27.5.2024 | Svátek má Valdemar


Diskuse k článku

EVROPA: Cenzura a politická korektnost

Na ČRo Plus jsem úplnou náhodou zaslechl kousek rozhovoru s nějakým zřejmě odborníkem, který umí zavádět cenzuru do internetových sítí. Nejvíce práce mu dalo popisování způsobu jak to zařídit, aby se ve skutečnosti cenzurovat mohlo, ale aby všechno vypadalo tak, že se ani trochu necenzuruje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E Kocourek 21.4.2018 22:48

Ujasněte si pojmy!

Potlačování svobody projevu napomáhají i neználkové, kteří melou cosi o "demokratických svobodách" a chtějí současně bojovat za svobodu a za demokracii. ////

Jenže to si blázínkové musíte vybrat. Buď chcete svobodu, NEBO chcete demokracii, která vás o svobodu připraví. Vždyť přece všechny ty cenzurní a potlačovací zákony jsou na úrovni Česka přijímány zcela demokraticky! ////

J. Jurax 21.4.2018 22:44

Re: Merkelová ho pozvala a on se takto odvděčil...

Ehm - dokud se statistika trestné činnosti cikánů ještě směla dělat, bylo procento této jejich činnosti o řád vyšší než procento jejich zastoupení v populaci. Ovšem smělo se to naposledy zkraje devadesátých let, pak už definitivně zvítězila pravda, láska a v tomto punktu i hloupost.

J. Jurax 21.4.2018 22:39

Re: :-P

No jo, ale myslejí to s náma dobře - akorát že se to zatím vždycky jaksi posralo ...

J. Jurax 21.4.2018 22:35

Re: Anonymní alternativní pravda není žádná svoboda.

Aha.

Takže zákon určí, zda je to pouze názor, nebo už manipulace?

Tak mám dojem, že už dlouho žijete v Germánii a leze Vám to na mozek ... :-)

J. Jurax 21.4.2018 22:31

Re: Anonymní alternativní pravda není žádná svoboda.

Ano.

A jak vždycky poznáte, že něco je názor a nikoliv "lži, nenávist a manipulace."? Nebo to má posuzovat nějaký ouřad a hned mazat, případně trestat?

Nebo jinak - není lež, nenávist a manipulace to, se se nehodí VÁM? Nebo naopak MNĚ? Nebo přímo NÁM?

MY přece myslíme vždy SPRÁVNĚ - ať už se pod tím MY skrývá kdokoliv, kdo má moc i mazat a trestat. Bylo to u nás za bolševika - přišlo to z východu - a jak to tak vypadá, teď to sem leze zase pro změnu ze západu, potažmo z brusele.

J. Jurax 21.4.2018 22:23

Re: Anonymní alternativní pravda není žádná svoboda.

Ehm - a co rozumíte pod pojmem anonymní alternativní pravda?

P. Szirotný 21.4.2018 21:06

Re: Naprosto zbytecna diskuse...

Přesně !!! A v tomto kontextu mám velký problém např. se zákonem o popírání holocaustu, který v některých evropských zemích funguje. A to nejsem antisemita, naopak. Izrael má moje velké sympatie. Jen si zkrátka myslím, že takový zákon je nesystémový. Svoboda slova buď je nebo není. Ať si kdo chce popírá holocaust, nacismus, komunismus či cokoliv jiného. I blbý názor je názor a má nárok na ochranu. A ono to má ještě jinou rovinu. Pokud přijmeme tezi, že někteří lidé mají blbé či nevhodné názory, které je třeba nějakým způsobem potlačovat či filtrovat, je už jen krůček k tomu, abychom lidem s těmito názory zakázali volit.

K. Janyška 21.4.2018 20:58

Re: Naprosto zbytecna diskuse...

Co je to svobodná společnost ? Chovné lidské stádo, organizace nebo jednotně myslící a jednající osoba ?

Svoboda se týká výhradně jednotlivců... Dzp.

M. Prokop 21.4.2018 20:36

Re: Naprosto zbytecna diskuse...

Nejen svoboda projevu, důležitější je svoboda PO projevu.

J. Dlouhy 21.4.2018 20:22

Naprosto zbytecna diskuse...

Svoboda projevu znamena, ze si kazdy muze rikat co chce. To znamena vsechno, co ho napadne. Kdo to v demokraticke a svobodne spolecnosti nechape, je bud zlocinec nebo idiot. Nebo spolecnost neni demokraticka a svobodna.

S. Netzer 21.4.2018 18:15

Re: Anonymní alternativní pravda není žádná svoboda.

