28.5.2024 | Svátek má Vilém


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Plocek Teplice 1.6.2009 9:47

PŘIJELA POUŤ

 Tato návštěva poskytuje ideální obraz o činnosti současného papeže – zdatného bohoslovce, ale coby papeže naprosto zbytečného. Naprosto přesné vyjádření skutečnosti a to nejen papeže ale celé katolické cirkve. Bohužel to vedení cirkve nedochází.  

F. Čech 1.6.2009 11:25

Plocekovi

Nás katolíků milý Ploceku, je v Česku podle posledního sčítání lidu zhruba 3 milióny. A nikdo z nás nepokládá katolickou církev, která civilizovala barbarskou Evropu a dala jí písmo, špitály, univerzity i etické kořeny, za zbytečnou. Na celém světě je katolíků miliarda a kromě toho je ještě na světě dalších 700 miliónů křesťanů (ortodoxních a evangelických církví). takže ne křesťané, ale vy ateisté jste celosvětově jen zbytečná a bezvýznamná  okrajová menšina.  Vy  ateisté navíc většinou ani sami nevite co vlastně jste ani co je vlastně ateismus. jen tady u nás v Česku máte vy "ateisté", podle statistik, na každých 6000 lidí jednoho registrovaného věštce (vedle dalších desítek neregistrovaných ezotériků, kartářek, čarodějů, psychoenergetiků, spiritistů, satanistů, jasnovidců a jiných šarlatánů), kteří vám nahrazují chybějící duchovní dimenzi. Pokud jste, jak se mně zdá, ortodoxní přesvědčený ateista, tak v tom případě jste navíc dogmatik, protože jste zcela přesvědčeni a "víte" že žádná vyšší moc nad námi není a že "Bůh neexistuje". Tím se výrazně lišíte od nás křesťanů, protože my nepředstíráme, že víme - my pouze pevně věříme, že vesmír a život na Zemi má nějaký smysl a doufáme, že je nějaká vyšší spravedlnost, která smysl života garantuje.  Vaše pevné přesvědčení, že vy víte jak to opravdu je, je podstatně dogmatičtější než naše víra a vaše jistota, že vesmír je dílem náhody a nemá žádný smysl je vaše pevné dogma, které je podstatně skličující než naše víra, že to vše smysl má.  Vaše bezvěrecká zpupnost se kterou odmítáte vše kromě vaší "jistoty"- vašeho dogmatu, o neexistenci Boha,  může být navíc velmi nebezpečná. Ukázalo se to na případu velkých ateistických hnutí jakými byly komunismus a nacismus, které pro svá rasová a třídní dogmata vyvraždily více než 100 miliónů lidí! 

Nemo 1.6.2009 11:49

Re: Plocekovi

Úplně totéž říkali komunisti - jsou nás milióny, tak máme pravdu. Je vidět, jak je komunismus a náboženství jen rub a líc téže mince. Když nějakou nemocí trpí velké množství lidí, tak je to "správná" nemoc?

Praktikujících věřících je u nás 5-7 % a jejich počet neustále klesá. Jen katolíků ubyde v průměru 270 denně. Podobně v celé Evropě.

Při sčítání lidu byla otázka pečlivě zvolena tak, počet "věřících" byl co největší. Jsou to všichni, kteří vyplnili, že byli pokřtěni.

R.J. 1.6.2009 12:00

Re: Plocekovi

A co my, křtění Vltavou? Kam my patříme ? Jsme jako siroty, všemi opuštění, kdo se nás ujme ? ;-D

Karotka 1.6.2009 12:03

Re: Plocekovi

Je mi líto, ale toto je přesný příklad demagogie. Dovoluji si upozornit, že F.Čech nepíše, že mají pravdu (sám jsem věřící, leč nikoliv katolík, takže nemůžu napsat "máme", ačkoliv se stotožňuji). Píše "věříme".

Naopak, píšete-li, že čísla jsou upravena a že je věřících čím dál tím méně, co tím chcete říct? Ne snad, že by ta čísla dokazovala, že máte pravdu? To byste byl proti své první a druhé větě ;-).

Čísla nedokazují nic. Věřte si samozřejmě, čemu chcete. Pokud si myslíte, že víte, pravděpodobně se mýlíte, ale to je také vaše věc. Připustit, že "vím, že nic nevím" vyžaduje odvahu.

