23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Hanyz01 31.7.2006 11:02

Re: Re: Re: Re: Re: Podekovani vam a vrela obeti

Když si tak čtu tvoje příspěvky, říkám si, jestli ty nejsi jeden z těch ubožáků, co nosí veřejně na triku Che Guevaru nebo Lenina, případně Hitlera a háknkrajc.

Hanyz01 31.7.2006 10:59

Re: Hanyzi01

Milý Skeptiku maximální, v prvé řadě bychom oba měli být rádi, že jsou nesporně hůlře vybavení, protož epokud by vlastnili jaderné zbraně jako Izrael, vydírání ve světovém měřítku, jaké provozují už teď by se ještě více zhoršilo.

Zda jde o izraelskou okupaci a svinstvo z jejich strany se holt neshodneme, izrael se za šiřitele civilizace nevydává, pokud si ovšem myslíte, že to dělá tím, že brání své civilní obyvatelstvo, tak pak souhlasím a jen více takových.

Zbabělec je u mě člověk, který vztáhnu-li to na konkrétní příklad v blízkovýchodním regionu - Palestina vs. židovský stát, nejdříve pohrdl mezinárodními dohodami, které mu měli zaručit samostatný stát vedle Izraele a snažil se ho s obrovskou převahou zničit, když se mu to ani po několika podobně vedených válkách nepodařilo, uchýlil se k terorismu - násilí na civilním obyvatelstvu "protivníka" - k tomu účelu bezohledně využíval v totální mobilizaci vlastní civilní obyvatelstvo včetně dětí a pohrdal veškerými pokusy o dohody a smír - naopak pokud nějaký uzavřel, obratem to porušil. Tak to je u mě zbabělec a vždycky bude.  A podobně je to s Hizballáhem vs Izrael.

Antifasista 31.7.2006 10:59

Re: Re: Re: Re: Podekovani vam a vrela obeti

Ty jses dobre vymastenej sionacistickym Nevidomym psem. Pro naivky jako ty to delaji a za to jsou placeni. :-D

čtenář 31.7.2006 10:58

Re: Re: Re: Oded/Israel

Ale to je s tou situací identické, jen je to už dávno. Vášně pominuly. Navíc jste v tom výčtu čím jsme zapoměl právě na ty Langobardy. Což se mě vzhledem k převažujícím langobardským genům velmi bolestně dotklo. Co dotklo. To je slabé slovo.

Vyzývám tímto všechny s převahou langobardských genů k založení vlastní milice na obranu naší země. Čechové nám ji vzali! 

Harpyje 31.7.2006 10:55

Re: čtenáři

Osmánská Říše pokud vím už neexistuje.

J. Mach 31.7.2006 10:54

Dík

za objektivní popsání situace, které tak zoufale chybí.

Skepticus Maximus 31.7.2006 10:53

Radku Laušmane,

kdyby nám Rusáci udělali to, co Izraelci Arabům, tak si pište, že by se to nijak zvlášť nelišilo. Islám je sice nebezpečný jako ostatně každé náboženství, ale to neznamená, že třeba já budu omlouvat nesmyslný vznik Izraele na naprosto nevhodném území a podporovat evidentní bezpráví.

čtenář 31.7.2006 10:47

Re: Re: Re: Podekovani vam a vrela obeti

Hele, co Vás vlastně žere. Z Vašich projevů to nejde poznat.

Skepticus Maximus 31.7.2006 10:46

čtenáři

Původním obyvatelstvem Izraele skutečně byli Židé, ale na tomto území není původním státem Izrael ;-P

kam chodíte na taková moudra? 8-o

Vodník 31.7.2006 10:45

Re: "Asi to budeme muset v rámci spravedlivého řešení zabalit všichni."

No, pokud začneme od těch nejrecentnějších usurpací, nechtěl bych být v kůži kosovských Albánců a Israelců. Taky hranice na Odře a Nise se stane minulostí.

