27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

EVROPA: Boj proti dezinformacím

Potlačování „nenávistných projevů“ už Bruselu nestačí. Svobodu slova na internetu je třeba ještě více usměrnit pod hlavičkou „boje proti dezinformacím“. Je třeba zakročit proti „zavádějícím“ zprávám o EU, migraci, klimatu apod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jelínek 4.5.2018 11:08

Re: Za těmi všemi kecy Bruselských pánů

Ono zasvinit Evropu ruským komunistickým imperialismem je také docela docela závažná věc, nemyslíte? A jak si ten odpor občanů proti likvidaci vaší civilizace představujete? A navíc hromadný?

J. Svoboda 4.5.2018 11:12

Re: Za těmi všemi kecy Bruselských pánů

Představuje si to, jako Hitler.

P. Han 4.5.2018 12:18

Re: Za těmi všemi kecy Bruselských pánů

Můžete to dokázat, nebo jen dezinformujete?

J. Svoboda 4.5.2018 12:21

Re: Za těmi všemi kecy Bruselských pánů

Podle příspěvků pana Vintra to logicky dovozuju.

P. Han 4.5.2018 12:32

Re: Za těmi všemi kecy Bruselských pánů

Takže dezinformujete. Kromě toho ignorujete fakt, že Hitler byl Velkým muftím jeruzalémským jmenován čestným muslimem. Hitler ho naopak jmenoval čestným árijcem a Himmler Gruppehführerem SS. Ten antisemitismus měli společný. Hitlerův hlavní stan v Berlíně bránily kromě jiných i arabské jednotky. Proti imigraci muslimů Hitler nic nenamítal.

J. Svoboda 4.5.2018 12:41

Re: Za těmi všemi kecy Bruselských pánů

Výborná argumentace až na ty miliony mrtvých, ale pro vás dezinformuju já :o)

P. Han 4.5.2018 12:50

Re: Za těmi všemi kecy Bruselských pánů

Ano, ty miliony mrtvých měl na svědomí Hitler a jeho spojenci. Včetně těch muslimských.

J. Kanioková 4.5.2018 18:59

Už mi konečně dáte vědět,

co jste proti minulému režimu dělal vy ?

J. Vintr 4.5.2018 20:55

Re: Za těmi všemi kecy Bruselských pánů

I když se Rusko také snaží ovládnout náš prostor, přece je naší civilozaci o nějakých tisíc let bližší než Islám. Ale dost možná že i to zamuslimení Evropy má neco společného s Ruskem a jeho snahou rozšířit své impérium.

Co se týká toho odporu občanů - dříve nebo později budou Evropané postaveni před volbu - buď se podřídit islámu a vrátit se do středověku v postavení otroků, nebo se tomu vzepřít silou. Obávám se ale, že těch statečných lidí, kteří se nepodvolí, nebude ani zdaleka dost, aby mohli osud Evropy zvrátit.

S. Sidlichovsky 4.5.2018 10:57

Tzv. boj proti dezinformacím

Cokoliv co by jen tak trochu připomínalo kritiku Bruselu- musí být trestáno. Ostatně vždyť to Juncker říká jasně: "Nemůže existovat demokratická volba, která jde proti evropským smlouvám".

Ještě mi žádný eurojásal nevysvětlil, jak to mohla pí eurokomisařka Malstroem myslet,když řekla: "Neberu to tak, že můj mandát pochází od občanů Evropy".

J. Svoboda 4.5.2018 11:03

Re: Tzv. boj proti dezinformacím

Link?

O. Uživatel 4.5.2018 11:05

Uživatel požádal o vymazání
J. Svoboda 4.5.2018 11:05

Re: Tzv. boj proti dezinformacím

Na ty citace.

O. Uživatel 4.5.2018 11:07

Uživatel požádal o vymazání
J. Jelínek 4.5.2018 11:09

Re: Tzv. boj proti dezinformacím

Také bych prosil.

O. Uživatel 4.5.2018 11:11

Uživatel požádal o vymazání
J. Jelínek 4.5.2018 11:17

Re: Tzv. boj proti dezinformacím

Pardon, ten link ovšem, ten bych také rád.