Nemo 1.6.2009 12:12

Re: Plocekovi

Demagogie je napsat, že v ČR je zhruba 3 milióny katolíků. O tom píšu, že čísla nedokazují nic. Proč tuto výtku neadresujete panu Čechovi?

joe 1.6.2009 12:25

Re: Plocekovi

Demagogie je napsat, že v ČR je 52% ateistů a proto budou všechny učebnice pro děti vypadat podle toho.

F. Čech 1.6.2009 12:33

Pro Nema

Komunismus  měl proti 2 000let křesťanství vskutku jepičí život a nechal za sebou za 70 let své existence 100 milionů mrtvých, dalším stovkám miliónů lidí zkazil celý život a totálně ožebračil všech zhruba 30 států v nichž se dostali k moci komunističtí fanatici. Komunismus je přes svůj krátký život, na rozdíl od křesťanství, už 20 let chcíplý pes a zůstala po něm jen devastace ekonomiky,infrastruktury, ekologie a hlavně devastace v myšlení lidí odchovaných bolševickým vymýváním mozků. Dnes existuje na světě jen jedna opravdová komunistická rezervace - Severní Korea, ale jak se tam ti lidé mají nevíme, protože se všichni, i komunisté bojí tuto rezetrvaci navštívit. Ví se jen, že tam všichni lidé milují svého vůdce Kim Čong ila, že jsou tam technicky pokročilí, zvláště v militarizaci zamě a v konstrukci jaderných bomb a že se tam jí velmi střídmě, často jen jednou týdně. Křesťanství, které je různými demagogy a mamlasy pohřbíváno už od 18. století si ale vede, přes svůj pokročilý věk, i ve 21. století kupodivu velmi čiperně a nijak nevypadá, , na nějaký pohřeb. V Evropě ubývá asi opravdu v posledních desetiletích křesťanů, ale současně v ní ubývá i Evropy a přibývá muslimů. Takže vy ateisté máte zase utrum. Křesťané vás akceptovali a vaše dogma o neexistenci Boha vám ponechali, ale muslimové lidi nevěřící v Boha neakceptují - takže za pár desetiletí vás ateisty čeká buď konverze k islámu, možná vám umožní deportaci, nebo vás čeká také smrt.   Muslimská Evropa bude asijským poloostrovem, kterým byla odedávna a počet ateistů bv ní bude nulový! Počet křesťanů v ostatní světě to ale příliš neovlivní - jen ateistů jejichž baštou je právě Evropa hodně ubude!

Jakub S. 1.6.2009 12:41

Re: Pro Nema

Tak to asi žel bude. Evropa je jen výběžek veliké Asie a zas jím bude. - Postoj muslimů k nevěřícím - ano, je to tak. Oni to ti prosťáčci netuší... - A to resumé o komunismu je bravurní, působivé, precizní. Emfatické? A jak jinak, když si to všecko představíme - ? A jejich dnešní chucpe?! Děkuji, příteli, potěšil jste mě.

Nemo 1.6.2009 13:48

Re: Pro Nema

A to ten váš Bůh chce, aby v Evropě přibývalo muslimů, nebo je proti tomu?

Neprodávají se dva vrabci za haléř? A ani jeden z nich nepadne na

zem bez dopuštění vašeho Otce. U vás pak jsou spočteny i všecky vlasy

na hlavě.

Mars 1.6.2009 18:15

ZALM 50

NÁŠ BUH TI ŘÍKÁ: Nač mi odříkáváš přikázání a mou smlouvu darmo bereš do

úst, když se vzpíráš mému vedení, odhazuješ za hlavu má slova?

Octomil 1.6.2009 18:25

Re: Pro Nema

No když je do té Evropy dováží levicoví politici ... kteří věří strašným dialektickým bludům...

Jeremjáš 2:13 Dvojí zlo spáchal můj lid: Opustili mne, zdroj živých vod a vytesali si cisterny, cisterny rozpukané, jež vodu neudrží.“ 

kopretina 1.6.2009 15:53

Re: Pro Nema

To si někteří ateisté neuvědomují, že záhuba křesťanstva v Evropě a její islamizace, nemá jen špatný vliv na křesťany, ale i na samotné ateisty. Muslimové totiž daleko více nenávidějí ateisty.

kopretina 1.6.2009 15:49

Re: Plocekovi

Ano, v Evropě ubývá většinou křesťanů, ale evngelikální křesťané jsou nejrychleji rostoucí křesťanskou církví.

