2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

BREXIT: Anglických konzervativců trnitá cesta ke svobodě

Brexit, to čarodějné slůvko jak z dětské říkanky, politický neologismus, se jako nomen omen stal černou můrou anglického establishmentu, všech parlamentních stran, zástupů finančníků i centrální banky, většiny ekonomů i akademie, zemědělců i tzv. neziskovek „financovaných” z Bruselu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 4.10.2016 12:31

Re: Kéž by také u nás byl dán průchod názoru občanů na EU !

Ale byli. Nevěřil byste, kolik lidí zde věří, že přerozdělovat (ať už doma ve státě nebo v EU) se bude směrem k nim.

Já ne, ale málo nás. Šejna, kam se podíváte.

J. Kozohorský 4.10.2016 13:39

Re: Kéž by také u nás byl dán průchod názoru občanů na EU !

protože jinak by normálně zdechli na úbytě. prostě ten socializmus mame zažranej hluboko pod kůží ... až navěky

P. Vaňura 4.10.2016 15:50

Máte naprostou pravdu! Obrovská spousta voličů ČSSD si

myslí, že budou dostávat ale ve skutečnosti budou platit. Dostávat budou jen část peněz, které jim socialisté předtím seberou!

M. Prokop 4.10.2016 16:49

Re: Máte naprostou pravdu! Obrovská spousta voličů ČSSD si

Ovšemže.

Bohatí se okrást nedají, takže nezbývá, než po malých částkách obírat hodně chudých a za vybrané peníze k nim být sociálně citlivý. Dostanou cca jednu korunu za dvě odebrané. :-P

V. Braun 4.10.2016 15:51

Re: Kéž by také u nás byl dán průchod názoru občanů na EU !

Určitě vás to překvapí, ale osobně vidím řadu důvodů pro EU, které nemají s dotacemi nic společného. Záměrně neříkám s přerozdělováním, protože bez přerozdělování to nejde, zejména pro potřebu sdružování prostředků - kdyby se nepřerozdělovalo v rámci státu například na stavbu dálnic s tím, že se prostředky sdruží z celého státu a staví se třeba u Ostravy, tak nepostavíte nikdy nic.

L. Severa 4.10.2016 10:18

Není to tak dávno

co hráli Angličané ve světě prim a nyní převzali v EU otěže Němci a Francouzi, jejich nedávní rivalové. Možná něco v podvědomí zůstalo.

P. Han 4.10.2016 14:15

Re: Není to tak dávno

Mezi světem a EU je podstatný rozdíl.

P. Lenc 4.10.2016 9:54

Jak lidské.

Na jedné straně vytváření kultu, na druhé kopání do mrtvol.Nic nového.

P. Rudolf 4.10.2016 9:42

Klasický Tomský

Plno slov a planých pindů o ničem. Ale na to, stát se členem Centra českého žvástu IVK bude ještě muset přidat. To takový Robejšek už klepe na dveře.

R. Tesařík 4.10.2016 9:43

Re: Klasický Tomský

Vy žvanile.

M. Prokop 4.10.2016 12:32

Re: Klasický Tomský

Sere ho něčí svoboda (tradičně).

I. Schlägel 4.10.2016 9:56

Re: Klasický Tomský

Za to, že nerozumíte napsanému mohou ve vašem případě geny, špatná výchova nebo jenom blbé brýle?

V. Karda 4.10.2016 10:43

Re: Klasický Tomský

Soudruh Rudolf je blbeček hrající si na chytráka.

P. Lenc 4.10.2016 10:52

Re: Klasický Tomský

Neurážejte prosím blbečky Rudolfem!

K. Janyška 4.10.2016 9:40

Takový ideál je podobný tomu, abychom nestárli a žili navždy

a byli přitom zdraví jako řípy. EU je na napadením spontánního řádu Evropy, kterého hlavními a největšími prvky jsou přirozenou kulturní evolucí vzniklé národní státy a musí pryč. Angličané to pochopili jako první, kdo také jiný s jejich tradicí a smyslem pro svobodu. EU, pokud má být, musí stát na tomtéž principu, na kterém stojí celý lidský svět, tedy na zákazových pravidlech. Musí stát na negativnímm principu, který jediný zaručuje růst na straně 3 velkýchn negativ, tedy míru, svobody a spravedlnosti... Dzp.

K. Janyška 4.10.2016 10:03

Re: Takový ideál je podobný tomu, abychom nestárli a žili navždy

Rudolfe, tady... Dzp.

