13.5.2024 | Svátek má Servác


Diskuse k článku

BIG BEN: Kam míří Evropa 2018

Shrňme si politické události Evropské unie posledních několika měsíců, ke konci ledna 2018.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Břízová 30.1.2018 11:07

Re: Neziskovky

Paní Svobodová, mít jiný názor neznamená být troll, jak Vám inteligentně vysvětlila vzdělaná osoba. Jenom nedodala, že ten kdo má jiný názor než ona je nevzdělaný trouba. Už je Vám to jasné?:-))

M. Prokop 30.1.2018 11:43

Re: Neziskovky

Tahle dvojka žádný názor nemá. Natož aby diskutovali s někým jiným, než mezi sebou. Troll naprosto sedí.

M. Prokop 30.1.2018 11:42

Re: Neziskovky

To bylo doplnění pana Tesaříka. O EUrofašistickou dvojku agitátorů nemám obavy, ti nepotřebují žádné reakce, vystačí si sami.

B. Graf 30.1.2018 9:55

Re: Neziskovky

Němci zůstávají nadutí do poslední chvíle - až do chvíle sebevraždy v bunkru poté, co těsně předtím zavraždili členy své rodiny. Nevím, proč bych měl tento toxický národ považovat za méně nebezpečný než třeba Rusy. Goebbelsovská arogance Frau Netzer je mi mimořádně odporná. Dokáže otrávit jakoukoli zdejší diskusi. A to asi i bude její účel.

Ś. Svobodová 30.1.2018 10:36

Re: Neziskovky

Netzer je klasický troll. Vždy se snaží se rozvrátit diskuzi a odvést lidi od tématu.

Reakce Netzer a Rudolfa je nutné ignorovat.

Na druhou stranu, když napíšete příspěvek a oni reagují, je to vlastně vyznamenání, že jste pravděpodobně trefil do terče a diskuzi k Vášemu příspěvku je nutno rozbít.

Léčba: Do not feed the troll – Nekrmte trolla.

S. Netzer 30.1.2018 10:48

Re: Neziskovky

Mít jiný názor znamená být "klasický trol". Aha.

Svobodová bude klasický výlupek inteligence.

Š. Hašek 30.1.2018 9:25

Re: Neziskovky

Prosím popište mi blíže tu mantru "evropské/brusele hodnoty".

Teďkonc vím už jedno - asi bych musel zahodit všechno, čeho jsem se domákl od dětství. A začít chodit na kursy Štětiny a více čučet na TVveřejno.

Raději zůstanu u primitivních článků pana Kurase, Klause. Jsou také tlusté knihy v knihovnách, vesměs ale primitivní - to si představte, Vážená paní, takový Masaryk třeba nevěděl nic o brusele hodnotách!!!!! No, vesměs blbosti jsou v těch starých regálech. Zavolám Ferimu, ten něco študuje a je to poslanec.

P. Zinga 30.1.2018 9:48

Re: Neziskovky

No, jednou z hodnot je masturbace před internetovou kamerou.

Ś. Svobodová 30.1.2018 10:39

Re: Neziskovky

Pane Hašku, prosím nekrmte trolla. Jinak z diskuzí nezmizí.

Š. Hašek 30.1.2018 10:49

Re: Neziskovky

Troll jest bájná osoba, kterou strašily doma norské manželky rybářů nezdárná dítka (ještě v dobách, kdy bylo Norsko živo z tresek a nemělo ropu). Chudáci pohádkové bytosti, takhle je eurohodnotově prznit.

Seneca říkal: Kdo mlčí, souhlasí. Víte, paní Svobodová, neumím si představit, že by tady byly jen příspěvky Rudolf/Netzerová. Zkráceno.

Přeji hezký den. I debata s Netzerovou nenechá krnět mozek.

