21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

DOKUMENT: Projev na VS OSN

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ladislav N. / ČTK 30.9.2007 11:08

Ekolog: Obnovitelné zdroje škodí přírodě (ČTK - České noviny)

Ekolog: Obnovitelné zdroje škodí přírodě (ČTK - České noviny - 19.08.2007)

OECD vystoupila proti biopalivům, dotace prý zdražují potraviny

Ladislav N. 30.9.2007 11:12

Re: Ekolog: Obnovitelné zdroje škodí přírodě (ČTK - České noviny)

Text ze zálohy na NP:

Ekolog: Obnovitelné zdroje škodí přírodě

stir 30.9.2007 11:07

Náš pan prezident

Václav Klaus opět potvrdil mínění, které vyjádřil J.Dienstbier > Klaus je všeználek, který rozumí architektuře, globální ekologii a klimatickým změnám a já dodávám, že i fungování OSN. Což kdyby si tohoto tak moudrého pana profesora nechali v USA? Jistě by tam dokázal víc a to i s panem Jaklem, než tady v Česku. Nemusel by alespoň tolik cestovat, protože by byl tam, kde by se mu dařilo ještě více se "zviditelňovat".. Stejně je více času mimo ČR, tak bychom alespoň nemuseli hledat "antiklause", ale vhodnějšího a možná i pokornějšího prezidenta. Prezidenta, který by se opravdu zajímal o Českou republiku více než o své ego a svoje JÁ. A možná bychom jako občané také trochu ušetřili . vždyť, kdo mu neustále hradí "ty jeho spanilé" výlety? Za Havla parlament odsouhlasil roční náklady za prezidentské cesty po světě ve výši deseti miliónů a za pana profesora...? Ale - on mu to zřejmě sponzoruje ten nebožtík ze záhrobí - a kdo tomu nevěří... jeho chyba.

krkavec 30.9.2007 11:27

Všeználek - náš pan prezident

Všeználek - náš pan prezident ;-D 

Kubeš 30.9.2007 11:50

Re: Náš pan prezident

Pro Dienstbiera musí být všeználek, sám J.D. se maximálně vyzná v chlastu, zhrzený komouš.

Pete Brich 30.9.2007 13:49

Ale za to je na něj spoleh!

;-D;-D;-DPB

krkavec 29.9.2007 16:23

Misto ideologickych traktatu CEPu doporucuji cist nazory odborniku

http://environment.newscientist.com/channel/earth/climate-change ;-)

Schumacher 29.9.2007 10:37

jsem pevně přesvědčen o nutnosti odstraňovat bariéry, které brzdí ekonomický rozvoj, zejména v rozvojových zemích.

Domnívám se, že taková snaha je kontraproduktivní a povede o zostřené kompetici o zdroje a k ohrožení naší (ano je to sobecké) euroamerické civilizace. Nepoučili jsme se ze zkušenosti s exportem našich technologií do zemí, kde i jen kolo bylo pokládáno za zásadní vynález. Důsledkem je, že technoligický rozvoj, který tam přinesla kolonizace a nekorespondující s úravní tamní kultury (jako by naše byla v důsledku  lepší, vždyť k jakým hrůzám jsme ho byli schopni zneužít) ohrožuje nás samé. Vypěstovali jsme si nejen konkurenci, ale jak se ukazuje v případě tzv. jaderných aspirantů, i nebezpečného nepřítele. A stále nepoučeni, puzeni vidinou krátkodobého zisku stále dodáváme technologie, které ohrožují naši budoucnost. Místo toho abychom si hleděli svých zájmů a k vlastnímu úkoru pomáháme obyvatelstvu obyvatelstvu těch zemí, aby se více a více rozmnožovalo. Na odiv mu stavíme výkladní skříň našich "úspěchů" a vzbuzujeme v něm i chtivost po výsledcích našeho snažení a po našem domově jako na zemi zaslíbenou kde bez jakéhokoli přičinění padá mana z nebe. A když zjistí, že vše je jinak, jsou tím frustrováni,  vyhrožují, rabují a ničí. Sami se mezi sebou hašteříme, pokládáme se za nejlepší na světě, lžeme si do vlastní kapsy a ani nepozorujeme, že o náš primát nás připravuje daleko schopnější konkurence, kterou my sami jsme probudili z izolace. Čína s jednou miliardou a třemi sty miliony lidí toužících žít tak dobře jako našich několik set milionů. A s potřebou tomu odpovídajících zdrojů. Zatím co se probudila  i miliardová Indie toužící po témže. Ano, pomozme odstraňovat bariéry. " Můžete se stáhnout do hor. Hory budeme bourat jako poslední...."

Malý Aston 29.9.2007 10:42

Re: jsem pevně přesvědčen o nutnosti odstraňovat bariéry, které brzdí ekonomický rozvoj, zejména v rozvojových zemích.

Souhlasím s Vámi.R^

Pamětník starejch dob 29.9.2007 15:53

Re: jsem pevně přesvědčen o nutnosti odstraňovat bariéry, které brzdí ekonomický rozvoj, zejména v rozvojových zemích.

Z velké části máte pravdu,

(Q+Q) 29.9.2007 18:30

Re: jsem pevně přesvědčen o nutnosti odstraňovat bariéry, které brzdí ekonomický rozvoj, zejména v rozvojových zemích.

Dost dobře nechápu Váš názor na řešení problému .jako například ambice některých státu na jaderné zbraně, touhu Čínského , Indického a dalšího obyvatelstva polepším životě. Jestli myslíte že hašteření, lhaní si do vlastní kapsy a další Vámi uvedené jevy ve státech nabírajících na ekonomické sile neexistují tak žijte v naivitě. .Také je poněkud schizofrenní že ve svém příspěvku uvádíte jak jsme šikovní a po chvíli   že nás o náš primát připravuje daleko schopnější konkurence

Můj názor je že je lepší obchodovat  mezi státy, firmami kontinenty a tím vlastně proplést ekonomiku světa do jednoho celku .(EU je příkladem toho že možný konflikt mezi státy jenž jsou členy EU je poměrně těžce představitelný i když v minulosti byla nevraživost a válečná  záštˇpoměrně častá)

Tím by byla z veliké části eliminovaná touha o nějakou válku s důvodu hospodářských jelikož by  nepřítel útočila na své ekonomické zájmy jenž  má v cizí zemi ve firmach jenž tam podnikají atd. a zároveň na zájmy všeho zbytku světa v napadené zemi.

.Jiná kapitola je válka z důvodu náboženství tam je to poněkud složitější. Ale tím že budou odepírána  vymoženosti západní civilizace obyvatelstvu rozvojového světa tak tohle řešení není . Ba myslím si že to může ještě více radikalizovat masy v těchto státech proti západu.. Žádna složitá otázka nemá jednoduché řešení..?

68 29.9.2007 18:43

Re: Re: jsem pevně přesvědčen o nutnosti odstraňovat bariéry, které brzdí ekonomický rozvoj, zejména v rozvojových zemích.

Tak Vy jste proti regulační funkci něčeho tak odvěkého, přirozeného a neostranitelného jako je sem tam nějaká ta očistná akce, zvaná válka? Copak, idealista?

68 29.9.2007 18:46

Re: Re: Re: jsem pevně přesvědčen o nutnosti odstraňovat bariéry, které brzdí ekonomický rozvoj, zejména v rozvojových zemích.

Pro Q+Q. (Ty nitě!)

(Q+Q) 29.9.2007 19:11

Re: Re: Re: Re: jsem pevně přesvědčen o nutnosti odstraňovat bariéry, které brzdí ekonomický rozvoj, zejména v rozvojových zemích.

Nevím zda jsem idealista , ale války které zatím byli  všechny dohromady by  mohli být jen velkým flámem proti válce která by mněla v použití jaderné, biologické a chemické + konvenční zbraně ve svém masovém použití v případě velkého konfliktu. Války byli vedeny vždy v domnění alespoň jedné strany že vyhraje.Nyní není nikdo kdo by mohl říci že to má takzvaně v kapse. A pud sebezáchovy mají všichni tvorové na zemi. No ale možná že člověk dospěl už tak daleko že ho už nemá. .Rv

68 30.9.2007 1:50

Re: Re: Re: Re: Re: jsem pevně přesvědčen o nutnosti odstraňovat bariéry, které brzdí ekonomický rozvoj, zejména v rozvojových zemích.

No, já takový pud mám, a proto si říkám, že tu příští musíme vyhrát. Uvidíte, že to dobře dopadne. (Tady u nás můžeme začít v Brdech.)

(Q+Q) 30.9.2007 12:51

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jsem pevně přesvědčen o nutnosti odstraňovat bariéry, které brzdí ekonomický rozvoj, zejména v rozvojových zemích.

;-D Jo a budete schovaný doma manželce pod sukni.

 Svatá prostoto. ;-D;-D;-D.

Ivan Nový 30.9.2007 9:21

Konflikt v EU,

se teprve rodí.

Ivan Nový 30.9.2007 9:20

Schumachere,

stačí odbourat jen sociální bariéru, tedy podstatně omezit sociální výdaje státu a uvolnit trh.

krkavec 30.9.2007 10:58

Ivane Novy s Vami se dostanem tak na uroven Afriky :-(

.... a muzeme skoncit jako v Africe :-D

Malý Aston 29.9.2007 10:29

Smečka socek,zelenáčů a postkomunistů v jednom šiku!

