18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

CHTIP: Krása slovenštiny

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jakub S. 2.5.2009 20:35

Cha - !!

Měl jsem parádní učitelky - a dlouho, a učily mě jazyk  v  p r a x i , tak se to má! Dievčatá krv a mlieko (ak  nie bryndza, právda... lebo žinčica)... kde že sú tie zbojnícke letá, kedy som bol ešte len sprostý chalan - ej mor ho, Detvo tvojho rodu... pravdu povediac, mali skor madarskú krv, aj temperament, nebolo to také ľahké... nuž, dnes im bude vravel by som dobrých päťdesiať, čo už s takými (cenzurováno)! Ale počúvajte - tráva na poloninách a na Osobitej a v Kinského záhrade (lebo jedna študovala v matičke) bola v tých časoch vysoká, mäkučká, nie ako teraz - ! Ehm, ehm. Načim si pre lieky ísť. No právdaže som stále mladý - ale predsa len, v detailoch... nebudem to veru rozvádzať... dovi!

xxx 2.5.2009 11:37

variace

Pekna variace na original od Monty Pythonu a jejich 'The Many Uses of the Word "Fuck"'. Dekuji :-)

Hujer 2.5.2009 10:56

Ještě taky slovo "ko.ot" je moc hezký a dá se použít na tisíc způsobů :-))

Hujer 2.5.2009 10:58

Re: Ještě taky slovo "ko.ot" je moc hezký a dá se použít na tisíc způsobů :-))

Tak chtěl jsem napsat slovo "ko..ot" ale autocenzor mě to nepustil, což je v diskusi nad článkem o "jebání" dost úsměvné !! :-)))

LevV 2.5.2009 10:39

redaktorům

Dovoluji si použít toto fórum, abych všechny naše redaktory, komentátory a pod. upozornit, že jazyk "slovenština" neexistuje !!! Pouze slovenčina !!! Nenasírejte zbytečně svou nevědomostí Slováky. Jinak jste to dobře dojebali ... ;-)

Hujer 2.5.2009 10:53

Re: redaktorům

Odjebej se s tou slonevčinou někam :-))

Forstmeister 2.5.2009 10:59

Re: redaktorům

Igen. Hlavně jazykozpytectví, forma převažuje nad obsahem. Jinak, co ty tři vykřičníky? Že by křeč prstu na klávesnici? Rád se nechám poučit.