28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
mk 20.8.2009 22:37

Re: Rusko musi spechat ... nez mu dojdou penize

Norimberský monstrproces (to nebyl žádný soud ale tribunál) spoustu věcí "konstatoval explicitně". Třeba, že Němci zmasakrovali polské dústojníky v Katynu. Mno dnes se již oficielně "konstatuje explicitně", že to byla práce sovětského NKVD. A za čas se dovíme, že v NKVD nebyli skoro žádní etničtí Rusové. Šlo o stejnou akci, provedenou stejnýma rukama, jako likvidace důstojnictva Rudé Armády, když Hitler již byl na hranicích. Né Stalin, ale Kaganovič, to byl skutečný vládce Kremlu.

Jenda 18.8.2009 0:12

Re: Nacisti halt tzu válku prohráli,

Ne kazdy kdo bojoval proti vasim taváryščům byl nacista. Ovsem jako zaminka pro dalsi zabijeni a rizene stehovani se jim tohle tvrzeni hodilo.

A ty miliony rusu nasazenych do Pobalti jak vsi do kozichu se budou taky hodit az bude potreba vytvorit zaminku pro nove obsazeni.

Vladimir 18.8.2009 0:10

Re: Pro zastánce platnosti dekretu presidenta Beneše:

No, pro Bilaka, Koldera, Jindru, Jakeše, ... by se ty BD šikly. Ale pro politiky, kteří chtějí udržovat s Ruskem korektní vztahy, by to už jistě platit nemělo. Něco jiného je zvát tady cizí vojska a dělat jim tu pomyšlení, něco druhého je s cizím státem obchodovat , či respektovat  v těch věcech, kde respektuje on nás.

Těch koloniálních mocností je dosud víc: Francie má zámořská území, Británie také i když asi jen formálně a unilaterální chování USA (mají na to dokonce zákon, že můžou zasahovat kdekoliv po světě,  kde jsou ohroženy jejich zájmy ...). Takže formulace Medvěděva je jen o kapku mírnější, tak jak Rusko je slabší velmocí. Tleskat Rusku ? Trochu patetické  !? Ale realita je taková, a Rusko má sílu v Plynu, Ropě a přístupu ke střední a východní Asii. Bojkotovat tato fakta, je jako když mravenec bojkotuje slona ...

BERAN 17.8.2009 20:46

Pro zastánce platnosti dekretu presidenta Beneše:

Pokud dekret platí, měli být podle něj vyhnáni nejen Němci a Maďaři, ale také KOLABORANTI a ZRÁDCI.

Právě takoví, kteří dnes zvedají hlavy a volají po "porozumění" pro poslední koloniální velmoc. Dekolonializace se jí dotkla teprve nedávno a to jen částečně.

Je opradu třeba tleskat snaze o obnovu imperia?

Větší vlastenec 17.8.2009 20:45

Reakce do šachet !!!

Zdar soudruhu a soukmenovče Krasoduchu ! Na jednu stranu s Tebou souhlasím. Až v Česku budeme jen my a naši starší ruští bratři, tak bude dobře. Samozřejmě, tím "my" myslím náš národ očištěný od všech cizorodých živlů, posuzováno více třídně než etnicky.

Jenže, soudruhu a soukmenovče Krasoduchu, nemohu s Tebou plně souhlasit v otázce konečného řešení problému amerikanofilů a jim podobných. Eurofily, s těmi do Evropy, to je jasné.  ;-P  Ale amerikanofilové a jim podobní - ty bych jen tak nepropouštěl.

Jak všeobecně dobře známo, takoví okamžitě po opuštění republiky (nejpozději po opuštění republiky !) začínají vyvíjet nepřátelskou činnost proti naší vlasti a jejímu socialistickému zřízení.  ;-€  Viz zrádná emigrace  let 1938-39, resp.1948 až 1989. 

Takové bych nepropuštěl. Jak správně řekl př.Jiří Havel : Méně jachet, více šachet !  A já říkám : Do šachet nejen zbídačené pracující, ale i nepracující bídáky(Y)  A především na uran;-D  Ještě nějaký máme ! A nejreakčnější kruhy vojensko-průmyslového komplexu USA rozpoutávají nové kolo zbrojení, takže náš uran bude opět potřeba do ruských mírových raket. Ať jej těží bývalá reakce !

>-  Volte socialismus se všemi jeho výdobytky !  Volte ČSSD a KSČM !  >-

BERAN 17.8.2009 20:42

Deziluze Němců po prohrané válce a slabost demokratické republiky

Jak podobné se to jeví Rusům jen o jednu válku později. Němečtí generálové přišli s heslem "V boji neporaženi". A znamenalo to, že Německo prohrálo válku při mírových jednáních na začátku 20. let.

