13.5.2024 | Svátek má Servác


Diskuse k článku

BLÍZKÝ VÝCHOD: Smrt palestinského ministra

V nevhodné době velmi rozjitřených vztahů mezi Izraelem a Palestinci došlo ve středu k incidentu, při němž zemřel ministr palestinské samosprávy. Zijád abú Ajn, který měl na starosti monitorování židovských osad a bezpečnostní bariéry chránící Izrael před palestinským terorismem a organizování „akcí lidového odporu“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Brzák 12.12.2014 23:30

ad. pan Pokorný - " Kupte si prýle. Máte asi jenom ...

... z Googlu. Jak jsou prasecké a zrůdné dnes už ví celý svět."

Snad jsem si Vás dobře přeložil - takže tvrdíte, že mám video jen z googlu - máte Vy nějaké jiné ? Pak sem s ním, ať je vidět, že jen neplácáte! A pokud hodnotíte video z googlu jako nedůvěryhodné, k čemu mi mají být brýle? Abych z videa na googlu vyhodnotil to co Vy? Ale to bych musel nakupovat u Vás, pane Pokorný...

A pokud hovoříte o Izraelcích jako o "praseckých a zrůdných" - pak jste ale opravdu nepřekvapil. Ale možná by jste byl překvapen, jak málo toho celý svět ví - protože jediné, co my lidé můžeme, je se na základě svých informací s vysokou mírou pochybností domnívat. Ten, kdo jako Vy tvrdí, že něco prostě ví - ten věří. Dokažte, že se mýlím a předložte důkazy.

J. Láníček 12.12.2014 18:50

Křivane, kde vás našli?

Museli vás dlouho hledat. Co slovo, to perla. Izrael má podle vás všechna práva - dělat blokády, o všem rozhodovat, všechno kontrolovat, pokud se mu někdo nelíbí, kulku mezi reflektory, nebo lépe zrovna vybombardovat i s okolím. To je jistější. A kdo kontroluje Izraelce, co si vozí domů a kolik mají těch atomovek, které jako nemají, ale všichni vědí, že je mají, akorát se neví kolik. Ten Baradej, co furt jezdí kontrolovat jaderný program Íránu, už to byl Izraelcům zkontrolovat a spočítat? Kolik toho napočítal? To si živě představuji, co by se asi stalo, kdyby Baradej poslal do Izraele papír, že to tam přijede zkontrolovat...! Jak by to bylo kvalifikováno, jako vyvolávání protižidovských nálad, antisemitismus, popírání holocaustu? Asi všechno dohromady.

J. Urban 12.12.2014 20:13

Re: Křivane, kde vás našli?

na stráž, esesáčku, na stráž :-/

L. Křivan 12.12.2014 20:17

Re: Ano, Israel má všechna práva.

Israel se totiž ubránil arabským útočníkům v mnoha válkách. 1948, 1956, 1966, 1973, mnoha útokům z Gazy, Libanonu, a vždycky dostali útočníci pořádně na prrdel.  Takže vítěz má vždycky recht, a komu se to nelíbí, nechť vítězi prr.... políbí. Tak si vyčisti zuby a začni. Israelců je přes 8 milionů.

Proč by někdo měl kontrolovat Israel ?  Ty si to představuješ jak malej Véna ve školce !  Baradej není tak blbej jako ty. :-)))))  Israel je samostatný stát,  paloši jsou jen banda teroristů.

Israel má jaderné zbraně a zaplať Pánbůh za to. Drží to arabáče na uzdě, protože každý ví, že porážku Israele by arabské plémě nepřežilo. Konec Israele by byl i konec arabů. Asi i konec arabských ropných polí.

P. Pokorný 12.12.2014 17:40

Po Švédsku další teroristé dle terminologie Psa

Lisabon - Portugalský parlament dnes odhlasoval výzvu, aby vláda

premiéra Pedra Passose Coelha uznala palestinský stát. Ruku pro ni

zvedli nejen členové středopravé koalice, ale i opoziční socialisté,

uvedla agentura AFP.

M. Stuchlik 12.12.2014 23:54

Re: Po Švédsku další teroristé dle terminologie Psa

Socani jsou odjakživa přátelé všech nepřátel.

R. Brzák 12.12.2014 16:54

Teroristovi nevycházet vstříc -

1. nezabíjet jej, není-li to nutné - nesmí se dostat ke svým huriskám...

2. Přejmenovat jej na nějaké pěkné české jméno - třeba Radovan Pokorný. 3. Umístit do režimu, ve kterém by nemohl páchat násilí ale mohl by (a musel) pracovat.

