13.5.2024 | Svátek má Servác


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
libero 1.8.2008 16:40

"Nejlépe by bylo všechny oponenty poslat do koncentráku!"

A navrhuje to někdo vyjma vás?

libero 1.8.2008 16:39

"Teď se snažíme zalézt do pozadí zaoceánského."

A nechcete raději hovořit o tom, kam zalézáte vy, než poněkud nejisté my?

libero 1.8.2008 16:36

"Děkuji Bohu, že jsem se do ČR nevrátil"

No, budeme vás muset oželet. Zapláčeme a nějak se bez vás obejdeme.;-P

Doporučení neodpovídal idiotovi cpoucímu se do diskuse považuji za velmi rozumné.

libero 1.8.2008 16:34

Re: Strhující komentář, který svědčí o tom, že pan Doležal

Kde račte viděti Doležala?

kopretina 1.8.2008 16:19

Re: Re: Re: Harpyje píše

Hledající já nikomu nenadávám, pokud mě nezačne někdo nadávat jako první. Já se řídím příslovím na hrubý pytel, hrubá záplata. Jinak nikoho neobdivuji, jen se zastávám určitého státu proti jeho nactiutrhačům. Na to mám právo. Vy se také zastáváte určitého náboženství a určitých lidí.

Hle-da-jíci 1.8.2008 16:14

Re: Re: Harpyje píše

Já se klidně bez ČR obejdu! Do diskuse na NP přispívám čistě z odborného hlediska. Chci totiž vědět jak reagují lidé na jevy ve svém okolí. A provokovat některé fanatiky na NP je úplná rozkošt! Všechno ví a nikde přitom nebyli, a dokonce neumí ani pořadně česky.Stači řici něco positivního o Rusku, anebo něco negativního o USA a Israeli, a fanatikové na NP se mohou zbláznit.

Tak se mějte dobře a moc se nerozčilujte, škodí to zdraví. Místo toho se dívejte s klidem a rozvahou okolo sebe.     

Hle-da-jíci 1.8.2008 16:07

Re: Re: Harpyje píše

Ano Harpyje má právo nesouhlasit s Kampeličkou, ale  Kampelička má právo nesouhlasit s Harpyjí. Pokud jsem četl, tak Kampelička nikoho sprostě  nenapadá, ale Harpyje napadá jeho. A to není svobodná diskuse!

Tak jako vy Kopretino, nadáváte každému kdo projeví i sebemenši nesouhlas s vášim obdivování určitého státu a náboženství. Jestli tvrdíte, že na NP se nenádává oponentům, tak si laskavě přečtěte co odpověděli diskutéři na NP na mé  komentaře, a hlavně vy sama. Svobodná diskuse je povolena jenom těm co souhlasí s vašimi názory! Dodržujte sama co hlásíte!

Josef K. 1.8.2008 15:23

Strhující komentář, který svědčí o tom, že pan Doležal

by měl daleko více času věnovat sběru informací a studiu. Sami Rusové, totiž, přiznávají to, co k jeho očím a uším nedolehlo: naprostou nevýkonnost hospodářství (růst průmyslu o 0,6% při 60% amortizaci kapacit, absence vzdělané pracovní síly a 29% náůstu importu s velkým problémem propustnosti hranic pro zboží), potravinovou závislost na Evropě (cca až 80% produkce, naopak zcela odmítají dodávky americké a australské- v případě masa). Rusko vydává na zbrojení méně než čtyři největší Evropské země, armáda je prolezlá korupcí, nové zbraně jsou dodávány pouze vjednotlivých kusech bez možnosti jejich ověření a masivní výroby. Letecký průmysl se zcela rozpadl a největší letecká továrna vyrábějící vojenské stíhací letony je z 51% v rukou evropanů. Všechny propagandistické expedice (např. batiskafy Mir-mimochodem vyrobené ve Finsku), jsou hrazeny z peněz západních sponzorů. Obdobně jako značná část kosmického výzkumu. Ruská společnost si stále zachovává ranněfeudální ráz . Ostatně TK Medvěděva s ředstaviteli EU byla pro domácí obyvatelstvo, překlady do ruštiny byly "znaně nepřesné", v duchu Medvěděvových přání. Zvláště při Barossově velmi tvrdé a diplomatické odpovědi na stížnsti k ostavení Rusů v Pobaltí. Prostě pane Doležale, v tomto příadě jste už i za hranicí lži. Možná vědomě. V každém případě jste tím směšný a krajně normalizační.

kopretina 1.8.2008 15:12

Re: Harpyje píše

Harpyje má právo nesouhlasit s Kampeličkou, jsme na svobodné diskusi.

