť mě úryvky projevů a fotky (zcela záměrně vybrané) Trumpa nenadchly, ale fandila jsem, je teď zřejmé, že to byla nejspíš jediná skutečně účinná strategie. Úderná :)))

K. Pavlik 18.11.2016 1:29

Re: "Klasická liberální politika zatím neumí vygenerovat nic,

Mate pravdu ze Trump je asi dobry pro USA. Otazka je jestli je tez dobry pro Cesko? Asi ne.

J. Sinnreich 18.11.2016 1:56

Re: "Klasická liberální politika zatím neumí vygenerovat nic,

Pro Cesko je stejne dobry, mozna i lepsi nez Reagan v roce 80. Znamena to konec zbabele multikulturni , neomarxisticke politiky. Znamena to konec Merkelove a MOZNA i konec muslimske invaze do Evropy.

K. Pavlik 18.11.2016 2:09

Re: "Klasická liberální politika zatím neumí vygenerovat nic,

Problem je v tom ze Cesko je montovna Evropy takze krach EU muze znamenat znacne ekonomicke problemy.

Kamaradka tez kdyz byla vhuda rikala chuda lec poctiva. Kdyz se stala bohatou tak ji to preslo. Takze je otazka kolik lidi bude rado kdyz Cesko schudne.

P. Portwyn 18.11.2016 13:17

Co je to "krach EU"?

Jako že se ekonomicky zhroutí Německo? Nebo všechny členské země?

Řekněme, že by (teoreticky) zanikla Evropská komise a měna euro. Nevidím důvod, proč by např. německé firmy měly přestat montovat výrobky u nás, když jim to uděláme stejně dobře a za stejné peníze.

K. Pavlik 18.11.2016 14:07

Re: Co je to "krach EU"?

Momentalne se boji (a nejen boji - peso pada) Mexiko - montovna USA.

Nemecko se nezhrouti, jen Cesko bude plakat. Vazba Ceska na EU a Euro je obrovska a asijske firmy by musely zmenit strategii a to by byl opravdovy pruser.

P. Portwyn 18.11.2016 23:30

Re: Co je to "krach EU"?

Tak já se zeptám ještě jednou:

Co konkrétně rozumíte pod termínem "krach EU"?