5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 29.4.2011 19:59

Marine Lepen(ová)

Ve Francii získává popularitu údajná "fašistka" Marine Lepen(ová). Vůbec se Francouzům, že začínají naslouchat paní Lepen(ové). Když barevní a muslimové dělají ve Francii takový nepořádek, šíří nenávist, nadávají bílým ženám do "děvek", přepadávají Židy, pálí auta, znásilňují a obtěžují bílé lidi,jsou oblasti, kde se francouzští policisté ani neodváží... Jistě nejsou všichni, ale velká část muslimů a černochů jsou darebáci...  Ale to se nesmí říci. Paní Lepen(ová) není žádná fašistka, jak ji média očerňují. Kdybych žila ve Francii také bych naslouchala hlasu paní Lepen(ové). Dnes tři černoši z Nigérie surově zbili a znásilnili bílou studentku (je jí jen 18!). Možná by bylo dobře, kdyby paní Lepen(ová) vyhrála. Začal by se problém s imigrantskými darebáky řešit. Je milé, že se Francouzi začínají probouzet z politiky slepého a zlého multikuti. A Francouzům fandím, aby volili moudře a uvážlivě. Právě paní Lepen(ová) možná přinutí všechny francouzské politiky přemýšlet... Socialisté? Ne.Sarkozy... Ten také jenom kváká...

P. Sulc 29.4.2011 20:28

Re: Marine Lepen(ová)

Pani Lukesova, snad vse pujde dobre a pani Le Pen vyhraje. Ve Finsku take vyhrali konservativci. Snad budou pribyvat i v ostatnich zemich. Jen se obavam, ze pozde. Politicka korektnost ovladla pole, censura nasleduje. Vzdyt uz ani nemuzete dokazovat intelektualni menecennost nekterych ras. Neni divu, ze vsude vznikaji ruzne Delnicke strany , at uz jim rikaji uplne jinak. To je v podstate odezva na soucastnou situaci. Ze neukazuji prilis demokraticke smysleni je vysledek toho, kam se do dneska demokracie dostala..Na pr. V Anglii uz par let se jedna s turisty, kteri neco fotografuji, jako s podezrelimi lidmi. Nejdrive ti, co fotili deti: no to jsou pedofilove. Ted zase ti co fotografuji mosty ci domy: potencialni teroristi. V britskych foto casopisech o tom bylo clanku dost a dost. A tak i osobni svobody, nejen svoboda slova, mizi jako salam z ktereho se stale ukrajuji tenke platky. I tady v USA se to za 40 let zmenilo k horsimu.Byrokratu je ted jak hub po desti Ja drzim palce Finum, Madarum i Madame Le Pen.

P. Jášek 29.4.2011 22:36

Re: Marine Lepen(ová)

Ale je dobře, že se tohle děje va Francii, protože veškerý multi-kulti socialisticko bolševický bo*del vymysleli Francouzi! Od dob popravy svého krále jenom ku*ví Evropské, západní dějiny! Co Francouz, to sociál fašista!

H. Lukešová 29.4.2011 23:39

Re: Marine Lepen(ová)

To také ne... Z Francie se šířilo hodně dobrých myšlenek a umění. Francouzská literatura je  a umění je na výši... Francouzská revoluce ovlivnila významně chod dějin... A na rozdíl od jiných zemí přijímala židovské uprchlíky, bohužel pro Židy Německo Francii obsadilo a k moci se dostalo višistické kolaborantské hnutí (teď mi vypadlo jméno toho hlavního kolaboranta) a Židům začalo býti velmi velmi zle. A po válce přijala sefardské Židy vyhnané ze severní Afriky a do roku 1967 vyzbrojovala Izrael. Bohužel De Gaule byl proarabsky orientovaný...Byl okouzlen láskou k Orientu... ale to skončilo.

