Sobota 15. 6. 2024Vít polojasno10 °C

Diskuse k článku

USA: Není důvodů se diviti

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvků: 52
  • Poslední: 21.10. 2016 20:20
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Chodur 21.10.2016 20:20

Informace ktera by mohla prispet k vyjasneni o jmenovani ...

Carolyn Walker byla zvolena (nebyla jmenovana Obamou)a slozila prisahu na Koran jako soudce v Brooklinu 10. prosince 2015. Jestli byla zvolena Presidentem Obamou do federalniho soudu pozdeji nevim a takovou informaci jsem nenasel, ovsem CNN napsal clanek 7 zari 2016, kde se zminuje o jmenovani Muslima do federalniho soudu Obamou, ale jedna se o jinou osobu, prikladam citat z clanku, kde reditel concilu pro Americko/Muslimske vztahy tohle potvrzuje:

"The nomination of Abid Qureshi to fill a seat on the U.S. District Court for the District of Columbia sends a message of inclusion that is welcomed by the American Muslim community and by all Americans who value diversity and mutual respect at a time when some seek division and discord," said Nihad Awad, the National Executive Director of the Council on American-Islamic Relations.

Takze mozna se jedna o nedorozumeni co se osoby tyce, podstatne je, ze Obama skutecne jmenoval Muslima do US District Court. Jmenovani musi byt potvrzeno Judicial Committee ale existuji zpusoby jak takove schvaleni obejit. A to je podstatne a debata o tom kdo presne to bude je bezpredmetna. Pokud pan Ulc ma jmeno spatne, kazdy kdo pise do novin driv nebo pozdeji naleti nepresne informaci coz je zrejme pripad tady ale pouze jmeno je jine.

V. Lacina 20.10.2016 23:23

Nejde o nenávist...

...ale kritiku. Mimo Marxem inspirované světonázory je mezi tím dost velký rozdíl. Kritika je nástrojem kultivace. A US mají opravdu velký problém samy se sebou - kultivaci potřebují jako sůl.

Identitní politika pomalu ale jistě přetéká v otevřenou rasovou válku, média už se nesnaží ani předstírat, že objektivně informují a místo toho otevřeně agitují. Studenti na univerzitách se předhánějí v tom, kdo si užene PTSD z větší kraviny. To nejsou Spojené státy, do kterých pan Ulč emigroval...

J. Cervenka 20.10.2016 22:42

UIc

po delsi dobe jsem se odhodlal precist Ulcuv prispevek a skutecne -porad stejny principy :

1) kalet na Ameriku, ktera se o nej a jeho rodinu dobre postarala 2) informace podava jako mix skutecnych inforamovanych pravd a peclive vybranych polopravd a nesmyslu - nikdy objektivni informace 3)uz se nepokousi zakryt jeho skroro nenavist Ameriky. Vzdy mix pravdy a nepravdy je nebezpecny, protoze zni duveryhodne.

R. Brzák 20.10.2016 19:00

pan Ulč je přirozeně (vzhledem k jeho lásce k nové vlasti)

"trochu zaujatý" - takže píše stále o tomtéž...

Ale Jefim Fištejn touto "umanutostí" netrpí - a předkládá velmi zajímavý náhled...

http://svobodneforum.cz/jefim-fistejn-obamuv-odkaz-jeho-plany-s-amerikou-i-se-svetem-skoncily-fiaskem/

P. Horak 20.10.2016 17:04

Uloc a lzi.

Vazeni obdivovatele pana Ulce, nevadi Vam, ze virtualne vsechny politicky zamerene clanky tohoto cloveka jsou snuskou polopravd a plnych LZI? K uvedenemu clanku: *LEZ 1. Pani Walker neni ve funkci Federalni Soudkyne - je soudkyni lokalniho okrskoveho soudu. Vzhledem k tomu, ze Ulc se pysni svym pravnickym vzdelanim, asi to vi, takze ucelove lze. *LEZ 2. President Spojenych Statu nejmenuje soudce Civilich Soudu. Vzhledem k tomu, ze Ulc se pysni svym pravnickym vzdelanim, asi to vi, takze ucelove lze. *LEZ 3. Pani Walker nebyla do funkce jmenovana, ale zvolena (do New York City Civil Court - Kings 7th District) ve svobodnych volbach 3. 11 2015 lokalnimi volici. Vzhledem k tomu, ze Ulc se pysni svym pravnickym vzdelanim, asi to vi, takze ucelove lze. *LEZ 4. "Walker ...přísahá - nikoliv ovšem na bibli, jak dosud každý či každá s pověřením výkonu tak odpovědné funkce činí" --- Podle US zakonu lze prisahat na Bibli, nebojiny nabozensky tex, nebo na kopii U. S. Constitution, pripadne ani nemusi pokladat ruku na zadny dokument a muze jenom prisahat.Vzhledem k tomu, ze Ulc se pysni svym pravnickym vzdelanim, asi to vi, takze ucelove lze.

