18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

BIG BEN: Integruje Evropa islám nebo islám Evropu?

Naši islamizátoři ve vládě, médiích nebo neziskových nadacích se nás stále snaží přesvědčovat, jak snadno a harmonicky se islám v Evropě integruje. Místo zdlouhavé argumentace a usvědčování ze lží se krátce podívejme, jak tato integrace vypadá v ulicích britských měst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Lapil 7.10.2016 9:36

Re: Pane Kurasi

Myslím, že pan Hrbek neklade na stejnou úroveň islám a křesťanství, ale ukazuje nepodstatnost otázek z "islámského" průzkumu analogickými otázkami "křesťanskými".

J. Vintr 7.10.2016 14:27

Re: Pane Kurasi

Pan Hrbek je přesně ten hňup, který hledá analogii mezi Islámem a křesťanstvím a nevidí zásadní rozdíl. Tento přístup naprosto ignoruje nebezpečí, které pro nás znamená Islám, protože předpokládá, že muslimové se budou chovat stejně jako křesťané nebo vyznavači jakékoliv jiného náboženství. To znamená, že si budou hledět svého a nebudou se montovat do života ostatním. Tohle právě u Islámu absolutně neplatí a v zemích, které jsou už zamořeny Islámem, to lidé už pociťují. A bude to horší a horší.

Z. Lapil 7.10.2016 14:47

Re: Pane Kurasi

Možná. Tedy možná, že je hňup. Z tohoto jeho příspěvku to ale nevyplývá.

Mezi námi: hledat analogii není samo o sobě projevem hňupství, zůstaneme-li si vědomi rozdílů a nepokoušíme se jíst plody brambor a kořeny rajčat jen proto, že jsou to rostliny lilkovité čili v mnohém podobnější než třeba "rajčoně" a jabloně, přestože u obojích jíme plody. Naopak - odmítat analogii jevů jinak nepodobných by za hňupství leckdo považovat mohl (slon není železobetonový panel, ale spadne-li ten či onen někomu na hlavu, lze jistou až tragickou podobnost následků očekávat).

Teď jsem si uvědomil "staromoravský" název brambor "zemský jabka", ale převymýšlet příspěvek kvůli tomu nebudu :-).

J. Vintr 7.10.2016 15:49

Re: Pane Kurasi

Pan Hrbek ovšem nehledá analogii nestranně, ale cíleně háže křesťanství do jednoho pytle s Islámem, k čemuž používá citáty z Bible a evangelíí, aniž by bral zřetel na současnou praxi křesťanství a Islámu. Tento přístup je velice nebezpečný, protože relativizuje učení Islámu a zastírá jeho pravou podstatu. Tohle právě dělají všichni sluníčkáři a oficiální politicky korektní kašpaři, čímž umetají cestu Islámu k tomu, aby zachvátil Evropu.

A. Hrbek 7.10.2016 17:39

Re: Pane Kurasi

Které "křesťany" tím míníte?

Ty, co vedli po staletí křížové výpravy a vyplenili křesťanský Konstantinopol? Nebo ty, kteří se rozhodli pomocí letadel a tanků vyvážet "svobodu" a "demokracii" do jiných zemí a se lživým zdůvodněním se montovat do jejich života?

M. Drašner 9.10.2016 11:23

Re: Pane Kurasi

Ty, kteří se aktivně bránili postupu islámu a (jakkoli se nám to nelíbí) hájení velmi partikulárních zájmů. Křížovými výpravami byla už staletí reconquista (=vykopávání islamistů z Iberského poloostrova) na což se zapomíná. Oni totiž tamní musulmani byli mj. předmostím, kudy tam opakovaně proudily arabsko-berberské hordy - i proto došlo v 16.stol. k definitivnímu odsunu muslimů z tohoto území - mít takovou rozsáhlou pátou kolonu na svém území v době mocenské expanze Osmanů bylo extrémně nebezpečné (že by paralela k současné době). A například odčerpávání evropských vojenskou zdrojů husity v době, kdy se "turek" tlačil severně Balkánem do Uher, to taky moc pomohlo. Mimochodem, nebýt blízkovýchodních křížových výprav, byli Turci v Evropě o 300 let dříve - sice ne Osmané, ale Seldžuci. Rozdál by to velký nebyl. A autorovi při jeho vzdělání uchází, že IV. výpravu - která skončila v Konstantinopoli (protože tamní císaři nezaplatili slíbený žold) - se papež stavěl.

