2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Fajfka 22.4.2007 7:15

Létat je tak snadné

 Vážení cestující, vítáme Vás na palubě zbrusu nového letadla společnosti Aeroflot. Po dobu letu Vám bude na této palubě k dispozici restaurace a dva bary, na spodní palubě bazén a tenisový kurt a na horní vyhlídková terasa. Vážení cestující a teď se prosím připoutejte, náš pilot Nikita Ivánovič se s tou krávou pokusí vzlétnout.

doxa 22.4.2007 0:19

klasika

Věž: Máte dostatek paliva nebo máte nějaké problémy?

Pilot: Ano

Věž: Ano co?

Pilot: Ano pane!!

Petr 21.4.2007 22:17

Letisko 4 duby

Tu kapitán Sokolov, pristávam... Tu letisko 4 duby, vic doľava! ... Tu kapitán Sokolov, stačí? ... Tu letisko 4 duby, eště viac doľava! ... Tu kapitán Sokolov, stačí? ... Tu letisko 3 duby...

VL 21.4.2007 20:59

DC 1?

DC 1, to znamená Douglas comercial 1 byl jediný prototyp, který prodali republikánům za španělské občanské války, takže se asi jedná o trochu jiný typ.

Charlie 21.4.2007 8:55

Nádherný fotky.

Krásný fotky, chce to trefit T. I za cenu California-slipu. Pedal na doraz, knipl na stranu, a žaludek v krku.

olaf 21.4.2007 19:04

Re: Nádherný fotky.

A kdeže jsou ty fotky?

olaf 21.4.2007 19:07

Re: Re: Nádherný fotky.

Soráč, vy jste jen netrefil diskusi. Takže úplný mimoň je tu jen "honzak".

Petr Vileta, balík z Plzně :-) 21.4.2007 2:58

taky jeden letecky

Na vojenskem letisti cekaji na prostani posledniho pilota z nocnihi letani. Kdyz letadlo zacne sedat, vez ho vyzve : Letadlo na pristani, identifikujte se.

Pilot rado by vtipne: Hadej kdo...

Vez vypne osvetleni ranveje a hlasi: Hadej kam!

honzak 21.4.2007 17:54

Re: taky jeden letecky

vzpomínka na rok 1975 a nácvik letecké přehlídky na současné základně NATO Čáslav. Žáci z pilotní školy v Košicích předváděli při přistání neuvěřitelné věci,mechanici měli po vycjázkách. V den "D" pak stejně letěly staré páky, protože nebylo vidět na krok. Ale muselo se, davy "rozjásaných Pražanů" čekaly na Letné na svoji porci stíhaček.

olaf 21.4.2007 19:03

Re: Re: taky jeden letecky

A kdepak je pointa? (ono se totiž váženosti lítá za každého počasí a to ne jen po vojenské linii, ono se musí i dopravně, takže uniká myšlééénka - pokud kdy nějaká byla.)

honzak 22.4.2007 7:38

Re: Re: Re: taky jeden letecky

proč pointa? Jen jsem se zasnil a vzpomenul na dobu před 30 lety, kdy jsem točil radarem. Alespoň tenkrát se za úplně každého počasí nelétalo. A jak tak koukám dnes, tak si frajeři v ultralightech rozbijou hubu i za masívní tlakové výše. Aerolinky sice za každého počasí létají, ale ne vždy přistanou na místě původního určení, že? Zbožňuji internetové mudrce...

olaf 22.4.2007 10:43

Re: Re: Re: Re: taky jeden letecky

No vidíte a já zas zbožňuji specialisty co ví, že vše co bylo kdysi = bylo špatně (zvláště když dnes vidí jak je to čím dál tím více stejné).

Yarda 22.4.2007 10:29

Re: Re: taky jeden letecky

Kdysi jsme vojákům říkali "Sluneční letectvo", protože na rozdíl od aeroklubů létali jen když svítilo slunce.

František 22.4.2007 18:23

Re: Re: Re: taky jeden letecky

Jako záklaďák jsem sloužil u "slunečního" pluku, který se vyznačoval tím, že většinu tvořili letci poněkud problémových kvalit. Sem byli postupně přesouváni od lepších útvarů. Také jsem zažil výcvik pilotů pro Egypt, ale to je kapitola sama pro sebe. Muslimský fatalismus dělal divy a i ti naši nejslabší, byli proti egypťanům králové vzduchu. Pro snížení počtu mimořádných událostí létali jen za optimálních podmínek. Skutečné létání předváděli pouze záložáci od ČSA, kteří  přicházívali na pravidelná cvičení.

olaf 21.4.2007 19:09

Re: taky jeden letecky

Tyhle záznamy já rád

Věž: vaše pozice a výška?

Let: sedím vlevo a mám metr vosumdesát.