15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

BIG BEN: Kam míří Evropa 2018

Shrňme si politické události Evropské unie posledních několika měsíců, ke konci ledna 2018.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Nový 30.1.2018 16:43

Re: Německo právní stát?

Velmi inteligentní dotaz. :-))

H. Lukešová 30.1.2018 14:18

Re: Německo právní stát?

Od osoby, která má základní vzdělání, anonymka "Netzer" to doopravdy sedí. :-)

I. Břízová 30.1.2018 14:33

Re: Německo právní stát?

Skutečně moudrý a vzdělaný člověk by se nikdy takhle hloupě na nikoho nevyvyšoval. To dělají jenom neúspěšní a zamindrákovaní jedinci.

H. Lukešová 30.1.2018 14:46

Re: Německo právní stát?

Ano. K volbám, nemusím mít ráda Zemana, ale tvrdit, že všichni z těch 2,8 milionů voličů, co Zemanovi dali hlas, jsou jen primitivní, nevzdělaní, chudí a nezaměstnaní ubožáci, to je kec neomarxistických hrubých vítačů. Neomarxisté by se měli smířit s výsledky voleb, že holt voliče nevymění.Znám i středoškoláky a vysokoškoláky, co volili Zemana, dokonce i v Praze.

Jedna slečna z neziskovky se vyjadřovala, "no u nás žije hodně lidí nad 50 let, až vychcípají, bude to dobré". zřejmě stoupenkyně pana profesora. Opět opakuji, nemám ráda Zemana, ale takhle paušálně urážet všechny jeho voliče, to je skutečně ohavné.

P. Han 30.1.2018 15:09

Re: Německo právní stát?

Předpokládám, že slečna z neziskovky je natolik uvědomělá, že si úderem svých 50. narozenin hodí mašli, aby nezacláněla mladým a progresivním.

V. Novák 30.1.2018 15:15

Re: Německo právní stát?

Zdalipak si slečna z neziskovky už položila otázku, odkud se bere ten nezisk, z něhož (si) žije? Jestli ho třeba nevytvářejí ti, kteří dle ní mají vychcípat...

Ona samozřejmě ne.

H. Lukešová 30.1.2018 16:42

Re: Německo právní stát?

Nehledě na to, že i pan profesor Drahoš je starší 50 let, tak by měl tedy také "chcípnout"?

J. Schwarz 30.1.2018 17:20

Re: Německo právní stát?

Slečna nad "neziskem" nehloubá. Proč taky. Je uvědonělá a progresivní. Hlavně, že tu "nezisk" je, v jejím podání jistě v důsledku existence blahodárné EU ...

V. Pavelka 30.1.2018 20:22

No

Moudrý a vzdělaný kalousek třeba ví že Babiš je zloděj, jak to do ČT řekl, i když ví že jen soudce má právo to posoudit , co?

J. Kombercová 30.1.2018 17:35

Re: Německo právní stát?

Kopretino, trošku myslet by nezaškodilo. Pokud chcete být ironická, musíte vycházet z reality, tohle základní vzdělání není ironie, ale lež.

J. Jurax 30.1.2018 20:50

Re: Německo právní stát?

Aha.

A k těm faktům v příspěvku, na nějž tak konstruktivně reagujete, nemáte nějaký komentář? Třeba že byste je s opovržením vyvrátila jako zcela vylhané?

Protože mně - jsem arciť z Východu, tedy na východ od právního německého státu - přece jen přijde, že uvedené se s právním státem nějak neslučuje, přinejmenším v našem jistě zastaralém východoevropském pojetí - ledaže by to bylo právo nové, samozřejmě lepší, neboť echt německé.

Ale Heil Mohamed ještě není nařízený pravý německý pozdrav, že ne?

M. Prokop 30.1.2018 14:37

Re: Německo právní stát?

Mně by tam nejvíc vadila cenzura pod hlavičkou "hatefree".

J. Pleva 30.1.2018 15:40

Re: Německo právní stát?

V Evropě má ovšem prvenství ochrany zločinců Švédsko, to si zase švédští dobrosráči nemohou nechat vzít. Zločinec zde za své činy nemůže a nezodpovídá, za to může společnost. Darebák měl většinou těžké dětství, nebo mu kapitalisti málo platili, prostě on je nevinný, často si za to může i t.zv. oběť. Zvláště teď s přívalem islámu si např. každá znásilněná žena může za to sama, pokud nebyla zahalena do burky a byly jí vidět kotníky či vlasy. V tom je zde justice v naprostém souladu se zákony šaria. Už více než 10 let proto švédská justice nepronásleduje zločince, ale jejich oběti, a to je jen správné. Je potěšitelné, že si Německo ze Švédska začíná brát příklad a konečně zavádí moderní spravedlnost!