P. Sulc 1.5.2011 0:39

Re: Marine Lepen(ová)

Pani Lukesova, nefandete tak te revoluci. Cetljsem ze asi polovina francouzkych historiku se na ni diva kladne, polovina zaporne. Burke, tusim ze to jmenno je spravne, ji rozhodne nechvalil. Tech asi milion povrazdenych ve Vende si ji take nepochvalovalo .Tisise tech, kterym ukousla hlavu gilotina, take ne. A dalsi tisice nevine utopenych , zavrazdenych v Lyonu //dva svazali a hodili do reky=svatby// si jiste take nelebedili.. Kolik milionu obeti tu bylo to nevim, jen je zcela jiste ze  te zle slechty moc mezi nimi  nebylo, leda ze by Francie byla "samy nacelnik, zadny Indian".Myslim ze ten "bajecny zivot", ktery ty miliony povrazdenych nasledoval, nestal za to, obzvlaste kdyz po Robespierovy casem prisel dalsi velkovrah, Napoleon.. Pokud chvalite revoluci francouzkou, protoze prinesla zmeny, mela by jste pochvalit i revoluci sovetskou, taktez hekatomby mrtvychm , ba i sem tam nejaka ta zmena take preziva. A na Napoleona i na vycpaneho Uljanova mistni obyvatele nedaji dopustit. To tak, co by turiste chodili obdivovat.

H. Lukešová 1.5.2011 19:19

Re: Marine Lepen(ová)

No sovětskou revoluci rozhodně nechválím... Máte pravdu, Francouzská revoluce byla krvavá, mnoho nevinných lidí setla gilotina, ale měla i jisté kladné prvky... Zatímco sovětská revoluce měla jen prvky záporné...

J. Mrázek 29.4.2011 13:32

Kolik milionů podpory jde tamním palest."organizacím"

Neměla by EU přehodnotit financování svých, ke všemu připravených,  likvidátorů ? Nebo politická korektnost bude omlouvat všechny jejich akce jako "pomalé dospívání nezkušené tamní demokracie" a bude nastavovat druhou, třetí, čtvrtou tvář....?

M. Stuchlik 29.4.2011 21:46

Re: Kolik milionů podpory jde tamním palest."organizacím"

Dostávají moc milionů. V přepočtu na hlavu je to nejvíc dotovaný národ na světě, prakticky vše jsou to prachy z EU. Jen by mne zajímalo proč EU cpe zrovna do palestinců, kromě vraždění nic neumí.

J. Láníček 29.4.2011 12:10

Jsem to říkal již několikrát,

že na co ti pentagonští plánovači poslední dobou šáhnou, to se jim pose-re pod rukama. A co se třeba té Líbye týká - když někomu dluží Západ skoro 200 miliard dolarů za dodávku ropy, v roce 2012 skončí koncese velkých naftových společností, které mají práva na těžbu libyjské ropy, nějaký Kaddáfí požaduje splacení dluhů, nebo chce uzavřít mezistátní smlouvy s jinými zeměmi a společnostmi .... musí to být přece hnusný tyran a diktátor, kterého je třeba odstranit. Velice se prý bude utiskovaný libyjský lid těšit z nabyté svobody a demokracie, až je někdo opět přetvoří na nájemní pracovní sílu a ztratí všechny dosavadní výhody. A jak jsem celý ten jejich výčet četl, docela rád bych se v takové diktatuře nacházel !

J. Tejkl 29.4.2011 15:35

Re: Jsem to říkal již několikrát,

To, že západ dluží Lybyi za dodávky ropy 200 mld. USD jste vyčetl z kávové sedliny?Takže: celková zadluženost Libye činí  5982 mil. USD.V posledních několika letech Libye vyřešila své státní dluhy k „západním“ věřitelům: Itálii, Velké Británii, Německu a Francii a dohodla s nimi příslušné splátkové kalendáře. Po těchto krocích obnovili exportní úvěrové pojišťovny příslušných zemí (SACE, ECGD, HERMES, COFAS) pojištění exportních rizik (zejména v oblasti ropných investic) a banky omezené poskytování exportních úvěrů. OECD však Libyi nadále ponechává v kategorii 7, tj. země s vysokým rizikem, a to zejména vzhledem k velmi špatné platební morálce místních subjektů.

