Diskuze
NÁKUPY: Padesát na padesát
Děkujeme za pochopení.
P93a74v95e87l 82V37y65c47h10o90d51i81l
Neff, typický stařec, neschopný využít vymoženosti dnešní doby. Mnozí jej považují za scifi spisovatele...no, nevím...
místo, abych musel vyskládat plný košík a pak jej znovu uložit do kabely, urychlím tento proces. úžasná věc, obzvláště proto, že drtivá většina zýkazníků se tohoto procesu bojí, tudíž tyto samoobslužné pokladny jsou vždy volné.
V Americe, už je to hodně let, co jsem tam pobýval, byl za pokladnou zřízenec, který úslužně skládal moje zboží do papírových či plastových tašek. Tak to bych bral !
M47i90r77o72s27l69a53v 70K88o32c13i65á75n
Pokud jsou tu obě možnosti, je to dobře - každý si vybere podle své povahy nebo nálady. Nic k řešení v tom nevidím
J60a51n 45H29a10j10s20k72ý
Zboží markované a placené u samoobslužné pokladny by mělo být zákonitě levnější, než u pokladny s lidskou obsluhou, neboť prodejna ušetří zaměstnance (pokladní). Je to tak? Nikdy jsem u takové pokladny neplatil.
P30e93t45r 20P28a52v49e20l
Ano, o tom píšu níže. A abych pravdu řekl, tak se vyhýbám i Kauflandu, kde si člověk musí sám vážit ovoce a zeleninu.
J11a12n 86M30a56t89ě54n48a
Prudká inteligence automatické pokladny nerozpozná můj šedý vlas ni vous a považuje mne za nedospělce. Což by mi mělo sice polichotiti, ovšem zcela to zabrání koupi jednoho až dvou piv, v týdenním nákupu počtu zcela podprůměrného s ohledem na zemi kde žiji.
Navíc je to diskriminační, s ohledem na to, že jsem viděl jak pokladna vydala zcela bez problémů uzený bůček paní, která mu byla zjevně podobná, ba co víc, možná s ním byla i příbuzná.
P77a78v33e46l 71V71y39c22h32o85d30i27l
já to mám tak, že již mne znají, tož když nakupuji, již se preventivně blíží někdo, aby potvrdil můj pozdní věk...
Ś10á90r40k19a 27S96v42o61b98o27d13o59v78á
Podle Adamoviče z deníku Metro jste Nepřítel Pokoroku
R18a12d63i87m 39P94o55l74á61š31e41k
Já nakupuji u samobslužných pokladen rád. A s nějakými problémy se prakticky nesetkávám. Prostě beru zboží k vozíku, načtu cenu do pokladny z čárového nebo jiného kódu, když je víc kusů stejného zboží, hodím tam před načtením počet a pokládám na váhu. A ono to funguje. U chleba a bulek je si třeba z regálu pamatovat, co to za pečivo je, protože žádné pásky s čárovým kódem na nich nejsou. Hmotnosti fungují, jen málokdy se setkám s nějakým problémem. Dokonce fungují, i když často schválně nejdřív namarkuji hmotnější zboží, takže na váze je několik kilo a potom markuji drobné zboží o váze desítek gramů.
Asi dobře seřízené pokladní váhy a pořádek v prodejně ve zboží.
Nedávno jsem mimoděk přišel na to, jak vážit i téměř nehmotné zboží. Kupoval jsem vedle potravin i sáček semínek, tuším kopru, ten mohl mít tak 3 gramy a na váze už nějaké kilo zboží bylo a ty další tři gramy to při běžném položení na váhu opakovaně odmítalo uznat. tak jsem s ním na váhu prostě praštil a tím váha asi ty tři gramy ve zboží "našla" a semena "uznala".
Takže automatická pokladna ano, ale protože jsem taky odpírač, placení kartou, tak vždy pokladna, kde se platí hotovostí.
P82e31t73r 80P16a29v63e89l
Nějak nevidím důvod proč bych měl něco dělat za někoho, když je to zahrnuto do ceny produktu. To také zkouší např. FotoŠkoda ve Vodičkově ul. Tedy abych si sám nahrál flešku, vybral foto atd. Ovšem cena za fotku se tím nijak nesníží. A tak řeknu, že špatně vidím a práci provede zaměstnanec podle mých pokynů. Když jsem byl v USA, tak mi nákup dal do tašek zaměstnanec (plastových či papírových podle mého výběru) většinou černoch. Tak si představuji služby pro zákazníka. No, každého věc, když to někoho baví.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/102021/131020219739FE3916F6173747D85AA0384B58B9.jpg)
P91. 22P19o70s77p12i58s57i91l
Já tomu nerozumím. To mluvíte (píšete) v nadsázce nebo je pro vás nákup prostřednictvím samoobslužné pokladny tak traumatizující a těžko proveditelná záležitost?
Pamatuji si, když se samoobslužné pookladny u nás začaly zavádět, že váhy na odkládací části podkladny byly přecitlivělé a často hlásily chyby, ale buď už se to naučili kalibrovat, nebo jsem se s tím já naučil líp zacházet.
Teď už se vůbec nevybavuji, že by mi v posledních letech něco nešlo namarkovat, vyhledat v menu (pečivo, ovoce), že bych byl kontrolován podezíravou obsluhou. Samoobslužná pokladna je pro mne v 9 případech z 10 podstatně rychlejší než fronta u obsluhované pokladny a díkybohu za ni.
R48a60d74i73m 67P62o68l74á33š92e89k
Řekl bych, že samoobslužné pokladny budou víc než obsluhou hlídány kamerami. Jsem si nedávno těch kamer nad pokladnami náhodou všiml. Dává to smysl, ten člověk je tam jen jeden, a není problém jeho pozornost odpoutat, zatímco z kamer není vidět, kterou zrovna zrovna ostraha sleduje.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/082014/270820145EE74122BF22B8F0BDFF45BE76B077F7.jpg)
K74a52r48e68l 98W69á44g74n68e80r
Mockrát jsem zkusil samoobslužnou pokladnu, úspěšnost tak padesát na padesát, musela přiběhnout obsluha
R92o96m49a68n 86L95a91n91g20e36r
Já se tomu zase až tak nebráním, ale úspěšnost mám přibližně stejnou.
M45i96r81o22s70l66a74v 24P67i14v15o82d35a
Významný český sci-fi spisovatel se seznamuje s technologickým pokrokem, který ale, bohužel, předběhl uvažování právníků, například. Tedy kromě jiných okolností, které by stály za zmínku.
Cituji z článku Ondřeje Neffa: "... Postavím se do fronty, nebývají velké, vždycky tak dva tři lidi. Jde to rychle, všechno má čárový kód, dělá to píp, píp, ..."
Komentář
Ano, to je ta pozitivní, občany vítaná strana technologického pokroku. Pokud vám ale někdo s použitím vaší platební karty vytuneluje váš bankovní účet, tak to obvykle neudělá píp, píp ...
Pro pamětníky
Pamětníci by si mohli vzpomenout na dobu kdy ekonomové běželi rychleji než líní právníci.
M72i25r49o73s49l71a17v 67P82i88v21o55d62a
Nestávejte se odpírači technologického pokroku. Staňte se ale poháněči těch, kteří by měli regulovat technologický pokrok.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz