Diskuse
NÁKUPY: Padesát na padesát
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P98a40v15e68l 55V18y25c66h68o48d47i25l
Neff, typický stařec, neschopný využít vymoženosti dnešní doby. Mnozí jej považují za scifi spisovatele...no, nevím...
místo, abych musel vyskládat plný košík a pak jej znovu uložit do kabely, urychlím tento proces. úžasná věc, obzvláště proto, že drtivá většina zýkazníků se tohoto procesu bojí, tudíž tyto samoobslužné pokladny jsou vždy volné.
V Americe, už je to hodně let, co jsem tam pobýval, byl za pokladnou zřízenec, který úslužně skládal moje zboží do papírových či plastových tašek. Tak to bych bral !
M85i22r68o32s78l78a33v 11K70o97c68i46á68n
Pokud jsou tu obě možnosti, je to dobře - každý si vybere podle své povahy nebo nálady. Nic k řešení v tom nevidím
J30a81n 80H78a67j79s18k51ý
Zboží markované a placené u samoobslužné pokladny by mělo být zákonitě levnější, než u pokladny s lidskou obsluhou, neboť prodejna ušetří zaměstnance (pokladní). Je to tak? Nikdy jsem u takové pokladny neplatil.
P41e73t34r 30P59a14v39e40l
Ano, o tom píšu níže. A abych pravdu řekl, tak se vyhýbám i Kauflandu, kde si člověk musí sám vážit ovoce a zeleninu.
J47a64n 43M93a41t63ě57n73a
Prudká inteligence automatické pokladny nerozpozná můj šedý vlas ni vous a považuje mne za nedospělce. Což by mi mělo sice polichotiti, ovšem zcela to zabrání koupi jednoho až dvou piv, v týdenním nákupu počtu zcela podprůměrného s ohledem na zemi kde žiji.
Navíc je to diskriminační, s ohledem na to, že jsem viděl jak pokladna vydala zcela bez problémů uzený bůček paní, která mu byla zjevně podobná, ba co víc, možná s ním byla i příbuzná.
P32a10v57e85l 71V33y11c71h68o98d34i35l
já to mám tak, že již mne znají, tož když nakupuji, již se preventivně blíží někdo, aby potvrdil můj pozdní věk...
Ś43á87r11k68a 38S72v54o48b44o12d29o73v92á
Podle Adamoviče z deníku Metro jste Nepřítel Pokoroku
R70a33d43i34m 51P37o66l34á16š56e66k
Já nakupuji u samobslužných pokladen rád. A s nějakými problémy se prakticky nesetkávám. Prostě beru zboží k vozíku, načtu cenu do pokladny z čárového nebo jiného kódu, když je víc kusů stejného zboží, hodím tam před načtením počet a pokládám na váhu. A ono to funguje. U chleba a bulek je si třeba z regálu pamatovat, co to za pečivo je, protože žádné pásky s čárovým kódem na nich nejsou. Hmotnosti fungují, jen málokdy se setkám s nějakým problémem. Dokonce fungují, i když často schválně nejdřív namarkuji hmotnější zboží, takže na váze je několik kilo a potom markuji drobné zboží o váze desítek gramů.
Asi dobře seřízené pokladní váhy a pořádek v prodejně ve zboží.
Nedávno jsem mimoděk přišel na to, jak vážit i téměř nehmotné zboží. Kupoval jsem vedle potravin i sáček semínek, tuším kopru, ten mohl mít tak 3 gramy a na váze už nějaké kilo zboží bylo a ty další tři gramy to při běžném položení na váhu opakovaně odmítalo uznat. tak jsem s ním na váhu prostě praštil a tím váha asi ty tři gramy ve zboží "našla" a semena "uznala".
Takže automatická pokladna ano, ale protože jsem taky odpírač, placení kartou, tak vždy pokladna, kde se platí hotovostí.
P31e31t79r 18P72a62v60e59l
Nějak nevidím důvod proč bych měl něco dělat za někoho, když je to zahrnuto do ceny produktu. To také zkouší např. FotoŠkoda ve Vodičkově ul. Tedy abych si sám nahrál flešku, vybral foto atd. Ovšem cena za fotku se tím nijak nesníží. A tak řeknu, že špatně vidím a práci provede zaměstnanec podle mých pokynů. Když jsem byl v USA, tak mi nákup dal do tašek zaměstnanec (plastových či papírových podle mého výběru) většinou černoch. Tak si představuji služby pro zákazníka. No, každého věc, když to někoho baví.

P14. 95P59o62s73p64i68s19i19l
Já tomu nerozumím. To mluvíte (píšete) v nadsázce nebo je pro vás nákup prostřednictvím samoobslužné pokladny tak traumatizující a těžko proveditelná záležitost?
Pamatuji si, když se samoobslužné pookladny u nás začaly zavádět, že váhy na odkládací části podkladny byly přecitlivělé a často hlásily chyby, ale buď už se to naučili kalibrovat, nebo jsem se s tím já naučil líp zacházet.
Teď už se vůbec nevybavuji, že by mi v posledních letech něco nešlo namarkovat, vyhledat v menu (pečivo, ovoce), že bych byl kontrolován podezíravou obsluhou. Samoobslužná pokladna je pro mne v 9 případech z 10 podstatně rychlejší než fronta u obsluhované pokladny a díkybohu za ni.
R39a29d79i82m 92P11o98l67á46š26e71k
Řekl bych, že samoobslužné pokladny budou víc než obsluhou hlídány kamerami. Jsem si nedávno těch kamer nad pokladnami náhodou všiml. Dává to smysl, ten člověk je tam jen jeden, a není problém jeho pozornost odpoutat, zatímco z kamer není vidět, kterou zrovna zrovna ostraha sleduje.

K67a11r37e40l 43W46á17g92n46e75r
Mockrát jsem zkusil samoobslužnou pokladnu, úspěšnost tak padesát na padesát, musela přiběhnout obsluha
R81o50m69a93n 88L73a73n79g59e85r
Já se tomu zase až tak nebráním, ale úspěšnost mám přibližně stejnou.
M24i76r36o85s48l38a77v 18P15i25v43o86d21a
Významný český sci-fi spisovatel se seznamuje s technologickým pokrokem, který ale, bohužel, předběhl uvažování právníků, například. Tedy kromě jiných okolností, které by stály za zmínku.
Cituji z článku Ondřeje Neffa: "... Postavím se do fronty, nebývají velké, vždycky tak dva tři lidi. Jde to rychle, všechno má čárový kód, dělá to píp, píp, ..."
Komentář
Ano, to je ta pozitivní, občany vítaná strana technologického pokroku. Pokud vám ale někdo s použitím vaší platební karty vytuneluje váš bankovní účet, tak to obvykle neudělá píp, píp ...
Pro pamětníky
Pamětníci by si mohli vzpomenout na dobu kdy ekonomové běželi rychleji než líní právníci.
M68i28r29o36s57l75a71v 42P57i77v20o88d13a
Nestávejte se odpírači technologického pokroku. Staňte se ale poháněči těch, kteří by měli regulovat technologický pokrok.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz