7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

EVROPA: Castro není hrdina, pane Junckere!

V posledních měsících se stále více ukazuje, že EU neumí prodat svoje úspěchy a chybí jí skuteční lídři, kteří by dokázali lidem jasně a srozumitelně vysvětlit jednotlivé kroky a pravomoci EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 1.12.2016 0:30

Re: peo Herr Junckera

To byli namátkou Skorzeny nebo třeba Göring (stíhací eso z první světové války) taky. Bylo by dobré se na to Junckera zeptat.

P. Vaňura 30.11.2016 22:43

Dosaďte si za"Castro" "Hitler" a přečtěte si to po sobě

ještě jednou. Namísto srpnu 1968 lze uvést březen 1939.

M. Prokop 30.11.2016 22:19

"provádí vměšování"

To je česky?

Dokud budou na Kubě komouši, jsou jakékoliv dotazy stejně nemožné.

M. Pivoda 30.11.2016 21:50

Sečteno a podtrženo - konec diskuze

1. "With the death of Fidel Castro, the world has lost a man who was a hero for many". --- Dámy a pánové této větě nelze vůbec nic vytknout. Vytknout se dá jen Zdechovského předjpojatost.

2. Zdechovský evidentně provádí vměšování se (či spíše vyměšování se) do vnitřních kubánských záležitotí. O tom, které hlasy v celkovém hodnocení Fidela Castra nakonec převáží (zda od Kubánců na Kubě žijících nebo od těch, kdo z Kuby emigrovali), prosím, nechejte na Kubáncích samotných.

3. Češi se mohou snad pozastavit jen nad tím, že i Fidel Castro souhlasil se sovětskou intervencí do Československa v roce 1968. Ovšem jako realisté musí Češi uznat, že pozitivní hlas Fidela nemohl vůbec ovlivnit události v Československu v roce 1968. Negativní Fidelův hlas by ale možná mohl ovlivnit snížení ruských dodávek na Kubu. (Můj kolega pracoval v kanceláři blízko přístavu, a konstatoval, že jen každá sedmá loď tam vplouvající není ruská.)

L. David 30.11.2016 21:30

Takže kdy s tím Junckerem, pane Zdechovský,

cestou Europarlamentu pořádně zatočíte?

P. Sulc 30.11.2016 19:33

Re: Víte, pane Zdechovský,

Cetl jsem, ze kdyz se Jindrich Plachta vratil z SSSR, pani Plachtova se vyjadrila v tom smyslu, ze uz nepotrebuji zarovky, jak Jindra zaril. Ostatne, uz i pred valkou byla cela rada nadsenych intelektualu, co po navratu zarili a to po cele Evrope.A dodnes existuji milovnici Dzugasviliho, Uljanova, Gottwalda a podobnych zrud. Proc by nebyli milovnici Castra? Konec koncu, jsou i milovnici Zemana, zrejme maji nejaky zvlastni uroven intelektu.

J. Kokaisl 30.11.2016 19:12

Re: Cože?

pardon - samozřejmě že ne devadesátých ale osmdesátých let ...

Z. Koutecký 30.11.2016 19:06

Re: Víte, pane Zdechovský,

No, víte, pane Schwarzi, nářek mezi prostými mužiky se tam rozléhal až za Jelcina, když vypukl nepředstavitelný bordel a tržní hospodáři všechno rozkradli. Víte přirovnávat poměry a mentalitu lidí v Rusku k poměrům u nás je stejně nesmyslné jako myšlenka, že lidi třeba v Libyi či Sýrii netouží po ničem jiném než po liberální demokracii, jak se domnívali Američané. Nebo, že lidé od Baltu až po Jadran jsou oslněni myšlenkou Spojených států evropských pod vedením Frau Merkel a spol. Věřte, že na světě by byl větší klid, kdybychom nechali lidi v každém státu, aby si své vnitřní záležitosti zařizovali po svém a bránili případně v rámci OSN jen napadené státy proti útočícím státům. To bychom, ovšem, také museli odmítnout myšlenku, že nějaký stát má právo "bránit SVÉ zájmy, kdekoliv jsou ohroženy" a tedy i v zájmu těchto "zájmů" napadat kohokoliv,kdekoliv a pro cokoliv.Prostě,přijmout myšlenku, že éra vysávání kolonií skončila. Jenže to je samozřejmě neuskutečnitelný ideál. Takže nám nezbývá než usilovně zbrojit a šířit ve jménu demokracie chaos do dalších zemí světa.

J. Nový 30.11.2016 16:56

Je to zmetek

Juncker už je dávno profláklý a měl dávno zmizet. Už před rokem bylo pozdě.