GRUNTORÁD 1.8.2008 14:48

MÁLO NÁBOJŮ

TOLIK STŘELIVA MÍT NIKDY NEBUDU, RUSKO A ČÍMA JE LIDNATÉ ZEMĚ, ALE NA VÁS PRAVDOLÁSKATÍ KECKOVÉ BY TO MOHLO STAČIT!

SikSik 1.8.2008 14:33

Re: Vážení kecálkové

S tím  souhlasím. Hodně lidí si neuvědomuje,že svět řídí tajuplná skupina "těch nejvišších". Áť si někdo uvědomí jak je to s tvorbou peněz. Obyčejní lidé neznamenají nic.

R. J. 1.8.2008 14:28

Re: Mam ze tak do deseti let dojde k obratu

Ač výše uvedené země nemám v oblibě, dovolím si nesouhlasit, při obchodu mají obě strany být spokojeny,pak to je dobré pro zůčastněné, klečí li jedna ze stran na kolenou, je to špatné a je takzvaně "zaděláno", snad jsme se za posledních 200let poučili, možná.

R. J. 1.8.2008 14:20

Re: Re: Ach jo

Kuwa, to tu neradi slyšíme, nebudou Voni nějakej "válečnej štváč"? Co nám závidí  ten " hodnotný" život?Píšou si jinam, jó!Nerozvracejte  ten náš "klid na práci"!A heroin nám nedojde, koupím si ho na Václaváku,od Kosovců nebo černoušků, oboje ale "řídí azbukové", a ještě mě při "transakci" ohlídá státní policie, aby "směna proběhla "tržně" a nepodvádělo se.No řekněte, kde to maj?Tak vidíte, doslova "zemský ráj, to na pohled".

PetrP 1.8.2008 13:56

Re: Harpyje píše

Taky děkuji bohu, že jsi se do ČR nevrátil.

A 1.8.2008 13:56

Re: Re: Vážení kecálkové

O tom psal už TGM. Použil výraz "národ s mentalitou sluhů". Domníval se, že změna může nastat za 40 let, až se narodí dvě nové generace lidí s páteří nezdeformovanou mentalitou sluhů. Ta hrdost a páteř by se mohla projevit třeba tím, že bychom pro změnu mohli zkusit žít na čerstvém vzduchu, a na vlastní zodpovědnost, nikoli zavrtáni v tučném pozadí nějakého velkého strejce. Do východního pozadí jsme snaživě lezli již od roku 1945 a projevilo se to ve volbách roku 1946, kdy tu drtivě zvítězili bolševici. Kdyby Gorbi nezahálil likvidaci bolševického systému v Rusku, vězeli bychom tam dosud. Teď se snažíme zalézt do pozadí zaoceánského. Nevím, co si od toho kdo slibuje. Dokonce snižujeme vlastní bezpečnost instalací součásti cizího zbraňového systému, který již z principu nemůže chránit naše území.  Je pozoruhodné, že řada mnohem menších států dokáže být samostatná a chová se dospěle. Jenže pro slouhy není svoboda a samostatnost žádnou hodnotou, že?

kampelicka 1.8.2008 13:41

Re: Re: ...přestaňte vodpovídat tomu kreténovi kampeličkovi!...

Davat lidi na psychiatrii byla stara komunisticka tradice... :-)

Muki 1.8.2008 13:40

Re: Harpyje píše

"Děkuji Bohu, že jsem se do ČR nevrátil." No, ale jak videt nemuzes bez nej byt, jinak by si neprispival do diskuse.

