26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

EVROPA: Chybí vůle žít

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ok 16.2.2006 17:00

Re: Re: budte v klidu

Bohuzel uz i do Italie dorazila protestanska pracovni moralka se vsemi dusledky (importovano nadnarodnimi firmami). Znam Italy, co si prave na tohle stezuji...
O.K. 16.2.2006 18:01

Re: Re: Re: budte v klidu

Ještě před chvílí jste trvrdil, že křesťané mají obvykle 2 a více dětí, kdežto ateisté jedno. Teď říkáte, že za klesající porodností je "protestantská pracovní morálka". Protestanti podle Vás nejsou křesťané? A záleží teda na víře nebo na pracovní morálce?
Uvažujete vůbec, než něco napíšete?
 
ok 17.2.2006 10:04

Re: Re: Re: Re: budte v klidu

Skoro mam pocit, ze na me kricite
Ano, uvazuji, bohuzel do jedne kratke vety se neda vmestnat vsechno, nemuzu cely den jenom diskutovat. O kus niz jsem to popsal podrobneji, muzete si to precist. Nemam nic proti protestantum, vazim si jich, ale z meho pohledu jsou to trochu extremiste, trochu zanedbavaji krestanskou lasku a davaji prednost svobode, konkretne pak podnikatelske svobode. Z meho pohledu jsou vetsi pokrytci nez katolici, cast krestanstvi totiz "zahazuji" jen proto, aby se meli dobre po hmotne strance (tim myslim treba tvrde, nemilosrdne podnikani).
 
rada 16.2.2006 15:20

Re: budte v klidu

ani ne tak svět jako lidský společenství, podoba jeho jako celku dusí touhu po dětech hrůzou z toho co je čeká, japa to že ti množivci to nevidí, kde se bere ta pro ně milosrdná oční mha??? kde se dá sehnat??? chce se po mě dítě,pociťuji  tlak od těch co ho maj, od těch co jim dítětem jsem, od toho co dítě ode mne chce, abych povolila tlaku potřebuju nevidět svý dítě jako ovci připravenou na porážku nebo krvežíznivého vlka což je asi jediná podoba pro delší přežití 
Tak kde brát??????? jo a bez drog prosím Vás??????
ok 16.2.2006 17:08

Re: Re: budte v klidu

Ale tohle dilema si krestane resili uz pred 2000 lety. A vyresili si ho myslim docela dobre.
V ateistickych Cechach mas bohuzel dost velkou sanci, ze se octnes prave mezi temi vlky, kteri ti vysvetli "ale takovi jsou prece vsichni". Nebo ti daji ranu pesti a reknou ti "co chces, takova je doba" - zazil jsem na vlastni kuzi, i s tou necekanou ranou pesti od souseda, ktery me zna 15 let.
Docela dobra lecba na tenhle pocit je jet treba zrovna do Italie, tam jeste najdes spoustu lidi, kteri jsou na sebe hodni - jsou to totiz katolici. Znam z vlastni zkusenosti.
občan z kraje města 16.2.2006 17:51

v tom je právě ten problém

že jsme na ně hodní
O.K. 16.2.2006 18:06

Re: Re: Re: budte v klidu

No jasně. Třeba taková Mafie nebo Cosa nostra. Tu rozhodně nemohli vymyslet Italové. Jak by nějaký katolík mohl vraždit, vydírat nebo zalívat lidi do betonu.
 
ok 17.2.2006 9:58

Re: Re: Re: Re: budte v klidu

VIdim, ze mate jasno, ztracet s vami cas nebudu.
Byg 16.2.2006 12:51

Bohužel zanikneme

Už se těším, až za několik století (desetiletí?) bude nadšený křesťan jásat, že konečně ti nevěřící psi (muslimové) nás nebudou otravovat!
Bude to totiž poslední běloch v evropě a až umře, budeme mít konečně my i oni pokoj.
Oni se totiž rozmnožují, zatímco my vymíráme. A můžeme si tlachat co chceme, ale přitom jich je stále víc a nás míň. A tak to prostě je a bude. Muslimská evropa je nevyhnutelná. Může se nám to nelíbit, můžeme proti tomu i protestovat, ale to je tak všechno co proti tomu můžeme dělat.
občan z kraje města 16.2.2006 11:51

přihřívání polívčičky

Skutečnou příčinou problému je právě křesťanství, které umožnilo vznik sociálního státu a podsouvá lidem nesmyslnou tezi o vítězství dobra. Samozřejmě, že víra či ideologie může lidi semknout k boji a obraně, ale k tomu musí být dostatečně sebevědomá a agresivní což křesťanství není. Různé multi-kulti utopie jsou právě důsledkem křesťanství. Ty muslimy lze naopak zastavit tím, že tu jejich výru označíme za nesmysly a je za hlupáky a normálně s nimi zameteme.
Richard 16.2.2006 12:29

