24.5.2024 | Svátek má Jana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Alfons 31.7.2006 16:53

Ten vynález Boha

byla pěkná blbost. 2000 let trvající rvačky.

Sabra & Shatela 31.7.2006 17:00

Re: Ten vynález Boha

Nebylo nic kvuli cemu se nevalcilo. Nabozenstvi v poslednich dobach se pouziva k slovni prestrelce. Kdyby se jednalo opravdu o nabozenstvi tak by to vypadalo uplne jinak.

G. Pašek 31.7.2006 17:02

Re: Re: Ten vynález Boha

Hele, běž radši čumět na TV přenos Al Jazíra a napiš nám tady o tom něco . . . .

vládík 31.7.2006 17:20

Re: Re: Ten vynález Boha

Jak? 30letá válka? Bílá hora?

čtenář 31.7.2006 20:44

Re: Re: Ten vynález Boha

Ahoj Sabro a Shatelo, jak jde život?

anti-propaganda 31.7.2006 16:40

Uz je to tady...

Tri jmena na ktere muze byt svet propadangy pravem hrdy... Goebbels, Kojzar a Neuman.

Anka 31.7.2006 16:42

Re: Uz je to tady...

Proč?

Zefram 31.7.2006 16:44

Re: Uz je to tady...

A neni lepsi vynikat alespon v tomto, nez supet vzteky a psat proto zavistive komentare. Napiste neco tak dobre! Neni to sranda, clovicku.

A.S. Pergill 31.7.2006 16:31

Dvojí zařazení

toho samého záběru "plačících muslimských matek" s více než týdenním odstupem a ke dvěma různým "masakroidním" událostem zpravodajstvím TýVí Nova by mělo vést k zamyšlení nad tím, nakolik jsou předkládané TV záběry vůbec autentické (nemá cenu pátrat, zda tentýž záběr vybral redaktor Novy nebo byl dvakrát převzat ze zpravodajství muslimských TV), a nakolik se jedná o virtuální realitu, vytvořenou studiovými prostředky a profesionálními herci (a maskéry).

K tomu ještě přípodotek, že přebírání CELÝCH materiálů od muslimských televizí, tedy nepřátelské strany konfliktu, poněkud připomíná situaci, jaká by nastala, kdyby US a GB filmové zpravodajství za WW2 přebíralo filmové týdeníky vytvořené Goebbelsovým ministerstvem propagandy a po odabování nebo otitulkování je promítalo vlastní veřejnosti. (Tím není dotčena skutečnost, že by se i s takovýmito materiály mohlo a mělo pracovat.)

A snad ještě něco k těm civilním, potažmo dětským, obětem: Ty oběti jednoznačně vadí nám, tj. lidem s euroatlantickým kulturním (civilizačním) zázemím. Muslimům nic takového nevadí, za válek muslimů mezi sebou byly a jsou děti bez jakýchkoli skrupulí využívány k nejtěžším a nejnebezpečnějším úlohám, až po prorážení protipěchotních minových polí dětskými džihádisty se zátěží na zádech (aby simulovali dupnutí nohy dospělého bojovníka a odpálili miny). Taktika "živých štítů" je vypočtena jen a jen na reakci nemuslimské (především euroamerické) veřejnosti. Pokud bychom zachovali klid a s poker face prohlásili, že nám tyto oběti nevadí, tak muslimští džihádisté přijdou s jiným postupem a strategii živých štítů opustí jako neefektivní. Obávám se, že v takovém případě by těch obětí bylo sumárně daleko méně, než nyní, kdy naše očekávané a pro džihádisty žádoucí reakce je přímo stimulují k tomu, aby tuto strategii dále používali a rozvíjeli.

Zefram 31.7.2006 16:42

Re: Dvojí zařazení

Ano, tak tomu zrejme s lidskymi stity bude. Ovsem rikejte to reporterum, kteri lapaji solokapra.