4. Umožnit mu bohoslužbu - ale pouze ve společnosti libovolných dalších věřících libovolné jiné víry. V případě jeho agresivity vůči jiným věřícím - mazat prsa proti dušnosti (psí sádlo).

5. Krmit jej tím, co budou dostávat všichni ostatní - pokud chce zemřít hlady, ať zemře, v tom jsme každý svobodný. Ale zemře jako Radovan Pokorný - jeho jméno bude navždy zapomenuto.

6. Jeho rodina se dozví o jeho přestupu na křesťanství a bude od něj dostávat pravidelně psané dopisy se jménem Radovan Pokorný - když propaganda, tak "ať to fičí". Tak takhle nějak bych psal, pokud budu podléhat svým vášním, jako zdejší nejzuřivější zastánce palestinských Arabů.

P. Pokorný 12.12.2014 17:38

Re: Teroristovi nevycházet vstříc -

Pak totéž v opačném gardu třeba u jména dejme tomu Tomáš Brzák.

A kritérium: kdo zabije, ten je terorista.

Stačí počet zabitých u každého společenství... Pak vyjmenování potrestaných. Perfektní. Pro každého zastánce teroristé z jakékoliv země totéž. Nádherné. To už uklidní. Děkuji.

R. Brzák 12.12.2014 23:36

Re: Teroristovi nevycházet vstříc -

Na toto téma jsme vedli již dříve rozhovor - najděte si třeba heslo - obrana života, zdraví, svobody a lásky. Melete si svou stále dokola a aby jste se měl o čem přít, vytváříte si terminologii Neviditelného psa, se kterou pak úspěšně polemizujete - tehdy Vám to jde. Říká se tomu někdy schizofrenie - tak buďte na sebe opatrný, aby jste si ve vášni neublížil.

L. Křivan 12.12.2014 20:04

Re: nesmí se dostat ke svým huriskám

To je jednoduché. To co z něj zbyde, nechat sežrat prasaty. Zaručeně se k huriskám nedostane.

J. Urban 12.12.2014 20:15

Re: nesmí se dostat ke svým huriskám

:-)))

P. Pokorný 12.12.2014 16:13

Křivane, vaše urážky jsou vážně za hranou

Sprostý fašoislamistický Pokorný musí být "tvrdě a příkladně potrestán" za podporu terorismu. Nic víc !

Tu špínu snad ani vyvrátit nejde. Abyste si prosadil svojí ortodoxní víru, křivě nařknete třeba i svoji rodinu. Co jste zač? Co je ve vaší duši? Co skutečně děláte, než chcete teror, smrt, křivě obviňujete, ten, kdo chce mír, je podle vás terorista. K jaké víře patříte, že se nebojíte Boha, že se nebojíte smrti, před svojí rodinou se nestydíte, že se nebojíte obviňit kohokoliv křivě abyste dosáhl svéhu?

To je hnus. Odmítám vůbec toto už nadále komentovat. Na křivá obvinění nelze nic říct. Nedivil bych se, kdybyste byl pravým jménem někdo, kdo mučil vězně apod.. Za jiný názor. Odmítám už vůbec na toto jméno reágovat. Hnus.

L. Křivan 12.12.2014 16:21

Re: "..Odmítám už vůbec na toto jméno reágovat..."

Zaplať Pánbůh za ty dary !   Už to bude držet hubu.

R. Brzák 12.12.2014 15:40

ad. pan Urban - "Mrtvý terorista = mučedník =...

...ten nejlepší terorista."

Elementární logikou - je-li z teroristy mučedník (což si on sám přeje), škodí dál. Jeho mrtvolu, zbavenu zbraní, ověnčí girlandy slávy, je vyfocen tisíckrát a jeho fotografie vyplave vždy, když bude třeba navršiti důkazy o Izraelském násilí na nevinných civilistech.

Nejlepší terorista je ten, který na přísně vymezeném území někde v Antarktidě kope v ledu tunely, ve kterých je společně s dalšími ubytován, živen, podle odvedené práce, tulením masem (aby jsme se nedotkli jeho náboženského cítění) a zahříván lampami na tulení lůj. Toto vše po dobu, dokud nedojde k přesvědčení, že Alláh je nejenom všemohoucí, ale i otcem všeho živého na světě a tudíž i Židů.

No, přiznávám, trošku jsem to přehnal...

J. Láníček 12.12.2014 15:38

Čím to je, že ti pravičáci,

obecně komunistobijci, rusofobové a arabofobové, jsou mnohem agresivnější a nenávistnější, než levičáci? Co by se asi dělo, kdyby byli v pozici komunistů v 50. letech?! To já bych asi z Jáchymova živý nevylezl. Nebo z nějakého gulagu na Šumavě nebo Krušných horách. A věčně bych byl na samotce vestoje o chlebu a vodě.

M. Stuchlik 13.12.2014 0:00

Re: Čím to je, že ti pravičáci,

Čím to je, že ti mírumilovní levičáci rozpoutali 2.sv.v. - 50M mrtvých, mají na svědomí v rusku 40-60M (oficiálně přiznaných, "neoficiální" historici mluví o 80M) mrtvých, v číně >100M. A kde jsou zlostní pravičáci? Pinochet cca 10K teroristů vycvičených KGB a španělama, co dál? Není větších zločinců na světě než jsou levičáci.

P. Pokorný 12.12.2014 15:09

Gantanámo hejá, Guantanámo

jsme zpívali za bolševika. Nikdy nás nenapadlo, že písně, které jsme obdivovali, za dvacet let budou značkou bestiálních mučení a totální zrůdnosti. Že se nebudou mučit teroristi, ale lidé, kteří mohou něco vědět, co byli poblíš, prostě vazba, kde je část skutečně nevinných. A nyní se na světlo dostává ta americká svoboda Bushů, Olbrightových a dalších. Padesátá léta u nás byla jenom takový odvárek. Ale co je to za bestie a zrůdy, kteří tam za USA pracují a toto dělají? Jak na to mohou mít žaludky?

J. Urban 12.12.2014 15:20

Re: Gantanámo hejá, Guantanámo

a jak jste si teprve mohl zazpívat za fírera, proti Auschwitz či gulagům byla naše 50. léta skutečně jen odvárek :-/

L. Křivan 12.12.2014 15:33

Re: Za fýrera by Pokorný nejspíš vydával

českou variantu Streicherova plátku "Der Stürmer".  A pak by v Norimberku visel vedle Juliuse Streichera.

P. Pokorný 12.12.2014 14:53

Lukešová, nehrajte divadlo

okupuje se Palestina, nikoliv Izrael. Vojáci Izraele bourají domy v Palestině, nikoliv Izraeli. Vojáci Izraele zabíjejí děti v Palestině, nikoliv v Izraeli. Je třeba vykopat Izrael s Palestiny, dát Palestincům politickou moc. Pok potom někdo vystřelí, nechť vystřílí OSN celé čtvrtě. Ale Smolík v památném fiimu Vyšší princip (1960) Ivan Mistrík, František Smolík František Smolík, Bohuš Záhorský:  Reinhard Heydrich zde byl za jakým účelem? Měl český národ rezignovat?

Čísla a fakta hovoří jasně. Stejně jako CIA je slušná parta. Problém je v tom, že nemučili teroristy, ale nějaké známé teroristů. Stejně tak mohou zatknout vašeho syna, bratra, když bude soused teroristy a i jeho mučit? O to jde v Palestině, o to jde v Guantanamu. Ne o teroristy, ale ty, kteří jsou dokonce nevinní!!!!

Ne, je načase s každou okupací skončit a zasadit se o mír!

L. Křivan 12.12.2014 15:21

Re: Lidi, je to možný,

aby byl někdo TAKHLE pitomej ? Tyhle kraviny přece nemůže žádný člověk myslet vážně ?  Ani pravopis to hovádko neumí. Fakta ignoruje, jen arabáčskou propagandu omílá.

P. Pokorný 12.12.2014 16:04

Re: Lidi, je to možný,

Křiváku, či Křivane, nechte si urážky pro svoji rodinu. Tam asi žijete tak, jak zde píšete. Já chci znát čísla, počty mrtvých, počty zbouraných domů na cizím území, chci znát, jak si mohou v Palestině volit vedení státu, kdo za to odpovídá, na koho se mám v Palestině obrátit, když chci o  nic a od nich informace. Mě nezajímá Izrael, já se ptám, s kým mohu jednat v Palestině a kam mohu spát přímo, jak letět od Palestiny přímo. Izrael není můj dozorčí orgán!

Takže zanechte urážek a výhrůžek a fašistických myšlenek. Nikdy jsem nebyl přítel arabů, ale nenechám z nich dělat jatka pro zábavu. Nikdy jsem nebyl přítel bolševiků, či podobných zrůd. Takže takto si osočujte svoji rodinu, děti, nikoliv mě. Já zabíjení odmítám a proto mis tačí počet zabitých té, či oné strany. Děkuji!

Mimochodem, Guantanamo je štěstím pro vás, pro mě jsou to bestie! Vyslech není trest. Navíc desítky bylo naprosto nevinných!