M. Vondráček 30.11.2016 16:40

peo Herr Junckera

Castro nepochybně hrdinou je ...

M. Prokop 30.11.2016 16:39

Re: Zapomněl jste na podstatné

Kaddáfí byl každému u (_!_) (no, Sarkozymu možná ne), dokud se to Libyi nezačalo mydlit. A když začalo, tak už nebylo dobré řešení.

M. Vondráček 30.11.2016 16:39

Re: I vyjádření marxisty Junckera

A jaký je mezi nimi rozdíl ??

M. Vondráček 30.11.2016 16:38

Re: Kategoricky žádám

Ale že dámy poslouchají , a na slovo. Jak to děláte :-)

J. Sinnreich 30.11.2016 16:32

Re: Ten podivný tvor co omylem stojí v čele EU,

Z toho "Ostrova svobody" se snazily dostat statisice lidi (jenom Mariel Boatlift do Miami v r. 1980 asi 200 000), kteri riskovali utopeni,zastreleni, nebo v lepsim pripade vezeni, jenom aby v tom socialistickem koncentraku nemuseli zit.

Ś. Svobodová 30.11.2016 16:19

Zapomněl jste na podstatné

Kaddáfí už v té době už zase nebyl přítelem, zatím co Castro nyní už nebyl nepřítelem. :-)

Ś. Svobodová 30.11.2016 16:03

Re: Kategoricky žádám

Taky jste to s paní N. mohly skončit dřív, než jste to dostaly befelem.

B. Hamal 30.11.2016 16:03

Re: I vyjádření marxisty Junckera

Lze sem zařadit "na vyšší úrovni" i použití násilí ke svrhávání cizích režimů, nepodrobujících se "politickému směru" pachatele, za použití přímého násilí vojenského nebo násilí zorganizovaného za úplatu v místě konání?

M. Prokop 30.11.2016 16:01

Re: Kategoricky žádám

Hofman, agent Rudolf, si pak nevydělá ani na teplou vodu! Mějte soucit s ubohým stárnoucím agentem!

M. Prokop 30.11.2016 15:59

Re:

Že na vás vyrukuje Pivoda ... :-P

A. Nový 30.11.2016 15:49

Re: Kategoricky žádám

Já, kterí mám jen maturytu na cyrgulu bich potřeboval visvětlyt co je to a nebo kdo je to yntelektuálný ygnorant.

K. Janyška 30.11.2016 15:46

Castro je hrdina úplně stejný, jako Juncker.

Tedy zločinec, bojující za zločin tzv. sociální spravedlnosti. Mimochodem, jak říkal další pro mne zločinec, Bohuslav Sobotka před několiky dny... Dzp.

K. Janyška 30.11.2016 15:45

Re: Pozoruhodný výrok od někdejšího významného člena ODS

Jelínku, me-e-e-e... Dzp.

R. Tesařík 30.11.2016 15:41

Re: Kategoricky žádám

Kde se ve vás bere ta drzost.

R. Langer 30.11.2016 14:59

Re: Neomarxismus je revisionistický směr komunistické ideologie,

Hm, tomu ale asi nebudou rozumět... :-D

R. Langer 30.11.2016 14:58

Re: I vyjádření marxisty Junckera

Jo, za to tvoje úchopové instrumentárium je vskutku fascinující! :-D

B. Carina 30.11.2016 14:58

Srozumitelnou ukázkou neschopnosti Evropské unie řešit aktuální problémy je povinnost odklepnout souhlas s cookies v internetovém prohlížeči. V době, kdy se tímto začala EU zabývat, mělo to jistou relevantnost. Ale v době realizace, je toto opatření zcela mimo aktuální situaci v IT.

Jednak proto, že implementace je zcela nešťastná a jednak proto, že řešeníté této záležitosti je implementováno ve všech internetových prohlížečích.

Zde se krásně ukázalo, jak byrokratický moloch nemá schopnost relevantně reagovat na rychle se měnící technologie, jako jsou právě IT.

R. Langer 30.11.2016 14:57

Re: I vyjádření marxisty Junckera

Blběnka jsi jedině ty sama, tupá hlavo! :-P

R. Langer 30.11.2016 14:56

Re: I vyjádření marxisty Junckera

Jenom se směj, pátá kolono, uvidíme, kdo se bude smát poslední. :-P

R. Langer 30.11.2016 14:54

Re: I vyjádření marxisty Junckera

Jasně, takže vy jste na národní socialismus jako větší expert, než jeho hlavní zakladatel, jo? .-D

R. Langer 30.11.2016 14:53

Re: I vyjádření marxisty Junckera

Marxista je z principu socialista. Internacionální. Nebo co si jako myslíte, že je?