2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

BLÍZKÝ VÝCHOD: Zločin na zastávce (2)

Předčasně narozené dítě, které bylo v době vražedného útoku arabských teroristů na nevinné cestující čekající na autobusové zastávce v těle matky, zemřelo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Pokoutný 14.12.2018 15:07

K Palestincům a Arabům vůbec netřeba nacismus lepit.

Stačí si přečíst nějaká starší díla o reconquistě na Iberském poloostrově (tj. do WW) a dočtete se totéž: poté, co r. 711 porazila arabskoberberská muslimská vojska vizigótskou armádu, ovládla díky místním hovadům, domnívajícím se, že budou platit nižší daně (nebo že si jen namastí kapsy a vrátí se přes úžinu domů), prakticky celý Poloostrov, s výjimkou malého proužku na severu. Průměrně dvakrát ročně pak vysílali na sever trestné výpravy, ničící vše, s čím se potkaly a odvádějící na jih otroky. Když se rozpadl jejich chalífát po smrti Al Mansúra na několik mezi sebou bojujících královstvíček, začali je křesťané ze severu postupně porážet a buď přímo připojovat jejich území ke svému (a vybírat daně). Muslimové ovšem dali před životem pod nadvládou křesťanů přednost souvěrcům a povolali si hned dvakrát po sobě na pomoc berberské armády z dnešního Maroka - Almorávidy (1085) a poté, co zeslábli, ještě Almohády (1147). Ani to jim nepomohlo a po bitvě u Las Navas de Tolosa 1212 bylo postupně celé území Iberského poloostrova ovládnuto křesťanskými panovníky. Místní muslimové se ovšem nepoučili (oba berberské vpády uškodily zejména jim) a ještě v 15. a 16.stol. piklily nejprve opět s marockými Merínovci a posléze sílícími Turky. Teprve pak došla křesťanům trpělivost a ve dvou vlnách tyhle miláčky vypudili. A teprve pak měli trochu klidu (i když berberští piráti škodili vcelku hluboko do vnitrozemí až po 18.stol. A teď Izraelci chybu tehdejších iberských křeťanů opakují - udělat to, co Česká republika a další státy po r.1945 s Němci, tj. Arabové za Jordán, mají nejspíš klid. Jen s občasnými býpady přes hranice.

S. Netzer 14.12.2018 10:27

Je

dobře si zapamatovat, že smrt dítěte, ať už se odehrává kdekoli na světě, je vždycky tragédie. Natož smrt násilná. V Jemenu umírá podle OSN každých deset minut jedno dítě. Rovněž "nevinných lidských tvorů, nejbezbrannějších z bezbranných".

Nejsou to sice Palestinci ("Dobrý Palestinec, mrtvý Palestinec.Nic mezi tím."), ale protože podle Lukešové prý "bezúhonní Arabové" neexistují, tak by měli všichni vlastenčíci a samozvaní sionisté smrt těchto potenciálních "služebníků Zla" glorifikovat.

J. Lepka 14.12.2018 10:54

Re: Je

ještě prosím komentář těch "hrdých" matek mladých teroristů, kteří položili život za Alláha a své immámy, při teroristickém ataku na civilní cíl.

R. Langer 14.12.2018 10:55

Re: Je

No vidíš, Pátá kolono, a oni to, navzdory tvé hlouposti, jedovatosti a odpornosti ti zlí Židé na rozdíl od těch mohamedánů, co toho vraha dětí označují za svatého, nijak neoslavují a radost z toho nemají, ba ještě jim pomáhají. To je ale frustrující pocit, že to nejsou takoví odporní haj*lové jako tví muslimští kamarádíčci, že?

R. Hanuš 14.12.2018 11:24

Re: Je

Izraelští vojáci nebudou stíháni za zabití čtyř palestinských chlapců na pláži ve městě Gaza při poslední ofenzívě proti palestinské enklávě v minulém roce. Podle pátečního prohlášení ministerstva obrany o tom rozhodli vyšetřovatelé z vojenské policie. Izraelci podle ní děti zabíjet nechtěli, spletli si je s bojovníky Hamásu.

Ani soud, ani omlouváme se, natož trizna za mrtvé děti. Vojáci se jen spletli.

R. Langer 14.12.2018 13:20

Re: Je

Ano, to muslimští teroristé, ti se nepletou. Ti jdou děti vraždit přímo, a ještě to oslavují. Ale vy pro to určitě pro to máte pochopení, co? :-P

R. Hanuš 14.12.2018 13:32

Re: Je

Milý fašounku. Já poukazuji na to, že životy všech dětí mají stejnou cenu. Je mi líto, že to některé lidi vytáčí. Ale možná to již ani nejsou lidi.