Sabra & Shatela 31.7.2006 16:45

Re: Dvojí zařazení

Mam zapnutou Al Jaziru a zaberu je tolik, ze neni treba opakovat.

aberan 31.7.2006 17:25

Re: Re: Dvojí zařazení

To pravidelné sledování Al Jaziry je na tom tvém vypatlaném musulmanském mozku opravdu vidět, nejlepší by ale bylo jít si  onanovat na nějaký musulmanský web OUKLO. Tady v těch končinách se na tuhle televizi moc nekouká.  :-P

G. Pašek 31.7.2006 16:46

Re: Dvojí zařazení

Děti si nasadí dynamitový pás pod kutnu, vkradou se do Israele, zatahnou v autobuse za šňůrku . . .BÁÁÁÁC . . . . mrtvoly školáků všude . . a mohamedáni všude jásají a rodiče atentátníka jsou odměněni a sousedé je obdivují . . . a portréty atentátníků zdobi vesnice a města coby hrdiny. Taková je cena mohamedánském světě. Ty které Israel včas chytnul, než se stačili detonovat, bručí v israelských věznicích . . .  mohamedáni teroristi vzali rukojmé a žádali věznů propuštění . . . Israel odpověděl NE  . .a už se to zase mlátí.

Sabra & Shatela 31.7.2006 16:30

K teto reportazi neco chybi

Reportaz se mi libila, ale zakonceni stalo za prd. Myslel jsem ze prijdete na neco co to rozsekne. Mrzi me ze tak chytra reserse zase pristala na povrchni uhel pohledu. Jinak bych mel podotknout, at Hisballah si pohrava s mediama, tak aspon ze pri tom nelze. Ze nuti sanitky si pockat na reportery a kameramany, neni proc se za to stydet. Ukazeme vam kazdicky hnusny detajl padesatilete Izraelske politiky. Hisballah proste dokazal vyuzit vase prostredky (media) lepe nez vy. Neda se rict, ze zneuziva madia a neda se rict ze lzou. Neco musite rict ale nevite co. Povazujeme za normalni ze jaky koliv projev sebeobrany s snazite pouzit proti nam, ale pravda je cim dale nevyvratitelna a vy s tim zacinate mit vazny problem.

Co se tyce chudych lidi co povazujete za stit Hisballahu, tak s vami nesouhlasim, tady jste trochu vedle. Vidim ze vite toho dost o te valce, ale jelikoz se vas tento konflikt osobne netyka, tak je normalni ze vam neco unikne. Mluvil jste tam dobre o sestrelenych nakladacich a pozemnich komunikaci. Sedet v aute se tak stalo velkym riskem ne? Taxiky svou praci riskuji zivot a nemalo jich uz o nej prislo. Bude to tedka znit osklive ale je to tak. Jen malo odvazlivcu je schopno skocit do auta a klickovat mezi bomby a dirami v silnicich. A kdyz uz tak tam potkavate taxiky kteri chteji za odvoz tisic dolaru. Takze lide se opravdu nemaji jak dostat z mest a nejsou tam jen chudi lide. Hisballah dokazal ze je opravdu schopny vest ferovy boj kdyz v zadnem meste nema ani sve vojaky a ani odpalovace raket.

Definice terorismus je podle Americkeho pohledu organizovany zlocin pachany proti nevinnym civilistum. Jenom ze Hisballah nikdy nezabijel civilisty. Jsou to profesionalni bojovnici cviceni pro boj proti vojenskym jednotkam. Kdyz vyhnaly Izraelce z jizniho Libanonu nezabijely civilisty ale vojenske baze a jednotky.

aberan 31.7.2006 17:35

Re: K teto reportazi neco chybi

Tak Hizballáh poslal za poslední dny tisíce svých katuší na izraelská civilní města, vojenský cíl by ty rakety mohli zasáhnout jen nějakou obskurdní náhodou a tady nějaký vypatlaný mozek živený informacemi z Al Džazíry bude tvrdit že Hizballáh nikdy nezabíjel civilisty  8-o

Ty musulmanská příšero tady v těch krajích nejsme všichni tak blbí jako někde v Palestině, tohle si jdi vytrubovat někde do mešity. 

Anka 31.7.2006 16:04

Je vedro, což?