O. Uživatel 4.5.2018 18:08

Uživatel požádal o vymazání
P. Han 4.5.2018 11:56

Re: Tzv. boj proti dezinformacím

Samé proputinovské plátky. The Telegraph a Independent. Proč si to nenajdete sám?

https://www.telegraph.co.uk/news/2016/10/14/theresa-may-wont-let-donald-tusk-and-his-fellow-eurocrats-bully/

https://www.independent.co.uk/voices/i-didn-t-think-ttip-could-get-any-scarier-but-then-i-spoke-to-the-eu-official-in-charge-of-it-a6690591.html

S. Sidlichovsky 4.5.2018 12:04

Re: Tzv. boj proti dezinformacím

Pro Vás všechno - zde je ta Cecilka:

http://www.breitbart.com/london/2015/10/13/dont-take-mandate-people-eu-commissioner-tells-anti-poverty-campaigner/

A zde je ten Juncker:

http://politics.co.uk/comment-analysis/2016/01/08/comment-it-s-time-the-left-saw-the-eu-for-what-it-really-is

Nějaké další přání?

J. Svoboda 4.5.2018 12:38

Re: Tzv. boj proti dezinformacím

Kouk jsem na tu Cecilku a ona sdělila aktivistovi, že nemá mandát občanů EU k odmítnutí TTIP ...

Dál věty vytržené z kontextu neřeším.

Pěkný den.

S. Sidlichovsky 4.5.2018 15:41

Re: Tzv. boj proti dezinformacím

Prazvláštní interpretace. Nic takového Malstroem neřekla.

Třeba tady: (zdroj https://www.independent.co.uk/voices/i-didn-t-think-ttip-could-get-any-scarier-but-then-i-spoke-to-the-eu-official-in-charge-of-it-a6690591.html

Malmström acknowledged that a trade deal has never inspired such passionate and widespread opposition. Yet when I asked the trade commissioner how she could continue her persistent promotion of the deal in the face of such massive public opposition, her response came back icy cold: “I do not take my mandate from the European people.”

V. Novák 4.5.2018 15:59

Re: Tzv. boj proti dezinformacím

Třeba má Sošný Svoboda problém s engliš...

P. Han 4.5.2018 16:30

Re: Tzv. boj proti dezinformacím

Asi máte blbej translator. Všímáte si, jak jsem politicky korektní a házím to na translator místo na vás?

S. Sidlichovsky 4.5.2018 12:08

Re: Tzv. boj proti dezinformacím

Pro Vás všechno.

Zde je ta Cecilka:

http://www.breitbart.com/london/2015/10/13/dont-take-mandate-people-eu-commissioner-tells-anti-poverty-campaigner/

A zde je Juncker:

http://politics.co.uk/comment-analysis/2016/01/08/comment-it-s-time-the-left-saw-the-eu-for-what-it-really-is

S. Sidlichovsky 4.5.2018 12:09

Re: Tzv. boj proti dezinformacím

Cecilka:

http://www.breitbart.com/london/2015/10/13/dont-take-mandate-people-eu-commissioner-tells-anti-poverty-campaigner/

Juncker:

http://politics.co.uk/comment-analysis/2016/01/08/comment-it-s-time-the-left-saw-the-eu-for-what-it-really-is

S. Netzer 4.5.2018 10:57

Tak jako v reálném,

tak i ve virtuálním světě není svoboda projevu bezbřehá.

P. Han 4.5.2018 11:05

Re: Tak jako v reálném,

Jo. A kde jsou ty břehy, určujete vy.

J. Vlček 4.5.2018 11:05

Re: Tak jako v reálném,

Zrovna ve vašem případě, paní Netzerová, je toto jen fráze, neb vaše projevy břehy nemají.

V. Novák 4.5.2018 14:32

Re: Tak jako v reálném,

"Ovšem je také nedělitelná a nelze být svobodný částečně, stejně jako žena nemůže být částečně těhotná" - kdopak mě to tak pěkně poučoval, nevzpomínáte si?