F. Pavlis 4.10.2016 9:39

Pane Šejno,

Číst filosofy je vždy obtížné. Vyžaduje to jistou míru myšlenkové potence, kterou občas čtenář nedisponuje. Ostatně, což takhle socialistický kapitalista ? A že jich tu máme jako much...Ani konzervativci nejsou monoblok jako to neplatí ani v ANO...byť se tak -zatím- tváří.

P. Rudolf 4.10.2016 9:44

Re: Pane Šejno,

To máte naprostou pravdu. Doufám ale, že nepovažujete toho pindálistu Tomského za filozofa?

J. Kanioková 4.10.2016 22:23

Pindálista jste tu nejvýš vy..

M. Šejna 4.10.2016 11:06

pane Pavlisi

pokud byste použil výraz "socialisticko kapitalistická inteligence", pak by to byl stejně "geniální" pojem, jako výraz "liberálně konzervativní inteligence". Musím přiznat, že na tohle moje myšlenková potence opravdu nestačí.

:-D

Mimochodem v Británii jsou dvě silné politické strany. Jedna jsou konzervativní Konzervativci a druhá liberální Labouristé. Z toho plyne, že britská "liberálně konzervativní inteligence" nejspíš ani neví kterou stranu volit, když jsou tak nějak "inteligentní" liberálně i konzervativně.

;-)

R. Brzák 4.10.2016 9:21

tradičně zajímavý pohled pana Tomského, mám jen

výhradu k jeho přijetí označování paní Merkel za "matku uprchlíků". Byť je možné, že pan Tomský tento výraz opakuje z plezíru, matkou nemůže být osoba, která jedná nezodpovědně (nanejvýš tak "rodičkou" - a že se paní Merkel na "zplození" problémů s migrací podílela, to je nepochybné). Osoba jednající nezodpovědně s důrazem na vnějšími atributy rodičovské péče se u nás odjakživa označuje za osobu projevující "opičí lásku"... - co také čekat od osoby, která vlastní děti nevychovala...

J. Kombercová 4.10.2016 10:44

Re: tradičně zajímavý pohled pana Tomského, mám jen

Při čtení Vašeho komentáře mě taky ta "opičí láska" napadla... až jsem se jí ku konci příspěvku dočetla. :)

M. Šejna 4.10.2016 7:37

mnoho slov o ničem

Tomského dlouhý text lze číst jen s velkým sebezapřením. Je to mnoho slov o ničem a já jsem dočetl jen do místa, kde Tomský použil výraz "liberálně konzervativní inteligence". Dál už jsem na to neměl sílu.

Mohl by mi někdo přeložit do logického jazyka pojem "liberálně konzervativní"?

To je nejspíš podobně debilní pojem, jako "pravicově levicový", nebo "křesťansko ateistický", případně "totalitně demokratický".

F. Houžňák 4.10.2016 8:21

Pro vás, Šejne, je všeho vysvětlování

škoda, protože je to marný, marný, marný. Kdo nechce, nepochopí, i kdyby ho bejkovcem řezali. Nesmíte si myslet, že jsou všichni takoví hloupí jako vy.

M. Šejna 4.10.2016 8:39

Pro vás, Houžňáko, by stačilo ...

stačilo by, Houžňáko, kdybyste vysvětlilo zdejšímu publiku, co znamená to "liberálně konzervativní". Zkuste to, Houžňáko, i bez bejkovce.

Pak si určitě budu myslet, že Houžňáko machruje odůvodněně, když ten přiblblý pojem pochopilo.

F. Houžňák 4.10.2016 8:43

No jo, ani posměšnou přezdívku vymyslet neumíte,

už se vás ptám po několikáté, jste nějak příbuzný s tím pánem, co se o něm zpívá "Byl to Šejn"? A vy furt nic, jeden by řekl, že se za něj stydíte.

M. Šejna 4.10.2016 9:18

Re: No jo, ani posměšnou přezdívku vymyslet neumíte,

já už jsem se vás několikrát ptal, zda jste ten Houžňák, co se odhaloval před školačkama na ulici. A vy furt nic. Jeden by řekl, že se za to stydíte.

F. Houžňák 4.10.2016 11:48

No, na to jste se nikdy neptal,

tak nelžete. Když se ale teď ptáte: odpověď zní ne. Vy ztotožňujete činy Šejna s obtěžováním školaček? Divný názor.

E. Erat 4.10.2016 9:53

Re: No jo, ani posměšnou přezdívku vymyslet neumíte,

Pokud vím, tak je pan Šejna příbuzný nechvalně proslulého generála Šejny.

J. Fridrich 4.10.2016 9:58

Re: No jo, ani posměšnou přezdívku vymyslet neumíte,

Generál Šejna byl semínkový generál Antonína Novotného - prý nejhezčího presidenta jaký kdy po světě chodil.....