No, pěkné je vaše rozhořčení. Zajímavé by bylo, kam by se napřelo, kdyby v Praze každou chvíli vyletěl do luftu autobus a sem tam na nějakou naši vesnici dopadly bomby. Snad by pomohlo, kdyby si komentátoři nastudovali historii. Svatý zápal je chlályhodný, ale měl by mít racionální jádro. Že budu poslána do Čimelic na užovky, je mi jasné. Ostatně, co je to za národ, který se nechá téměř vyhladit, že? To musí být gauneři.

linka 31.7.2006 15:46

Pan Neumann píše srandovní humoresky

tak například tohle tvrzení: "Hizballáh vždycky stačí vojenské cíle hbitě obklopit místními obyvateli".

To je jako když Rusové tvrdili, že jejich družice vždy běhaly podle předem vypočítané dráhy, nikdo jim to stejně nevěřil.  Spíše to vypadá, že Izraelci neví, kde ty vojenské cíle jsou nebo se do nich neumí strefit.  Anebo to prostě palí, kam se dá, hlava nehlava. To už je dnes jasné i panu Neumannovi, koneckonců je to chytrý člověk, to mu nikdo neupírá, jen nás nesmí mít za blby.

K tomu Olmertovi: pochopitelně to podělal, to víte, nováček. Teď jde jen o to, kdy ho vymění za někoho chytřejšího :-).  Ovšem škoda, kterou udělali prestiži Izraele ve světě,  se tak lehce nenapraví.

Antifasista 31.7.2006 15:50

Re: Pan Neumann píše srandovní humoresky

Nemyslim, ze by Olmert poskodil prestiz Izraele ve svete. Izrael uz desitky let vubec zadnou prestiz nema. Je to vyvrhel mezinarodniho spolecenstvi, stejne jako byla Jizni Afrika. Drzi se jen parazitovanim na Americe, jinak by ta banda vrahu, lupicu a lharu do 6 mesicu mohla zavrit kram.

Fanaticke sionacisty nepredelate, ti ostatni vedi, co je Izrael zac i bez nove vlny vrazdeni.

Zefram 31.7.2006 16:39

Re: Re: Pan Neumann píše srandovní humoresky

Fanaticke antiosionisty take nepredelate. Jdete kamsi s temi hotovymi nazory. Totiz autor tohoto clanku dava alespon nejake argumenty a rozhodne se neumezuje na lacine, snadne, rychle a take tupe odsuzovani par vetami. Je naivni, protoze si mysli, ze jedna strana muze byt o tolik lepsi nez jina, coz se mi zda byt nemozne. Vzdycky je to mnohem sedivejsi, kontrast neni tak vyrazny. To vsak nic nemeni na tom, ze to, co popisuje, se jiste realne deje, protoze je to logicky nevyhnutelne. Hizballah je organizace nesrovnatelna s IDF, protoze rozhodne nejde o armadu odpovednou politickemu vedeni a tedy i lidem dane zeme. Vzhledem k nepomeru sil nema Hizballah moc na vyber, musi volit vsechny dostupne prostredky, kam pochopitelne patri i lidske stity a ciste medialni valka.

Myslim, ze inteligentni clovek by to, co Dusan Neumann pise, mel vedet i bez jeho textu. Totiz politika a valka maji sve zakonitosti a toto vse z nich lze vyvodit.

Jde-li o Izrael a jeho prestiz, pak soudite opet hloupe. Prestiz zadneho naroda se neposuzuje podle toho, co politici rikaji, nybrz podle toho, co mohou delat a co fakticky delaji. Mozna si myslite, ze kdyz si Izraelci budou chtit koupit zbrane, vsichni si vzpomenou na to, jak nizka je prestiz toho statu. Ne. Vsichni jim je prodaji, stejne jako s nimi budou radi kseftovat i v jinych oblastech. To je realna politika, rikat jedno a delat druhe. Mezinarodni prestiz Izraele je ve skutecnosti tak vysoka, jak vykonna je izraelska ekonomika. A protoze se ti hosi snazi, prestize maji urcite vic nez mnohy arabsky soused s holou prdeli.