Jinak Nemo Vy si odporujete, na minulém článku, který komentoval pouť papeže do Israele a palestinských územích jste tvrdil, že papež je "zástupce Krista na zemi" a "katolická církev jediná pravá víra",s čímž nesouhlasím, nicméně každý křesťan si má právo myslet, že jeho církev je nejlepší a teď najednou do katolíků a všech křesťanů vrtáte.

Jakub S. 1.6.2009 17:03

Tak ať si podle vás odporuje, no...

To není teď relevantní. V některých věcech musíme být v některých dobách velkorysí a tolerantní vůči těm, kteří - když stoupá voda - s námi budou na jedné palubě. Pokud bude. Ta paluba. A vydrží tu potopu. - Slyšíte trávu růst! - Nikoliv, pro mě je to hmatatelná blízká budoucnost. Jedna z možných budoucností. Jak rád bych se mýlil.

Sam 1.6.2009 12:43

Re: Plocekovi

Pane Čechu, píšete hezky, rádoby liberálně, ale dogmatismus je cítit spíše z Vašeho příspěvku. Z příspěvku pana Ploceka totiž vůbec neplyne, že by byl ateista a už vůbec ne dogmatický. Jeho příspěvek upozorňuje na některé praktiky dnešního vedení vás katolíků. Vaše diskuse o ateismu je zcela mimo mísu.

vali 1.6.2009 15:28

Re: Plocekovi

já doufám, že se mýlíte, protože potom by se ke katolické víře hlásilo téměř 30 % obyvatel ČR. Kolik je potom příslušníků ostatních církcí vč. muslimů, budhistů ,jehovistů? Kolik je lidí bez jakéhokoliv vyznání? Pravděpodobně má ČR víc obyvatel než se oficiálně uvádí.

kopretina 1.6.2009 15:45

Re: Plocekovi

Přesně tak. Ačkoliv nejsem katolička, ale patřím k evangelikálům, souhlasím s Vámi. Útoky na křesťanství (a i na Židy) od zfanatizovaných levičáckých ateistů jsou hrozné. Jen bych upřesnila, že katolíků je 1 miliarda, 200 miliónů je pravoslavných a 600 miliónů je nás evangelikálů a 200 miliónů je zbývajích protestantů.

isi 1.6.2009 7:03

zmateny jako vzdycky

Je mi znamo , ze Izrael ma velice bohaty politicky zivot a 20% jsou sionisti a zbytek mi pripadaji neco jako socialisticky mirne  orientovane  politicke skupiny. Ale jaksi , politickou moc ma v  spise sionisticke politicke skupinky, coz ja proste nechapu, specialne , kdyz tyto lidi jsou neschopni se dohodnout s Araby. Dale bylo by asi lepsi , kdyby pisatel uvadel spise  komentare z novin ze stredu, representujici spise oficialni stanovisko. Papes to rika jak to vidi a mysli  coz je v poradku a to Zidum i Arabum. Islam asi nebyl a neni  pouze LASKA  a MIR , jeli tak proc se Israel nedohodne s Araby. Co rika papez  nevidim  jako umyslny  utok na Israel,  a ja bych nikdy nesrovnaval ho z Hitlerovci, ja bych ho spise srovnaval s Bohnhofrem, ktery byl nejlepsi teolog zijici v 20 stoleti  a Hitler ho povesil . Rekl bych, ze Zidi  by meli byt blizsi Nemcum, nezli  Britum, jak kulturne ( jidish  se vyvinula z Nemciny asi v 17 tem stoleti) a mnoho spisovatelu zidovskeho puvodu psalo nemecky jako A. Zweig ci R.Rilke a nechteji  jim konkurovat v ksefte,   tak ja nevim  o co jde.  Neni to neco jako vytvareni tlaku. Co mi nejvice  vrta hlavou: proc ma ten pan porad fajfku v puse?? Asi protoze je plesaty, ...to ma stejnou logiku.