Anebo s tím nezačneme a počkáme na další projev práva silnějšího, na nějaký "návrat na své odvěké území", který tak či onak okomentuje bezzubé OSN a který zaplatí svými životy civilisté, ženy a děti...:-(

Radek Laušman 31.7.2006 10:45

Re: Re: Re: Podekovani vam a vrela obeti

Jé....to je mi novinka....my jsme stříleli na SSSR rakety, nebo jsme snad unášeli jejich vojáky?? Srovnáváš nesrovnatelné "fašisto". To Anti se vzhledem k tvým příspěvkům k tobě nehodí. Mimochodem, nejsem ani žid ani sionista ani žadný jiný ista. Jen si právě uvědomuji nebezpečí těchto ismů. A největší je teď právě nebezpečí Islamismu. Takže se jdi picnout ty....možná, že ti arabové poslou i nějakou tu jejich pannu za kterýma se tak ženou.....;-)

čtenář 31.7.2006 10:44

Re: Podekovani vam a vrela obeti

 a za vyhazování autobusů do povětří a bombové útoky na nákupní centra.

čtenář 31.7.2006 10:42

Re: Re: Re: Re: Bod 4

Pane, to mi fakt chcete říct, že Českslovensko, kupř. v roce 1938, zahájilo a vedlo vojenskou obranu na uchování územní integrity státu? To mi chcete navykládat! Moc dobře víte o čem mluvím.

vz 31.7.2006 10:40

Re: Bod 5

Exodus Palestinců na místo, kde budou vítáni. To ty bojovníky eliminuje naprosto spolehlivě a bez kapky krve. ;-D

Antifasista 31.7.2006 10:39

Re: Re: Podekovani vam a vrela obeti

Tak jako vsechny nevinne obeti invaze r. 68 byly obeti Dubceka ze? Jdi se bodnout sionacku.

Radek Laušman 31.7.2006 10:37

Re: Podekovani vam a vrela obeti

Bohužel ty děti jsou nevinné oběti, ale nikoliv Izralců. Všechny civilní oběti padají na hlavu Nasralláha a jeho bandy. Je to on kdo své odpalovací rampy schovává mezi chudé vesničany, aby pak mohl ukazovat civilní oběti. jeho nezajímá kolik vesničanů za to umře, důležitý je povyk, který díky médiím udělá. Byl to on, kdo nikdy nedodržoval dohody uzavřené od posledního příměří. Nikdo z vás humanistů se nesnaží hledat skutečnou pravdu a stačí vám informace evropských médií, která nedokážou informovat vyváženě. Na co byla OSN na hranicích Libanonu, když si Hizballáh stavěl pal posty přímo před pozorovatelnou OSN. Na co OSN vysílá jednotky, které nejsou schopny vynutit dodržení rezoluce. Jsou to jen zbytečně vyhozené miliardy dolarů. Když libanonská armáda nebyla schopna odzbrojit Hizballáh, tak tam měli vyrazit mezinárodní jednotky a třeba i silou Hizballáh odzbrojit. A tohle vše jsme si mohli pak ušetřit. Dokud nepochopíme, že arabové rozumí jen síle a pro svou věc jsou schopni nám v klidu lhát do očí tak nemáme šanci přežít.

Neverici Tomas 31.7.2006 10:35

Re: Re: Re: Re: ?Israel?

huh to bylo na me?Ctete pozorne.A dejte do souvislosti s Capkem

Neverici Tomas 31.7.2006 10:32

Re: Re: Re: Bod 4

Nojo stovky mrtvych v letech 1918-1920, vic nez 400 mrtvych v 38, desetitisice mrtvych v 39-45.Ti holt neexistuji.Jak chce mudrovat o deni ve svete kdyz neznate ani historii vlastni zeme??

J 31.7.2006 10:32

Re: Re: Re: ?Israel?

R^

Akorat zrovna od Vás jsem něco takhle protiizraelského nečekal.

