1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

BRUSEL: Hlavně nepřepísknout

Tak to si Tomio Okamura smlsne, když jsem se dočetl, že Česká republika spolu se čtyřmi dalšími státy čelí žalobě ze strany Evropské komise, že do právního řádu nezapracovala novinky ze směrnice o audiovizuálních službách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Pavelka 25.5.2022 9:33

No to velké šetření ,na nás všech , je přece Na zbraně ?!

P. Diviš 25.5.2022 9:57

Zřejmě jste přesvědčen, že jsou nějaké peníze, které by měly být naše, ale n͟ě͟k͟d͟o͟ jimi šetří, nedává je nám, ale jinam. Něco jako rodiče, kteří místo šlapacího autíčka pro děti koupí třeba jídlo. :-P

Jsou to jen naše peníze, které utrácejí námi zvolení. Pokud špatně, musíme si příště zvolit nějaké lepší (to bych docela rád, ale bohužel v Česku žádné lepší nevidím).

R. Langer 25.5.2022 11:07

Já nejenom, že jsem o tom přesvědčen, já JSEM SI TÍM JIST! A to právě tím, že místo jídla (a plynu a elektřiny) nakupuje šlapací autíčka, která posílá někam, kde vůbec nemají co dělat! :-P

V. Kuhaj 25.5.2022 11:59

Víte, pane Diviš, já se vždycky trochu divil, jak po volbách vítězní politici jásají. Špunty lítají, veselo je náramné. Copak staří političtí koryfejové, to to znali, ale ta nová vlna sluníčkářů, do té doby zalezlých po neziskovkách! Já na jejich místě bych pod tíhou odpovědnosti, do té doby navíc politicky nezkušený, docela stříhal ušima, protože dobře národohospodařit, jakož i vůbec dobře řídit, to není jen tak! Ale oni, kdepak. Veselo bylo jen což!

Takže teď dělají, že dobře hospodařit je samozřejmost, o které se přece nebudeme bavit. Problém tkví přece jinde - dneska ve válce o Donbas, předtím na neschopném Babišovi, příště, co já vím, na lenosti pracujících.

Jenže já vím, že hospodařit neumějí, a hůř, ani nechtějí umět. Protože ideologie celé EU se sune jakýmsi podivným směrem, zejména že hospodařit netřeba. Ten tlak na nepraktičnost s jakou nám tady prosazují své ideologické vize, je toho svědkem. Úsměv nad směšností toho počínání ovšem mrzne, když si člověk uvědomí, jak drsně své vize začali uplatňovat, a jak po socialisticku stále drsněji nakládají se svými oponenty.

L. Žaloudek 25.5.2022 12:43

Zadejte si v Googlu "nové ceníky ČEZU". Tam uvidíte, co se děje (a co bude dál - třeba o 1.7.). Ty ceny od dodavatelů poslední instance byly proti tomu ještě slabé...

D. Laurencikova 25.5.2022 16:15

"Vo co go doopravdy", tot otazka. Dnes se manzelovi podarilo zase jednou mluvit s nasi ukrajinskou sousedkou. Rekla totez, co rikala uz pred valkou. Ze Putina za zadneho zlocince nepovazuje a ze v te valce jde o americke zajmy proti Rusku, kvuli kterym amici nevahaji postvat proti sobe dva bratrske narody..... Stale vyzbrojovani Ukrajiny vede pouze k cim dal vic mrtvym a k zadnemu miru, rika V. M., nase ukrajinska sousedka. Ma u sebe ostatne nejake mlade muzske pribuzne, kterym se podarilo utect pred naverbovanim....

Predstava, ze se porazeni Rusove s tichym "pardon" odplizi z Ukrajiny je naprosto nerealna, take spis verim tomu, ze pouziji jaderne zbrane. Neverte tomu, ze to nasi politici vedi... Jsou na to prilis hloupi.

F. Kusák 25.5.2022 8:24

Tak nějak nechápu nářky ON nad činností Okiho. Já také nejsem zrovna stoupencem jeho partaje, nicméně ne vše, co lidé kolem předsedy říkají a dělají, je hloupé. A pak, odmítat referendum, jako nástroj nejvyššího demokratického kalibru je přitom, diplomatický řečeno, protiústavní. Ale nechme Okiho být. Mně fatálně vadí současná neschopnost vlády, která na řadu zásadních problémů buď nereaguje vůbec nebo špatně či velmi pomalu. Každý systémový inženýr ví, že podstatou dobře fungujícího systému je rychlá reakce na jeho změnu. To pochopitelně platí i o společnosti. Nerad to říkám, ale možná by Oki tuto zemi vedl lépe než intelektuál.

V. Petr 25.5.2022 8:41

Je velice těžké vést Česko hůře, než Slepenec...

J. Vlček 25.5.2022 8:48

Ještě, že v parlamentu existuje SPD s Okamurou, jinak by snad vláda propadla přesvědčení, že je nejlepší ze všech dosavadních vlád.

Jedině Okamura vládě dokáže nastavit zrcadlo a říci jí vše na plnou hubu. To se mnohým, a vládě především, pochopitelně sakra nelíbí. Proto ty ostrakizace a urážky na vrub pana Okamury. ;-)

V. Pavelka 25.5.2022 9:27

Je dobrej , a naučil se slovně kličkovat ,protože novináři , hlídají každý přešlap , aby to mohli rozmáznout a omlátit mu to o hlavu , Je ve střehu a plný energie !R^ Možná že mu to hodím !