A. Alda 7.10.2016 9:33

Musíte rozlišovat mezi zákony Božími a zákony lidskými.

Na věty 1,2,3,4,6,7 odpovídám ANO.

Na větu č. 8 odpovídám, že jde o soukromý hřích, nikoli veřejnoprávní zločin. A to soukromý hřích má mnohem těžší důsledky než veřejnoprávní zločin (a nesouhlasím s Husem a Husity, že smrtelné hříchy mají být veřejnou mocí trestány, i když nejde o veřejnoprávní zločin).

Na větu 5 odpovídám ANO, s měnící se dobou potřebuje stále nové reformy. A také je provádí. Už 2 tisíce let.

Na zbytek odpovídám NE, protože šlo o dobově podmíněná doporučení, nikoli o závazné příkazy.

A. Hrbek 7.10.2016 10:41

Re: Musíte rozlišovat mezi zákony Božími a zákony lidskými.

Vážený pane Aldo, velmi si vážím Vaši věcnosti, i když ne vždy mám stejné názory jako Vy.

Pokud jde o ženy, tak by bylo možno diskutovat o tom, zda šlo o doporučení nebo o příkazy. Shodneme se však asi na tom, že i pro Nový zákon platí, že litera zabíjí a že je třeba se řídit smyslem vět.

Sám jsem ještě zažil dobu, kdy rouhání bylo trestným činem.

Jinak by určitě neškodilo, kdyby lidé občas četli Nový Zákon a brali si z něho poučení.

S pozdravem

A. Alda 7.10.2016 10:48

Jsem rád, že si rozumíme.

Mám dojem, že jsme si v podstatě vždy rozuměli, ač zjevně stojíme na jiných politických posicích.

P. Aron 7.10.2016 10:27

Re: Pane Kurasi

Především muslimové nenávidí ateisty. Evropské státy jsou sekulární, což je ve světe islámu téměř nemyslitelné. A rozhodující je to, že současný islám se vrací do středověku a navíc já bych byl proti jakémukoliv fundamentalismu.

A. Alda 7.10.2016 10:37

Vy vůbec netušíte,

o čem píše pan Hrbek a o čem píši já. Prosím, zamyslete se nad tím v klidu. Se zhasnutou obrazovkou Vašeho počítače.

J. Lepka 7.10.2016 11:51

Re: Pane Kurasi

Poněkud jste, pane Hrbku ignoroval šest století vývoje křesťanství. Zkuste je odečíst od našeho letopočtu a ejhle máme tu husitství, resp. brutální náboženské války s nastupujícím protestanstvím. Ovšem je třeba také objektivně dodat, že v patnáctém století už má islám za sebou cca osm set let lokálních válek každého proti každému, jen slabé maskovaných za náboženské.

J. Zaorálek 7.10.2016 11:56

Jistě, máte pravdu. Je velmi důležité, jak se otázka/ky postaví. Nicméně rozpoznat rozdíl mezi křesťanstvím a islamem je snad otázka inteligence. Tedy - měla by být. Bohužel se do toho v poslední době primichava několik dalších faktorů - politická korektnost, relativismus a jiné. Někdy jsou na vině i ty koryta. Kazdy ať sam zpytuje sve svědomí.

J. Pražák 7.10.2016 8:09

Může za to (a)sociální stát

Jak dlouho ještě budeme platit na své budoucí katy? Lidé musí správně volit a nekupovat od muslimů ani kebab, nebo jezdit do muslimské země na dovolenou, protože muslim z každého svého příjmu platí náboženskou daň na finnacování džihádu. Tomu se říká hřát si hada na prsou.