Probíhají (s rozdílnou intenzitou) jednání ohledně řešení dluhu Libye vůči  zemím bývalého východního bloku (ČR, Rumunsko) a několika západním zemím (Řecko, Rakousko, Itálie), zatím však vcelku neúspěšně, což platí především pro dluh vůči ČR, který je pro nás nejpodstatnější. Poslední jednání v květnu 2010 otevřelo nové perspektivy na další jednání, která by se měla uskutečnit  na podzim 2010.  Slovensko obdrželo platbu dojednanou separátně při návštěvě premiéra Fica v Libyi v dubnu/2007. Při návštěvě španělského krále v LY počátkem roku 2009 byl vyřešen dluh soukromých španělských firem a počátkem března dluh vůči Holandsku. V roce 2010 se podařilo vyřešit i některé pohledávky dánských firem za Libyí.

Zdroj: http://www.businessinfo.cz/cz/sti/libye-financni-a-danovy-sektor/5/1000789/

Pokud se Vám v Evropě  nelíbí, Libye Vás jistě přijme s otevřenou náručí. Až tam, Vy fantasto, budete, můžete se  pokusit vylámat z Kaddáfího  7,6 miliardy Kč, které dluží ČR a Slovensku... Tož tak

 

J. Láníček 29.4.2011 16:23

Ono to funguje po světě všelijak

Někde těch dluhů moc nemají a chudáků tam mají přehršel, jinde prý mají dluhy a lid obecný si žije docela slušně. Četl jste někde, jak to v té Libyi do teď fungovalo ? Bezplatné zdravotnictví a školství, všelijaká stipendia, bezúročné půjčky, voda, elektřina a plyn se neplatí, levné stravování, nikdo nezaregistroval případ, že by byl kdosi vystěhován z baráku kvůli dluhům, ceny pohonných hmot za hubičku atd. Četl jsem v tisku rozhovor s jedním člověkem, který v této zemi pobýval 10 roků a který teď upřímně lituje libyjský lid po jeho "osvobození", znaje poměry ve svobodných demokratických zemích. Že si speciálně ti největší světoví demokrati dokáží ty všelijaké diktátory tak dobře načasovat, to už je mi poněkud podezřelé. Vzpomínám třeba na jejich letitého kamaráda a u nich i vystudovaného vojáka Noriegu z Panamy. Velký kamarád, pak ovšem končil letitý pronájem Panamského průplavu a ten nešťastník se někde prořekl, že další pronájem nemá v úmyslu USA prodloužit ... a už to měl spočítáno ! Už z něj byl další odporný diktátor a k tomu pašerák drog ... a už tam dělaly US Army a US Navy pořádek a docela záhy vlekli diktátora v klepetech do krimu. O kolik ten nový, pod dohledem USA demokraticky zvolený zástupce panamského lidu novou smlouvu prodloužil, už si nepamatuji. Asi o hodně !

J. Tejkl 29.4.2011 17:12

Re: Ono to funguje po světě všelijak

Pronájem panamského průplavu? Víte Vy vůbec, kdo ten průplav postavil a financoval? Víte Vy vůbec, kdy měl skončit pronájem panamského průplavu?   

Takže:Podle mezinárodní smlouvy z r. 1977 uzavřené J. Carterem a panamským generálem Omar Torrijos měl pronájem panamského průplavu skončit 31, prosince 1999, Noriega skončil v r. 1989 během americké vojenské operace proti jeho režimu, V době jeho samozvané vlády pronájem končit neměl a protože chtěl uzavřené smlouvy porušit, USA měly plné právo se bránit, panamský průplav byl Panamě plně předán v r. 1999, přesně podle uzavřených smluv. Tečka. Je mi líto, že další Vaše fantastická konstrukce padla...  

    

P. Sulc 29.4.2011 20:36

Re: Ono to funguje po světě všelijak

No, ten Carter, to byl idiot k pohledani, a stale jeste je. Furt se do neceho plete a proti vsemu remca, Meli by ho vysadit na nejakej opustenej ostrov a pro pobaveni mu tam dat kaspara Havla.

J. Tejkl 29.4.2011 15:39

Re: Jsem to říkal již několikrát,

jinak bych řekl, že jste si asi spletl diskusi ... Co má Váš příspěvek společného s obsahem článku p. Stejskala? 