linka 31.7.2006 18:27

Re: Re: Re: Pan Neumann píše srandovní humoresky

Samozřejmě, zbraně si nekupíte prestiží, ale jen penězi. Prestiž vám ale dělá (anebo ztrácí) spojence a těch zrovna teď moc Izrael  nemá, aby si mohla dovolit jich ještě pár ztratit. Co se ale Izraeli podařilo, je víc a víc sjednotit Araby :-(. Ovšem i Arabové kupují zbraně od překupníků, jenže oni jich mají dost za naftu a jak je vidět, už docela moderní. Až se ještě naučí mířit... ;-D

Přerušení bombardování Libanonu na 48 hodin jasně dosvědčuje, že Izraelci vědí, že udělali chybu. Ano, oni už to ví, vy ještě ne a tak jen opakujete zastaralé klišé :-).

Zefram 31.7.2006 19:14

Re: Re: Re: Re: Pan Neumann píše srandovní humoresky

Hizballah je siitske hnuti podporovane dost okate Iranem. Vsadte se, ze si toho sunite vsimli.

Nerikam, ze neudelali chybu. Ale pochybuji, ze by je to odradilo od jejich zameru. Musi to nejak resit, rakety Hizballahu jsou pro ne stejne dulezite jako spojenectvi USA, ktere mimochodem prezilo podstatne horsi veci. Totiz i Americane vi, ze tenhle incident odvane cas, zato duvody ke spolupraci, ty ekonomicke, zustanou.

linka 31.7.2006 23:39

Re: Re: Re: Re: Re: Pan Neumann píše srandovní humoresky

Ale samozřejmě, že USA bude i nadále podporovat Izrael, ale otázka je čím - kvuli Afganistáu a Iráku se USA značně zadlužily. aké naftová krize v USA pokračuje a světové ceny už bohužel určují jen Arabové.  V takové situaci je třeba myslet, přímo hlavou.

Hizabalacke rakety zatim nejsou poro Izrael velkým nebezpečím, teda než se s nimi naučí Arabové mířit. Na druhé straně nukleární zbraně Iranu jim budou daleko horším nebezpečím, než když jim někdo unese pár vojáků ;-D.

mapacorp 31.7.2006 16:42

Re: Re: Mate hezky nick

Nemelo by tam byt spis napsane muslimsky protievropsky stvac a zidobijce ? To by potom s tim zbytkem depesi lepe rymovalo.

Bez jakehokoliv straneni, Izrael dnes znovu bojuje o preziti a jeho " dobri sousede" to vedi. Kdyz to tam teda ty islamske bojuvky vyhraji, nezvedne jim to chut jit uz konecne definitivne vyrabovat tu dekadentni Evropu ve ktere  maji jiz dnes tolik kolonizatorskych souvercu aby doslo k rozsireni vitezne umy ?

 Tu Evropu ve ktere zijes a kterou jsi zdedil po predcich?

 Anebo mi tu neco vypisujes z toho US promiselandu ze ktereho nas akorat tak potapite do vasich valecnych dobrodruzstvi abyste nas nechali za vas tahat kastany z ohne az se bude muset platit ucet ?

linka 31.7.2006 18:40

Re: Re: Re: Mate hezky nick

Kamaráde,  vždyť ty jen strašíš, ale to se nedivím, asi to nemáš z hlavy, ale z novin. Ale neboj se, těch pár tisíců hezboláků ti ještě dlouho tvou "zděděnou" Evropu nenapadne, zatím se pořád ještě nepodařilo Izraeli všechny Araby sjednotit, i když na tom skvěle svými chybami pracuje ;-D;-D;-D

S tou US sis to také někde někde špatně přečetl: USA podporují Izrael, jestli to ještě nevíš, finančně i zbraněmi. A ještě jsem neslyšel, že by Češi za někoho tahali kaštany z ohně. Leda že by se daly tahat hubou, ale na to jsou myslím moc horké ;-D;-D;-D

I

mapacorp 1.8.2006 13:14

Re: Re: Re: Re: Mate hezky nick

Aha, tak to se musim mylit, anebo se pletete vy.

