26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

EVROPA: Bububu...

Uprchlické kvóty nám jsou Bruselem vnucovány s jasným odkazem na zasílané miliony eur. Nikdo sice přesně neví, kolik z těch peněz jsme před tím do společné pokladny poslali my, ale to přece nevadí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Povolný 23.6.2017 13:28

Re: P.S:

Vaše podobenství nesedí. V manželství jsou si oba partneři rovni před zákonem. V EU se jedná spíš o vztah, který by se dal označit jako vrchnost-poddaný. Kromě toho se obávám, že by komise mohla navrhnout takový zákon, aby vystoupení v podstatě nebylo možné - třeba kdyby bylo podmíněno souhlasem všech ostatních členů. Pak bychom nejspíš říkali, že jsme to měli udělat dokud to šlo, ale teď už to zkrátka nejde. Myslíte si že něco takového v EU není možné? Podle mě ano. Nesouhlas nám nebude nic platný, přehlasují nás (viz Lisabon) a bude vymalováno. Pak už zbývá jen ten kalašnikov.

J. Schwarz 22.6.2017 21:48

Re: Jako spravedlivé

A vy si myslíte že by, nebýt "zločinů kolonialismu", nikdo nepřicházel? Úplně by stačili humánisté a dobroserové se svou pomocí, zdravotnictvím a osvětou aby rozvrátili životní styl afričanů a způsobili populační explozi. kdyby bylo afričanů stejně jako před 50-ti lety, v pohodě by se uživili tradičním způsobem a nikam by nemuseli "prchat".

J. Farda 22.6.2017 20:36

Re: A to si to neumíte sám vyhledat?

Kdysi v mládí, sladkých šedesátých, jsem náhodou slyšel z DDR vysílání lužickosrbského rozhlasu (z Chotěbuze?) a dodnes jsem přesvědčený, že je češtině bližší než slovenština - a to slovenštinu, s přivdanou slovenskou částí rodiny, doufám docela slušně zvládám.

B. Hamal 22.6.2017 20:32

Jako spravedlivé

by se daly považovat kvoty stanovené podle velikosti podílu jednotlivých evropských zemí na kořistnických zločinech kolonialismu a vojenských agresí páchaných v zemích, odkud nyní uprchlíci přicházejí.

J. Kanioková 22.6.2017 20:28

Nesouhlasím s autorem v této části -

"Nevolám po vystoupení z Evropské unie"..

J. Kanioková 22.6.2017 20:25

Ano..

J. Kanioková 22.6.2017 20:21

Nesouhlasím..

J. Kanioková 22.6.2017 20:20

:)))))

J. Kanioková 22.6.2017 20:18

JE důvod odejít z EU ! Suverenita vlastní země..

Protože bruselské politbyro se nikdy nevzdá snu o Evropě jako jediném státu ! A jestli to současné politbyro odkráčí do pryč, jsou generace mladších toužících po takové kariéře. Pro ni jsou schopni zcela převrátit myšlení, jen aby uspěli.

R. Morava 22.6.2017 17:52

Souhlasím s autorem, nesmíme být zbabělci

Souhlasím že je třeba nenechat si nic líbit, ale ani zatím není důvod odcházet z EU, i když to může nastat. Protože dnes neexistují Chlapi, ani Ženy je běžné utéct od problému, opouštět rodiny a rozvádět se při prvním zaskřípání. EU je partner který je především naivní a neschopný, hloupý a zženštilý. Je i trochu křivý a vypočítavý ale kdo je bez chyby.

Hlouposti takového partnera - EU musíme buď ignorovat nebo se jim postavit. Jakkoliv odmítnout kvóty, i pokuty za ně. A naopak vyžadovat sankce za nehlídání hranic a snižování bezpečnosti EU. Neschopná EU má dost problémů než se vrtat v našich kvótách. Pokud by se vrtali odmítneme platby. Pokud by soud rozhodl, že musíme platit, dál odmítat. Teprve pokud je život s EU jednoznačně nevýhodný, je možné ji opustit. Ale ta doba ještě nenastala. To bude možná v době kdy se buď sama rozpadne nebo polepší.

