4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

BLÍZKÝ VÝCHOD: Jak legalizovat terorismus?

Nebylo by to ostatně nic nového. Západní politici už ztratili pud sebezáchovy a mají stále více tendence uznávat za partnera každého, kdo se za mírotvorce prohlásí. Stačí si připomenout Balkán nebo dnes Libyi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Tejkl 27.9.2011 13:20

dobrá,

, můžete tato Vaše  "fakta" něčím seriozním doložit?  Zatím jste pouze házel do povětří tvrzení, která se dají vyvrátit jednoduchým nahlédnutím do statistik (natalita obyvatelstva, počty pal. Arabů ve vládních, či jiných exekutivních orgánech Izraele atd.). Zbytek jsou pouhé, nezlobte se na mě, že to tak říkám, bláboly, založené na emocích...

P. Fiala 26.9.2011 12:31

A co jinde na planetě Zemi?

Proč se stejným zaujetím nehodnotíme stav občanů (národů, jejich víry v "Boha") v jiných částech Zeměkoule? Třeba stav občanů v současné Libyi či již rozděleném Sudánu (nebyly tam objevena nějaká nová naleziště ropy)?

Proč se zmiňuji o Libyi? Bez jakéhokoli souhlasu amerického lidu dal její president z letadlových lodí raketami ostřelovat území státu Libye. Pak se přidal francouzký prezident, až posléze OSn a NATO (všchny státy EU, tedy i ČR i její občané). 

Vsadím se, že v době volební kampaně v USA a Francii se bude soutěžit, kdo zabije M. Kaddáfího dříve.

Nejsme jen takoví "diváci mocenské zábavy", abychom dali pokoj a odvedli práci nám určenou. Míním ty vrstvy obyvatel na té Zeměkouli s příjmem nula, či na hranici bídy, podprůměrné či průměrné mzdy?

K Palestině, copak jsme zapoměli, že ji měli v péči Angličané, jako spoustu území blízkého východu, včetně ropných polí v Iraq, či spoustu území v Africe s diamanty, zlatem a uranem. Též jsme zapoměli na péči okupantů z říše Římské, kdy vznikl fenomén Ježíše Krista, dle mne prvního významného odbojníka vůči okupantům z Říma.

J. Tejkl 26.9.2011 12:58

ano, výborně!

Vidím, že jste se konečně vrátil ke svému oblíbenému tématu:  Ježíš - terorista bojující duchovními zbraněmi. Snad si dnes dáte říct pane Fialo, a tuto originální tezi dnes pro nás nezasvěcené konečně rozvedete!   

S. Rehulka 26.9.2011 15:51

Re: A co jinde na planetě Zemi?

Omyl pane Fialo ! Barack Hussein Obamu nemohu ani cítit, považuji ho za "neameričana", ale v tomto mu křivdíte. On se do Libyjské agrese a lumpárny přidal velice váhavě, hlavním viníkem byl Sarkozi, kterému přišlo levněji, vyprovokovat válčičku, nežli platit francouzské dluhy za předtím odebranou ropu. Tím se rozhodně nechci zastat plukovníka Muamara, ale ten měl dostat kulku dávno, za podporu terrorismu, ne ale ted!

Ten zbytek Vašeho příspěvku je už jen pokryteckým řečněním a zneužíváním jmena Ježíše Krista ! A připomínky starých kolonialistů, to už jsou jen narudlé, levicové kecy !

P. Bláha 26.9.2011 18:30

Re: A co jinde na planetě Zemi?

A jako plukovníka byste nechala zaútočit na Benghází, kde by došlo k masakru ? To je Vám uplně jedno ??

Mimochodem nevim proč by měl být Obama neameričan. Většina američanů ho zvolila a nevim co by na něm mělo být neamerického. Trochu mi to zas připomíná "monopol konenzervativních buranů z Tea Party co řikaj, my sme pravý američani ( 95 procent běloši samozřejmě ) "

K. Křivan 26.9.2011 19:34

Bláho,

tisíckrát lepší "burani" z Tea Party, než negři ze severnich měst.

P. Bláha 27.9.2011 5:48

Re: Bláho,

To jste se dobře projevil. No comment

T. Valek 26.9.2011 22:28

Re: A co jinde na planetě Zemi?

