26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
nick 24.6.2007 16:21

Autore, bud objektivni

kde na to autor Olser prisel ? taký slint ! Arafatova zena i on sam byli milionari hyckani US+ISR, proto ma hamas na fatah svrchu, fatah je zkorumpovany a zdiskreditovany vazbami na US+ISR, bez kterych se ale konflikt nikam nehne. At si autor zkusi bezny zivot(nemoznost cestovani do sousedniho mesta napr.) palestince a izraelce!!! Skoda ze sionismus neni nic nez nacionalismus - nejvetsi hrozba valek sveta poc 21.stoleti

zp 19.6.2007 23:59

Arafat

byl zkorumpovaný grázl, jenž hrabal miliony dolarů pomoci, kterou palestincům poskytoval křesťanský svět ,  pod sebe. Takže žádný soucit s jeho  osobními věcmi.  A pokud se v Gaze ustaví islámský stát, Izrael jej vyřídí, bude-li chtít,  během jednoho dne.  Po holocaustu je totiž jeho krédem " již nikdy jako ovce" . A vůči arabům, mezi nimiž byl a zřejmě stále je Hitler velice  populární osobností, nelze jinak.

Cato 19.6.2007 23:41

Re: Re: Zdá se že konečně někdo pochopil,

Promiň že nesouhlasím, jsem toho názoru, že především spirálu násilí  podporují dodavatelé ropy aby udrželi ceny vysoko, v čele se Saudskou Arábií a texaskou lobby USA. Dokud totiž bude v Palestině napětí, bude nafta drahá a republikánské skupiny v USA budou mít dost na volební kampaně.

kopretina 19.6.2007 22:38

Re: Re: Zdá se že konečně někdo pochopil,

Ano souhlasím. Nevím o tom, že by Izrael byl v bezvýchodné situaci. Izrael kvete, izraelské univerzity tvoří... Nevím odkud člověk nahoře čerpá informace.

ps 19.6.2007 22:31

Re: Zdá se že konečně někdo pochopil,

Palestince (kromě Fatahu a Hamasu)  jako rukojmí drží především ostatní arabské státy, které nejen, že neumožňují usadit se uprchlíkům na svých obrovských územích ale dokonce jim znemožňují emigrovat do třetích zemí. Začarovaný kruh násilí v Palestině udržují především podporovatelé terorismu a dodavatelé zbraní jako Irán, Sýrie, donedávna Irák a bohužel jim zdatně sekunduje EU svými idiotskými dotacemi. A jestli někdo bohatne tak jsou to výrobci kalašnikovů. Jenže tohle v žádné mešitě neuslyšíte.

Alfred 19.6.2007 22:15

Re: Re: Re:lři islamonacista Andy

Kdyby nebyl šlechetný a humánní ( skoro až blbý řekl bych ), choval by se jako Hamás. Ten zabíjí Židy jen proto že jsou židé a to všemi prostředky co má k dispozici. Izrael by se měl zachovat stejně a bylo by po problému. Definitivně.

hm 19.6.2007 22:13

Re: Juro, kopretino,

připojuji se. Škoda jen, že diskuse se septikem a spol je jen ztrátou času.

Cato 19.6.2007 22:06

Zdá se že konečně někdo pochopil,

že s teroristy se nejedná.

Současně ale je nutné vědět, že nejrůznější teroristické organizace (ať už z Fatáhu nebo Hamasu) drží jako rukojmí Palestince, kterým se doposud nepodařilo zdrhnout a kteří jsou v tom opravdu nevině a zaslouží lítost a pomoc. Nicméně právě z jejich bezvýchodnosti se jejich děti stávají obětí vymývání mozků v mešitách a sebevražednými útočníky. Je to začarovaný kruh, který udržuje v chodu Izrael, ať již svými obchody se zbraněmi nebo tím, že v pozici zástupce světového židovstva čerpá vydatně z amerických fondů. Ti kteří z toho bohatnou, sedí bezpečně v USA, ti co to odskáčou jsou Palestinci a židovští emigranti z Ruska, Afriky a rozvojového světa.

Jenže tohle v synagoze neuslyšíte......

