26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

EURÓPA: No nebuď voči tejto EÚ kritický

No nebuď voči tejto EÚ kritický. Migrantov budeme musieť zobrať či chceme alebo nechceme. Množstvo krát som sa vyjadril, že členstvo v EÚ je kľúčovým záujmom Slovenska a som to aj v našom Manifeste poctivo odôvodnil. A zároveň som sa nikdy nevyjadril za vystúpenie z EÚ.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Svoboda 14.12.2017 11:58

Re:

Nemám obavy.

Bureš dnes odjel do Bruselu na jednání na tohle téma a ten jim tam předvede, jak se maká. Ten tam na ně zaklekne a dá jim to sežrat v několika jazycích. Kvóty jsou jen kampaň a účelovka, přece. Se zbraněmi to umíte, takže se připravte na cestu do Libye. Tam se to prý rozhodne. Tak ho snad aktivně podpoříte a můžeme zůstat v klidu.

M. Valenta 14.12.2017 11:51

Re: To teda čubrním.

Jako obvykle jste nenapsal nic konkrétního. Už standard.

J. Svoboda 14.12.2017 11:46

Re: Dobrý migrant, MRTVÝ migrant!

Vytasíte se s hákovým křížem?

J. Svoboda 14.12.2017 11:44

Re: Schulz je repelent

Nicméně reálný výsledek voleb odporuje tvrzení o "repelentu", protože je takový, jaký jsem napsal.

Pěkný den.

J. Hejna 14.12.2017 11:43

Re: "násilným spôsobom vnucovať"

To už je, pane Svobodo, váš projev téměř nekonečné prostoduchosti, neřku-li blbosti; jedině, že jste za to dobře placen.

J. Svoboda 14.12.2017 11:40

Re: Schulz je repelent

Zpochybnil jsem trend? O tom jsem vůbec nepsal.

Ale hned jste mě tím, co jsem nenapsal bacil po hlavě. V překrucování jste mistr.

Pěkný den.

J. Hejna 14.12.2017 11:40

Re: To teda čubrním.

Pan Sulík pravděpodobně vidí dále než vy, pane Velento (ne jen na špičku svého nosu).

M. Prokop 14.12.2017 11:31

Re: Schulz je repelent

Jukněte taky na trend, když už operujete volebními výsledky. SPD setrvale klesající, AfD stoupající (ono to skopčákům obvykle trvá dlouho, než jim něco dojde).

Takže asi žijete v nějaké hujerské bublině, nemající s realitou mnoho společného.

R. Langer 14.12.2017 11:30

Re: "násilným spôsobom vnucovať"

Souhlasím, ale jenom tehdy, až si ty další, co jich bude nad 20 nastěhujete k sobě domů. :-P

O. Zuckerová 14.12.2017 11:30

Re: Schulz je repelent

P. Svoboda - 9.24: Bodejť by nedostal dvojnásobek, když sdělovací prostředky poslušné merklbefélu zadupávaly AfD do země, nedovolovaly jejím představitelům přístup do televize, zahrnovaly ji nadávkami a nálepkami (jako je to zde s SPD) atd.atd. "Nenávistná bublina" je na opačné straně hřiště, pane Svoboda! Primárně v sobě mají nenávist migranti a tu poslušně přebírají jejich sl(o)uhové.

M. Prokop 14.12.2017 11:28

Re: To teda čubrním.

Vám nějak vůbec vycházejí divné věci. Obvykle opak napsaného.

R. Langer 14.12.2017 11:20

Re: To teda čubrním.

A počkejte, jak ještě čubrnět budete! To se ani nebudete stačit divit.

J. Nový 14.12.2017 11:16

Současná situace

Současná situace se vymyká jakémukoliv období v našich dějinách.

Svobodou se rozumí mít právo se rozmnožovat v jakémkoliv množství s tím, že Evropa má povinnost se postarat o ty všechny zplozené děti bez ohledu na to, zda budou něco umět, pracovat nebo se jen válet a páchat trestnou činnost.Zároveň tito lidé mají právo se pohybovat napříč Evropou tak, jak jim to bude vyhovovat.

Současně s tím se nám EU vysmívá tím, že prý bude zřizovat pohraniční stráž a bude dávat peníze i na Libyjskou pobřežní stráž. K čemu bude sloužit pobřežní stráž, která nebude hlídat hranice, ale bude přivážet migranty od afrických břehů, jak se běžně děje?

Sakra, co to je? Co je to za blázinec v té naší milované Evropě?

Proč europolitici nedehonestují Američany, Australany a další očany států, které si své hranice hlídají? proč musí být centrum magorů zrovna v Evropě?

S. Donát 14.12.2017 11:06

Re:

Ano máte pravdu. A ten navrhovaný stav budoucí se vám zamlouvá?