Obdobně se tehdejší krasoduchové snažili pochopit pana kancléře Hitlera, který Němcům vrátil práci, blahobyt a národní hrdost.

Opravdu se může najít někdo soudný, kdo by neviděl tu paralelu?

Krasoduch 17.8.2009 20:27

Nemelte nesmysly pomatený germanofile.

Krasoduch 17.8.2009 20:25

Nestačí Vám Schengenský prostor?

Krasoduch 17.8.2009 20:21

A to samé s amerikanofily, germanofily, židomily atd.

Konečně bude v Čechách fajn.

JaS 17.8.2009 19:47

Re: Strašení Ruskem

Ota to vystihl. Němci si uvědomili svoji svinskou úlohu v minulosti a hodně na sobě zapracovali. Rusové se k něčemu takovému nikdy nechystali a vůbec k tomu nesměřují. Proto je nedůvěta k Rusku zcela na místě.

Větší vlastenec 17.8.2009 19:11

Eurofily vyhnat do Evropy !

No tak podívejte se, paní Andy-Diagonálo. Jestli se potvrdí děsivá zpráva o vyhoštění dvou ruských soudruhů, tak půjde jednoznačně o tragédii. Protože takové ty české řečičky o příslušnosti k Západu a k Evropě jsou jedna věc, a otevřená zrada Slovanstva je druhá věc.  ;-(

Nu, každopádně již končí trpké období odklonu našeho národa od našich starších bratrů, od naší staré domoviny. Po našem volebním vítězství přijede soudruh Vladimir Vladimirovič Putin VV, aby nás (jako starší bratr, bez hněvu, bez výčitek) uvítal zpět ve velké rodině slovanských národů.  R^

Pak konečně nastane čas k vyhošťování. Agenti zahraničních ideo-diversních centrál ve většině sami utečou před hněvem lidu, ostatní pochytáme a předáme spravedlnosti. A národní zrádci ? Pokud se nebude Západ drze a provokačně vměšovat (viz případ Horáková), tak je po odpykání části trestu z humanitárních důvodů propustíme. 

A vyhovíme jejich touze : Když chtějí "Zpět do Evropy !", tak ať tam táhnou !  ;-€  Eurofilové, ven z naší krásné vlasti !

>-  Ruská federace - záruka našeho návratu mezi nejvyspělejší národy západní Asie !  Volte ČSSD a KSČM !  >-

anotel 17.8.2009 18:57

wauuuuuuu

http://www.byeloo.com/

Mirek F. 17.8.2009 18:54

Re: Rusko musi spechat ... nez mu dojdou penize

Ale, nepřekrucujte. Ve vámi citovaném úryvku se píše, že měly odlišné cíle, ideologii atd.  od svých německých spolubojovníků, což naprosto neznamená, že ty cíle byly správné či humální. Zločiny především na Židech jsou nepochybné. UŚA jen pravdivě konstatovaly, že proti nim lotyšští SS nic neměly, což je také pravda, která ovšem neznamená, že se tím pádem z nich mohou dělat andělé svatí.

Andy\ 17.8.2009 18:46

Re: vy si děláte srandu, ale podívejte na Lidovky

Lavrov: Vyhoštění dvou diplomatů z ČR je 'další provokace'.

Možná nastal čas každého nekritického rusofila odeslat do Ruska, nechť si tam tančí u samovaru a nezrazuje Česko.

Mirek F. 17.8.2009 18:34

Re: Vyhráli Sověti.

I kdyby ostatní měli jiný názor, tak zrovna tento bude oficiálním? Účelovost?

Větší vlastenec 17.8.2009 18:16

Ne "Ukrajina", ale Malorusko !

Přátelé a soudruzi, modráci a jiní zrádci vlasti v diskuzi zuřivě leč prázdně plkají, takže raději zopakuji svá Živá slova :      No tak podívejte se, pane Velíšku. Vy se pletete už v názvu té země.

My tady nediskutujeme na nějaké diplomatické, mezinárodní úrovni, že. Takže si nemusíme brát zbytečné servítky.   ;-)  Takže : Je nutno si uvědomit, že "Ukrajina" ve skutečnosti neexistuje. Je pouze Malorusko. Něco jako menší sourozenec velkého bratra.

