2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

EVROPA: Brusel podvedl nás, podvede i Brity

Před nadcházejícím referendem o vystoupení Velké Británie z Evropské unie vyjednal britský premiér David Cameron pro Británii lepší podmínky členství za podmínky, že země zůstane v EU. Splní ale EU, co slíbila? Příklad slíbené a nesplněné výjimky pro Českou republiku ukazuje, že sliby EU nemají žádnou váhu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 24.5.2016 13:05

Re: Že jsou soudruzi v Bruseli ulhaná verbež,

Vy zde snad vidíte nějakou EUnepřátelskou?

J. Šimek 24.5.2016 13:07

Re: Že jsou soudruzi v Bruseli ulhaná verbež,

Nevidím, ale co píšete vy je dehonestace jak vyšitá, tak proč bych to měl odprdávat já :o)

M. Prokop 24.5.2016 14:20

Re: Že jsou soudruzi v Bruseli ulhaná verbež,

Pokud píšete o vládách, proč ne. O nich je článek. O Eurasijském svazu jste psal jen vy, s článkem nesouvisí, tak po něm asi toužíte. Nic proti tomu, jen nevím, proč to píšete mně.

J. Šimek 24.5.2016 14:48

Re: Že jsou soudruzi v Bruseli ulhaná verbež,

Hlavně, že s článkem souvisí EUkolaborantské vlády :o)

Nenechávejte svoje dehonestace vyznívat do ztracena a nebudu na ty vaše rozumy reagovat :o)

To vy chcete jinam z EU, tak vám připomínám alternativu :o)

R. Brzák 24.5.2016 15:16

Re: Že jsou soudruzi v Bruseli ulhaná verbež,

Nevím sice, kam jinam chce pan Prokop (tak jako to nevíte Vy), ale já nechci někam jinam z EU, já chci, aby EU vypadla z mé země! A pak si zde nenechám nasáčkovat jakoukoliv další moc, stačí mi (až nad hlavu) papalášstvo naše místní!

J. Žitný 24.5.2016 16:01

Re: Že jsou soudruzi v Bruseli ulhaná verbež,

Napiste zase neco hodne veseleho, Brzaku.....treba jak budete sam s puskou v ruce a ohnem v srdci sam vzdorovat pripadnym okupantum, jak jste psal minuly tyden....Jste IronMan nebo Thor?

Mimochodem, co je vase zeme? Rusko? Z Ceske republiky EU 'nevypadne', protoze si to Cesi nepreji.

M. Prokop 24.5.2016 17:35

"..protoze si to Cesi nepreji."

Na to fakt nestačí, že si to nepřejete vy (jste-li vůbec Čech).

R. Brzák 24.5.2016 17:45

Re: Že jsou soudruzi v Bruseli ulhaná verbež,

Zřejmě máte potíže s pochopením psaného textu - jasně jsem v té diskuzi, na kterou upomínáte, psal, že se nemusíte obávat, že budu ve své snaze chránit mou zemi sám - pokud tak budu činit důsledně a odpovědně. Protože je to jenom osobní příklad, nikoliv hloupé kydy na netu, co má nějakou váhu - a tedy i vliv na mé sousedy, tedy spoluobčany.

M. Prokop 24.5.2016 17:34

Re: Že jsou soudruzi v Bruseli ulhaná verbež,

Mně by dokonce ani EU v mé zemi nevadila, kdyby se ovšem omezila na věci prospěšné, jako odstraňování překážek ekonomiky, místo jejich vytváření a snahách o nemožné, vytvořit stát tam, kde není politický národ.

Prostě, nechci rudozelené soudruhy a jejich obnovování RVHP.

M. Prokop 24.5.2016 17:32

Re: Že jsou soudruzi v Bruseli ulhaná verbež,

To jste jen zase něco nepochopil ...

R. Brzák 24.5.2016 15:23

Re: Že jsou soudruzi v Bruseli ulhaná verbež,

dehonestace, tak jak ji uvažuji, je snaha v tomto případě poukázat na pochybnou až hloupou touhu případného oponenta po přijetí do euroasijského svazu. Což straší v hlavě nanejvýš Vám.

Co se týče EUkolaborace, v okamžiku, kdy například náš zástupce v EU musí slibovat, že nebude prosazovat zájmy své země, nebo kdy se náš premiér uctivě dotazuje premiérky Merkelové, takto faktické vládkyně EU, čeho že by si žádala slyšet při potenciální schůzce, je ještě slabé slovo...jde o přímou zradu svých voličů a plátců, neboť jsou to naši zaměstnanci, nikoliv nějací polobozi!

J. Šimek 24.5.2016 16:34

Re: Že jsou soudruzi v Bruseli ulhaná verbež,

Jasně, když se někdo ke spojencům chvá jako ke spojencům, tak je to pro vás kolaborant a zrádce ... :o)

R. Brzák 24.5.2016 17:34

Re: Že jsou soudruzi v Bruseli ulhaná verbež,

To se na mne nezlobte - spojenci jsou v NATO - a k těm se jako ke spojencům nechováme, neb své závazky na financování vlastní armády neplníme a tím pádem jsme na houby spojenec. Zato v EU nejde o spojenectví, ale o nadstát, placený námi všemi, avšak bez zpětné demokratické vazby. Už byste si to měli ujasnit, pánové eurohujeři - hujerství totiž je tou nejhorší službou, kterou můžete své věrchušce činit. Neb bez diskuze a opozice každý spolek upadá, až degraduje a hnije.