J. Láníček 29.4.2011 16:36

Asi jo,

já jen, že když zahlédnu, že cosi k této problematice píše pan Stejskal nebo pí Zbavitelová, vím naprosto přesně, v jakém tónu bude článek vyveden. Skoro vždy se ale časem prokáže, že nic není jen černé nebo bílé. K izraelsko-palestinské otázce se šířeji vyjadřovat nehodlám, zas bych se dověděl, že jsem hrozný nenávistník a antisemita. Na toho mě vždycky pí Lukešová okamžitě pasuje. Takže si tady o této otázce radši besedujte v úzkém (názorově) rodinném kruhu !

J. Tejkl 29.4.2011 17:14

Re: Asi jo,

můžete konkrétně uvést, co z článku p. Stejskala není "černé nebo bílé"?

S. Rehulka 30.4.2011 11:37

Re: Asi jo,

Hej, soudruhu Láníčku, odkdy už se nepíšete s titulem "dr." ?

P. Sulc 1.5.2011 0:46

Re: Asi jo,

A kdyz v tom rodinnem kruhu besedujete o zidech, mate na rukavech pasky z hakenkrojcem a nebo s RG, rude gardy?  A jak se ten kruh naziva, Sturm Staffel ?

H. Lukešová 1.5.2011 19:21

Re: Asi jo,

No pan Láníček by si dal na rukávy emblém dvou blesků, neboli SS Schutz Stafel...

P. Sulc 1.5.2011 22:09

Re: Asi jo,

Ja jsem si to holt popletl, to dela ten vek. Skleroza clouma telem jako tornado.

L. Orlita 29.4.2011 11:39

jinak to ani nemůže být

Izrael a židé byli, jsou a budou těžce zkoušeni i nadále. To mně vůbec nepřekvapuje. To je prostě osud židů, kterým budu nadále fandit, aby se s tím poprali. Ostatně člověk je schopen největšího úsilí a nejlepších výsledků především v dobách naprosté nepohody či přímo války. Navíc to prakticky bude nadále sjednocovat různorodý a nesourodý Izrael, který by bez vnějšího ohrožení byl nejspíš podroben daleko složitější zkoušce.

J. Tejkl 29.4.2011 16:02

Re: jinak to ani nemůže být

No, nevím jestli by s Vámi Izraelci souhlasili...Určitě by byli radši, kdyby neustále nemuseli být "schopni největšího úsilí a nejlepších výsledků". Jinak s Vámi souhlasím.

 

V. Novák 29.4.2011 10:11

To víte, diktatura je diktatura,

v policejním státě bejvá pořádek...

S. Netzer 29.4.2011 9:31

A bude ještě hůř

 "... Egypťané se dopustilí pošetilosti v podobě uvolnění hraničního režimu ve směru do (a z) Gazy..." Stane se nejpozději za dva týdny  http://www.jpost.com/MiddleEast/Article.aspx?id=218343

A s těmito lumpy http://www.lasvegassun.com/news/2011/apr/26/eu-turkey-gaza-flotilla/ se bude muset Israel taky v brzku vypořádat.

K. Janyška 29.4.2011 8:39

Ano, a předpokládsatelné zprávy, pane autore... Dzp.

