3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Yusif K 5.9.2009 21:44

Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

..nedavno na tsikovce konstatoval, ze "IQ zadrzenych mladistvych antilanu a marocanu je mnhdy jiz tak nizke ze s nimi nelze nic rozumneho poridit".....

I toto je problem - kolik politickych prav a naroku na socialku maji mit spolubcane, kteri maji bohate zaslouzeny narok na "papir na hlavu".......

Sherlock Holmes 6.9.2009 2:57

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

Jak je znamo lidska inteligence (IQ) je factor ne jen dedicny ale i otazka sparavne vyzivy a  vzdelavani.  Kdyz deti nemaji spravne mnozstvi bilkovin  prvni 3 roky zivota, tak jsou  psychicky nevyvinuti = degenerovani ,  spatne vzdelavaci prostredi  snizi IQ 20%. (podle vyzkumu). Tedy hloupi Arabove , chytri bily  se necha vysvetlit spise vedecky nezli na  rasove nenavisti  (pisatele), videl jsem to na priklade  mexikanu , cernochu , dobre prostredi , dobra vyziva a vzdelani a rodina  dela divy a jejich socialni pohyb je lehce viditelny . Co pise pisatel je velice povrchni.

Fafa 6.9.2009 3:10

Sherlocku

Nedela. To je ten problem. Ten socialni pohyb je lehce viditelny u male podmnoziny populace.

Ale pokud se narodi dite do rodiny, kde oba rodice ztratili 20 bodu IQ kvuli spatne vyzive a vzdelavacimu prostredi, tak bohuzel ma spatne rozdane karty. V ramci dnesni spolecnosti je jenom malo mechanismu, jak pro tohle dite zajistit lepsi dietu a vzdelavaci prostredi.   

MR 6.9.2009 8:26

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

Kdybys byl opravdu Sherlock Holmes tak bys vedel ze diskuter psal o nekolika konkretnich arabech,nikoli o arabskem etniku jako celku,kde je jista cast populace nadprumerne inteligentni stejne jako mezi jinymi skupinami ci narody.Otazka je jak arabove svoji inteligenci vyuzivaji.Napada mne Ajman Zawahri-puvodne egyptsky pediatr,dnes prava ruka teroristy bin Ladina:-/

Vodník 6.9.2009 9:31

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

Ajman Zawahri prodělal dost dlouhé mučení v egyptských věznicích. Je velmi pravděpodobné, že mu z toho přeskočilo.

Harpyje 6.9.2009 10:12

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

;-D ;-D ;-D Chudák al Zawahiri! Teprve pobyt v egyptském vězení z něj udělal teroristu!

Lžete záměrně, Vodníku?

dhimmi 6.9.2009 10:28

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

A tak nechal zabít tisíce lidí,kteří netušili,že nějaký  mohamedán dr. Zavahírí existuje.

Jakub S. 6.9.2009 10:41

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

A co by to jaksi měnilo na tom, že je to dnes jeden z nejnebezpečnějších zločinců na zeměkouli - ? Nemyslíte tím snad proboha, že ho to omlouvá?

dhimmi 6.9.2009 10:52

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

Pozor aby vás Vodník neposlal do Afghánistánu,kdo si totiž dovolí zanadávat na muslimy je p(Y)sera,který teprve až dokáže bojovat s talibanci,tak si je může dovolit kritizovat.Jinak má asi podle Vodníka držet hubu.Proč ovšem nebojuje on s Židy,které tak rád kritizuje, zatím nevysvětlil.

Vodník 6.9.2009 12:18

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

Já kritisuju Židy?? 8-o Kde prosím Vás? Nebo jste také jeden z těch blbečků, pro které kritika Israele = kritika Židů = antisemitismus = nacismus?

Do Afghánistánu jsem Vás poslal pro Vaše silácké militantní plky. Já se do armády nechat nalejvat nemusím, já proti nikomu nebojuju. Dokonce i až Vás, fašisty, budou vymetat z Evropy, udělají to za mě professionálové.;-P

kopretina 6.9.2009 12:36

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

Nebo jste také jeden z těch blbečků, pro které kritika Israele = kritika Židů = antisemitismus = nacismus?

Ono záleží na tom, jaká kritika Israele, pokud je kritia spravedlivá a věcná, OK, ale pokud někdo popírá právo Israele na existenci, odmítá jeho sebeobranu, tak to antisemitismus je. Já kritisuji osady, ale Israel jako stát uznávám a bráním je v diskusích proti pomlouvačům.

Vodník 6.9.2009 12:52

Pro kopretinu offtopic

Dnes je 13. neděle po Padesátnici a ve všech pravoslavných chrámech se čte podobenství o nepoctivých vinařích.(Mt 21:33-42) Jistě víte, o kom to je!;-) V tomto kontextu pak máte číst svou oblíbenou jedenáctou kapitolu Římanům.

kopretina 6.9.2009 13:34

Re: Pro kopretinu offtopic

Ano, vím. Jenže podobenství o nepoctivých vinařích se sice týkalo Židů, ale stejně tak se může týkat i křesťanům. Když Bůh dočasně odebral vinici Židům, proč by nemohl odebrat vinici i nám křesťanům a troufám si říci, že mnoho křesťanů by si vinici odebrat zasloužil.

Ano List Svatého apoštola Pavla 11. kapitola je skutečně sladká a nejen ta. Dlouhou dobu tzv. "Církev", která nebyla Boží církví jednala opačně. "Církev" učila, že je Mojžíšův zákon zrušen, ale tak to není: Amen, Amen pravím vám, dokud nepomine nebe i země, nepomine jedidné písmenko, ani jediná čárka Zákona,dokud se všechno nenaplní (Matouš  5: 17-18).

