16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Diskuse k článku

EVROPA: Bruselské útoky

Zdá se, že na teroristické útoky si budeme muset zvykat. Útoky v Bruselu nebyly útokem osamělých vlků, ale dobře zorganizované skupiny, která musela mít krytí od daleko většího počtu osob, než byli jen sami útočníci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Netzer 23.3.2016 10:51

Re: "chudinky bombardované..."

V jaké pastoušce jste přišel na svět, primitive?

V. Novák 23.3.2016 10:51

Re: "chudinky bombardované..."

Už zas? Jako když jste zalhávala islamistická zvěrstva a za "rusáckou propagandu" prohlašovala i svědectví vysokého představitele syrské ortodoxní církve?

Někdo by se dokázal aspoň stydět, když ne poučit - ale to vy ani náhodou!

Dostali vaši kámoši z IS v Rakká po hubě? No - aspoň nebudou mít tolik možností posílat sebebuchy do Bruselu - ačkoli do Německa by mohli. Třeba by se aspoň některým Němcům rozsvítilo. Ne - nebojte, o vás nepochybuji. Vy jste a budete pevná co žulová skála!

J. Kombercová 23.3.2016 11:03

Re: "chudinky bombardované..."

Rusové v Sýrii dělají to, co považují za svůj zájem. To dělá i druhá strana. Teď jde jen o to, jak se který z nás přikloní k tomu kterému zájmu. Nevím, jaký je oficiální český zájem.

M. Prokop 23.3.2016 11:11

Re: "chudinky bombardované..."

Oficiální český, se Zemanem, Za orálkem a Drulákem?

Přikláním se zásadně jen ke svému vlastnímu: Co nejméně Ruska i EU.

V. Novák 23.3.2016 11:42

Re: "chudinky bombardované..."

Nemělo by být společným českým, EUnijním i zájmem naší civilizace nepřipustit posilování takových nepřátel, jako je IS, Al-Káidá a jejich franšízy a sympatizanti?

V konkrétním případě to IMHO je zničení džihádistů v Sýrii, Iráku a stabilizace těchto zemí. A zatímco Západ (včetně ČR!) se snažil Sýrii co nejvíc rozbít - měl jsem na mysli úplně jiné slovo, ale chci být slušný - Rusko proti džihádistům skutečně zasáhlo. Skutečně, ne virtuálně jako "zasahovala" ta americká koala - s výsledkem neustálého posilování IS.

V Libyi to už Západ podělal, obávám se, definitivně a důsledkem je potřeba angažmá třeba v Mali, kde naši vojáci nedávno zlikvidovali útok nějaké teroristické buňky. Nepříliš asi schopn, když jeden byl zabit a dva zajati - a to ze čtyř útočníků...

P. Aron 23.3.2016 13:42

Re: "chudinky bombardované..."

Možná by nebylo špatné sejmout ideologické brýle a nepovažovat vše co se mi nelíbí nebo nehodí do mého myšlenkové stereotypu za propagandu. Co se týče Sýrie ta byla jednou z posledních oáz tolerance a vzájemného soužití různých náboženství.Bylo tedy potřeba vyvolat povstání proti Assadovi a pak ho po jeho potlačování obvinit z nelidskosti.

M. Prokop 23.3.2016 14:38

Re: "chudinky bombardované..."

Tam bylo takové tolerance, až z toho bylo povstání.

Naprostý nesmysl, to vyvolání zvenčí.

V. Novák 23.3.2016 15:35

Re: "chudinky bombardované..."

Podle očitého svědka - a katolického mnicha - tam povstání vyvolali především cizinci.

Ale třeba Radio Vaticana provozuje rusáckou propagandu...

L. Křivan 23.3.2016 10:47

Re: Tak Al-Káida už zase není umírněná opozice?

Pane Nováku, moc hezky a správně jste to napsal. Navíc přehledně a jasně. Díky ! Lépe bych to nenapsal.

S. Netzer 23.3.2016 10:52

Re: Tak Al-Káida už zase není umírněná opozice?

To věřím, že byste to líp nenapsal, upravenče. :-))))

L. Křivan 23.3.2016 12:06

Re: Tak Al-Káida už zase není umírněná opozice?

Drž hubu levičando !

S. Netzer 23.3.2016 12:16

Re: Tak Al-Káida už zase není umírněná opozice?

Máte velmi kultivovaný projev.

Typický pro pravicového gentlemana.

M. Prokop 23.3.2016 11:09

" I ty, kteří chtěli "jenom" odstranit alewitského Asáda "

Ty nejvíc.

H. Lukešová 23.3.2016 11:07

Re: Tak Al-Káida už zase není umírněná opozice?

Přesně tak, pane Nováku, někteří lidé holt chtějí místo toho zločince Assada umírněné kamarády An Nusru a Islámský stát, to je ta hrdinná opozice proti Assadovi. Vám to nemusím psát, že 80% syrských křesťanů, kteří ještě v Sýrii přežívají volí Assada, proč?