Hezbollah je jenom takova "leibstandarten" bojuvka z blizkeho vychodu, nic vic. Nas evropsky problem je jinde : V poctu techto " kandidatu " na pobytove karty, jejich vysoke porodnosti a take napriklad v " osvetove " cinnosti tzv Muslimskych bratri, nebo hnuti Tabligh, a to jmenuji jenom ty nejvetsi a nejvlivnejsi.  Araby zvenci proti nam nikdo sjednocovat nemusi, protoze nepritele uz mame doma. V cele neevropske islamokulturni imigraci jsou arabove stejne minorita. A jestli jeste naivne doufas, ze proti nam nejsou sjednoceni, je to tvuj problem. Staci se podivat na to co dokazali vyvest vloni ve Francii, a to je jenom zacatek.

Tu Evropu jsem nezdedil ja, neni tedy moje, zdedili jsme ji vsichni, vsichni co v ni zijeme a mame v ni historicke koreny. Jestli ji nam tito "pravoverni" neevropane seberou, nebudeme proste mit kam jit, ani my , ani nase deti. Neni se tedy cemu vysmivat a s cim chytracit.

Co se tyce USA, pravda je jenom jedna : USA podporuji jenom a vyhradne USA. To si nemusim cist v novinach, americke zbrane uvidis v rukou jak hezbollahu tak IDF. A ze Cesi netahaji a nebudou tahat za americany horke kastany z ohne ? A jak je to tedy s prispevky do NATO, s brzskou stavbou protiraketove zakladny v CR a  s prilivem neevropskych emigrantu do Evropy a do CR, kolik se v CR uz otevrelo mesit a muslimskych prostoru, proc je v CR tolik Vietnamcu? Kdo udelal vsechno aby Evropa nemela svuj vlastni obranny system a zatahl vsechny do NATO ? Jak to bylo s tou Irackou krizi a kdo to plati kazdy den u benzinove pumpy ?  Kdo vykrada denodenne evropsky prumyslovo-ekonomicky potencial ( Gemplus, Otor, nebo cs radary)?  Kdo nas tu vsechny monitoruje a spicluje Echelonem. Reknu ti to rovnou : Probud se ze sve naklonnosti k USA, drive nez bude pozde. Samozrejme, ze to muze vypadat jako straseni, ale postavit se zodpovedne k vlastnimu osudu nahani strach. A hlavne neplivej na Cechy, plives si na vlastni kabat.

vládík 31.7.2006 15:29

K poslední větě:

Pokud nebude mír, nemohou se to naučit. Toto poznání není problém vejce a slepice. Dříve prostě musí být (arci vpodstatě vynucený) mír. Mír faktický, s mezinárodní kontrolou obou (širokých) znepřátelených stran.

vládík 31.7.2006 15:18

Zdá se, že se Hisballáh rychle učí

Klidně i od úhlavního nepřítele. Popis získávání informací v Hisballáhem kontrolovaném území nápadně připomíná podobné popisy z US kontrolovaných oblastí za války se Saddámem. Snad jen to tiskové středisko, kde "se novináři dozví vše důležité"  jim ještě chybí

Alex Juchelka 31.7.2006 14:47

Nasralallah

Dostal jsem e-mail od Nasralallaha - pry mne vita mezi sebe a jeho verici. Musel jsem ovsem odmitnout Nasralallaha ze uz mam svuj blog. Tak az priste Nasralallahu!

nosál 31.7.2006 15:20

Re: Nasralallah

juchelka, nasrallah by tě akorát nechal  podříznout,

Vadí/nevadí 31.7.2006 14:39

A ještě k tomu i Irácká vláda odsuzuje Izrael...

Irácký viceprezident  Adel Abdul-Mahdi prohlásil dneska, že Izrael provádí "masakr" v Libanonu.  A minulý týden něco podobného prohlásil jejich premier ve Washingtonu.  To je ale pěkná "loutková vláda", to se přece nedělá...