Jakub S. 6.9.2009 14:01

Re: Pro kopretinu offtopic

Ano, samozřejmě to lze aplikovat na kohokoliv jiného a tak to také zajisté bylo míněno.

kopretina 6.9.2009 14:37

Re: Pro kopretinu offtopic

Ano, tak to je. A v Lukáši čteme: Spíše padne nebe i země, než aby padla jediná čárka Zákona (Lukáš 16:17).Nebo To tedy rušíme vírou Zákon? NAPROSTO NE! Naopak Zákon potvrzujeme. (Řím 3:31). Atd. nebudu citovat celou Bibli, to nechť si lidé vyčtou sami, myslím si, že číst umí každý.

kopretina 6.9.2009 10:58

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

No, zrovna Ajman Zawahri soucit nepořebuje, je to terorista a vrah, zasloužil by doživotí těžkého žaláře nebo spíše trest smrti, protože tento "člověk" si neuvědomí, co spáchal.

Když byl zatčen šéf Osvětimi Rudolf Hoess, žádali přeživší Židé, aby byl Hoess vezen v kleci po Evropě jako bestie, aby si uvědomil, co spáchal. Ale on si to neuvědomil, vypověděl před Norimberským tribunálem, že důvody vyhlazovacícho programu považoval za správné.

Lidé se nezmění, vrah zůsatane vrahem.Stejně jako Rudolf Hoess,o kterém byl zde na Psu článek, tak i Aiman Zavahrí. Někteří lidé jsou nezkonale zlí.

dhimmi 6.9.2009 10:38

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

Sherlocku,nedávno jsem psal do diskuze o jednom panu profesorovi,který vymyslel podobnou teorii o tom,proč je rozvojový svět tak pozadu.Viníkem bídy třetího světa je samozřejmě zlý bílý muž,který zotročil ty hodné černochy,araby,indy a já nevím koho ještě.Pomáhaly mu prý také bakterie,viry a bacily,kterými ty nebožáky nakazil.Prostě nějak se to zaostávání vysvětlit musí,přece se nemůže na plnou hubu říct,že za to může matka příroda,to by byl RASISMUS.

kopretina 6.9.2009 11:03

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

To jsou zase pomlouvačné řeči levičáků. My bílí lidé můžeme za všechnu bídu třetího světa, byli jsme kolonizátoři, vrazi, prznitelé, nehledě na to, že kolonialismus byl požehní i pro kolonializavané lidi. Křesťaští misionáři naučili tyto lidi číst a psát, vysvětlili jim základy křesťanské morálky, přinesli do těchto zemí účinnou medicínu atd, řekli těmto lidem, že je správné, aby muž měl jednu ženu, ne tisíc konkubín, protože sexuální střídmost zamezí pohlavním chorobám syfilisu i AIDS.

Papežovi se vyčítá, že je proti kondomům, ale kdyby lidé třetího světa žili sexuálně střídmě, neměnili by partnery jako ponožky, bylo by vše dobrém.

dhimmi 6.9.2009 11:16

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

Pozor na nebezpečné slovní spojení "my bílí lidé",někdo by v tom mohl najít něco rasistického.;-)

kopretina 6.9.2009 11:22

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

Máte pravdu, ale na spojení my bílí lidé není nic rasistického, rasistka bych byla, kdybych haněla lidi na základě rasy, kdybych vyřvávala Židé do plynu, smrt negrům, indošům, Arabům.Odsuzovat někoho jen na základě rasy je špatné. Kritizovat se smí kultura lidí, ve které žijí.

Kdybych byla černoška, tak užiji spojení my černí lidé.

V USA zašlo multi-kulti příliš daleko, černoch se nesmí nazývat černoch (black man), ale Afroameričan, proč? Termín běloch se smí používat, zatímco termín černoch se nesmí používat.

dhimmi 6.9.2009 11:28

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

Měl by se začít užívat termín euroameričan,ať je to pěkně multikulti vyvážené.;-D

Fafa 6.9.2009 17:10

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

Beloch se moc nepouziva, rika se caucasian.

kopretina 6.9.2009 18:34

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

A proč? Proč se říká caucasian, proč se neříká white man (běloch).

Sherlock Holmes 7.9.2009 1:55

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

Ano ja jsem taky cetl tuto knihu, mela nazev "Ocel, viruses and...", a autor byl zid professor  sociologie. Myslim , ze mel mnoho zajimavych postrehu  ze svych studii z Micronesie. Vy jste ji asi nepochopil , ci jste ji neprocetl do konce. , Jeho tvrzeni bylo , ze"  prirodni podminky pomohli jedne etnicke skupine proti druhe." V pripade Afriky  to bylo, ze Afrika nemela kone , tim padem nemela moznost vyvinout diky tomu lepsi zemedelskou ekonomii, a armadu...tim ztratila  schopnost konkurovat s oblastmi co tuto moznost meli. Pro mne to ma logiku.

jirka.s. 6.9.2009 10:59

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

Asi takhle , sherloku!!! Jakou výši IQ byste tipoval (dle evidentně dobré výživy) těmhle??? ;-)

jirka.s. 6.9.2009 11:01

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

OPRAVA: http://st.blog.cz/m/marina25.blog.cz/obrazky/10916520.jpg 

kopretina 6.9.2009 11:04

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

Jirko, mně Váš odkaz nefunguje.

kopretina 6.9.2009 11:11

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

Nyní funguje, velmi zajímavé. Proč se z našich peněz má platit lůza? Neříkám, někteří lidéjsou slušní a hledají si práci a přesto nemohou práci nalézt, přesto se najdou paraziti, příživníci, kteří vysávají sociální stát.

dhimmi 6.9.2009 11:12

Re: Dalsi reseni Ahmeda Aboutaliba.....

;-D;-D;-D