A. Nový 30.1.2018 18:12

Re: Německo právní stát?

Směrnice 291 švédského Národního bezpečnostního oddělení nařizuje policii tutlat zločiny připrchlíků, od těch nejmenších až po ty těžší a ty nejtěžší bagatelizovat. Podobné je to i ve Finsku.

V. Kain 30.1.2018 16:14

Re: Německo právní stát?

Byly doby v historii kdy takoví jako Avramopoulos a jiní by viseli a nebo by byli sťati.

S. Netzer 30.1.2018 17:28

Re: Německo právní stát?

V této disciplíně jste opravdu vynikali.

Asi doufáte, že se tyto "doby" navrátí.

Já doufám, že předtím vyhynete.

I. Břízová 30.1.2018 18:22

Re: Německo právní stát?

Jste opravdu odporně sprostá. Ale co se divím

P. Rudolf 30.1.2018 18:43

Re: Německo právní stát?

Aha, takže to vyjádření, na které paní Netzer reaguje, je dle vás natolik O.K. že by se mělo přejít bohorovným mlčením , ale rázně odmítavá reakce paní Netzer je odporně sprostá! No, hezky se tu odkopáváte.

I. Břízová 30.1.2018 20:18

Re: Německo právní stát?

No, hlavně Vy se pane Rudolfe pěkně přikrejte.Aby Vám třeba nenastydla chodidla.

J. Jurax 30.1.2018 21:20

Re: Německo právní stát?

Ano, to prohlášení, že byly doby, kdy takoví jako ten reichskommissar by viseli či byli sťati je zcela v pořádku.

Protože takové doby v dějinách lidstva nesporně byly. Papaláši v historie i jen Evropy viseli či byli stínáni za mnohem míň než za prohlášení, že hranice jejich země nelze proti nájezdům barbarů bránit a že tedy je třeba nájezdníky přijmout, živit je a šatit a přizpůsobit se jako správní hostitelé jejich barbarským zvykům.

J. Jurax 30.1.2018 21:22

Re: Německo právní stát?

No jo, já zas doufám, že Vy zahalena v burce budete v muslimském Německu velebit Alláha na plnou hubu, abyste nevyhynula.

A. Alda 30.1.2018 13:28

Co mne opravdu a nefalšovaně děsí je čím dál

reálnější představa, že ne až mí vnuci, ale již mí synové budou s rodinami muset emigrovat na východ. Vždy, po mnohé generace, jsme vzhlíželi k západu a tam je teď čím dál zjevnější chlív, měnící se rychle ve špinavé peklo.

M. Prokop 30.1.2018 14:38

Re: Co mne opravdu a nefalšovaně děsí je čím dál

To si prd pomohou. Bohužel.

A. Alda 30.1.2018 14:41

Včera a možná i dnes prd.

Ale zítra?

J. Jurax 30.1.2018 21:25

Re: Co mne opravdu a nefalšovaně děsí je čím dál

Dnes by si ještě prd pomohli, to máte recht.

Ale zítra to může být jinak, i kdyby se ten Východ proti dnešku nikterak nevylepšil.

P. Zinga 30.1.2018 10:31

A ještě jedna navrch

Nejezte sendviče: ušetříte tím přes kilo CO2!

http://dailycaller.com/2018/01/25/climate-scientists-target-sandwiches-in-battle-against-global-warming/

R. Gramblička 30.1.2018 10:35

Re: A ještě jedna navrch

WTF!

J. Pleva 30.1.2018 11:15

Re: A ještě jedna navrch

... a nedýchat, 7 miliard lidí denně ničí klima svým svévolným vydychováním CO2 ! Ještě máme hodně práce abychom zdecimovali všechny ničitele klimatu!

Š. Hašek 30.1.2018 12:31

Re: A ještě jedna navrch

Všichni néééééé!!!!!!

Bursík a Kateřina Biomasijná vydechují pouze 0.23 toho, co já. Říkali to tuhle v TV. A berou tabletky na eko "vydechování" metanu.

A co kuřáci?? Tedy jako Václav Havel, blahé paměti. Nebo Miloš Zeman? Aspoň že Václavové Klausů jsou nekuřáci, to mi vodlehlo. Já myslel, že Země nedožije rána!

J. Pleva 30.1.2018 15:25

Re: A ještě jedna navrch

Zajímavé, ale všemu nerozumím. Jsou tabletky které mění CO2 na eko-metan? Také by potom nechávali žít, kdežto všechny co bezohledně vydehcují CO2 bez omezení musíme eliminovat. A to bude další genocida... Ale aspoň zachráníme Zeměkouli, že ano.