Cist Ulce, to je jako Radio Jerevan. Hned v prvnim odstavci nahromadi Ulc hned ctyri lzi, a pri te prilezitosti si otre spinu svehio nenavistneho mozku o Baracka Obamu. Ma cenu cist dale rozklady tohoto habitualniho lhare?

Ovsem, chapu vazeni obdivovatele Ulce, ze laska je laska.

S. Netzer 20.10.2016 17:19

Re: Uloc a lzi.

Máte pravdu.Ta zde ale nikoho nezajímá.

https://www.washingtonpost.com/news/volokh-conspiracy/wp/2015/12/15/muslim-judge-in-new-york-takes-oath-on-the-koran/?utm_term=.7a9e7904b5b6

K. Zelený 20.10.2016 18:35

Re: Uloc a lzi.

Hic Rhods, his salta, Ulčovi níže podepsaní defensoři !

Nebo že by vám už nebylo do skoku ani do obvyklého plivu ?

S. Netzer 20.10.2016 18:47

Re: Uloc a lzi.

Toto "zajímavou zprávu" panu Ulčovi sice poslal "kvalitní autor" Stanislav Moc, ale pan Ulč si mohl alespoň ověřit, jestli se zakládá na pravdě, nebo ne.

Takto se stal pouze dalším šiřitelem hoaxu, ale to zdejšímu publiku vůbec nevadí, protože pan Ulč žije 40 let v USA. :-(((

K. Zelený 20.10.2016 18:54

Re: Uloc a lzi.

Většině se nelze divit, že jim nevadí, když jim do žlabu založí krmi, jež jim tak konvenuje. Ovšem když si někdo říká redaktor, případně když někdo zaměstnává takového "redaktora" ...

S. Netzer 20.10.2016 18:56

Re: Uloc a lzi.

To taky, ano.

V. Braun 20.10.2016 23:45

Re: Uloc a lzi.

Pane Horáku, děkuji za rozbor. Právnické vzdělání sice nemám a žiju v ČR, nicméně s tím přísaháním jsem si říkal, že podstatný bude text přísahy a ne na co se přísahá. Následná tiráda pana Ulče, jak na základě přísahy na Korán bude soudkyne zastávat právo šaría mi přišla poněkud trapná, a to jsem ani nevěděl, že má pan Ulč právnické vzdělání.

J. Kanioková 20.10.2016 15:38

Díky, pane Ulči,

za Vaše články. A pokud to tu čtete, ignorujte výkřiky lidí trpící svým "nadčlověkismem"..

P. Vaňura 20.10.2016 11:40

Těžko se nejen v americké historii najde horší

president, než Obama. Snad proto obdržel Nobelovu cenu míru už při svém nástupu. Znovu musím litovat, že ji nedostal na ni rovněž nominovaný Adolf Hitler, protože takto zdiskreditovaná cena by už dávno SKONČILA přes veškeré úsilí pochybných až ostudných mírotvorců...

S. Donát 20.10.2016 12:20

Re: Těžko se nejen v americké historii najde horší

Souhlas. Svět se v prdel obrací a ten hnusák Obama na tom má velkou zásluhu :-(.

A. Alda 20.10.2016 13:53

Je to problém a ostuda Američanů,

že si ho zvolili. Obama dělá jen to, co mu Američané dovolí dělat.

S. Donát 20.10.2016 14:52

Re: Je to problém a ostuda Američanů,

Jistě. Vaše a moje tvrzení se nevylučují.

J. Jurax 20.10.2016 14:52

Re: Těžko se nejen v americké historii najde horší

No, ale v americké budoucnosti se najít může - když vyhraje mrs. Clinton.

J. Kanioková 20.10.2016 15:31

:)))))

B. Rybák 20.10.2016 11:36

Výborný článek

Konec křesťanství jako rozhodující morální ideje drtivé většiny občanů západu, tedy konec křesťanské éry je bezpochyby koncem nám známé podoby "západu". Nikde jinde se nevyskytující požadavek lásky k bližnímu (i k nepříteli) stejně jako požadavek oddělení duchovní a světské moci byly navzdory svému porušování, navzdory degeneraci křesťanství na pouhý nástroj vytváření (francké,...) říše, znovu obnovovány a ve své protestantské vzpouře proti této říši vedly ke vzniku demokracie, která dnes nemůže bez protestantské morálky existovat (morálku neuznávající, populistům věřící lid si odhlasuje neúnosný blahobyt - vševědoucího Boha pak vystřídá "vševědoucí Velký bratr"!