Neverici Tomas 31.7.2006 10:29

Re: Re: Re: Re: snad nikdo soudný nevěří, že by pohraniční

Jezis racek je starej bolsevik.Jen nam potvrzuje ze bolsevici a nackove jedno jsou.Jen ty barvicky jsou trochujine aby nalakali vic lidi.Holt nekomu ruda nesedi tak si muze vybrat jeste hnedou...

Radek Laušman 31.7.2006 10:28

Re: Re: Re: Standardni sionacisticka propaganda

hlupáku.....tak si projdi nějaké blogy...a přečti si kde je pravda. Izrael narozdíl od Hizballáhu, neříká novinářům co smějí natáčet a co ne. Je smutné, že novináři nezmiňují krutou pravdu, že arabové pro ně připravují divadlo a nic jiného jim natočit nedovolí. Tomu říkám vyvážené zpravodajství. Pravda je jediná, metody nacistů do puntíku převzali arabové a velmi dobře pochopili, že meohou vyhrát díky manipulaci s médii tak jak to provedli nacisté díky rádiu. Takže si už promni oči ty najivko.

Antifasista 31.7.2006 10:28

Podekovani vam a vrela obeti

Za provokovani a strelbu do deti.

J 31.7.2006 10:27

Re: Re: Re: "ani ti Číňané ne..."

R^R^R^

Pako 31.7.2006 10:26

Re: Re: DUSENE , JA TO NEVIDIM TAK CERNE

6/ . Izrael nepotrebuje spechat, ale jen pokracovat v operacich a pripravach jizniho Libanonu na prijeti mezinarodnich sil, to znamena, prakticky, neposlouchat vresteni medii a opatrne a zaroven tvrde bombardovat a drtit Hezbollah . Tady jde o to aby Izrael nemziknul prvni, jako to udelal s vymenou zajatcu ale musi jit za svym cilem tvrde. A pokud Hezbollah bude sve vojenske instalace chranit svymi rodinami, tak prijde o oboji, jak ty instalace, tak i vlastni rodiny, Izrael je musi varovat, dat jim cas a potom, spolitovanim , to srovnat se zemi. A nez se daji mezinarodni jednotky dohromady, tak to je akorat dost casu zredukovat Hezbollah vojensky a ekonomicky.

 7/ Poniceni zakladen Hezbollahu take odepira ukryty pro vedeni Hezbollahu a Izrael muze nejake Hezbollah sefy vypatrat a poslat na onen svet, na to at se zeptaji vudcu palestinskeho Hamasu, tam uz Izrael zlikvidoval 2 generace vudcu a tucty dalsich a neni duvod proc by nemohl byt uspesny i v pripade Hezbollahu.

 8/ Izrel ma dost munice, male ztraty a je to na Hezbollahu a jejich odpovednost, jak chteji mit svoje mista rozbita a kolik lidi chteji ztratit, staci aby prestali strilet rakety do Izraele a zacali vyjednavat.

Pako 31.7.2006 10:24

Re: DUSENE , JA TO NEVIDIM TAK CERNE

2/ Pozemni utok by Izraeli nepomohl moc, bojovnici se vytrati a Izraelske armade nastrci zeny a deti a nebo se do populace bojovnici primichaji jako otcove rodin, a Izraelci je budou muset zivit s celymi rodinami alespon prechodne. Izrael nemuze bojovat s civilisty, ale muze Hezballahu a jejim podpurcum znicit vojenske a hlavne ekonomicke operne body a pripravit tak oblast pro mezinarodni jednotky.

3/ Hezbollah se prepocitali, neocekavali tak tvrdou reakci ze strany Izraele, proto take Iran a Syrie tak vehementne pozaduji primeri, aby zachranili Hezbollah od dalsi destrukce.

 4/ Mezinarodni komunita bude mit vliv i tim, ze bude kontrolovat rekonstrukci a rozdelovani pomoci a tim take posili novou vladu a oslabi Hezbollah. Navraceni uzemi Sheba Farmy , asi 8km x 3 km , je gesto podpory Izraele a USA vuci nove libanonske vlade, ktera vznikla po odchodu Syrie z Libanonu a take gesto proti Syrii, ktera si na uzemi take dela naroky.