Hm, takze se frantikum nechtelo platit dluhy. A ja myslel, ze tam sli s Obamou ochranovat domorodce pred Gadafim, stejne tak Americani sli hledat WMD do Iraq. Holt ty roznaseci demokracie, jaci to lidumilove. Neplatit dluhy, krast a zabijet.

J. Láníček 26.9.2011 12:18

Co se toho článku týče

Vymýšlet a lhát se může, ale nemělo by až tak, že se u toho bude prášit ! Na přání rozvinu, ale budu se už po několikáté opakovat a asi je to zbytečné !

J. Tejkl 26.9.2011 12:54

Re: Co se toho článku týče

jen se rozviňte pane Láníčků! Směle do toho! O čem se v článku lže, " jako když se práší"?  

S. Rehulka 26.9.2011 15:55

Re: Co se toho článku týče

Byly časy, pane Láníčku, že jste se rozvíjel, že Vám sliny od huby létaly (rudé) ! A také jste podepisoval jako "ing".

To jste titul, či kvalifikaci ztratil ? Anebo, že by to byl jiný Láníček ?

P. Bláha 26.9.2011 10:16

intelektuálové v Israeli

přiznávají, že Israel možná promarnil poslední šanci na dvoustátní řešení. Pokud k němu totiž nedojde, situace se bude rapidně zhoršovat. Palestinci nikdy nikam neodejdou a jako každý člověk na této planetě se budou snažit dosáhnout svých práv. Možná to bude trvat ještě dlouho. Ať už ve svém státě, nebo jednou vznikne demokratický stát pro oba dva národy.

Termín židovský stát je vesměs dost rasistický..arabové s israelskou státností v něm nemají stejná práva a z logických důvodů, na takovýto stát necítí žádné vazby. Proč by také měli. Vždyť kdo z Čechů byl hrdý na to být občanem Rakouska-Uherska.

Známý slogan osadníků v Americe hovoří za vše " No taxation without representation "

Mimochodem autor článku je tak neuvěřitelně jednostraně založený, že jsem zdal zabývat se a vyvracet jednotlivé body

J. Tejkl 26.9.2011 10:54

Vy jste ale tupý demagog!

Židovský stát je stejně "rasistický" asi  jako Norské království, Česká republika, Nebo Ruská federace. Etnicita se v názvech států objevuje běžně, navíc Židovský stát není ani oficiální název, tím je Izrael. Že Arabové s izraelským pasem nemají stejná práva jako Izraelci? Co to proboha žvaníte za nesmysly? Víte kdo sedí v Knesetu, vy chytrolíne? Požadavek tzv. palestinců, že v jejich budoucím státě nesmí žít ani jeden Žid, vám rasistický nepřipadá?  

Pokud by jste chtěl "vyvracet" jednotlivé body podobně jako dosud, tedy demagogickou propagandou bez jediného průkazného faktu, pak je ovšem Vaše rozhodnutí správné a rozumné...

P. Bláha 26.9.2011 18:20

Re: Vy jste ale tupý demagog!

Označujte si mě jménama, to Vám asi jediné jde, ale vědomostí moc nemáte :)

Ano, Arabové jsou diskrimonovaní v Israeli. Chod státu je cynicky nastavený tak aby se Arabové nedostali na důležité funkce státu. Nemusí sice sloužit v armádě, ale na důležité funkce ( ředitele banky atd ) musíte mít armádní kariéru, takže k těmto funkcím se nemají dostat. Např. když Arabové dochodí střední školu, tak musí počkat 1 rok, aby nepředběhli své židovské kology a až teprve pak můžou na vysokou školu. Co se týče např. Paletinců v Jeruzalému, tak ty většnou nechodí na Hebrejskou Universitu, jelikož by čelili diskriminaci a rasismu, a raději jezdí přez checkpointy na universitu Bir Zeit, nedaleko Ramallahu.

J. Tejkl 26.9.2011 20:04

No jistě,

Chápu, že historická fakta a skutečnosti, na které se v této a jiných diskuzích odvolávám (viz diskuse k článku pana Mareše), slyšíte poprvé, a tedy Vás udivují. Je rovněž logické, že Vás zneklidňují a odmítáte je, protože se prostě nehodí do Vašeho prostého a vědomostmi neztíženého obrazu světa. A je také logické že napadáte vědomosti druhých lidí, aniž by jste se sám zatěžoval podepřít své pokulhávající a vylhané výlevy nějakým seriozním důkazem nebo faktem. Věřte,  že se pro to na Vás nezlobím, protože Vaše ignorantsví, Vaší nejapnost alespoň částečně omlouvá...  To, co ve své prostotě nazíváte "vědomostmi" jste patrně načerpal četbou nezávislých médií typu Halo noviny, které s Vašimi názory  podivuhodně konvenují.   