H. Lukešová 29.4.2011 0:22

Je nutné zesílit izraelskou kontrolu

nad svatými místy. Izrael se MUSÍ navrátit do Hebronu a dalších židovských svatých míst... Hebron a jeho památky patří Židům. Židé je musí kontrolovat (samo sebou nezabraňovat vstupu Arabům...). Hebron ani Jeruzalém nemá s islámem NIC společného. Palestinští Arabové a obecně muslimové si kradou to, co jim nepatří. A vyzbrojovat palestinskou "policii"? Vždyť je to pátá kolona, nepřítel Izraele. Není rozdíl mezi Hamasníkem a "palestinským policistům". Co musí udělat Izrael? Zesílit kontrolu nad svatými místy židovství... A vykázat palestinské Araby kam patří... Muslimové nemohou spravovat židovská svatá místa... Vždy je znesvětí... Pohrdají Židy a židovskou kulturou, židovským náboženství (ačkoliv je Korán opsán a upraven z textů Starého zákona /Tanachu/). Dále je potřebné zesílit kontrolu palestinských obyvatel... kontrolovat zda-li nemají střelné zbraně, nože určené k útoku. Upřímně v mír mezi Židy a muslimy ve Svaté zemi nevěřím. Muslimové židovskou přítomnost v Izraeli nikdy neuznají, to můžeme nalézt v palestinských učebnicích. A to my Evropané, Američané a OSN palestinské Araby podporujeme, živíme je. Dříve antisemiti vyřvávali "Židé, vraťte se do Palestiny" a nyní vyřvávají "Židé, odejděte z Palestiny". Tak jak to tedy je? To zavání plynovými komorami. Židé nemají právo nikde žít. Jediné, co musí Izraelci udělat je, nevěřit palestinským Arabům, jednat podle svého moudrého  uvážení, zajistit ochranu svým obyvatelům a důsledně kontrolovat palestinské obyvatelstva. Bohužel jinak to nejde. Sice soudruzi antisemiti budpu řvát o údajné "izraelské okupaci", ale to se nedá nic dělat. Vždycky platí dvojí standart. Cokoliv udělá někdo jiný, je to v pořádku, ale jakmile něco udělá Žid nebo Izrael,je to vždy špatně. Vřed antisemitismu z nás nikdy nevymizí.Nezbývá něž zmínit nádherný verš Žalmu "Hospodin střeží cesty spravedlivých, cesta hříšníka vede do propasti". Izrael přežije, protože na jeho straně je pravda, dle mého názoru je to nade vší povinnost.

S. Prosek 29.4.2011 1:48

Re: Je nutné zesílit izraelskou kontrolu

Hezky! Izrael prezije,  antisemitizmus chcipne na vlastni souchote ... pripadne to tem nasim "slusnym antisemitum" vysvetli arabosi hned jak pritahnou tak dukladne, ze se antisemitum protoci panenky!

... on se uz nejaky Eugen Savojsky najde... Deus lo volt!

P. Sulc 29.4.2011 4:50

Re: Je nutné zesílit izraelskou kontrolu

Bohuzel , to je jen zbozne prani. Slusni lide se zaradovali po valce, ze bude antisemitismu konec, alespon to tak vypadalo. Jenze pozdeji to zase zacalo. A i, k memu velikemu prekvapeni, u Cechu. Polaci, no to jsou nekdy odporni antisemite, hnus, hnus, ale tam to tak vzdy bylo. Ale Cesi se povazuji za stredobod sveta, za neco lepsiho, a podle discusi, je to k zebliti. A podle pani Lukesove jsem se mrknul na discuse na Aktualne.cz.  No to uz je na poradny prujem, to snad ani nejsou normalni lide, jen jakys paskvil na cloveka.

S. Prosek 29.4.2011 6:08

Re: Je nutné zesílit izraelskou kontrolu

Kolik myslite ze se z populace CR zucastnuje komentovani na inetu?

Par stovek mentalnich mastrubantu neni vzorek naroda. Anonymita (sic) svadi mnohe mentalni uchyly deklarovat se. Do oci by to nerekli nikomu. Proste lidsky odpad pane Sulci.

Velmi je raduje vylezt z pod kamene a opet zalezt. Ta pakaz nema sanci!

P. Sulc 29.4.2011 20:12

Re: Je nutné zesílit izraelskou kontrolu

No, v podstate mate pravdu. Znam par slusnych lidi, kteri tyto discuse uplne odmitaji prave pro ten povl, ce se tam predvadi. A maji recht A takovy povl se najde u vsech narodu. Ja delal asi 20 let u zidovskych firem a byl jsem prekvapen kdyz mi leckdy sefove tvrdili ze mezi nepratele Israele patri take zidi, hasidicks, neb to jsou nabozensti fanatici a cekaji na Mesiase. A v Israeli jsou, jaka hruza, pane boze, porno-shopy a prodava se i veprove.. To pak zadnej Mesias nebude chtit prijit, to tak, aby na nej pokrikovaly helmbrechtnice z jitrnici v ruce a kazili mu dilo.