J. Šimek 24.5.2016 20:39

Re: Že jsou soudruzi v Bruseli ulhaná verbež,

Vy jste trouba, protože nejsem žádný eurohujer, jen trvám na tom, že v rámci EU jsme smluvní spojenci a smlouvy se dodržují ...

R. Brzák 24.5.2016 20:53

Re: Že jsou soudruzi v Bruseli ulhaná verbež,

V okamžiku, kdy vstupujeme do unie, končí vztah spojenecký a začíná vztah spoluobčanský. Ostatně, toto je potvrzeno spolufinacováním prostřednictvím daní, společnou legislativou, převodem pravomocí na unii atd. Jako evropští spoluobčané máme přímou spoluodpovědnost, jak tento spolek vedeme - a přitom, logicky, neb velké země mají největší vliv, nemáme téměř žádnou moc, která je s odpovědností normálně spojena. Pokud toto nechápete, pak já z nás dvou budu troubou menším...

M. Prokop 24.5.2016 10:42

Re: Že jsou soudruzi v Bruseli ulhaná verbež,

Nám nebo vám? Pokud vám, tak věřím.

J. Jurax 24.5.2016 17:29

Re: Že jsou soudruzi v Bruseli ulhaná verbež,

Co to melete o jakémsi euroasijském svazu?

Tohle se jistě stává všude, leč nám se to stalo v slovutné EU. Eurosoudruzi jsou si holt rovnější ...

J. Šimek 24.5.2016 8:24

Že by se Brusel smrsknul na pindy nějakého maďara?

J. Schwarz 24.5.2016 8:34

Re: Že by se Brusel smrsknul na pindy nějakého maďara?

Hm, Maďar možná i pindá, pokud vy, Geehrt Herr Šimek 066, najdete zmíněný dodatek u smlouvy o přistoupení Chorvatska k EU. Pokud ne, pindáte vy. Howgh.

J. Šimek 24.5.2016 8:52

Re: Že by se Brusel smrsknul na pindy nějakého maďara?

Takhle to ale není, já komentuji jediný argument z článku ...

V. Novák 24.5.2016 9:45

Re: Že by se Brusel smrsknul na pindy nějakého maďara?

To, co komentujete, není argument, ale vysvětlení "jednoho Maďara", proč nebyl splněn slib učiněný České republice.

Argumentem je, ŽE ten slib nebyl splněn - ač byl učiněn.

J. Šimek 24.5.2016 11:36

Re: Že by se Brusel smrsknul na pindy nějakého maďara?

Ale vyznívá to tak, že on je ten nenáviděný Brusel, to neukecáte ...

P. Han 24.5.2016 12:04

Re: Že by se Brusel smrsknul na pindy nějakého maďara?

Zatímco ten hodný Brusel jste vy a myslíte to s námi upřímně. Jen bych prosil vysvětlit, proč to pořád vypadá, že místo splněných slibů jsou jen kecy.

J. Šimek 24.5.2016 12:18

Re: Že by se Brusel smrsknul na pindy nějakého maďara?

Základ je v tom, že já neobhajuju Brusel, ale naprosto žalostnou argumentaci europoslance Macha.

V. Novák 24.5.2016 15:33

Re: Že by se Brusel smrsknul na pindy nějakého maďara?

Jak to vyznívá nevím. Mezi žádky nečtu.

Informace je v tom, že (nenáviděný) Brusel nesplnil slib daný Česku, aby prošla LS, takže stejně snadno může nesplnit sliby dané Británii, aby nevystupovala z EU.

Ono je to stejně jedno, protože ony sliby jsou pro vystupovače zanedbatelné.

A pořád to vypadá, že místo splněných slibů jsou jen kecy, prostě proto, že místo splněných slibů jsou jen kecy.

J. Šimek 24.5.2016 16:31

Re: Že by se Brusel smrsknul na pindy nějakého maďara?

Ano, mám na to podobný názor, ovšem podpořit takový argument citátem bezvýznamného maďara si dovoluji kritizovat, jako slaboučký argument snad pro pavlačové drbny.

V. P 24.5.2016 7:43

Milí Britové jsou na pana Macha určitě moc zvědaví

Není pravda, že Brusel ten slib porušil. Vláda ČR sama od Klausovy výjimky ustoupila.

Ke zjištění této prosté skutečnosti stačí pár kliknutí. Což je pro naše antievropské exoty evidentně problém.

http://www.lidovky.cz/cesko-stahne-zadost-o-vyjimku-z-listiny-zakladnich-prav-eu-pa8-/zpravy-domov.aspx?c=A140219_145943_ln-doprava_pef

K. Frauknecht 24.5.2016 8:13

Re: Zase vedle jak ta jedle!

ttps://www.psp.cz/sqw/text/orig2.sqw?idd=59998

Ráčej si to přečíst. Brusel slíbil, že "v okamžiku uzavření příští přístupové smlouvy bude .... připojen protokol" obsahující českou výjimku. To se pochopitelně nestalo - slibem nezarmoutíš! To, že Sralbotka po pěti letech vyklidil ring, nikoho nepřekvapilo.

V. P 24.5.2016 8:41

Re: Zase vedle jak ta jedle!

Brusel slíbil, naše vláda to stáhla, tudíž Brusel slib neporušil - co je na tom k nepochopení?

M. Prokop 24.5.2016 8:47

Re: Zase vedle jak ta jedle!

Je to vcelku pochopitelné, verbež v Bruseli i v Praze.