V každém případě musíme volit Chlapy a Ženy, odmítnout migranty, Euro, další integraci i ostatní nesmysly. Odejít z EU možná budeme muset, ale zatím stačí se chovat dospěle.

R. Morava 22.6.2017 17:36

Re: P.S:

Asi milujete dnes moderní rozvody. Protože jsou lidé zbabělí a nejsou chlapi, opouštějí rodinu a utíkají od problému. Každý partner má své chyby a pokud s ním žijete musíte se jeho chybám odvážně postavit. Pokud nemáte někoho evidentně lepšího (což většinou nemáte) je správné s ním vydržet už kvůli dětem. My jiného partnera než EU nemáme, pominu-li Rusko a Čínu.

Teprve pokud bude partner bít Vás i děti a utrácet Vaše peníze, má rozvod smysl. Před tím ale stačí nebít zbabělec. Odmítnout kvóty, jakékoliv platby a naopak vyžadovat sankce za nehlídání hranic a snižování bezpečnosti EU.

V. Kain 22.6.2017 16:16

Re: pane radní pro školství

Pokud by V4 táhla ze jeden provaz,tak na nás bude Brusel s pošahanou Merkelovou krátký.Ale bojím se a ono se to ukáže po volbách,že s námi jistí politici hrají s cinknutými kartami.Lidé vidí v Babišovi spásu.Přitom Babiš v pohodě vládnul se socanama a všechny prasečiny kterých se musíme zbavit jsou z jejich dílny.Babiš dostává obrovské dotace z Bruselu a určitě o tyto stamiliony se nepřipraví kvůli nějakým kvotám.Taky je třeba si všimnout,že se většinou nevyjadřuje k ošemetným otázkám a když tak velice vlažně aby nepopudil bruselskou vrchnost.Jak se asi bude chovat jako premiér?A pokud jak jsem někde četl nebude chtít být premiérem,tak tam bude jeho člověk kterého bude řídit.Nic sliztějšího než je Babiš snad ani není.

P. Vaňura 22.6.2017 15:46

Volený král nebo uzurpátor, který se dostal k moci

za pomoci cizí (převážně bavorské) armády?

A. Alda 22.6.2017 15:11

A to si to neumíte sám vyhledat?

http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A170620_215520_p_zahranici_wag&reakce=85231583

Za komunistů jsme pěstovali "slovanskou vzájemnost" a tak jsme si i dopisovali se středoškolačkami z Lužice. Ony psaly srbsky a my česky a rozuměli jsme si bez problémů.

V. Povolný 22.6.2017 15:01

Re: P.S:

Asi máte pravdu, exemplární trest je lákavý a navíc má odrazující účinek pro ostatní případné zájemce.

Jen bych chtěl upozornit na to, že jsme tranzitní země a že si všichni v EU zvykli na to, že se přes nás projíždí bezproblémově, takže nejsme úplně bez možnosti bránit se. A to by šlo o obchod, tedy o peníze. Ale to už opravdu moc předbíhám.

T. Hraj 22.6.2017 14:50

Re: P.S:

Spíše se jedná o obavu z případné mstivosti EU, jak tu někdo upozorňuje níže. Co na tom, že náš export do zemí EU má pro obě strany ekonomickou logiku? Důležitější bude ztrestat odpadlíka. Nota bene když je to takovej bídnej červ. Trest musí být exemplární!

T. Hraj 22.6.2017 14:30

Re: To je blbý, to se bude líbit,

"...a hlavně, nenechte se strašit!"

V. Povolný 22.6.2017 14:29

P.S:

Nebo vám jde o dotace?

V. Povolný 22.6.2017 14:18

pane radní pro školství

váš rozbor je OK, ale závěr je podivný. Řekl bych, že odpovídající by bylo volat po vystoupení z takové organizace. Vy ale říkáte zůstat a vzdorovat - nevidím v tom smysl. Kvótami to neskončí. Komise si nemůže dovolit trpět kverulujícího poddaného, zašlo to už příliš daleko. Takže tlak se bude stupňovat. Kdo déle vydrží, co myslíte? Sověti vydrželi 40 let...