5/ Nynejsi hnev Libanoncu proti Izraeli je pochopitelny, ale rychle opadne po skonceni boju a u libanonskych sunitu a krestanu se otoci proti Hezbollahu a tim i situm , protoze kazdemu dojde to ze to Hezbollah zacali a privodili zkazu na celou zemi. Sunitske arabske zeme musi protestovat s duvodu muslimske a arabske solidarity, ale destrukce Hezbollahu jim vubec nevadi a dokonce nabidli uz jednotky do OSN kontingentu pro Libanon a to je dobre, oni se tam shezbollahem take mazlit nebudou a budou podporvat libanonske strany, hlavne   sunitske a krestanske  proti Hezbollahu 

čtenář 31.7.2006 10:22

Re: Re: zkouška integrity nemuslimského světa

Zase vedle súdruh premilený, pomýlený.

Zkuste si představit: bělogvardějec - Zkuste pracovat s touto možností.

Dovi.

Em 31.7.2006 10:19

Re: DUSENE , JA TO NEVIDIM TAK CERNE

Jak se to pozná , že je na jejich straně? Myslíte ta bezzubá prohlášení?

Pako 31.7.2006 10:17

DUSENE , JA TO NEVIDIM TAK CERNE

Proislamska, proarabska prostituce zapadnich novinaru na blizkem vychode neni nic noveho a je neoddelitelnou soucasti celeho izraelskoarabskeho sporu, tam byla vynalezena. Takovi novinari se ubytji v pohodli a bezpecnosti na izraelske strane, v Jerusaleme, a potom cela leta pisi protiizraelske clanky a pobiraji tucne diety. Tim ze pisi protiizraelsky, tak si zarucuji svoji bezpecnost od Arabu a Izraelci na ne nesahnou nezavisle na to co o nich pisi ci nataceji. Navic temto zurnalistum jako pratelskou protisluzbu napr. Palestinci zajistuji rychly pristup k udalostem, a byt prvni na scene je dnes v dobe okamzitych komunikaci velice dulezite. V Iraku to dokonce jednu dobu fungovalo tak, ze " novinarum " z Al Jazera davali teroristi avizo kde maji byt pripraveni s kamerou az to bouchne. V Iraku ta prostituce zapadnim novinarum moc nejde, protoze kdyz se prostituji s sity, tak je sejmou ci unesou suniti a naopak a nebo je jednoduse unesou mistni zlocinci pro vykupne.

Nesouhlasim s tim, ze by to pro Hezbollah v Libanonu nyni vypadalo tak ruzove. 1/ Neni jich 70% jak uvadis , jak by potom bylo mozne, ze libanonsti obcane vykopali ze zeme nedavno Syrii, kamarady Hezbollahu, rika se , ze je jich situ 45% obyvatelsva Libanonu a tim, ze Syrie odesla je Hezbollah oslaben a ostatni slozky obyvatelstva se situm a Hezbollahu nyni v Libanonu postavi, zvlaste kdyz tam budou jednotky OSN. Proto take dirigovala asi Hezbollah dnesni demonstraci v Beirutu proti OSN a ne treba proti USA ,/ USA neposlou do Libanonu zadne vojaky v ramci OSN/ , Hezbollah chteji zastrasit ty zeme ktere by byly ochotny poslat do Libanonu jednotky , a tak vymlatili dnes v OSN budove v Beirutu dvere a spalili vlajku OSN a vykrikovali hesla proti OSN i kdyz ta je na jejich strane.

Em 31.7.2006 10:17

Re: Odet/Israel

Děkuji za připomenutí!!Už by by člověk málem zapoměl.R^

Em 31.7.2006 10:15

Re: A.S. Pergille podle stejné logiky by museli jít Izraelci dělat otroky do Egypta :-)

A indiáni vyhnat tu bílou a černou chásku;-D;-D;-D