17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

SVĚT: Dvě verze islámu

Dnes má prakticky celý svět problémy s islámským světem, byť se celá řada západních politiků snaží tvářit, že tomu tak není. Problémy jsou nejrůznějšího druhu. V řadě nábožensky smíšených zemí dochází k masakrování jinověrců muslimy – nejkrvavější události se odehrávají patrně v Nigérii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 28.5.2013 10:56

Re: Není dvojí islám.

Inu, jako u každého náboženství, co je na tom divného... :-P

R. Langer 28.5.2013 10:55

Re: Vážený autore,

Hm, já jsem rád, že mohu žít v míru a klidu navzdory křesťanské civilizaci, které trvalo stovky let, než byla tak oslabena, že už nemohla svoje "dobro" vymáhat násilím... :-P

T. Marek 27.5.2013 23:49

Re: Obama je muslim

Všechna náboženství považují to své za jedině správné. Včetně Jehovitů. Až jednotlivá náboženství usoudí, že jsou jen mutacemi téhož, a že Bůh a Alláh je jedno a to samé, tak se může mocenská stránka jejich existence oslabit. Ale to církevní vrchnosti nemohou potřebovat.

T. Marek 27.5.2013 23:44

Re: Vážený autore,

Nějak jste přehlédl fakt, že křesťanství je zde už 2000 let, z toho aspoň 500 let bylo jeho vinou pěkně krvavých. Ještě v 18. století se děly věci. Oni ti muslimové jsou zřejmě jen o pár staletí pozadu. takže asi tak za 200 let by se mohli také uklidnit. Nemyslíte?

T. Marek 27.5.2013 23:37

Re: Není dvojí islám.

Není se čemu divit, ještě před několika sty lety to byl cíl křesťanů (hlavně katolických). Jménem Krista se vyvražďovaly národy (a taky trochu kradlo). Když se idea stane mocenskou ideologií, tak jdou city stranou. Stejné je to s islámem. Je někdo, kdo to řídí. Pan Kuras použil výraz "politický islám". Na názvu nesejde, ale jde o to, že původní duchovní náplň je pak už jen zástěrka pro vlastní lidi a k tomu se přidá "strašný vnější nepřítel". Je až s podivem, že Bůh všemohoucí (nebo Alláh) si pěstuje nepřátele, zřejmě proto, aby pravověrní měli koho likvidovat. Jenže KDO rozhodně, kteří jsou ti "pravověrní" a kteří "nevěřící psi"? Zase nějaký ideolog. Přece platí: Kdo nejde s námi, jde proti nám!!! Nepřipadá v úvahu, aby si někdo šel svobodně jinudy. To je nepřítel .... (lidu, strany, Boha, Alláha.....atp.) a musí být pacifikován (zavřen, zabit, společensky izolován ....). Tak to totiž chodí už staletí. A dělají to lidé jiným lidem. Bůh s tím nemá nic společného.

J. Farda 27.5.2013 23:21

Re: ? ... !!!..

Kulíšku Kulíšku! Jednak nejsem fanatik, i když moslemíny nechci a nikdy chtít nebudu, ale jsem-li já blbem, pak jste Vy užitečným (dle V.I.Lenina) idiotem hájícím naší civilizaci totálně nekompatibilní (odpusťte) kulturu. Vám, milá ms. Lukešová (Kopretino), děkuji za avizo, již jsem shlédl a komentář páně Kulíškův komentář je reakcí na mé hodnocení Alláhu jistě milou činnost oné islamistické chátry, dle reakce soudě Kulíškovo kámošů. Přeji hezký večer. Tečka.

J. Kulišek 27.5.2013 23:18

Re: Vážený autore,

Stasny clovek, muze zit ve zemi s krestanskou kulturou a nebo s islamskou a nezpozoruje zadny rozdil.

J. Kulišek 27.5.2013 23:15

Re: Pane Drápale s Vaším hodnocením lze souhlasit.

Tak co napred vyhladit katoliky a pak teprve tahout na musliny? Pri vyhlazovani krestanu a zidu, by vam muslimove mohli pomahat nez si to vyridite s nimi

J. Kulišek 27.5.2013 23:12

Re: ? ... !!!..

Hano mluvite s fanatikem. Pro nej je pravda neprijatelna

J. Farda 27.5.2013 23:11

Re: Tolerance v Libyi (doufám, že je odkaz ještě funkční, možná, že ne. Mně otevřít šel, ale někomu ne).

V podstatě bych s Vámi mohl souhlasit, ale asi jste se dobře nedíval. To nebyli teenageři, to byli třicátníci, zfanatizovaná islámistická chátra, která se díky "korektním" euroblbům postupně nasouvá do Evropy. Západní státy (všechny) mají s nimi už své problémy, jen se musíme modlit, aby je sem k nám žádná vláda zlevazprava nepouštěla. Je to prostě chátra mentálněcivilizačně, ač užívají technické vymoženosti židokřesťanské civilizace, za sedmsetlet let, kdy jejich Prorok lstí obsadil Mekku, zpožděná za křesťanským letopočtem. A brutálními vraždami stále dokazují, že jim do naší civilizace těch 700 let schází. Tolerantní islám? Pcháááá! Tečka.