R. Gramblička 30.1.2018 11:23

Re: Neziskovky

a co takový Rothbard nebo Friedman, úplná hrúza, správný eurosoudruh by se při jejich čtení osypal

R. Morava 30.1.2018 9:42

Re: Neziskovky

Tak za prvé, v Africe, či Blízkém Východě byl zrušen kolonialismus, takže se většina Evropanů vrátila do Evropy a ty státy mají právo určovat svoji migrační politiku. Pokud SA či Nigérie či Barma řekne nikoho k nám nepřijmeme, nemám s tím žádný problém, je to jejich země.

Za druhé, co je na článku pana Kurase lež? Buďte konkrétní. Možná některé body ještě nejsou jisté, ale tvrdě se na nich pracuje. A to poslední proč mají co neziskovky bojovat s lidskou hloupostí? Neziskovky mají sloužit jako pomoc, vzdělávání negramotných a nepřizpůsobivých, pokud bojují proti politickým názorům většinové společnosti, už to nejsou neziskovky, ale politici a pak není správné když se neziskovky věnují politikaření, navíc často za naše daně, proti našim názorům.

P. Lenc 30.1.2018 10:00

Re: Neziskovky

Je zbytečné na toho tvora reagovat.

J. Farda 30.1.2018 10:11

Re: Neziskovky

Když fakta smrdí, tak se prostě ignorují. Prosté, milý Watsone! Kampak nás asi přivede jurodivost Vámi citovaných euroneziskovek? Odpověď mne napadá, ale nechci narušit kruhy Vaše kinderštube ... :-) Inšalláh!

H. Lukešová 30.1.2018 10:35

Re: Neziskovky

Zase zoufalý uplakaný výkřik. To vy umíte. Tak zkuste vyvrátit bod po bodu. Jinak se jedná, pro vás však obvyklé, o jen a jen zvratek.

J. Sýkora 30.1.2018 9:04

Blábol

Ta tzv "zbrojní direktiva" omezuje z hlediska vlastnictví zbraní akorát tak maximální velikost zásobníků.

Už byste s tou protizápadní propagandou měli přestat. A nebo je vaším cílem další Vegas tentokrát v Evropě?

2. Zbrojní direktiva omezující drasticky práva občanů vlastnit zbraně, která převáží nad dosavadním českým svobodnějším zákonem, díky odmítnutí českého senátu povýšit jej na zákon ústavní, který by převažoval nad direktivami EU.

Š. Hašek 30.1.2018 9:19

Re: Blábol

Nevím jak Vy - přeji si aby 98% zákonů ČR bylo nadřazeno direktivám brusele. Stejně k tomu dojde. Tyhle hloupé říše nevydrží, zvlášť, když to řídí nějaký Berlín.

Ty dvě procenta ponechávám třeba na obsah parafinu v lojových svíčkách (zařizuje Jourová), to mi je šumák. Ale stejně nechápu, proč mají výrobci svíček v Uherském Brodě študovat pětisetstránkový elaborát. Svíčky se obchodovaly i bez Jourové/brusele.

J. Zima 30.1.2018 23:23

Re: Blábol

A jak se omezením velikosti zásobníku u legálně držených zbraní posílí bezpečnost? To jako, že se terorista lekne a na útok si vezme zásobník legální velikosti?

Kromě toho lžete, protože to není jen o zásobnících. Směrnice zakazuje i určité typy poloautomatických zbraní a nařizuje registraci doposud neregistrovaných typů např. poplašňáků a historických zbraní. Opět se lze ptát jaký smysl to má kromě buzerace a omezení držení zbraní bezúhonnými občany.

Š. Hašek 30.1.2018 8:58

Přesné!

Děkuji.

M. Moravcová 30.1.2018 8:54

To je snad fašismus, ne?

“proto musíme provést „kolektivní změnu našeho myšlení“

T. Hraj 30.1.2018 9:04

Re: To je snad fašismus, ne?

Ano, ale hodný fašismus. Tj. změnu myšlení budeme muset (ještě rádi) provést sami.