A. Alda 7.10.2016 10:39

Nikdy za svůj dlouhý život

jsem si nekoupil kebab a nikdy jsem nebyl na dovolené v muslimské zemi.

A nikdy to také neudělám.

B. Volarik 7.10.2016 7:57

Islám je jako rakovina.

Rozbují se a posléze zahubí svého nositele. Takže, pokud si slimáci myslí, že si budou lebedit v blahobytu až nastolí šarija, mýlí se velmi hluboce. Celá společnost, včetně slimáků, upadne do bídy. Skončí sociální dávky, zkončí všeobecný blahobyt. Začne dlouhá a úmorná bída....bída materiální i duchovní.

Š. Hašek 7.10.2016 9:27

Re: Islám je jako rakovina.

Samozřejmě.

Ale oni vědí, že mají dvacet let čas, kdy se budou za naše množit a žít. A "začleňovat se", peníze dostane od Šabatové a Dienstbiera. No neber to.

Vyhlodat současnou přepychovou Evropu do podoby severoafrického venkova bude nějaký čas trvat. Ledaže by pomohly Saudské dolary. Nezapomínejme na to, že bruseleposlanec za ten mezičas získá tolik prostředků, že se s klidem včas odstěhuje na Nový Zéland.

J. Pospíšil 7.10.2016 15:08

Re: Islám je jako rakovina.

Ty peníze jsou darem od Allaha, ne od nějakého Dientsbiera a Marxové. Proto je musí s díkem Allahovi přijmout. Ostatně nevěřící jsou povinni platit zvláštní daň za nezabití. To, že jí ti nevěřící říkají sociální dávky je jejich neznalost islámské termninologie.

P. Dvořák 7.10.2016 2:09

Naprosto špatná otázka.

Evropa nebude integrovat islám a islám nebude integrovat Evropu.

Islám Evropu zničí.

J. Schwarz 7.10.2016 7:56

Re: Naprosto špatná otázka.

Islám Evropu nezničí, ale změní. Evropané nakonec povstanou a muslimy vyženou. Nová Evropa ale bude úplně jiná. Doufám, že bude liberálnější a méně "sociální".

Š. Hašek 7.10.2016 9:28

Re: Naprosto špatná otázka.

Doufám. I já.

"Mírně" jste mě potěšil.

Z. Lapil 7.10.2016 9:31

Re: Naprosto špatná otázka.

Nemyslím, že Evropané povstanou a vyženou. Spíš se přizpůsobí. Ještě spíš: budou přizpůsobeni. V té nejhorší verzi si představuju společnost a la GULAG nebo Konzentrationslager: tam taky kápové nejrůznějšího druhu a moci používali vzdělané a vůbec schopné trestance tu k budování Bělomořského kanálu (JE to velké inženýrské dílo: k dispozici byla spousta rukou a hlav, ale nulová mechanizace až do těch chybějících seker na opracování dřeva), tu k uspořádání koncertu pro pana velitele.

V té lepší verzi pak nastane skutečnost podle Kurasovy dávnější knížky Češi na vlásku: "Češi se rychle učí. A čehokoliv se zmocní, to dokážou v krátké době přeměnit v něco specificky a poznatelně českého, ať už v dobrém, nebo ve špatném slova smyslu".

Jen tak cvičně si představuju zákaz konzumace vepřového omezený na vepře: sele, svině ani kanec přece žádnými vepři nejsou. (poznámka pro neznalé: vepř se má ke kanci jako vůl k býkovi).

OT: v téže knize je zmíněno "skvostně urážlivé čecháčkovství". Má pravdu. To slovo je naprosto dokonalé: je krásné, nejenže není sprosté, je takové až mazlivé, takže ten, kdo je jím označen, vlastně ani nemá právo se zlobit, ale přesto naprosto přesně označuje to, co by člověk v sobě raději neměl. Vlastně taková ironie, napadá mě až teď.

J. Myslivec 7.10.2016 7:57

Re: Naprosto špatná otázka.

Já souhlasím s článkem i s vámi. Moc to ale nepomůže!!!