J. Lepka 14.12.2018 15:32

Re: Je

Teda nejen v gramatice máte mezery, 12 letý arabský kluk nemá vaše představy o stejné ceně všech dětí, on je bytostně přesvědčen o své nadřazenosti.

H. Lukešová 14.12.2018 15:46

Re: Je

Mluvte za sebe, lidství pozbyvaji ti, co háji palestinský džihád, vražedný antisemitismus. Ti, kteří žízní po krvi Židů. Islámský nacismus se neliší od nacismu německého.

V. Student 14.12.2018 16:39

Re: Je

Ono rozlišit ubohé děti od útočníků, zejména útočí-li tyto děti podobně jako jejich otcové, může být někdy problém.

J. Jurax 14.12.2018 21:00

No, ono se taky taky ti vojáci mohli splést na druhou stranu a být po smrti. Palestinské chlapce od palestinských teroristů vizuálně těžko odlišíte.

H. Lukešová 14.12.2018 11:07

Re: Je

Jenže je rozdíl, židovské děti vraždí arabští zabijáci, kdežto v Jemenu se Arabové vraždí mezi sebou, saudští Arabové vraždí jemenské Araby, co je mi do toho.Takže mě nezajímá, nějak "kdekoliv na světě", mě zajímá oblast Eretz Yisrael.

Ale proč odvracíte téma článku. Tento článek je o tom, že palestinští Arabové zavraždili židovské dítě. Takže oslavovat byste měla vy, ne já.

S. Netzer 14.12.2018 11:14

Re: Je

Jistě, nevážená samozvaná sionistko, u smrti nevinných dětí je ten rozdíl esenciální, vy hloupá huso.

J. Charvát 14.12.2018 12:24

To už jste přehnala, osobo

Nevážená osobo N., na Vaše stupidní příspěvky (jiné neumíte) normálně nereaguji. Ale teď jste to fakt přehnala. Jak někdo s Vaší inteligencí může nazvat bližního hloupou husou, to opravdu nechápu. Slečna Lukešová má arciť vyhraněné názory, ale opřené o znalost věci. To o Vašich štěcích opravdu nelze říci; jen Alláh ví, čemu (pokud vůbec něčemu) opravdu rozumíte. Tak se laskavě ovládejte. Všimněte si, že na Vás žádné zvířecí přirovnání neuplatňuji. Jednak to v diskusi nemá smysl, jednak mne opravdu nenapadá žádný tvor, k němuž by Vás bylo možné připodobnit, aniž bych jej urazil.

V. Student 14.12.2018 16:43

Re: To už jste přehnala, osobo

Ona hloupá není. Prostě z těch jejích příspěvků je patrné, že fandí muslimům, migraci, prostě chaosu. Takže bagatelizuje teroristické útoky muslimů v Evropě i jinde, a přehazuje výhybku v diskusích jinam. A činí to způsobem urážlivým, aby lidé reagovali na ní, a ne na hrozná fakta z článku. Morální není, to je jisté. Spíš zlá. Ale hloupá? Neřekl bych.

M. Prokop 14.12.2018 17:19

Re: To už jste přehnala, osobo

Já bych ani tu hloupost nevylučoval. Nasvědčuje jí minimálně styl "diskuse".

J. Farda 14.12.2018 22:21

Re: To už jste přehnala, osobo

Není hloupá, jen univerzální prostě moslemolidskoprávnice. Zdejší ne/lidé ne/musulmani ji neinteresují ...

S. Moc 14.12.2018 23:29

Re: To už jste přehnala, osobo

Dělá to jen aby vás všechny vytočila. Je zbytečné na to reagovat.

H. Lukešová 14.12.2018 12:26

Re: Je

To si vyřiďte sami mezi sebou a neházejte své vlastní zločiny na krk Izraelcům. Zdejší článek je o bestiální vraždě židovského dítěte arabskými zabijáky.

Když Arabové se vraždí sami mezi sebou co my s tím. Jó také poděkujte Íránu, ten podporuje Hutsie v občanské válce. Mně zajímá události v Eretz Yisrael, ne situace Jemenu a Saudské Arábie, kam zasahuje Írán,

R. Hanuš 14.12.2018 12:17

Re: Je

Vážně? Izraelští vojáci nebudou stíháni za zabití čtyř palestinských chlapců na pláži ve městě Gaza při poslední ofenzívě proti palestinské enklávě v minulém roce. Podle pátečního prohlášení ministerstva obrany o tom rozhodli vyšetřovatelé z vojenské policie. Izraelci podle ní děti zabíjet nechtěli, spletli si je s bojovníky Hamásu.

