Diskuse
NÁKUPY: Padesát na padesát
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P32a98v55e83l 93V51y95c97h78o61d70i39l
Neff, typický stařec, neschopný využít vymoženosti dnešní doby. Mnozí jej považují za scifi spisovatele...no, nevím...
místo, abych musel vyskládat plný košík a pak jej znovu uložit do kabely, urychlím tento proces. úžasná věc, obzvláště proto, že drtivá většina zýkazníků se tohoto procesu bojí, tudíž tyto samoobslužné pokladny jsou vždy volné.
V Americe, už je to hodně let, co jsem tam pobýval, byl za pokladnou zřízenec, který úslužně skládal moje zboží do papírových či plastových tašek. Tak to bych bral !
M62i53r20o54s19l27a49v 11K10o71c63i16á44n
Pokud jsou tu obě možnosti, je to dobře - každý si vybere podle své povahy nebo nálady. Nic k řešení v tom nevidím
J32a98n 23H12a53j51s56k88ý
Zboží markované a placené u samoobslužné pokladny by mělo být zákonitě levnější, než u pokladny s lidskou obsluhou, neboť prodejna ušetří zaměstnance (pokladní). Je to tak? Nikdy jsem u takové pokladny neplatil.
P67e38t25r 58P17a26v85e83l
Ano, o tom píšu níže. A abych pravdu řekl, tak se vyhýbám i Kauflandu, kde si člověk musí sám vážit ovoce a zeleninu.
J12a32n 76M38a19t10ě15n85a
Prudká inteligence automatické pokladny nerozpozná můj šedý vlas ni vous a považuje mne za nedospělce. Což by mi mělo sice polichotiti, ovšem zcela to zabrání koupi jednoho až dvou piv, v týdenním nákupu počtu zcela podprůměrného s ohledem na zemi kde žiji.
Navíc je to diskriminační, s ohledem na to, že jsem viděl jak pokladna vydala zcela bez problémů uzený bůček paní, která mu byla zjevně podobná, ba co víc, možná s ním byla i příbuzná.
P10a47v61e28l 31V59y44c49h49o95d28i96l
já to mám tak, že již mne znají, tož když nakupuji, již se preventivně blíží někdo, aby potvrdil můj pozdní věk...
Ś84á76r17k29a 82S73v85o81b39o60d20o33v25á
Podle Adamoviče z deníku Metro jste Nepřítel Pokoroku
R25a69d41i38m 16P87o31l92á37š11e16k
Já nakupuji u samobslužných pokladen rád. A s nějakými problémy se prakticky nesetkávám. Prostě beru zboží k vozíku, načtu cenu do pokladny z čárového nebo jiného kódu, když je víc kusů stejného zboží, hodím tam před načtením počet a pokládám na váhu. A ono to funguje. U chleba a bulek je si třeba z regálu pamatovat, co to za pečivo je, protože žádné pásky s čárovým kódem na nich nejsou. Hmotnosti fungují, jen málokdy se setkám s nějakým problémem. Dokonce fungují, i když často schválně nejdřív namarkuji hmotnější zboží, takže na váze je několik kilo a potom markuji drobné zboží o váze desítek gramů.
Asi dobře seřízené pokladní váhy a pořádek v prodejně ve zboží.
Nedávno jsem mimoděk přišel na to, jak vážit i téměř nehmotné zboží. Kupoval jsem vedle potravin i sáček semínek, tuším kopru, ten mohl mít tak 3 gramy a na váze už nějaké kilo zboží bylo a ty další tři gramy to při běžném položení na váhu opakovaně odmítalo uznat. tak jsem s ním na váhu prostě praštil a tím váha asi ty tři gramy ve zboží "našla" a semena "uznala".
Takže automatická pokladna ano, ale protože jsem taky odpírač, placení kartou, tak vždy pokladna, kde se platí hotovostí.
P88e37t67r 17P92a75v19e20l
Nějak nevidím důvod proč bych měl něco dělat za někoho, když je to zahrnuto do ceny produktu. To také zkouší např. FotoŠkoda ve Vodičkově ul. Tedy abych si sám nahrál flešku, vybral foto atd. Ovšem cena za fotku se tím nijak nesníží. A tak řeknu, že špatně vidím a práci provede zaměstnanec podle mých pokynů. Když jsem byl v USA, tak mi nákup dal do tašek zaměstnanec (plastových či papírových podle mého výběru) většinou černoch. Tak si představuji služby pro zákazníka. No, každého věc, když to někoho baví.

P88. 98P35o24s57p54i44s24i33l
Já tomu nerozumím. To mluvíte (píšete) v nadsázce nebo je pro vás nákup prostřednictvím samoobslužné pokladny tak traumatizující a těžko proveditelná záležitost?
Pamatuji si, když se samoobslužné pookladny u nás začaly zavádět, že váhy na odkládací části podkladny byly přecitlivělé a často hlásily chyby, ale buď už se to naučili kalibrovat, nebo jsem se s tím já naučil líp zacházet.
Teď už se vůbec nevybavuji, že by mi v posledních letech něco nešlo namarkovat, vyhledat v menu (pečivo, ovoce), že bych byl kontrolován podezíravou obsluhou. Samoobslužná pokladna je pro mne v 9 případech z 10 podstatně rychlejší než fronta u obsluhované pokladny a díkybohu za ni.
R55a49d37i38m 13P15o89l12á20š42e17k
Řekl bych, že samoobslužné pokladny budou víc než obsluhou hlídány kamerami. Jsem si nedávno těch kamer nad pokladnami náhodou všiml. Dává to smysl, ten člověk je tam jen jeden, a není problém jeho pozornost odpoutat, zatímco z kamer není vidět, kterou zrovna zrovna ostraha sleduje.

K96a13r57e74l 11W39á54g16n77e87r
Mockrát jsem zkusil samoobslužnou pokladnu, úspěšnost tak padesát na padesát, musela přiběhnout obsluha
R62o50m98a35n 35L26a43n27g79e60r
Já se tomu zase až tak nebráním, ale úspěšnost mám přibližně stejnou.
M53i17r69o80s60l78a60v 34P61i27v89o64d75a
Významný český sci-fi spisovatel se seznamuje s technologickým pokrokem, který ale, bohužel, předběhl uvažování právníků, například. Tedy kromě jiných okolností, které by stály za zmínku.
Cituji z článku Ondřeje Neffa: "... Postavím se do fronty, nebývají velké, vždycky tak dva tři lidi. Jde to rychle, všechno má čárový kód, dělá to píp, píp, ..."
Komentář
Ano, to je ta pozitivní, občany vítaná strana technologického pokroku. Pokud vám ale někdo s použitím vaší platební karty vytuneluje váš bankovní účet, tak to obvykle neudělá píp, píp ...
Pro pamětníky
Pamětníci by si mohli vzpomenout na dobu kdy ekonomové běželi rychleji než líní právníci.
M12i10r85o51s59l23a28v 98P38i46v44o91d98a
Nestávejte se odpírači technologického pokroku. Staňte se ale poháněči těch, kteří by měli regulovat technologický pokrok.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz