3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

ANALÝZA: Ruský mozek je zločinný a Putin jako nový Hitler

Profesor Jason Stanley uvedl, že Putin by v případě vítězství na Ukrajině zavedl režim, který by se příliš nelišil od Hitlerovy hrůzovlády v Polsku. Je to perfektní vystižení zločinecké podstaty Kremlu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Laurencikova 15.8.2023 18:23

Ano, na to je tezka odpoved. Co takhle, "rasisticky dezolat"? :-);-)

H. Lukešová 15.8.2023 18:49

Ano, trefa. :-)

J. Černý 15.8.2023 15:03

Píše vošoust T.Nový.

D. Laurencikova 15.8.2023 14:15

R^

J. Černý 15.8.2023 15:01

Hlavně že od roku 2014 řádí na Ukrajině demokracie.

D. Laurencikova 15.8.2023 17:35

R^

P. Vaňura 15.8.2023 13:06

A co v podstatě násilná islamizace a "negrifikace" Evropy pod taktovkou EU? Počet zločinů, spáchaných migranty může být podobný, jako počet zločinů ruské armády na Ukrajině...

No a třeba v druhé válce v zálivu, rozpoutané USA byly také tisíce civilních obětí...

T. Novy 15.8.2023 13:15

Jo a před tou islamizací nás zachrání ruSSák, za něhož bojují čečenšti muslimové? A který je největší kemoš teheránu? Hahaha.

V. Čermák 15.8.2023 13:17

Ruský věrný Satelite, opět byla zaznamenána vaše Rotace okolo svého mocného pána Ruska...;-D

P. Han 15.8.2023 13:35

Pozorujete to z ruské prdele.

A. Renjascu 15.8.2023 12:53

Možná někdo budete vědět i čemu ti Ukrajinci potřebovali takové množství plutonia a obohaceného uranu a kolik let museli pracovat na tom, aby takové množství získali. Dnes už je jasné proč také toto místo, tak fanaticky a zarputile ostřelovali...

Předseda Mezinárodní komise pro atomovou energii Rafael Grossi oficiálně v Davosu řekl, že v Záporožské jaderné elektrárně bylo nalezeno 30 tun plutonia a 40 tun obohaceného uranu. Bomba na Nagasaki obsahovala jen necelých sedm kilogramů plutonia. Čili je zde otázka, k čemu bezjaderné Ukrajině bylo 30 tun plutonia? Anebo je Rafael Glossy dezinformátor? Nikdy to nebylo vyvráceno, že by to neřekl. Nikdy se k tomu nikdo už nevrátil. Ale tahle informace prostě oficiálně padla,“ prohlásil bezpečnostní analytik ...

https://min.news/en/world/4b1cb2a278cd26dc77e6390bb446ca20.html

https://www.iaea.org/newscenter/news/iaea-grossi-at-davos-nuclear-power-climate-change-and-ukraine

https://www.reddit.com/r/WayOfTheBern/comments/uxwof8/ukraine_had_30_tons_of_plutonium_and_40_tons_of/?rdt=33449

J. Kindl 15.8.2023 13:03

Tahle blbina vypuštěna ruskými trolly byla nespočetněkrát vyvrácena a pouze jednoduší lidé tomu věří, protože chtějí tomu věřit.

T. Novy 15.8.2023 13:04

Chtějí věřit blbinám z mládí, že sojuz byl vždy nejlepší.

V. Čermák 15.8.2023 13:07

Tak USA EU Sojuz se opravdu, ale opravdu prohlašuje Nejlepším, ale má vodu v botách a sláma mu čouhá z kalhot. A sám si podřezává větev.....;-D

T. Novy 15.8.2023 13:13

USA EU sojuz?

Vy máte v makovici slušně nakakáno.

V. Čermák 15.8.2023 13:16

Tak leda podle Vás, který sežral Narativ a teď ho tady Trousí...;-D

D. Laurencikova 15.8.2023 14:30

Tady se podivejte, Tomasi Novy, co o EUSSR rika rusky emigrant, Vladimir Bukovsky. Ma take v "makovici slusne nakakano?" To vy jste chytrejsi?

Vladimir Bukovsky: Žil jsem ve vaší budoucnosti a ta nefungovala! | By DSSS - Pardubický kraj | Facebook

J. Černý 15.8.2023 15:04

Vošouste a ty v ní máš vakuum

D. Laurencikova 15.8.2023 14:24

U nas doma to neplatilo. Moji rodice byli antikomuniste a ani me se skolni propagande nepodarilo presvedcit, ze "sojuz byl vzdy nejlepsi". My jsme jako mladi lide touzili po Zapade. A jak to bylo u vas doma? Vsichni antikomuniste? Kolik mete v rodine disidentu a Husakovych politickych veznu?

H. Lukešová 15.8.2023 14:39

Jenže jste z pohledu některých lidí pro-ruská. Necítíte nenávist k celému ruskému národu a všemu ruskému a Rusko se zaměňuje se SSSR a všemi komunisty a bolševiky , takže když hájíte Rusko, které je podle některých lidí komunistické, tak jste sama komunistka a soudružka, jak lehké to je, nemyslíte?

D. Laurencikova 15.8.2023 14:56

Pani Lukesova, ja necitim nenavist k zadnemu narodu. Takze jsem i "probelgicka, proitalska, probritska, pronemecka, prospanelska, pronorska, prozidovska, probulharska....", atd. Ani se neda rict, ze "hajim Rusko". Ja pisu, co je Rusko, potazmo Ruslandska Federace. Totiz zeme v niz zije temer 200 narodu a etnickych skupin vsech nabozenstvi. To stoji i ve Wikipedii. Dale tam stoji, ze: "Ruská federace je formálně zastupitelská demokracie, poloprezidentská republika s vícestranickým systémem. V praxi se jedná o autoritářský režim ovládaný Vladimirem Putinem a jeho stoupenci v rámci tzv. putinismu". To jsou sice podivne formulace, nicmene o komunismu tam neni ani zminka! Odkud to maji, nasi rusobijci? Wikipedia vlastne take "obhajuje Rusko"?