Summary of B'Tselem tables of child fatalities in Israel, West Bank & Gaza, 1987–2012 Total fatalities in the First Intifada, minors under the age of 17 (Dec. 9, 1987 – Sept. 28, 2000): Israelis – 18; Palestinians – 281 (by Israel security forces) and 23 (by Israeli civilians)[102] Total Casualties: (Sept. 29, 2000 – Sept. 30, 2012): Israelis – 129; Palestinians – 1337[103] Fatalities since the outbreak of the second intifada and until operation "Cast Lead" (Sept. 29, 2000 – Dec. 26, 2008): Israelis – 123; Palestinians – 954[104]

Fatalities during operation "Cast Lead" (Dec. 27, 2008 – Jan. 18, 2009): Israelis – 0; Palestinians – 345[105] Fatalities after operation "Cast Lead": (Jan. 19, 2009 – Oct. 31, 2012): Israelis – 6; Palestinians – 38[106]

Jinými slovy Izraelci zabíjejí desetinásobek palestinských dětí v porovnání s palestinci a zabíjením židovských dětí.

H. Lukešová 14.12.2018 12:23

Re: Je

B'Tselem? Jó tak to jo. Ultralevicová protižidovská organizace placená zahraničními vládami a neziskovkami, rozvrací bezpečnost a stabilitu Státu Izrael. Snaží se o podlomení morálky Izraelců. Ještě byste mohl zmínit další hnusnou NGO New Israel Fund, že...Ale izraelská vláda chce prosadit zákon, aby všechny NGO musely dokazovat původ svých financí, jinými slovy, kde je financuje.

A tzv. Palestinci? Vždyť si svých životů neváží. Palestinské matky samy dobrovolně chodí do bojových vřav, posílají tam i své děti, co je to za rodiče, které si neváží svých životů a životů svých dětí? V posledním případu byl zaznamenán případ, kdy Hamas poslal sedmiletou dívku dělat výtržnosti k hraničnímu plotu.

P. Sinclair 14.12.2018 13:23

Re: Je

Co kdybyste si odpustila nejapné poznámky o ultralevicové protižidovské organizaci a ověřila si její statistiky z několika nezávislých zdrojů? Jsou přesné, nebo ne?

H. Lukešová 14.12.2018 14:19

Re: Je

Každý má právo na sebeobranu, svete div se, ti hnusni Izraelci se brání, nechtějí se nechat vyplatit. Když na vás někdo útočí, lhostejno kdo, máte právo chránit svůj život. Izraelci naštěstí nedají na hrabeci rady ultralevicovych protizidovskych fanatiků.

P. Sinclair 14.12.2018 14:41

Re: Je

Sebeobrana? Izraelci před několik dny pronikli do Gazy, zavraždili tam sedm lidí a pak to tam bombardovali, aby zametli stopy. Nebyli to vojáci, protože nebyli v uniformě. Po zavraždění těch sedmi není Izrael o nic bezpečnější. O takových věcech špatný propagandista Stejskal ani nepípne.

H. Lukešová 14.12.2018 15:17

Re: Je

Ale byli teroristé. Teroristé uniformy nenosí. Pokud někdo má či nemá uniformu není směrodatné

P. Sinclair 14.12.2018 15:28

Re: Je

To je směrodatné podle Ženevských dohod a nic na tom nemění skutečnost, že stát Izrael kašle na mezinárodní právo. Takže ti vraždící Izraelci byli gangsteři, banditi, jak je libo.

H. Lukešová 14.12.2018 15:35

Re: Je

No podle vás levicových propalestinskych fanatiků ano. Kdyby Izraelci meli dbát na světové veřejné mínění, Stát Izrael by padl pod nátlakem muslimské invaze. Propalestinsky promuslimsky postoj Západ, který známé znici. Za 100 let v roce 2048 Stát Izrael bude existovat a kvést, Západ padne pod mečem džihádu.

P. Sinclair 14.12.2018 15:40

Re: Je

Jasně, nashle za 100 let v roce 2048. :-)))))))))))))

H. Lukešová 14.12.2018 15:44

Re: Je

Jo, jo, my dva tady už nebudeme, ale Stát Izrael a stateční Židé ano. Evropské národy budou v háji, mrtvé. A to jenom kvůli neomarxistum. Ale jak se říká, každému co jeho jest.

J. Lepka 14.12.2018 15:36

Re: Je

To je směrodatné u vojenských konfliktů, ale chtít po vás pochopit ten drobný rozdíl, je marná snaha.