Tzv. "Ukrajina" je výmysl buržoasních nacionalistů, euroamerických imperialistů a sionistů.  (Y)  Výmysl, který je jednoznačně namířen proti zájmům ruského lidu. Jinak řečeno, je namířen proti zájmům spojených proletářů všech zemí.  ;-€  (Pravda, název "Ukrajinská SSR" byl používán i během sovětské vlády, ale především kvůli udržení samostatného hlasu v OSN.)

Protože pouze velké a jednotné Rusko, ve své původní rozloze od Sachalinu po Užgorod, od Severního pólu po pákistánské hranice, je zárukou postupného přechodu všech evropských zemí od kapitalismu a demokracie k socialismu. VV  A jistě i Vy, pane Velíšku, si přejete, aby tento přechod proběhl pokojnou cestou.

>-  Ruská federace - záruka našeho návratu mezi nejvyspělejší státy západní Asie !  Volte ČSSD a KSČM !  >-

... 17.8.2009 17:30

Re: Vyhráli Sověti.

Pokud je tam stále zaměstnán, považuju to za oficiální názor. Za takovej kec ho měli naložit do letadla a předat ho polským vlastencům s letlampama, aby si chlapci trochu zablbli.

... 17.8.2009 17:27

Re: Strašení Ruskem

Šmarjá, nestraš! Salonní levičák Švejnar prezidentem, no to by nám scházelo!

Andy 17.8.2009 17:16

Re: Strašení Ruskem

a až bude politickou mrtvolou díky Rusku nějaký náš prezident, třeba Švejnar? A skutečnou mrtvolou budou čeští novináři? Nebo nějaký váš příbuzný?  To bude radosti, vždyť to jsou všechno hajzlové a žumpa. Vivat kapitalistické SSSR.

Ludva 17.8.2009 16:44

Re: Strašení Ruskem

Každý rozpad zmenšuje životní prostor. Kéž by zůstalo Rakousko-Uhersko.

Niky 17.8.2009 16:43

Soudruhu Velíšku,copak vy nevíte,

že Brusel=Moskva a Berlín?

Vodička-sapér 17.8.2009 16:40

Re: Rusko musi spechat ... nez mu dojdou penize

j, no tak dobře, já už se teď  právě prodírám mlázím, mám přetěžkou kabelu a jsem docela rád , že naše "rozepře" neskončila nějaými hrubými nadávkami , což by mě opravdu mrzelo.:-D

Mirek F. 17.8.2009 15:57

Re: Strašení Ruskem

Nu, i u nás se najdou lidé, co želí rozpadu Československa, aniž by je někdo obviňoval, že chtějí návrat komunistického režimu, ve kterém Československo bylo po většinu svého trvání.

Mirek F. 17.8.2009 15:43

Re: Vyhráli Sověti.

Takže dodejte další ukázky. Z vámi použitého slova například je jasné, že jich znáte přehršel.

Ivan Nový 17.8.2009 15:36

Vito,

HDP na hlavu to nepustí. Jde jen o výběrový efekt.

Mirek F. 17.8.2009 15:31

Re: Vyhráli Sověti.

Pokud vím ,tak to zveřejnil jeden nepochybný debil na ruském ministerstvu obrany, není to rozhodně názor celého ministerstva nebo dokonce ofiko státní politiky.

Ota 17.8.2009 15:28

Re: Strašení Ruskem

Zbytečné?

Němci ve své naprosté drtivé většině vnímají pád Třetí Říše jako osvobození od totality a prošli si 50 lety intenzivní denacifikace.

Rusáci vnímají pád Říše Zla jako slovy Putina "největší katastrofu 20. století" , jako jakousi historickou křivdu která je připravila o okupované satelity a nic na způsob denacifikace tam u komunistů neproběhlo a posledních deset let je ve znamení v lepším případě zlehčování v tom horším naprostého popírání zločinné minulosti SSSR.

Hradečák 17.8.2009 15:16

Re: Strašení Ruskem

Jenže to je utopie ze všech utopií ta nejutopističtější!

pbla4024 17.8.2009 15:12

Re: Strašení Ruskem

Německo se dokázalo odpoutat od své nacistické minulosti a strašení Německem lze tedy považovat za zbytečné. Nezbývá než popřát Rusům, aby se i oni dokázali vzdát své komunistické minulosti.

pbla4024 17.8.2009 15:05

Re: Vyhráli Sověti.

Víte a tedy lžete jako obvykle. Například ruské ministerstvo obrany nedávno zveřejnilo tvrzení, že Druhou světovou válku zavinilo Polsko.

Ano, pro bolševiky je to Velká vlastenecká válka, nemusí pak přiznávat, že Rusko a Německo zahájili druhou světovou válku jako spojenci.