Copak náš prezident řekl špatného? To co řekl v limitu pěti minut,rozvedl prezident USA ve svém projevu.Takže rozum,ekonomický růst a hledání finančních zdrojů ne podle ideologie ale podle možností jednotlivých států to je program na řešení globálních změn podnebí..Jsem rád že náš prezident je takový jaký je.Těch uprděnců bez vlastního názoru je v naší politické reprezentaci dostatek.Když nemají jiné argumenty,jiná řešní a jiná východiska konají jako komančové.Jen my spasíme Svět. Od Lenina až po Jakeše to názorně předvedli.A zase nová ideologie,bez nás Zelených zahynete. Nezahyneme my budeme a oni jako řada jejich předchůdců převlečou kabáty a za několik let je uvidíme v jiných politických stranách.:-D

Tata 29.9.2007 10:35

Re: Smečka socek,zelenáčů a postkomunistů v jednom šiku!

Blbe jinak ti nemohu říci.Lítáš po dvorku a řvež a přitom nevíš že nemáš hlavu!;-O

krkavec 29.9.2007 10:39

Havel: Kvůli změnám klimatu není ohrožena Země, ale lidstvo

Doporucuji mrknou se sem: http://www.stuz.cz/view.php?cisloclanku=2007090016

krkavec 29.9.2007 10:36

Vaclav Klaus neřekl v OSN nic co by mělo smysl ..

Vaclav Klaus neřekl v OSN nic co by mělo smysl ... a proto ho citovaly jen české noviny. Jinde po něm neštěkl ani pes nočního hlídače :-D

Sockami, zelanaci a postkomunisty myslite nemeckou kanclerku Merkelovou, kalifornskeho guvernera Schvarzenegera, sefa britskych konzervetivcu Camerona a generalniho tajemnika OSN  pan ki muna? ;-D;-D;-D;-D Tak jste obdivovatel VK hodny sveho idolu ;-D;-D

Malý Aston 29.9.2007 10:41

Re: Vaclav Klaus neřekl v OSN nic co by mělo smysl ..

Ano,přesně jste je vyjmenoval.Socialistická pakáž,která ovládá dnešní Evropu přivede nás včetně Vás do ekonomické stagnace.Jak to že EÚ,která má dnes více obyvatel než USA nedohnala jak se zavázala a nepředehnala ty hnusné imperialisty v USA?Systém dotací,přerozdělovaní a nic nedělání je špatný. Ani ty vojáčky v Evropské unii žádné nemáme.Jak to že Evropa není schopna se sama bránit jako USA? Podle vložených,tedy nevložených peněz do zbrojení by evropané měli žít jako prasátka v žitě.:-D

honzak 30.9.2007 6:34

Re: Smečka socek,zelenáčů a postkomunistů v jednom šiku!

zhusta s Vámi nesouhlasím. Dneska ovšem na 110%! Hřebík je trefen do středu hlavičky, komentáře internetových intošů to potvrzují.

Melounismus je opravdu jen náboženství. Mají to dobře spočítané, že euroatlantická civilizace na nějaké lurdské zázraky už moc neslyší. Zato infrazvuk větrníků ji evidentně přivádí do extáze. Alespoň tu část, která je geneticky naprogramována věřit tomu, co chrlí masmédia.

krkavec 29.9.2007 9:57

Po Klausovi v OSN a USA nestekl ani pes nocniho hlidace

Po Klausovi v OSN a USA nestekl ani pes nocniho hlidace. Cim to, ze International Herald Tribune radeji pozadal o nazor Vaclava Havla http://www.stuz.cz/view.php?cisloclanku=2007090016 ;-D;-D;-D

VLADIMÍR 29.9.2007 9:59

Re: Po Klausovi v OSN a USA nestekl ani pes nocniho hlidace

 Toto jak zjistí, tak neusne  :-)

krkavec 29.9.2007 10:11

Re: Re: Po Klausovi v OSN a USA nestekl ani pes nocniho hlidace

Myslite VK? Tomu posle EXXON MOBILE tucny sek za to, ze delal kaspar v inzeratu proti globalnimu oteplovani. ;-P Jeden syn uz za Klausu agitaci pro dalsi niceni klimatu dosta 100 000 000 Kc od reditele CEZ pana Romana.;-€ Uvidime, jak stedry bude za Klausovu agitku firma EXXON:-D

VLADIMÍR 29.9.2007 11:42

Re: Re: Re: Po Klausovi v OSN a USA nestekl ani pes nocniho hlidace

 Další jeho krasavec radí v ČEZu8-o

clay 29.9.2007 10:04

Re: Po Klausovi v OSN a USA nestekl ani pes nocniho hlidace

protože je tam pluralita názorů. Vy byste rád monopol?