Borek@exil 19.6.2007 20:23

Re: Re: Trpaslíku, nebudu ti dávat žádná doporučení.

Kde na to berou?...Nic nevyrábějí, neprodukují....

Borek@exil 19.6.2007 20:20

Re: Re: Komentář k Talmudu

Kopretino....potvrzuji správnost citátů z Koránu. Já mám anglický Dawoodův překlad. Jsem agnostik, leč považuji Bibli za obrovský filosoficko morální kodex. Krom toho, celkem vzato, co je napsáno v Bibli a v Talmudu, nepovažuji za nutné diskutovat, protože se mě ani Křesťané ani ŽIDÉ NEPOKOUŠEJÍ ZABÍT. S musulmany je ten problém, že jsou filosoficky ve středověku ale mají přístup k současným zbraním. Ti kluci v Madrasách se učí Korán zpaměti a to je jejich jediné vzdělání...berou to doslovně, nic jiného neznají. VKoránu chybí milosrdenství a křesťanská pracovní doktrina...je to velmi pasivní. Diktoval to negramotný válečník...taky to podle toho vypadá.

kopretina 19.6.2007 19:31

Re: Juro, kopretino,

Díky za uznání.:-)

HP 19.6.2007 19:03

Juro, kopretino,

diky za zablesky zdraveho rozumu. Obzvlaste Vas, Kopretino, obdivuji za bezmeznou trpelivost s kterou "perly svinim" hazite. Hezky vecer. HP

čtenář 19.6.2007 18:35

Opravdu nejvíce smutku jsem zažíval při četbě pasáže, jak hamásové rozkradli

Arafátovu pozůstalost. ;-D

kopretina 19.6.2007 18:33

Re: Re: Mechisi,

primitivní antisemité, antijudaisté, židobijci se nesmíří s tím, že už si ze Židů nemůžou svobodně dělat mýdla a stínítka na lampy. Radikální muslimové se nikdy nesmíří s tím, že Izraelci prolomili DHIMU, méněcenné postavení. Izrael kvete, je schopný vyrábět a to bez ropy. V Izraeli se vydá tolik knih, co v celém muslimském světě dohromady. To jsou fakta. Izraelské univerzity patří k těm nejlepším.

kopretina 19.6.2007 18:29

Re: Re: Re: Skeptik žvatlá

NE! SM nemůže nikdy myslet, to vím.

jirka.s. 19.6.2007 18:19

Re: Re: Jste jednoduchý, hloupý člověk neznající dějiny. Překlepy dělá každý člověk,

Pozor! To už není frustrace! U septika je to přirozenost!

jirka.s. 19.6.2007 18:17

Re: Re: Skeptik žvatlá

Jste vážně tak prostoduchá, že předpokládáte možnost přemýšlení u septika?

Mechis 19.6.2007 17:52

Re: Re: Jediní nacisté, byli Mufti Husejní, muslimonacisto

Kopretinko, neztrácejte čas s tím OXem. I kdybys hnal OXe do paříže, komoň z něj nebude. Ať si jde přečíst Mein Kampf, ten mu bude víc po chuti ;-O

balthasar 19.6.2007 17:51

Re: je to zklamání

Taky nevyveze. Leda by se tam vymlátili navzájem a jejich pánibohové si to roztřídili 8-o

Mechis 19.6.2007 17:50

Re: Rád to lžidomilům zopakuji, vítězství Hamasu

Milý Andy OXi, kolik je vám let? Řekl bych, že víc, než jedenáct nebude... Tak jen choď, chlapče, do školy a pilně studuj, zejména dějepis. Pak se dozvíš, jak to doopravdy bylo se zemí, které říkáš ukradená a jak a kdo je rasista a kdo utlačuje koho. Pokud se mýlím a jste dospělý člověk, pak vám asi nepomůže nic. Nicméně me pobavilo, jaký jste si vybral nick. Nomen Omen ;-P

Možná, že si myslíte, kdovíjak nejste spravedlivý. Ale asi nevíte, že arabové mají v izraeli i vlastní politickou stranu.  Jo, a Mein Kampf od Vám podobného milovníka machometánů v arabských zemích stále a stále vychází. Tak kdo je rasista - VY a ještě ke všemu Ox ;-D.

withson 19.6.2007 17:45

je to zklamání

ten septik ještě nikdo nevyvezl...

jara cimrman 19.6.2007 16:52

...spojte se...