J. Urban 12.12.2014 15:22

Re: Lukešová, nehrajte divadlo

Však to mohlo skončit dávno. Území za mír, razí Israel od roku 1967. Jenže ti ubozí plastelínci to při svých dementních mozcích furt nechápou. Když jim to vysvětlíte - vás rádi poslechnou - dostanete třeba i nobelovku :-))))

H. Lukešová 12.12.2014 17:23

Re: Lukešová, nehrajte divadlo

V současnosti vraždí palestinští Arabi, z vás ten nacismus a antisemitismus jenom kape. Izrael se má právo bránit palestinským teroristům. Vy máte mentalistu islamisty a esesáka.

R. Brzák 12.12.2014 14:45

ad. zdejší nejzuřivější urážeč/diskutér - "Sadistická ...

...touha. O vás se ví všude. Slovo brzák je velice známé."

Pane Pokorný, nikdy jsem Vás neoznačil za teroristu - a přitom s Vámi velmi nesouhlasím.

K onomu videozáznamu nemáte nic? Asi se těžko obhajují Vámi psané nesmysly, když jsou Vaše důkazy založené na palestinské dojmologii.

To, že si do úst berete moje jméno a děláte z něj jakýsi Vám známý pojem, by se dalo považovat za pokus o urážku. Ale takhle já svět nenahlížím - je to slovo, tak jako všechna Vaše nebo moje ostatní slova. Důležité jsou činy - proto Vy nejste terorista, neboť Vám naštěstí chybí indoktrinace Islámem, vedoucí k ochotě položit život za nebetyčné pitomosti, jaké jste někdy schopen plodit. Proto já ani nikdo zde diskutující není zabiják, popravčí či sadista - neboť se nikdo z nás takovýchto činů nedopouští.

Nanejvýš můžeme být mnozí rozhněvaní a neslušní - s čímž nesouhlasím, ale chápu to. A Vy byste mohl také - vzhledem k tomu, jak ochotný jste urážet pravidelně.

P. Pokorný 12.12.2014 15:02

Re: ad. zdejší nejzuřivější urážeč/diskutér - "Sadistická ...

Sprostý fašoislamistický ........ !Pokud jsem se spletl v jméně, omlouvám se, ale třeba Urban: Ta hubu držet nebude, dokud jí jí někdo neucpe. A když se odmítá jednostraanné vidění? J. Urban Datum: 12.12.2014 12:07"Dobytku"..

Ne, já pouze vždy přitvrdím, když někdo jednostranně říká, že nějaká společnost má být vystřílena, pozabíjena. Třeba luke訚ová to píše pravidelně. Vrah má dostat trest smrti a s tím já souhlasím. Ale aby izrael postřílel jejich děti a Lukešová nad tím jásala, že i děti v kočárku mají být zabiti, neb tam vozí bomby... To už je sakra za hranou. A má ještě sílu a drzost psát o míru a svobodě?

Já chci, aby každý, kdo zabije, byl potrestán. A ten voják někoho ophrožoval. ministr z toho zemřel. Ten voják musí být tvrdě a příkladně potrestán. Nic víc!

L. Křivan 12.12.2014 15:12

Re: každý, kdo zabije, byl potrestán

ten "ministr"  zabíjel a teď ho Bůh potrestal infarktem. Škoda, že ho ten voják nezabil. Velká škoda. Bylo by to na vyznamenání za likvidaci teroristy a vraha.

Sprostý fašoislamistický Pokorný musí být "tvrdě a příkladně potrestán" za podporu terorismu. Nic víc !

P. Lenc 12.12.2014 15:19

Re: ad. zdejší nejzuřivější urážeč/diskutér - "Sadistická ...

Bože, kdyby blbost létala, tak už létáte mezi Marťany páně Paroubka.

P. Lenc 12.12.2014 15:19

Re: ad. zdejší nejzuřivější urážeč/diskutér - "Sadistická ...

Platí pro Pokorného.

R. Brzák 12.12.2014 15:21

Re: ad. zdejší nejzuřivější urážeč/diskutér - "Sadistická ...

Omlouvat se nemusíte - snad jsem Vám svůj postoj vysvětlil. Ale že by jste předložil důkazy svého tvrzení o útoku (třeba pažbou) na onoho infarktem stiženého - to se asi nedočkám?

Paní Lukešová vášnivě diskutuje a v některých věcech mám odlišný názor, ale nezaregistroval jsem, že by napsala, že má být celá společnost palestinských Arabů postřílena.

Pak je otázka - měli jsme chtít smrt Hitlera? Vždyť on také nikoho osobně nezavraždil. Tak jako pravděpodobně onen imám z měšity Al Aksá, se svými slovy - "jděte a zabíjejte všechny židy - tuším minulý týden to bylo. Z mého pohledu je vrahem jak Hitler, tak onen imám (a není jediný). Vlastně víc, než mnozí SSmani, nebo šílenci, co se odpálí v autobuse plném civilistů.