V. Novák 23.3.2016 13:54

Re: Tak Al-Káida už zase není umírněná opozice?

Na území spravovaném vládou žije - ať už dlouhodobě nebo jako vnitřní migranti - kolem 50% předválečné syrské populace. Přesněji to určit nejde, v Sýrii se nekonalo sčítání lidu, takže i předválečný stav je jen odhadován, natož ten současný. Pod ochranu vládních vojsk se uchýlili nejen křesťané, ale taky kvanta sunnitů, uprchlíků před "sunnitskými bojovníky za svobodu a demokracii" z řad džihádistů.

A konečně - koho na Asadovo místo? Někoho z těch cca 100 navzájem se nenávidějících a potlačujících "vůdců" skupin zahraniční opozice, kterou se pokoušeli dát dohromady Američané - ale nakonec je k jednání přinutilo ruské bombardování, úspěchy Syrské armády a tedy hrozba, že spadnou z lopaty a nikdo je už nebude potřebovat? Nikdo z nich nemá ani promile Asadovy popularity.

V. Karda 23.3.2016 9:34

Re: Tak Al-Káida už zase není umírněná opozice?

Vy jste Netzer etalon blbosti.Ale jako anonym si to můžete dovolit

M. Mýval 23.3.2016 9:45

etalon

Etalon jednotek SI vznikl ze slitiny platiny a iridia. Etalon Netzer ze slitiny Jelínka a Merkelové

S. Netzer 23.3.2016 9:47

Re: Tak Al-Káida už zase není umírněná opozice?

Zato vy, Karda, jste argumentační eso!

H. Lukešová 23.3.2016 11:08

Re: Tak Al-Káida už zase není umírněná opozice?

Kdy vy jste naposledy argumentovala kromě levičáckých štěků o krásách islámu?

S. Netzer 23.3.2016 12:15

Re: Tak Al-Káida už zase není umírněná opozice?

Jasně, hysterická apologetko krvavých diktátorů.

Islám a jeho Proroka PBUH opěvuji nepřetržitě od ranního volání muezzina po večerní, a to opěvování prokládám šahadou, aby nebylo tak jednotvárné. Bismillah.

H. Lukešová 23.3.2016 13:20

Re: Tak Al-Káida už zase není umírněná opozice?

Lepší být zastánce "krvavých diktátorů" než na rozdíl od vás být zastánce muslimských teroristů a antisemitů. Vy když obhajujete islám, jste okouzlena islámem, jak píšete, schvalujete tím i antisemitismus.

R. Langer 23.3.2016 14:02

Re: Tak Al-Káida už zase není umírněná opozice?

Drž hubu, dcero staré velbloudice, a táhni do kouta, když mluví muži! :-P

V. Novák 23.3.2016 11:42

Re: Tak Al-Káida už zase není umírněná opozice?

Od vás to sedí!

S. Netzer 23.3.2016 12:33

Re: Tak Al-Káida už zase není umírněná opozice?

Je hezké, jak spolu s Kopretinou souzníte.

Příkladná spolupráce ruského propagandisty a užitečného idiota.

H. Lukešová 23.3.2016 13:21

Re: Tak Al-Káida už zase není umírněná opozice?

No a vy jste užitečný idiot ve službách islámu, čím dál více to dokazujete.

R. Langer 23.3.2016 14:03

Re: Tak Al-Káida už zase není umírněná opozice?

Jasně, pátá kolono.

V. Novák 23.3.2016 15:37

Re: Tak Al-Káida už zase není umírněná opozice?

Autor: S. Netzer Datum: 23.3.2016 12:16

Máte velmi kultivovaný projev.

Typický pro pravicového gentlemana.

P. Aron 23.3.2016 13:21

Re: Tak Al-Káida už zase není umírněná opozice?

Tohle je taky Rusko Assadovská propaganda ?

https://www.youtube.com/watch?v=nIP9GRRiVw8

V. Loula 23.3.2016 8:21

Censura na IDnes

Vidíte, když jsem něco podobného před pár dny napsal v rámci diskuze IDnes.cz, a doprovodil to pár čísly ze zprávy ministerstva vnitra Velké Britanie, tak mně to censura IDnes opakovaně mazala jako politicky nekorektní příspěvek.

J. Kostelanský 23.3.2016 7:23

Je otázkou času, kedy teroristi prečíslia policajtov

Je len otázkou času, kedy na Západe teroristi prečíslia policajtov. Nepretržité sledovanie jedného teroristu vyžaduje možno 10 policajtov. A keď tých potenciálnych teroristov budú stovky či tisíce, nebude jednoduché možno sledovať všetkých.

Teroristi budú mať určitú výhodu v množstve, podobne ako stádo divej zveri... Nakoniec rozdiel medzi nimi veľký nie je.

A ešte jedna poznámka: doslova "milujem" "riešenie" sluníčkárov, že na teror si budeme musieť zvyknúť...