Muki 1.8.2008 13:34

Re: Re: Re: Vážení kecálkové

Ale ty dobre vis co myslim. Jiz dlouho nam predkladate, ze Rusko si nepreje radar a tak musime ukazat nezavislost a vyhovet mu. A ze pokd by jsme ukazali odvahu a dovolili si ukazat, ze jiz nepatrime do ruske zajmove zony ale snazili se rusky vliv vyvazit , je to zase pry spatne

Hle-da-jíci 1.8.2008 13:33

Harpyje píše

Re: Re: ...přestaňte vodpovídat tomu kreténovi kampeličkovi!... Autor: Harpyje IP: 84.158.137.xxx Datum: 01.08.2008 11:23 Pokud pokládáte to, co zde nick Kampelička postuje, za "názory", tak je Vaše námitka oprávněná.“

Harpyje můžete deklarovat co dle Vás je „názor“. Nějak ty vaše diskusní přispěvky mě připomínají dobu budování socialismu, kde strana a vláda určovala co se smí řikat a jak se to smí řikat. Proto jsem z ČSSR odešel. Nyní určuje v ČR někdo opět co se smí a nesmí říkat. A ješte k tomu používá sprostá slova a vyhrožování.

Děkuji Bohu, že jsem se do ČR nevrátil.    

Muki 1.8.2008 13:31

Re: Re: Re:pro Harpii

"Nikdy nediskutujte s hlupákem. Mohli by si vás splést."

S. J. Lec

liberal shark 1.8.2008 13:28

Re: trebars katolici prebrali meditaci od vychodu

Co třeba křesťanský mysticismus v ranném středověku ? Ten je taky od Východu ?

liberal shark 1.8.2008 13:27

Re: Vážení kecálkové

Jak konkrétně by se ta hrdost a páteř měla projevit ?

Muki 1.8.2008 13:26

Re: ...přestaňte vodpovídat tomu kreténovi kampeličkovi!...

Sakale mel by si byt shovivavejsi k postizenym lidem. Podivej se z jeho reakce, jak se to toho chudacka dotklo. Ze neni schopen nejake diskuse, nebo dat dohromady neco, co by davalo smysl, za to on nemuze.

A 1.8.2008 13:22

Re: Re: Vážení kecálkové

Děkuji za názornou ilustraci skutečnosti, že schopnost číst a schopnost porozumět přečtenému zdaleka nejsou totožné.

Muki 1.8.2008 13:20

Re: Vážení kecálkové

Takze kdyz budeme delat co si preje rusko, tak si podle tebe zachovame hrdost a pater.

ps 1.8.2008 13:07

Re: Vážení kecálkové

Tvoje pindy jsou nejhorší ale přesto se ti neulevilo jak tak koukám.

A 1.8.2008 12:54

Vážení kecálkové

Můžete si tu pindat co chcete. Hlavně, že se vám uleví. Odjakživo ale platilo, že pravdu má ten, kdo má dost síly k jejímu prosazení. Chápou to Američani, Rusové i Číňani a podle toho jednají. Názory nějakých poskoků z místní vlády v podstatě nikoho nezajímají. Ti jen dostanou pokyn, co mají dělat. Naše vláda to chápe a tak snaživě dělá Hujery. Momentálně USA, stejně, jako to její předchůdci dělali SSSR a její následovníci nejspíš budou dělat Číně. Co dělat. Když nemá páteř a hrdost celý národ, jak by jí mohla mít jeho vláda. 

Vodička- sapér 1.8.2008 12:29

Re: Re: Pan Jefim by si měl položit otázku

Já  si  myslím, že  si  pan J.  Fištejn,  který  je  rodem patrně Rus,  od  R.  Kiplinga  přečte  raději  Knihu  džunglí,   než  Vámi  uváděnou  povídku, kterou  se  R.  K. zaručeně  neproslavil. Možná,  že ten  R. K. se  taky  spíš  toulal  po  anglických  koloniích  a  proto  neměl  čas  znát  a poslouchat  Čajkovského koncerty  a  koukat  na  hry  Gogola.Jinak  ale o Mauglím psal  nádherně,  nakonec za  to dostal  Nobelovu  cenu. A ještě něco,  možná,  že  když byl Jefim  malčik,   tak  taky  mu jeho mať  zastrkovala  rubašku  do  kalhotek!

Ašek 1.8.2008 11:34

Re: Re: když se jeden podívá na mapu

Do ří....i s rusákama,kašpárku z Moskalska.

kampelicka 1.8.2008 11:29

Re: Re: ...přestaňte vodpovídat tomu kreténovi kampeličkovi!...

Chovaj se jak maly deti. Nemaj argumenty tak se urazi a ignorujou.

 Nediskutuj s nekym kdo ma lepsi argumenty a horsi gramatiku :-) jako ty  a vyhlas ho za necloveka..  

Nedelali tohle komunisti kdo trcel z radu musel pryc .:-)

A nejhorsi jsou ti co se furt usmivaj .;-D