Re: přihřívání polívčičky

Ale to je OMYL ! Socialni stat vznikol vtedy, ked sa ludia odvratili od boha. Amerika je daleko viac veriaca ako europa, ale socialny model sa tam prilis nerozvinul.
ok 16.2.2006 13:16

Re: přihřívání polívčičky

"Nesmyslna teze o vitezstvi dobra" - to je pekne, to si budu pamatovat.
Vas bych nechtel potkat v lese. Jak se tenhle vas nazor projevuje v kazdodennim zivote? Napiste o tom neco...
Doufam, ze nepracujete treba v nemocnici.
občan z kraje města 16.2.2006 14:12

jste naivní nebo co

Konat dobro je normální a činím tak, bát se mne nemusíte. Nicméně na tom, že vítězství dobra patří do pohádek a holywodských slaďáků to nic nemění. Neexistuje sebemenší důvod pro vítězství dobra. Reálně vítězí to co má objektivní podmínky k vítězství. Přesvědčení o konání dobra má pouze jediný parametr, který to může ovlivnit a tím je bojová morálka. Ale úplně stejně bojovou morálku utuží nenávist. Nicméně morálka sama o sobě nestačí. Když vás napadne ozbrojený zločinec a vy nejste ozbrojený tak vás oloupí a zlo zvítězí. Když jste ozbrojen vy a on ne tak uteče a neoluopí vás, dobro zvítězí.
Stredocech 16.2.2006 14:23

Re: přihřívání polívčičky

Touha po vítězství "dobra" je jednou z lidských vlastností. Chybou je si myslet, že zvítězí samo od sebe.
Různé multi-kulti utopie jsou důsledkem degenerace, nikoliv křesťanství.
občan z kraje města 16.2.2006 15:22

obojího

Křesťanství vyzívá k pokoře a soucitu, smíření se s utrpením. Nikde jsem nenašel zmínku o vítězství o vzdoru, kdežto v Koránu je to naopak. Křesťané jsou v podstatě masochisti a altruisté a to není pro konflikt zrovna nejlepší. Nejkonzistnější jsou Japonci, kteří opovrhují slabými (i když jim i pomohou). Naše společnost je o preferování slabých, neschopných.
hodne neRath 16.2.2006 11:21

proc navrat k bohu?

staci prosty pud sebezachovy.... i ten uz EUropa nema
kapitán 16.2.2006 12:00

Re: proc navrat k bohu?

Právě pud sebezáchovy nadělil Evoluční bůh každýmu zvířátku. Jen ty hodně domestifikovaný  ho maj obalený sádlem.
hodne neRath 16.2.2006 14:22

Re: Re: proc navrat k bohu?

jo.. a jsou zrali na porazku....
gerontusinza 16.2.2006 11:11

Kdo bude ještě po těchto událostech pro přijetí Turecka do tzv EU?

A má vůbec Turecko ještě zájem po těchto extempore o vstup? Nebo chystají řezání hlav v celé EU a jinde? Proboha to jsou země EU tak slepé?!!! nebo se bojí zeptat?
L8M 16.2.2006 11:06

fanatici těží s fanatismu

Hezká ukázka toho jak vyhánět čerta ďáblem...
občan z kraje města 16.2.2006 11:52

ono je to horší

čerta ovcí, která z nás udělala ovce
beran 16.2.2006 10:51

Jestli je Bůh všemocný, tak nás zachrání i bez návratu k němu

a pokud žádný Bůh neexistuje, tak nevím proč a jak se k němu navracet. A navíc nevím, ke kterému bohu se mám navrátit, když na světě je hlásána existence snad stovek různých bohů a všichni tito bohové jsou podle jejich vyznavačů ti jediní praví a tan jejich bůh ztrestá ty, kdož vyznávají nějakého jiného boha. Kdo se v tom má "do Boha!" vyznat.
Lapil 16.2.2006 11:21