Již jen kratičká poznámka k Vašemu dalšímu vylhanému blábolu: Pokud tvrdíte, že jsou Arabové v Izraeli diskriminováni a nepřipouštěni do vysokých funkcí, tak hádejte, jaké národnosti byl soudce, který poslal do vězení Moche Kacava - bývalého Izrelského prezidenta? a co Vám říkají jména jako Oscar Abu Razaq, nebo sahal Taríf. O koho jde si zjistěte sám. Stejně jako stovky dalších jmen, které by jste ve Izraelské státní správě našel, jen kdyby jste trochu chtěl, a slepou nenávist vyměnil za seriozní zájem o skutečná fakta.  Prostě a jednoduše - jenom lžete lžete a lžete :-)))))   

K. Křivan 26.9.2011 11:33

Re: intelektuálové v Israeli

"Vždyť kdo z Čechů byl hrdý na to být občanem Rakouska-Uherska."  Bylo jich hodně.

J. Tejkl 26.9.2011 15:08

Re: intelektuálové v Israeli

můj praděda například...

P. Bláha 26.9.2011 18:32

Re: intelektuálové v Israeli

Češi nebyli moc hrdí na to být občané rakouska uherska, to se ukázalo během 1sv války, kdy nechtěli bojovat za "cizý" zájmy.

J. Chvojka 26.9.2011 18:41

Re: intelektuálové v Israeli

Já bych si tak jistý nebyl: na jednoho legionáře připadalo pár desítek, možná i set čechů, kteří (ač třeba nikoliv s nadšením) svou službu pro Rakousko plnili až do konce.

L. Orlita 26.9.2011 19:31

Re: intelektuálové v Israeli

máte dost špatné vědomosti. Československé légie sice Čechy a Slováky proslavily, jenže na té Rakousko-Uherské straně dohromady bojovalo Čechů a Slováků, daleko víc. To je statistika, se kterou nic neuděláte.

J. Tejkl 26.9.2011 20:12

Re: intelektuálové v Israeli

S Vaší první větou nesouhlasím: pan Bláha nemá  "špatné vědomosti", on nemá vůbec žádné vědomosti... Jako každý jednoduchý  prosťáček, pouze plká co mu slina na jazyk přinese a nezatěžuje se vůbec snahou svá tvrzení něčím doložit....  

H. Lukešová 26.9.2011 12:34

Re: intelektuálové v Israeli

Že Vám nevadí označení státl jako Saudská ARÁBIE, Spojené ARABSKÉ emiráty, Libyjská ARABSKÁ džamahirije...Syrská ARABSKÁ republika...to vypovídá o všem, dominance Arabů, respektive etnické a náboženské menšiny Arabové vytlačili...zabili...či vyhnali...

P. Bláha 26.9.2011 18:42

Re: intelektuálové v Israeli

vytlačili..zabili..či vyhnali taky dobrý.. v čem je mezi prvním a mezi třetím rozdíl ? :))

Jinak nikdo nikoho nevyháněl, nebo mi dejte nějaký příklad :)

A ano židovský stát se mi příčí jelikož tam žijí muslimové i křesťané a ta země patří všem, ne jen Židům ,kteří si jí neprávem přivlastnili ( ačkoli oficialně uznáni trochu nešťastným odškodněním za holokaust ).

Rozhodně proti Židům nic nemám a na tom území budou žít, jelikož už tam jsou třeba 3.generace, které podobně jako 3.generace muslimů v Evropě už nebudou nikam odcházet, protože doma je pro ně tam, kde se narodili. Nicméně do budoucna bude území historické Palestiny pluralitní společenství.

Vaše označení Judea a Samáří jen dokresluje vaše radikální stanoviska a jak byste nejradší s Palestinci naložila.