J. Farda 22.6.2017 14:10

Re: Kteří čeští panovníci Lužické Srby prodali?

Matně, tudíž zaručeně ne zcela přesně, si odněkud pamatuji, že Lužici dal český král Ferdinand II. nejdříve do zástavy Sasku? za pomoc proti proti českým stavovským povstalcům a pak po skončení 30ti leté války jeho synek Ferda III. přenechal saskému kurfirstovi definitivo. Ostatně, Lužičané pomoc povstalým český stavům, pokud mi známo, poskytnout odmítli. Mýlím-li se v meritu věci, rád se nechám kýmkoli opravit. Čili volený český král, ale Habsburg.

P. Vaňura 22.6.2017 13:47

Kteří čeští panovníci Lužické Srby prodali?

A kdy k tomu došlo?

P. Vaňura 22.6.2017 13:46

Můžeme EU NEPLATIT a nečerpat!

Czexit je opravdu riskantní, ale ignorovat unijní pravidla prochází skoro VŠEM, počínaje Řeckem.

P. Vaňura 22.6.2017 13:43

Být to za Generalissima, tak zbytky obyvatel

Molenbeeku dávno skomírají někde za polárním kruhem. Ale i Vévoda z Alby dokázal muslimy ze Španělska vyhnat a tak mělo Španělsko na 400 let pokoj!

T. Hraj 22.6.2017 13:09

Re: otázky, odpovědi, důsledky, řešení

??? nespletl jste si vlakno?

M. Valenta 22.6.2017 13:07

Re: otázky, odpovědi, důsledky, řešení

Buďte trpěliví. Po padesáti letech dostávají otroci svobodu.

K. Zelený 22.6.2017 12:21

Re: Klaus

Depa Klaus, to je náramně chytrý pán ! Sice se trochu podělal a nakonec to otrockou smlouvu podepsal, ale třeba v tomhle neustoupil ani o píďu:

https://zpravy.aktualne.cz/domaci/podnikatel-ktereho-vaclav-klaus-omilostnil-podporuje-jeho-in/r~bc8bd1d6567511e7886d002590604f2e/

K. Zelený 22.6.2017 12:10

To je blbý, to se bude líbit,

řekli si zřejmé pánové Mith a Wagner a lupli sem po záměně prvního odstavce identický blábol po týdnu znovu. Zřejmě u zdejšího publika předpokládají intelektuální úroveň a paměť na úrovni domácího křečka a jak vidno z ohlasů, nijak se nemýlí.

Tak snad abych v duchu rčení o opakování, matce to moudrosti, taky zopakoval: Bůh ochraňuj nebohé školáky na Praze 4 ! Co z nich asi může vyrůst když jejich vyučování má na starosti tohle ulhané hovado ! Otroctví...neokolonialismus...vnucené kvóty...nikdo neví kolik platíme...předražené cyklostezky...vydírání a vyhrožování...Molenbeek v Praze...pokuty za bezpečné žití...Brusel chce vidět Británii trpět... Koncentrát křiváctví.

T. Hraj 22.6.2017 11:49

Re: otázky, odpovědi, důsledky, řešení

Jistě pane Lenci, můžou nás ekonomicky rozšlápnout. Ztrátou exportu do EU bychom razantně zchudli. Ale pro mne je to pořád lepší alternativa, než infikovat nenávratně vlastní zemi pátou kolonou.

Politicky je to bohužel neprůchodné, protože voličům jde v první řadě o vlastní příjmy a až ve 47. řadě o osud státu.

I. Skolin 22.6.2017 11:34

Klaus

dobře věděl, proč tak dlouho váhal s podpisem Lisabonské smlouvy !

M. Valenta 22.6.2017 11:08

Re: otázky, odpovědi, důsledky, řešení

No zatím vydírá Brusel spíše V4 a ani to neumí sladit, tak si představte co by se dělo v tom našem prostoru po V4-exitu.