lucinapes 1.6.2009 9:07

Re: zmateny jako vzdycky

opravdu mi zmatený připadáte.  BTW fajfku má Fištejn jen na fotce, v civilu jsem ho s ní nikdy neviděla. Vaše logika, že židi by měli být blžší Němcům, je asi jako že prase by mělo být blíž řezníkovi. Britové se při tvoření ži¨dovského státu taky neprojevili nijak přátelsky.

isi 3.6.2009 5:25

Re: zmateny jako vzdycky

Opravdu zmateny !!! proc ma Fistejn fajfku POUZE  na fotce!!!! ...asi se za ni schovava  ci chce nas zmast???  ci je to cast "JEHO UNIFORMY"  kdyz ji nema v civilu.???Musite byt schopana  cist mezi radky  a pochopit  Bibly , Brity,  Sionisty  a politiku.

Proc Britove nenechali vstoupit asi 500.000 zidu do Palestiny  , kdyz utikali pred Hitlerem??? Nevim jestli je to cislo presne, nevim jestli jsme presne informovani o vecech jak se prihodily, ale kazdopadne  vite kde ma  pan Fistejn fajfku  kdyz je v civilu ... to je dobre. Ja jse mluvil o narodni kulture , nikoliv o  nacistickych fanatiku.

abc 1.6.2009 13:04

Re: zmateny jako vzdycky - Rilkeho židovský původ

Rilkeho bych zrovna jako příklad židovského spisovatele neuváděl - jeho matka sice nějaké židovské předky měla (takže by možná Rilke obstál jako žid podle rabínských kritérií), ale byla katolička. Rilke sám se k židovství nehlásil a byl tak trochu antisemita. Měl jste si vzít jako příklad Kafku, aby tam byla ta Praha.

isi 3.6.2009 5:30

Re: zmateny jako vzdycky - Rilkeho židovský původ

Kdy mys vi , ze je mys??? ja jsem nechtel  uvadet  Prahu a  Kafku, Polacka, Olbrachta a vsechny spisovatele zidovskeho puvodu , ktery skutecne nam prinesli neco podstatneho

kopretina 1.6.2009 15:57

Re: zmateny jako vzdycky

Nemám nic proti papeži, ale s jeho snahou o podlézání palestinským Arabům nesouhlasím. Ačkoliv papež ví, že pod palestinskou správou ubývá křesťanů a v Israeli žijí křesťané v míru, tak přesto projevil větší pochopení pro pocity palestinských Arabů než Israelců. Ano i Israelci dělají chyby, ale přesto by se opravdový křesťan neměl stavět proti Israeli. Národ Israelský má právo na svůj stát a důstojný život.

isi 3.6.2009 5:38

Re: zmateny jako vzdycky

Mate poctive stanovisko,  Narod Israelsky ma pravo na  svuj stat, stejne Palestinsky, otazka je pouze kde a kdo bude odriznut, a trpet. Ja nevidim , zakon, ci pravo  jen tvrzeni to je moje.

Marko 2.6.2009 1:02

Re: zmateny jako vzdycky

Yidish je jazyk skutecne pribuzny Nemcine, s radou slovanskych slov. No a co ma byt? Podle stejne logiky by Zide meli mit blizko Spanelum protoze Ladino je pribuzne Spanelstine (a mnohem blize nez Yidish Nemcine). Zide z Persie nikdy nemluvili Yidish, ale perskym dialektem a tak dale.

isi 3.6.2009 5:45

Re: zmateny jako vzdycky

Tim jsem chtel rici, ze mnoho Evropskych Zidu mluvilo myslelo  cetlo a psalo v Yidish   a tim i Nemcky  a tim nacerpali podobne myslenky a pocity  vcetne do jiste miry zivotniho stylu. To uz  prichazi s   oblasti zivotnich zkusenosti.

ja 1.6.2009 6:16

Gerloff 2?

Tak tady máme další židovinu. Co ještě až dorazí kopretina! Tobude počteníčko.

ludwigo 1.6.2009 12:46

Re: Gerloff 2?

Já bych vám nestačil ? Kopretina píše dobře a k věci.

kopretina 1.6.2009 16:00

Re: Gerloff 2?

Děkuji Vám.:-)