A. Reček 30.1.2018 8:33

Je to tak

Přece žijeme v 21. století a hlavně západní země Evropy provádějí levicově-liberální multikulturní politiku, tedy nejpokrokovější pro Evropany. Nelze přeci se řídit přežitým starověkým a středověkým křesťanským učením! To jsme úspěšně už překonali, no né?

P. Jášek 30.1.2018 8:53

Re: Je to tak

To se lidu líbí! Do toho welfare state a potom se divíme, že si z nás úřednictvo dělá za naše prachy (_!_)

B. Graf 30.1.2018 8:31

Toto je ovšem pouze jedna část problému.

Druhá část plánu na zničení naší krásné a slavné evropské křesťanské civilizace spočívá v agresivním prosazování nejrůznějších pohlavních deviací a v silovém prosazování potratů a eutanázie. Protiklad s podporou islamizace našeho kontinentu je jen zdánlivý.

Š. Minařík 30.1.2018 8:44

Re: Toto je ovšem pouze jedna část problému.

Potraty nejsou silově prosazovány, ale silově zakazovány.

Jaký vliv na záchranu evropské civilizace může mít nechtěné dítě nebo na smrt nemocný, ale při biologických funkcích uměle udržovaný člověk, který nežije, ale plní biologické funkce na úrovni prvoka?

R. Morava 30.1.2018 9:57

Re: Toto je ovšem pouze jedna část problému.

Zakazovány potraty už dávno nejsou, kde žijete? Jen částečně regulovány, protože každá země má určitá pravidla. Propotratové zákony jsou třeba v USA prosazovány skutečně velkou silou. Určitou silou jsou tlačeny v některých zemích i protipotratové zákony, protože pokud věříme že potrat je vraždu, je třeba se postavit proti!

Věřící lidé předpokládají že lidé mají duši a občas musí i něco přetrpět. Vražda jako spolupráce se Zlem pak přivolává civilizace Zlo. Přesto je hodně argumentů souhlasit s potratem evidentně poškozeného plodu či silně trpícího člověka. Myslím ale že plod kterému už je pár týdnů je člověk. Potrat takového zdravého dítěte pak je vražda. Co se týká eutanázie, salámovou metodou už začínají eutanázie fyzicky nemocných lidí v depresích, místo aby se léčili.

B. Graf 30.1.2018 10:02

Re: Toto je ovšem pouze jedna část problému.

Mýlíte se, neznáte okolnosti. Jsou prosazovány do legislativ národních i např. tlačeny jako podmínka pro poskytování rozvojové pomoci jiným zemím. Jejich zákaz, který teď už neplatí skoro nikde, je pochopitelný - je to forma vraždy, a to zvláště zavrženíhodná.

K druhé části: I když odhlédneme od toho, že i ten váš člověk-prvok může mít (a často i má) vnímání okolí daleko vyšší, než se na první pohled zdá, jde i o jeho okolí, tj. jestli se bohatá a civilizovaná společnost dovede postarat o bezmocnou potřebnou lidskou bytost nebo jestli v rámci nové eugeniky (inspirované nacistickými zrůdami) bude chtít společnost očistit od těchto "parazitů", kteří kazí "krásný nový svět".

Š. Minařík 30.1.2018 13:16

Re: Toto je ovšem pouze jedna část problému.

Stručně oběma: "povolení" potratů se spoustou podmínek je de facto jejich zákaz.

Zásadní hovadské překroucení pojmu: Euthanasie není!!! totéž, co vražda.

P. Jášek 30.1.2018 8:29

A Zeman

tomu zabrání...má za zády přece jakési to "dubisko"!

J. Fridrich 30.1.2018 8:33

Re: A Zeman

Ano, o to slovanské dubisko se Zeman opře při návštěvě země jemu tak drahé nejen obrazně, ale i fyzicky reálně po několika stakanech vooodky.. Soudruzi mu pomohou do postýlky.