Děkuji panu Ulčovi za to, že průběh tohoto pro demokracii zhoubného procesu odhaluje v současných USA a mobilizuje nás k zápasu s ním!

J. Růžička 20.10.2016 10:04

Jako vždy, velmi zajímavé čtení

Federální soudkyně v USA přísahala nikoliv na bibli, nýbrž na korán...Vybral a do úřadu ji instaloval sám Husejn. Bylo by velmi zajímavé, když by se panu Ulčovi podařilo vypátrat, jaké síly a hlavně čí peníze stály za kandidaturou a zvolením pravověrného muslima americkým prezidentem.

S. Netzer 20.10.2016 9:35

Knihy pana Ulče

bývaly kdysi dávno inteligentní, vtipné a duchaplné.

Ale tyto více méně monotématické články, které produkuje jako na běžícím pásu pro Neviditelného Psa, formující obraz USA místních primitivů, kteří neovládají angličtinu a nikdy v USA nebyli, jsou ve svých účincích zhoubné.

J. Hanzal 20.10.2016 9:45

Re: Knihy pana Ulče

Jeho články vůbec nejsou zhoubné, leč velmi pravdivé. Jenže Vám to nikdo nevyvrátí, poněvadž jen Vaše pravda je ta správná a žádná jiná.

S. Donát 20.10.2016 15:12

Re: Knihy pana Ulče

To se přeci nevylučuje. Mohou být pravdivé a zhoubné zároveň. Zhoubné pro existence, jako je ta "dáma", na niž reagujete :-).

M. Moravcová 20.10.2016 9:57

Re: Knihy pana Ulče

pan Ulč v USA žije přes 40 let. Vidí a ví víc o USA, než my všichni tady. Včetně vás.

V. Kain 20.10.2016 11:27

Re: Knihy pana Ulče

USA si zvolením muslimského prezidenta nakáleli do vlastního hnízda na hodně dlouhou dobu.Pokud se do W.H. dostane prolhaná Clinton,tak v té destrukci bude pokračovat.

J. Lancik 20.10.2016 16:21

Re: Knihy pana Ulče

Pan Ulc prijel do USA v roce 1960, mylite se o 20 let.

I. Mertl 20.10.2016 10:06

Re: Knihy pana Ulče

Asi ne zhoubné, spíš komické - je to takové otrávené psaní typu VK, otrávené tím, že svět nejde podle nich. Toho Ulče taky asi museli v USA něčím dost nakrknoout. Ale to není u emigrantů a tím spíš reemigrantů nic nevšedního, viz pp. Čulík, Tomský, Robejšek (u toho je důvod nakrknutí znám - netolerovaali mu plagiátorství a ba ho vyhodili) a někteří dalš. Samoozřejmě u některých z nich připadá v úvahu i to, že už emigrovali s úkole, který nadále jiným způsobem plní. To však asi nebude případ Ulčův, ocházel, nemýlím-li se, hodně mlád. Je to však smutný osud - zná více světů a žádný mu není vhod.

S. Netzer 20.10.2016 10:30

Re: Knihy pana Ulče

Komické je to tehdy, když nějaký prosťáček papouškuje Ulčovy postřehy o americkém akademickém prostředí.

J. Kombercová 20.10.2016 10:46

Re: Knihy pana Ulče

Vy si snad nevidíte "do huby". Pakliže pan Ulč učil na americké univerzitě, znamená to nejspíš, že poznal i prostředí. Možná hodnotí ze svého úhlu pohledu, ale alespoň ví, o čem mluví.

Já jeho povídání nekomentuji, protože nevím... ale to vy taky ne, přesto víte, že nemluví pravdu. Jak to víte?

I. Mertl 20.10.2016 15:39

Re: Knihy pana Ulče

Madame, není americká univerzita jako univerzita. Je jich pár naprosto excelentních, kam se nedostanete, když nejste geniální nebo nehrajete fantasticky košíkovou, a vycházejí z nich budoucí nobelisti, pak dvě stovky takových, co jsou podobné naším a pak další s úrovní možná lepší průmyslovky. Ty poslední už nenajdete v žádné celostátní databázi, v níž jsou ty lepší seřazeny v žebříčku. V USA neexistují žádné akreditace ani státní dozor, vyvěšte si na barák "University of ...", sežeňte si kohokoliv na učení a hlavně platící studenty... A učte. Kdyby pan Ulč učil na některé z těch prvních sto, jistě by to napsal. Jinak učit na universitě v USA a Kanadě nic neznamená. Akorát o tom pak můžete mluvit, ale asi neřeknete kde.