H. Lukešová 27.5.2013 23:08

Re: ? ... !!!..

No jestli máte čas pane Fardo, zkuste shlédnout video, dala jsem na ně dole odkaz. Dokud je ještě na netu, politkorektníci se brzy postarají, že video z netu zmizí.

H. Lukešová 27.5.2013 23:07

Re: Tolerance v Libyi (doufám, že je odkaz ještě funkční, možná, že ne. Mně otevřít šel, ale někomu ne).

Na to se nic jiného říci nedá.

H. Lukešová 27.5.2013 23:06

Re: Tolerance v Libyi (doufám, že je odkaz ještě funkční, možná, že ne. Mně otevřít šel, ale někomu ne).

Nepopírám, že mezi naší mládeží není verbež, zfetovanci, ale myslím si, že podstata tohoto videa byla, že si muslimové v Libyi neváží britských, židovských, československých i vojáků jiných národností. Naši kluci bojovali proti Hitlerovi, za svobodu světa, nasazovali krky v Tobrůku, i za svobodu řadových Libyjců.

J. Farda 27.5.2013 22:49

Re: Jo, chicht..

Posloužím Vám, paní Kanioková, čerstvějším příkladem. V Teplicích se měla někdy v devadesátých letech stavět mešita, údajně druhá největší po Brněnské, protože v teplických lázních byla tehdější většina klientely arabská. Leč dohodli se místní a zorganizovali petici, pak i referendum, v němž byla mešita zamítnuta, a Arabáši poté Teplice víceméně opustili. Sice jsou tam teď východní bratři, po Praze a Karlových Varech údajně třetí největší komunita v Čechách, ale já to jako bývalý Tepličák kvituji, a ani mi to moc nevadí. Lepší pravoslavnýRus než islamo Arabáš! Tečka.

J. Václavíková 27.5.2013 22:44

Re: Obama je muslim

Vy jste teda myslivna!

J. Farda 27.5.2013 22:36

? ... !!!..

Barbaři, chátra, šílená necivilizovaná fanatická chátra. Těm pomáhali Amíci, Briti a Frantíci bezletovou zónou? No, lituji, dnes už i doma mají, co si i v Lybii pěstovali! Alláhu akbar, Inšalláh!

J. Kanioková 27.5.2013 20:45

Hnus...

jenže dokud to budou P&L pořád jen bagatelizovat, kontrovat příklady podobných událostí u nás, tak se nic nezmění..  Protože ti naši šílení, snad zdrogovaní puberťáci k takovým úletům nemají "požehnání" v oficiálních pravidlech. Kdežto muslimové si ke svým úletům najdou stovky iniciací přímo z jejich ideologie.

J. Kanioková 27.5.2013 20:33

Jo, chicht..

Už dávnějc jsem kdesi četla, jak se kdesi lidi v jejich lokalitě ubránili postavení mešity. Protože islamisté tam koupili už dřív pozemek, takže obec do toho nemohla mluvit. Lidi v obci šíleli, zkoušeli všechny možnosti, až nakonec...

Na pozemku už snad byly vytýčeny rozměry budoucí budovy, a tak jednoho rána se zjistilo, že uprostřed toho bylo částečně zakopané mrtvé prase.. :)))  Myslím, že to bylo ve Španělsku, ale už to fakt nevím jistě...

J. Kanioková 27.5.2013 20:24

:)))))

O. Kadlec 27.5.2013 20:10

Jádro článku:

ne "dvojí islám" - každý jen trochu vzdělaný člověk ví, že "islámů" jsou stovky, tisíce. Nikdo to nespočítá. Je jich mnohem víc než křesťanství.

Segregace! to je jádro článku. jak je autorovým zvykem ta podstatná věta bývá jedna, a to na konci.

Jenže - takovej fýrer aby dokázal "oddělit" (zajímavé slovo, něco jako "konečné řešení") Evropu od islámu se ještě nenarodil. A pokud jednou přece přijde, bude asi výhodné emigrovat třeba do té Indonézie.

A o to v článku jde: protože Danův návrh je neuskutečnitelný, má autor vždy pravdu. Do konce života bude moci tvrdit "Vidíte...". Protože problémů neubude, příležitostí k jájsemtouždávnoříkal bude dost.

J. Kanioková 27.5.2013 20:07

Každé náboženství je svým způsobem politická strana

R. Brzák 27.5.2013 19:08

Re: Vážený autore,

Ano, pane.