H. Lukešová 15.8.2023 15:03

Podle logiky některých lidí asi ano. Ano, jste všechno pro..., co jste vyjmenovala. Já jsem napsala, to, co jsem na mnohých zdejších diskusí vyčetla.

Avšak uvažuji o tom, že je to možná proto, že české komunistická strana- KSČM je na straně Ruska.

No já soudruhům také nevěřím ani pozdravení, i kdybych souhlasila s nějakým jejich bodem v programu, volit bych je nemohla, jsou to komunisté, levičáci, antisemité a ty já velmi nerada.

D. Laurencikova 15.8.2023 15:15

Takze vy take odmitnete i dobrou myslenku jenom proto, ze ji sdili i komunisticka strana? Kdyz je komunisticka strana pro mir, tak vy jste pro valku? Kdyz je komunisticka strana proti nekontrolovane migraci, tak vy jste PRO?

Dnes je to tak, ze krajni levice a tzv. krajni pravice maji hodne spolecneho. Ten rozmazany stred nema zadne kontury a je pro cokoliv, co je zrovna "politicky korektni".

AfD je take pro mir - nebo by meli take radeji byt pro valku, aby si nezadali s komunisty? Teto logice ja nerozumim. Mne jde vzdycky o vec. Je-li z meho hlediska vec dobra, pak ji nezavrhnu jenom proto, ze ji haji ten "nepravy". To je materska skolka.

H. Lukešová 15.8.2023 15:19

Okamurovu SPD uznávám, KSČM ne. Nenechte se mýlit, komunisté jsou pro migraci islámských národů do Evropy, hlasovali pro migrační pakt pro Evropu, proti migraci muslimů hlasovali POUZE SPD a také podporují palestinské teroristy. Krajní pravici ANO, levici NIKDY, NIKDY, NIKDY!

D. Laurencikova 15.8.2023 15:42

To byl jenom priklad, pani Lukesova. Ja nasloucham obcas komunistce Katerine Konecne, a to je moc chytra holka. Komunisty kvuli ni volit nebudu, ale ani si neucpu usi a neodmitnu vsechno, co rika, protoze je to komunistka. To bychom v konecnem dusledku museli odmitnout i toaletni papir, ktery komuniste pouzivaji zrovna tak.

D. Laurencikova 15.8.2023 18:02

Pani Lukesova, nejde o to, jestli uznavate SPD, nebo KSCM. Jde o to, jestli automaticky zavrhnete dobrou myslenku jenom proto, ze vzesla z dilny KSCM. Nebo naopak berete vsechno od SPD, protoze tu stranu uznavate. Ja to delam tak, ze se soustredim na tu myslenku a s tou budto souhlasim, nebo nesouhlasim. Clovek by si dokonce myslel, ze tak to ma byt!

V Nemecku to delaji tak, ze kdykoliv AfD neco navrhne, treba neco maximalne smysluplneho a rozumneho, tak se na ni vsichni "demokrati" vrhnou jak supi a navrh rozcupuji na kusy, najdou v nem tisic zlych umyslu ze strany AfD a stoprocentne jej odmitnou! Kdo by tak neucinil, bude celit vyhazovu ze strany. Prejde jisty karencni cas, s navrhem prijde nektera z etablovanych stran a - navrh je schvalen a prijat. I s hlasy AfD, protoze AfD to dela tak jako ja: Posuzuje navrh, ne navrhovatele. ;-)

H. Lukešová 15.8.2023 19:02

Víte, paní Laurenčíková, nezlobte se na mě, ale KSČM je antisemitská strana, já ji vážně nemůžu uznávat a respektovat, nemůžu. Jak píši, z těch nekorektních SPD beru, ANO, to také beru, Babiš má také někdy rozumné návrhy, ale KSČM vážně nemůžu. Komunisté kdyby měli moc, tak nás sionisty budou věšet na prvních kandelábrech.

D. Laurencikova 15.8.2023 19:26

Ja se na Vas nezlobim. Vy jste mi mozna nerozumela. Neptam se, jestli uznavate KSCM. Ptam se, jestli kdyz nekdo z KSCM navrhne rozumnou vec, tak vy budete automaticky proti, zrovna tak, jak to delaji etablovane strany v Nemecku s AfD. Jenom proto, ze je to KSCM?

H. Lukešová 15.8.2023 19:30

No možná bych o tom asi uvažovala, ale nevěřím, že by komunisté mohli vůbec navrhnout kdy něco rozumného.

D. Laurencikova 15.8.2023 19:43

Ale vzdyt to vubec neni pravda. Sahra Wagenknecht je take komunistka. Mnohe jeji navrhy jsou velmi rozumne. Daleko rozumejsi, nez ty jejich "konzervativnich" kolegu. Ta pani Konecna take strci vsechny do kapsy, kdyz ji slysim mluvit. Tim neni receno, ze Linke, nebo KSCM jsou pro me volitelne strany. Ale je v nich par lidi, kteri volitelni jsou. Ktere bych rada videla na zodpovednych pozicich misto sasku jako je Christian Lindner, nebo chameleonu typu Markus Söder apod.

Vsimnete si, jak se nam posunuly koordinaty. Dnes jsou "liberalni strany stredu" daleko pokrokovejsi a levicovejsi, nez kdy byli stari komunisti. Vsechny moderni vydobytky dnesni doby Marxovi do bot strcit nelze. ;-)