1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
mik 28.7.2006 0:34

Re: Nejlepsi obranou je utok - pro okupanty to plati dvojnasobne

Ano, nejlepší obranou je útok. Jak se jinak lze bránit ostřelování raketami než likvidací odpalovacích stanovišť a obsluhy, chytrolínku?

Honza 28.7.2006 9:43

Re: Re: Nejlepsi obranou je utok - pro okupanty to plati dvojnasobne

Jste trochu mimo - srovnání s cikány je celkem namístě, ale ti cikáni jsou Palestinci. Místo toho, aby se smířili s danou situací a normálně žili a pracovali tam, kde jsou, padesát let jen čekají na to, až někdo Izraelce vyžene a oni budou moct obsadit to, co izraelci svou pracovitostí vybudovali. Jak by to v praxi vypadalo, mohli všichni vidět po stažení izraelců z Gazy.

Honza 28.7.2006 9:45

Re: Re: Re: Nejlepsi obranou je utok - pro okupanty to plati dvojnasobne

Jste trochu mimo - srovnání s cikány je celkem namístě, ale ti cikáni jsou Palestinci. Místo toho, aby se smířili s danou situací a normálně žili a pracovali tam, kde jsou, padesát let jen čekají na to, až někdo Izraelce vyžene a oni budou moct obsadit to, co izraelci svou pracovitostí vybudovali. Jak by to v praxi vypadalo, mohli všichni vidět po stažení izraelců z Gazy.

mila 28.7.2006 8:13

Re: Nejlepsi obranou je utok - pro okupanty to plati dvojnasobne

je normalni se pozastavovat nad vrazdy civilu, je to hrozne. Ale jak to zacalo? Zide, (mam na mysli nabozenstvi) se vydali do Palestiny, ponivadz je nikdo nesnasi, a oni se zase moc nesnazili se asimilovat a trvali na svem. Nicmene se dostali tam kam chteli, pozemky skoupili, a ja se Palestincum nedivim ze je nemaj radi, MY TAKY NEMAME RADI CIKANY, ALE: 

po nekolik stoleti ty cikany tady mame, dnes dokonce cesi delaj, dane plati, a cikani (ne vsichni) zijou z nasich dani. Obcas nam seberou srajtofle, nekdy nas prepadnou, a my je za to nenavidime, co nam na zapade davaj sezrat, jsme holt nesnasenlivi rasisti. ALE:

Na rozdil od Palestincu, my cesi pres veskerou nenavist k cikanum jsme se jeste k terorismu nesnizili, a myslim ze kdyby to nekdo zacal, vdeku u cechu by moc nemel. Zabijete-li cikana, budete potrestan, jak to ma byt.  BOMBY do jejich ctvrti nehazime, a to se nam  ty jejich ctvrte nelibi, smrdi a jsou zaneradene. Ta nase nelibost je na zapade kritizovana. ale teroristi nejsme.

Co ale ted jsou asi Palestinci?

mila 28.7.2006 8:15

Re: Re: Nejlepsi obranou je utok - pro okupanty to plati dvojnasobne

jo, a jeste nez nekdo rekne ze zide jsou taky teroristi, oni zezacatku s palestincema chteli zit, jenze se to vyvynulo ponekud jinak

Xury 28.7.2006 8:24

Re: Re: Nejlepsi obranou je utok - pro okupanty to plati dvojnasobne

Panebože, srovnávat Židy a Cikány může snad jedině naprostý idiot. Nemluvě o tom, že váš příspěvek je věcně zcela mimo a není ani jasné co vlastně chtěl říci.

vaho 28.7.2006 8:36

Re: Re: Re: Nejlepsi obranou je utok - pro okupanty to plati dvojnasobne

Jestliže někdo podporuje zabíjení civilního obyvatelstva,ať je to v jakémkoliv demagogickému zájmu(únos vojáka,napadení vysílače atd)je to jenom stejný zločinec jako ten kdo zločin provádí.Není rozdíl mezi národnostmi a jejich hodnotami ,ale mezi jejich činy .Je strašné co si lidé v zájmu národní bezpečnosti,demokracie,náboženství dokážou provádět.

Xury 28.7.2006 8:46

Re: Re: Re: Re: Nejlepsi obranou je utok - pro okupanty to plati dvojnasobne

Zatímco ten, který si v obytných domech zřizuje sklady munice a odpalovací základny, používá stanoviště UNIFIL jako živého štítu a ještě si pochvaluje, že ztráty mezi jeho bojovníky jsou malé, protože nejvíce mrtvých je z řad civistů ( mimochodem civilista je často terorista momentálně vzdálený na více než dva metry od své zbraně ), ten je podle vás zřejmě ta ubohá oběť, která si zaslouží pomoc a podporu.

vaho 28.7.2006 9:11

Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepsi obranou je utok - pro okupanty to plati dvojnasobne

Ty blbe bez mozku piš radši na hajzlu,při sraní se alespoň zasměju,nad tebou musí normální člověk zaplakat

jirka.s. 28.7.2006 9:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepsi obranou je utok - pro okupanty to plati dvojnasobne

Velice elegantně, mile, eufemisticky a hlavně velmi argumentačně řečeno.

Haui1 28.7.2006 8:31

Re: Re: Nejlepsi obranou je utok - pro okupanty to plati dvojnasobne

Ty jseš ale vůl. Prosím tě, nastuduj si, jak se chovali křesťané k židovské komunitě ještě v minulém století, než něco takového plácneš. Ztrapňuješ jen sám sebe.

petr 28.7.2006 9:05

ahoj milo

Jseš Míla on nebo ona, protože jak vidím o historii Palestiny víš mlhavě z doslova análů našich komunistických čítanek dějepisu. Ale na druhou stranu je příspěvku patrné tvé stanovisko, které mě po těch tvých nesourodých větách na začátku překvapilo ... kladně.

mila 28.7.2006 20:00

Re: ahoj milo

petre a xury, nejsem expert na historii palestiny, ale lide jsou lide, Vsude.  Terorismus je nejlepsi cesta jak vsechno zku...;-O Prave pro to o co jako teroriste, vsudu, "bojuji"

Cikani byli jen jako priklad. Obdobny, ponivadz zijeme na stejne planete a jsme vsichni homo sapiens, a mame stejne vlastnosti. Jenze my jsme trpeli ve 20 stoleti taky, nejen cesi, ti mozna trpeli nejmin, ale polaci, rusove a jini, a nikdo se k terorismu nedal. Zaplat pambu jako ze jsem ateista. Nikdo za stalinismu nehodil bombu do ruskeho civilniho vlaku ci autobusu, nebo do samoobsluhy. Taktez se verejne nezabijeli nemecti civiliste, i kdyz se ted dovidame o zrudach co si  zgustli na nemcich kdyz byli odsunovani z pohranici, a byli to ti same zrudy co delali v koncentracich. Nemam na mysli nemecke vojaky  - vojak je vojak. Totez plati pro muslimy, nic proti islamu nemam, ale vidim ze na blizkem vychode se dnes opravdu rozhoduje i o evropske budoucnosti, a nesmime se dat strhnout propagandou jako ze terorismus je docela normalni reakce na americky ci israelsky imperialismus

gN 29.7.2006 1:21

Re: Nejlepsi obranou je utok - pro okupanty to plati dvojnasobne

Opravdu, mnohem lepší by bylo IAF - Israel Attack Forces. Anebo: IMF - Israel Murderous Forces - nene, to je už moc expresivní. Snad: ITF - Israel Terror Forces = ano to je ono, to odpovídá. Teror, to je jejich hlavní náplň činnosti - nevědí si rady s "protivníkem", tak terorizují civilní obyvatelstvo. No, co jim také zbývá, když nepřítel je s civilním obyvatelstvem zčásti identický - ne-li zcela - což je samozřejmě "vedleším" produktem jejich teroru. Hold jsou situace, kdy se z civilisty stává protivník, co naděláte.

Výše mi kdosi navrhl, abych se zajel podívat do Iránu a tak. Stačí se porozhlédnout a podívat se, jak vypadají izraelské zóny A, B, C - lahůdka, mňam - být "civilistou", tak jsem asi také brzo "protivník", a to je řeč jenom o Palestině a Palestincích - zcela legitimně.