...mam zato, ze by se soudruzi Fatah a Hamas mohli v ramci akce Proletari spojte se, spojit a novy seskupeni by se mohlo jmenovat fat ass..

..tim by byl zajistenej mir, a pan Carter by si za to moh'  vyfasovat dalsi cenu za mir.....Vas Jara Cimrman

kopretina 19.6.2007 16:42

Re: Re:Ano, to vím

Andy O/X je primitiv, který se vyrovná snad je soudružce So a Mongoloidnímu Krakonošovi.

Harpyje 19.6.2007 16:31

Re: Kopretinko, dočkáš se

"válka proti terorismu učinila z Hamasu silného a neústupného protivníka proti izraelským banditům...". ;-D;-D;-D Takové kydy, Kopretino, že s tím blbem vůbec ztrácíte čas.

kopretina 19.6.2007 16:11

Re: Re: Re: No jistě, brání jim v tom jen jejich bezmezná dobrota, ne? :-)))

Opravdu, vždyť Arabové dělali masivní akci proti Izraeli 1948-1949, 1967, 1973... A svět mlčel, ale když by chtěl udělat masivní akci Izrael, tak by uřvánci řvali, jak jinak...

kopretina 19.6.2007 16:09

Re: Jste jednoduchý, hloupý člověk neznající dějiny. Překlepy dělá každý člověk,

primitivní skeptiku. Vy musíte být hodně frustrovaný, co?

kopretina 19.6.2007 16:08

Re: Vy jste fakt hloupý a nevzdělaný

kdo Vás platí za takové hovadiny?

kopretina 19.6.2007 16:07

Re: Jediní nacisté, byli Mufti Husejní, muslimonacisto

Zase šíříš lži a propagandu. 1) Arabové začali terorizovat Židy od 20.let- 1921=první mohutný protižidovský pogeom-několik desítek mrtvých Židů, 1922-1923= Arabové spáchali další protižidovský pogrom, 1929= masakry Židů v Safedu a Hebronu- v Hebrobu zabito 133 Židů, přes 400 zraněno. 1936-1938 Arabové při protižidovských bouřích zabili stovky Židů. Z nacisty kolaborovali tví islamonacisté. Mufti Husejní navázal spojenectví s Himmlerem již roku 1941, žádá vyhlazení všech Židů ve Svaté zemi i na Blízkém východě. Nechává zřídit muslimské legie SS, jenž pomáhaly vraždit Židy a Srby. Za liškou pouště Rommlem, postupovaly legie SS, jenž např. v Tunisku pobili 2500 Židů. SS-mano dostávali letáky: "Každý kdo bojuje proti Židům, může počítat se solidaritou arabského lidi". Někteří Arabové začali ctít Hitlera jako svého proroka a Mesiáše. To jsou Fakta.Pro-nacističtí byli Syřané a Egypťané a další Arabové

Zatímco Židé bojovali na straně spojenců. Ze Židů ve Svaté zemi vznikla Židovská brigáda, která bojovala proti pro-nacistickým Syřanům. Moše Dajan ztraril v boji proti Syřanům oko. V Židovské brigádě prosluli statečností Moše Tavor, Toivi Blatt. Židé bojovali ve velkém počtu v britské armádě, americké armádě, Rudé armádě, u Svobodovců bojovalo až 70% Židů. Veliké zastoupení Židů bylo také u jugoslávském odboji. Muslimonacismus padl, muslimobolševismus (OOP) padl. Na tom nic nezměníš, jen můžeš blít své zvratky.

balthasar 19.6.2007 15:59

Re: Čiň čertu dobře, peklem se ti odmění.

Jo, pacifisti defétisti a kapitulanti to maj dycky ve válce těžký.

kopretina 19.6.2007 15:59

Re: Skeptiku, dělat vědu z překlepu

kopněte si LITHIUM, bude Vám lépe. Je zajímavé, že jste pochopil, který lék Vám může pomoci. Ale co vykládat člověku bez mozku.;-P