H. Lukešová 26.9.2011 19:03

Re: intelektuálové v Israeli

Například Arabové vyhnali ze svých zemí 850 000 Židů hned po vzniku Státu Izrael...Tisíce křesťanů rovněž opustilo muslimské země, např. z Iráku, Sýrie či Jemenu. Za připomínku stojí, že Izrael je jediná země, kde počet křesťanů narůstá, zatímco např. v Judeji a Samaří pod palestinskou správou např.město Betlém...V Betlémě žilo 60% křesťanů, nyní pod vládou Palestinské správy žije jen 15%...A tak to je všude, muslimské státy dechristianizují a dejudaizují své země.

o židovském exodu zde...

http://neviditelnypes.lidovky.cz/historie-zidovsky-exodus-z-arabskych-zemi-1-fe6-/p_zahranici.asp?c=A080709_105145_p_zahranici_wag

http://neviditelnypes.lidovky.cz/historie-zidovsky-exodus-z-arabskych-zemi-2-feb-/p_zahranici.asp?c=A080709_223647_p_zahranici_wag

A na označení Judea a Samaří nevidím nic špatného, nikdo Araby z těchto oblastí byhánět nechce...A Izrael má právo být židovským státem, který ovšem bude respektovat práva etnických a náboženských menšin, což také dělá...

P. Bláha 27.9.2011 6:06

Re: intelektuálové v Israeli

To co říkáte o Palestině jsou naprosté lži. Kam asi tak ty křestanský Palestinci z Betléma odešli. Křesťani i Muslimové se považují za stejné Palestince a spolu čelí okupaci. Jenže to se demagogům nehodí do krámu, protože oni to chtějí všechno svéct na muslimy a křesťany považovat za spojence, což je blbost. Křesťani, muslimové i Židi ( např. v Nabulusu žije židovská menšina) jsou všichni proti okupaci státu Israele. Stačí jen vzpomenout kolik členů Palestinské správy jsou křesťané.

Práva menšin rozhodně nerespektuje. CO jsou podle vás deportace nebo boření baráků ve Východním Jeruzalémě ( nejnověji např. čtvrť Sheikh Jarrah ). Tam probíhá naopak judaizace Jeruzaléma a to na území, které Israel zabral po válce, čili dle mezinárodního práva se nejedná o jejich území.

J. Tejkl 27.9.2011 10:18

I vy jeden sedmilháři!

Zase lži! V Sheikh Jarrah jde o majetkový spor a nastěhování několika židovských rodin, protože předchozí palestinští obyvatelé neplatili nájem!!! Palestinci  totiž nechtěli uznat nárok předchozích židovských vlastníků pozemku, kteým byly pozemky ukradeny po jejich vyhnání v roce 1948!!! Východní jeruzalém byl Izraelem anektován, a je tedy plnohodnotnou součástí Izraele - jeho hlavním městem. Nejde tedy o žádnou "Judaizaci", jak se snažíte naznačit. Židé byli z Východního Jeruzálemav r. 1948  vyhnáni, jejich majetek zabaven, a na celém území proběhla důsledná "dejudaizace" - byly zničeny a vypáleny všechny synagogy a další židovské památky. Židům byl během jordánské okupace  zakázán přístup na chrámovou horu, ke zdi nářků a na všechna další svatá míta v Jeruzalémě atd.atd..

Je charakteristké pro demagogy, že každý občanskoprávní spor okamžitě politizují, a prefabrikují "šokující informace" o údajném rasismu, apartheidu atd.,  a hloupí prosťáčci, "hořící spravedlivým ohněm",  zobou tyto informace jako slepička drobečky...      

J. Tejkl 26.9.2011 20:15

Re: intelektuálové v Israeli

chacha, vždyť to říkám, svatá prostota, nezatížená ani smítkem vědomostí :-)))

J. Vintr 26.9.2011 10:15

....

institucí "pro srandu králíkům..."

J. Vintr 26.9.2011 10:14

OSN vždycky byla a je jen

S. Netzer 26.9.2011 8:42

Místo kritiky vlastních řad

a jediných přátel a podpůrců Israele, kterými je Západ, by měl autor Matějka raději pranýřovat ty dvě velmoci a členy RB, které budou hlasovat pro palestinskou státnost, a které dodávají Arabům zbraně, sloužící skutečně k útokům na Izrael a jeho občany. Rusko a Čína ale zřejmě ještě "neztratily pud sebezáchovy", a jejich kritika se u svobodných občanů nenosí.