Re: Jestli je Bůh všemocný, tak nás zachrání i bez návratu k němu

Nebo taky nezachrání; proč by to dělal?
Ari ben kanaan 16.2.2006 10:47

www.hagana.wz.cz

  
   Islám ze všech sil usiluje o naplnění svého cíle, o podřízení celého světa Alláhovi. Na 20 milionů muslimů v Evropě opakuje několikrát denně „Allahu Akbar“, Alláh je v ětší, větší než ůh křesťanů a židů. Více na našem webu. 
      www.hagana.wz.cz  
Mír s tebou 16.2.2006 20:49

kdyby byl větší, naučil by je pracovat

Nemluvím o Alláhovi, to je pouze arabský překlad slova Bůh a je stejný pro Židy, křesťany i muslimy. Kdo to tak nevidí, slouží Satanu, aniž by si to uvědomoval. Mimochodem křesťanskožidovská Arábie byla po pádu Říma centrem a klenotnicí vzdělanosti tehdy známého světa. Mluvím o islámu, který Boží poselství znásilnil a z kolébky vzdělanosti udělal svinčík
Šedovous 16.2.2006 10:45

Kanukovi : nestrašte člověče :

".....V Evropě ji nahradí Arabové a černoši ze Severní Afriky a Středního východu, v Americe to budou černoši a Latinos....",
někdo přece pracovat musí
Kanuk 17.2.2006 4:34

Re: Kanukovi : nestrašte člověče :

Kdo vám to nakukal? Na světě je spousta zemí, kde nejobvyklejším zaměstnáním je nicnedělání. Že tam lidi nemaj auta, bydlej v chajdách z vlnitýho plechu (pokud vůbec bydlejí) a jejich děti umírají hlady je věc druhá.
JH 16.2.2006 10:45

To snad není v 21.století možné!

Je nehorázné když ještě v 21.století je někdo tak degenerovaný, že jako východisko z společenského marazmu vidí návrat k "BOHU". No to snad už skutečně ne! To může být řešení skutečně jen pro totální primitivy nebo idioty!
Ivan Brezina 16.2.2006 10:37

Kdo je Dan Drapal?

Pro lepsi pochopeni textu je nezbytne vedet, kdo je Dan Drapal. Senior Krestanskeho spolecenstvi (viz http://www.dan.drapal.org/index.php?id=2) v minulosti do MFD psal komentare z pozic fanatickeho krestanstvi (zurive napriklad obhajovak kreacionismus). Dnes pise: "K tomu prřistupuje neuvěřitelná slepota co se týče duchovní sféry. Náboženství bylo v Evropě odsunuto na okraj a vytlačeno více méně do privátní sféry." Jenze to neni slepota, ale naopak prohlednuti. Evropa je proti muslimskemu svetu napred prave tim, ze se zbavila metafyzickych pover. Take jeji technologicka prevaha nad muslimskym svetem byla umoznena jen diky vymaneni evropske spolecnosti a vedy z podruci cirkevniho utlaku. Cely koncept demokracie, lidskych prav a svobody slova, ktery muslimsky svet nezna, se mohl v Evrope vyvinou jen diky vytlaceni nabozenstvi do privatni sfery. Dokud totiz bylo nabozenstvi (resp. krestanstvi) ve sfere verejne a statne-politicke, svoboda slova a demokracie v Evrope neexistovala. Mezi rezimem panujicim za Talibanu v Afganistanu a mezi predosvicenskou Evropou neni prakticky zadny rozdil. Dan Drapal a jemu podobni mi osobne silne pripominaji iranske ajatolahy. Jediny rozdil je v tom, ze Dan Drapal uz nemuze ovlivnovat zivoty nas vsech. Buh zaplat!
Jirka 16.2.2006 10:56

Re: Kdo je Dan Drapal?

No, dobře, ale to co píšete nás nakonec taky možná zničí. Stačí, aby muslimů bylo dost na to, aby "demokraticky" vyhráli volby a všechny naše pracné výdobytky budou ze dne na den sesypány jako domeček z karet. To už jsme ostatně zažili - říká se tomu únor 1984. Další slabinou je skutečnost, že proti naprosté víře a odhodlání se nelze postavit jinak, než stejným způsobem. Zde stojí za zmínku, že britské impérium v Indii porazil člověk, jehož jediným majetkem byl oděv, brýle a kolovrat. Bylo velikým štěstím, že se jednalo o člověka výjimečného a mírumilovného. Nyní však proti nám stojí neméně odhodlané hordy krvežíznivých barbarů. Dochází Vám to?