J. Vlček 25.5.2022 9:54

Já tentokrát ne možná, ale zcela určitě. R^

D. Laurencikova 25.5.2022 10:53

Absolutni souhlas R^

P. Diviš 25.5.2022 9:33

Okamura by měl velký problém, kdyby skutečně dostal příležitost vést: Nemohl by dělat nic z͟á͟s͟a͟d͟n͟ě͟ jinak, než současná vláda (stejně jako ta nemůže nic dělat z͟á͟s͟a͟d͟n͟ě͟ jinak, než ta předchozí), takže by měl značný problém vysvětlit svým podporovatelům, že dělá opak toho, co sliboval. To už jsou takové zákonitosti politiky, našeho geopolitického umístění a ekonomické síly.

V. Pavelka 25.5.2022 9:38

USA jim něco slíbili Fialovcům , A já vím že jedna z těch věcí je Pořád vyhrávat ve volbách !!!;-O

J. Vlček 25.5.2022 9:49

Takže podle vás, pane Prokope, volby jsou k ničemu, neboť ať vládne kdokoliv, nemůže dělat nic jiného, než pokračovat v nastoupené cestě do pekel? Tak nějak?

Vskutku povzbudivá teorie. ;-)

R. Langer 25.5.2022 11:08

Zajímavé, že třeba v Maďarsku to funguje... :-P

D. Laurencikova 25.5.2022 10:52

Mne by zajimalo, co z toho, co Okamura chce, nebo tvrdi, JE hloupe. Ja na nic neprichazim. Prima demokracie je to, co se ve Svycarsku osvedcuje uz desitky let. Prime demokracie se EUSSR, kde uz nevladne ani demokracie, boji jako cert krize. Nebo mate dojem, ze se v Bruselu o necem demokraticky rozhoduje? Rozhoduji de facto lide, ktere nikdo nevolil a ktere ani nikdo nezna. A kteri nenesou za nic zodpovednost.

L. Žaloudek 25.5.2022 12:49

Ve Švýcarsku bychom našli víc věcí k napodobení, které ale jinde nefungují. Např. soužití několika národností (?) nebo, abych zašprýmoval, švýcarský frank.

J. Vlček 25.5.2022 13:04

Naprosto správně. R^

V. Šťastný 25.5.2022 8:17

Takových Peksů je plná Brusel. Myslíte, že z toho může být taky jednou něco dobrého pro obyčejné občany? Já si to nemyslím už dávno.

J. Vlček 25.5.2022 8:12

Je nejvyšší čas, dosadit novou, tentokrát českou vládu, a tuto současnou poslat někam, nejlépe na Ukrajinu, kde bude jistě oblíbená.

Hlavně, aby měla na Ukrajině Ukrajincům z čeho rozdávat, neb je to jediné, co jí v Česku jde na výbornou.

Proklamovaná změna, na kterou mnozí lidé ve volbách naletěli, není nic jiného, než fialový hnus. ;-D

V. Pavelka 25.5.2022 8:29

A cesta k válce v Evropě ! USA jsou doma za vodou, jsme jim ukradení !!Hlavně že udrží Petrodolary na stejné úrovni, jinak by je sežral jejich obří dluh!A Saudové neví co s penězma ! Rozežranost Saudů ,které chrání USarmy, je neskutečná ...

D. Laurencikova 25.5.2022 10:55

Opet absolutni souhlas, pane Vlcek. Vy jste se dnes rozjel! :-):-)R^

J. Vlček 25.5.2022 13:09

Paní Laurencíková, přiznávám, že vaše příspěvky čtu moc rád. Díky za ně. Vaše názory a myšlenky jsou mi totiž velmi blízké. R^R^R^ :-)

D. Laurencikova 25.5.2022 15:08

Stejne jako mne ty vase, pane Vlcek :-)R^

F. Navrátil 25.5.2022 8:05

Referendum sice máme v ústavě, ale politici v žádném případě nepřipustí schválení zákona o všeobecném referendu, protože by omezoval jejich nezodpovědné vládnutí ve stylu: "Zvolili jste si nás, tak čtyři roky plaťte daně a držte huby!" V případě naplnění článku ústavy by se Aston vystěhoval. Měl by si dát pozor, aby nezamířil do Švýcarska nebo podobné země, kde takový krajně nebezpečný zákon mají už po mnoho let a dokonce ho (pámbu s námi a zlý pryč!) často využívají.

J. Vlček 25.5.2022 8:13

R^

V. Pavelka 25.5.2022 8:19

Národní referendum ? Je ve své podstatě , destruktivní ! Žádná vláda by nikdy nedovládla (ani Okamurova )po prvních neúspěších by opozice svolala referendum a shodila vládu , a tak pořád dokola ! A stát by řídili jen náměstci !:-)R^RvR^Rv

J. Vlček 25.5.2022 8:32

To je pouze otázka nastavení používání tohoto reverenda.

F. Kusák 25.5.2022 8:38

Ono se to dá říct, pane Pavelko, i o demokracii jako takové. Podle té Vaší úvahy je nejlepší autoritářská vláda z nějaké "vůle".