V. Šťastný 14.12.2017 10:57

Re:

Zkuste si nastudovat nová pravidla o migraci v EU - Dublin IV. V nich se mimo jiné říká, že migranti budou v členských zemích umisťováni podle lidnatosti země a jejího hospodářského výkonu. Pro nás to vychází na 15,5 tisíc kusů ročně. To slovíčko BUDE je skutečně na místě. Na místě naopak není argumentace způsobem, "že tu žádní migranti nejsou", to je totiž projevem naprostého zaslepence.

A. Alda 14.12.2017 10:21

S Evropským svazem jak s jedovatým plazem!

Z EU musíme vystoupit, nebo zanikneme.

P. Vaňura 14.12.2017 10:17

Pokud se projdete centrem Prahy, rozhodně to nevypadá

na "20 lidiček!"

P. Vaňura 14.12.2017 10:16

Že to Němci nemají v hlavě v pořádku je známo

nejpozději od roku 1914. ALE Hitler byl horší než Wilhelm a Merkel je horší, než Hitler. Toho Hitlera jsme totiž NĚJAK PŘEŽILI, záplavu migrantů ale přežít NEMŮŽEME, jak nás o tom učí 5000 let psané historie!

P. Dvořák 14.12.2017 10:13

Re: V nové direktivě EU

Já si pořád nejsem jist, jestli je to záměr, korupce, neznalost reálií . . .

Naprosto jist si jsem tím, že jsou úplně blbí, blbí, blbí.

P. Vaňura 14.12.2017 10:12

Dobrý migrant, MRTVÝ migrant!

EU mš už se-re hodně dlouho!

P. Dvořák 14.12.2017 10:10

Pohádky ovčí babičky překrucující stošedesátdevítka.

Zřejmě máte problém s chápáním. Nebo kalíte vodu. Tuším oboje.

Nepsal jsem o tom, kolik jich kde JE, což je naprosto nepodstatné, ale o tom, kolik jich kde BUDE, pokud vstoupí v platnost ta zatracená smlouva, které se říká Dublin XY nebo jak. Což je naprosto předvídatelně zdrcující. A netýká se to jenom Slovenska.

Zkusím to na vás trošku pomaleji. Kdyby jich bylo kdekoliv v Evropě jenom dvacet a ode dneška přibylo také jenom dvacet, je to o pořád o čtyřicet víc, než je přípustné.

J. Svoboda 14.12.2017 10:08

Re:

Tak sem s těma číslama, děkuji.

J. Svoboda 14.12.2017 10:07

Re:

Můj první komentář je o reálném stavu, který proběhl. Takže s tou mísou bacha :o)

R. Tesařík 14.12.2017 9:46

Re:

přehlédl, přehlédl.

R. Gramblička 14.12.2017 9:44

Re:

jenže EU ty migroše teprve hodlá vnucovat, takže váš první komentář byl mimo mísu

J. Svoboda 14.12.2017 9:31

Re:

Takže s tím násilným vnucováním to autor dost přepísk, že.

A o tom byla moje poznámka.

Pěkný den.

J. Svoboda 14.12.2017 9:29

Re: Pohádky ovčí babičky.

Netahejte zajíce z klobouku, ale diskutujte o tom, co jsem skutečně napsal.

Rád se nechám opravit v tom, kolik a za jakých vnucovacích podmínek je na Slovensku přerozdělených migrantů. Děkuji předem.

J. Vintr 14.12.2017 9:26

V nové direktivě EU

která chce řešit přerozdělování migrantů je kromě toho, že chce nastavit daleko tvrdší nátlak na toto přerozdělování a zavést pravidla, která by výrazně zvýšila počty migrantů pro jednotlivé země, ještě obsahuje další podmínky. Jednak chce zemi, které byli migranti vnuceni, dále stanovit podmínku, že musí žadatelům o azyl umožnit, aby za nim mohla přijít i jeho rodina, jednak tuto rodinu rozšiřuje i o sourozence žadatele. A v tom je právě zakopán pes, nebo přesněji řečeno mamut. Přes tuto podmínku je totiž možno, aby spolu s jedním migrantem byla země postupně nucena přijmout stovky i tisíce dalších lidí. A už by nemuseli absolvovat náročnou a drahou cestu pomocí převaděčů, ale přicestovali by legálně se vším pohodlím. Tak takhle si to páni z Bruselu plánují. Lze ještě pochybovat, že jejich záměrem je zničit Evropu?

J. Svoboda 14.12.2017 9:26

Re:

Ona jsou ta čísla v SK jiná? Něco jsem přehlédl?

J. Svoboda 14.12.2017 9:24

Re: Schulz je repelent

Ve volbách dostal skoro dvojnásobek, co AfD.

Takže asi jen žijete v nenávistné bublině, která s realitou mnoho společného nemá.