Mezery máte Vy. Já netvrdím, že "Ježíš byl ukřižován právě těmi, co striktně dodržovali zákon - desatero...."

V. Čermák 21.4.2018 17:39

Re: Anonymní alternativní pravda není žádná svoboda.

No vzdělaná určitě jste, ale v tomto máte mezery...

V. Čermák 21.4.2018 17:35

Re: Souhlas,

No, když napřed na někoho plivnete a pak mu popřejete velkopansky " pěkný den", tak se minimálně povyšujete, vy NeHlavo....

P. Han 21.4.2018 17:26

Re: Anonymní alternativní pravda není žádná svoboda.

Aha. Zákonem definovaná pravda. To jste ještě o krok dál než bolševici.

P. Han 21.4.2018 17:24

Re: Anonymní alternativní pravda není žádná svoboda.

Římané jednali na přání židovské obce. Kdyby záleželo na Pilátovi, tak by Ježíše nechal běžet.

V. Lunák 21.4.2018 17:16

Nezbývá než opakovat,

že např. ve Francii na jakékoliv žhavé téma v běžných médiích najdete velmi zajímavé diskuze a střety. Nakonec nedávno jsem jednu právě na téma cenzury internetových zdrojů četl.

Váš problém "pouze" je, že zaměňujete kydání špíny, výkřiky a lži za argument.

Takže ano, lámejte si dále hlavu tím, jak například Francouzi podlehli politické korektnosti, což se zřejmě dosud nestalo. V tomto lámání hlavy přeji hodně zdaru.

J. Svoboda 21.4.2018 16:59

Re: Souhlas,

Přání pěkného dne je fakt etalon lži a nenávisti, vy hlavo :o)

I. Břízová 21.4.2018 15:42

Re: Anonymní alternativní pravda není žádná svoboda.

Dalo by se říci, že pravdu má ten, kdo zrovna schvaluje zákony. Ostatně ti, co všemu rozumí nám to tu neustále dokazují.

S. Netzer 21.4.2018 15:39

Re: Anonymní alternativní pravda není žádná svoboda.

Římané dodržovali Desatero? Dokonce striktně?

K. Janyška 21.4.2018 15:26

Re: SPONTÁNNÍ ŘÁD JE JEDINOU MOŽNOSTÍ EXISTENCE JSOUCNA.

Píši to v takových zkratkách, že větší zkrácení už není možné. Ale to, že to samo objevil Gimbattista Vico už koncem 17. století a A.F.Hayek popsal celou věc k pochopitelnosti. Je však ve skutečnosti velmi dlouhá a složitá. Já jsem ji však za 25 let nastudoval a hlavně pochopil.

Celou dobu jsem myslel, že jen doháním běžné vzdělání a ono je to právě naopak. Nikdo další takový asi neexistuje. Nikodo jsem za 20 let na internetu nepotkal... Dzp.

V. Čermák 21.4.2018 15:26

Re: Souhlas,

Zdá se, že Lží a Nenávistí šíříte ten svůj světácký " Pěkný den"....

V. Čermák 21.4.2018 15:22

Re: Anonymní alternativní pravda není žádná svoboda.

Zákon je vždy děravý jak řešeto a slouží vládnoucí totalitě, podle jejího uvážení. Už Ježíš byl ukřižován právě těmi, co striktně dodržovali zákon - desatero....

I. Břízová 21.4.2018 13:54

Re: Anonymní alternativní pravda není žádná svoboda.

A opravdu jste přesvědčena o tom, že chápete vše, milostivá paní? A trochu se uklidněte, vy jeden orgáne:-)))

S. Netzer 21.4.2018 13:41

Re: Anonymní alternativní pravda není žádná svoboda.

Chudák Břízová. Asi potřebuje taky nějaký orgán.

J. Svoboda 21.4.2018 13:38

Re: Anonymní alternativní pravda není žádná svoboda.

To pozná člověk s minimem inteligence. Že vy potřebujete nějaký orgán je zcela váš problém.

Pěkný den.

J. Svoboda 21.4.2018 13:36

Re: Souhlas,

Proč lžete a nenapíšete, že jste se uklikla?

I. Břízová 21.4.2018 13:17

Re: Anonymní alternativní pravda není žádná svoboda.

Ta Ti ti ale vysvětlila, co? Doufám, že už je Ti jasno:-))

P. Götze 21.4.2018 12:48

Problem je spis v pochopeni psaneho textu z vasi strany. I kdyz vy to chapat nechcete rekl bych.

J. Kanioková 21.4.2018 12:45

:)))))))))))))

J. Kanioková 21.4.2018 12:44

Přesně !