Základní deklarací křesťanství je "miluj bližního svého jako sebe samého". Přestože mnozí takykřesťané v historii i někteří v současnosti mají se svým základním prvkem víry problém(ač to o sobě nevědí, na jejich skutcích je to vidět), křesťanství jako civilizace minimálně nastavuje druhou tvář, což je přehnaným důsledkem "milování bližního svého". Muslim však svého boha uctí i lží, vraždou a válkou. Nevidíte-li protiklad, nechcete vidět.

M. Krátký 27.5.2013 18:41

Re: Tolerance v Libyi (doufám, že je odkaz ještě funkční, možná, že ne. Mně otevřít šel, ale někomu ne).

Šílené, ale já si myslím, že i mezi naší - evropskou populací je spousta blbů s kapucí na hlavách, práce se štítící a bez kvalifikace. Na vojnu nemusí, ničím nevyučení, tyjící z naší celkové slabosti a o náboženství nic nevědoucí - prostě tlupy debilů s kapucí na hlavě. Prosím, neříkejte mi, že jsem nepochopil podstatu zvěrstev z tohoto videa - jen jsem přidal  další pohled na zblblou "mládež", zfetovanou a bez práce, protože je podporujeme debilní sociální politikou.

D. Drápal 27.5.2013 17:57

Re: Váš argument je nesmyslný a demagogický,

Vážený pane Serváte,

nedomnívám se, že pokud má někdo na něco silný názor, je předem vyloučen z diskuse. Zvláště když já přece ve svém příspěvku neříkám, jak to je, pouze se snažím upozornit na faktory, které jsou pro diskusi relevantní. Nejde o hodnocení islámu jako takového, ale o spor mezi dvěma tábory jeho hodnotitelů.

Srovnáním s fanoušky sportovních klubů bych se patrně mohl cítit uražen, ale mám silný dojem, že v této věci to nejsem já, kdo je mimo.

Mějte se dobře!

J. Vintr 27.5.2013 17:38

Re: Maximální souhlas - Západ by se měl od islámského světa maximálně oddělit. Ať udělá, co udělá, je to špatně.

Ono by mohlo být řešením co nejvíc jim ztížit dodržování těch jejich opičáren. Třeba takové nařízení EU (mají v tom už slušnou praxi), že všechny potravinářské výrobky včetně vody ve veřejných vodovodech musí povinně obsahovat nějaký přídavek z vepřového masa (nebo to aspoň bude uvedeno na obalu - pochopitelně v jazyce, kterému budou všichni vyznavači Koránu rozumět). A třeba také trvat na dodržování rovnoprávnosti žen a vůbec postavit Islám mimo zákon jako ideologii, potlačující lidská práva a podněcujicí k náboženské nesnášenlivosti (což Islám zcela nepochybně naplňuje v míře více než vrchovaté). Ono by se pak třeba muslimům přestalo v Evropě líbit.

H. Lukešová 27.5.2013 17:21

Re: Obama je muslim

V Íránu běžně věší pastory, letniční křesťany, ale jádro Vašeho příspěvku je pravdivé.

J. Vyhnalík 27.5.2013 16:56

Re: Tolerance v Libyi (doufám, že je odkaz ještě funkční, možná, že ne. Mně otevřít šel, ale někomu ne).

Tak to je šílené! Barbaři.

E. Sevrát 27.5.2013 15:51

Re: Váš argument je nesmyslný a demagogický,

Pane Tejkle,v tom máte trochu pravdu.Ale,jako existuje umírněný křesťan,žid,muslim atd. tak existují i vyznavači jakékoliv víry kteří jsou bigotní,ortodoxní apod.Je to stejné jako s tou kopanou,já jsem Sparťan,ale v klidu dokáži přiznat,že někteří jejich fanoušci jsou zběř,že to teďka Sparta po.... atd. Můj dobrý přítel,kterého mám rád (ve čtvrtek jdeme na pivo) nikdy nedokáže přiznat,že to či ono Slavie pohnojila,že Řebíček je zralý na kriminál (než koupil Slavii tak na něm nenechal stéblo suché) atd.Ale na Spartu nasazuje bez skrupolí.Vzhledem k nejenom tomuto článku pana Drápala,mám pocit,že on je ten ve vztahu ke křesťanství jako ten můj slávistický přítel.Václav Klaus jednou řekl,že nikdo není zcela nezávislý,tedy ani objektivní.A v tom máte pravdu.

J. Tejkl 27.5.2013 13:46

Váš argument je nesmyslný a demagogický,

Pokud podle Vás pan Drápal zaujatý protože je křesťan, kdo tedy podle Vás může "objektivně" hodnotit Islám nebo jakékoliv jiné náboženství?  Jak tuto "objektivitu" definujete? Je snad podle Vás  "objektivním" tj. neujatým hodnotilem náboženství ateista, když už samotné slovo ateismus vyjadřuje základní popření všech náboženských koncepcí? Pokud ne, jaké jsou tedy  podle Vás parametry takového "objektivního" hodnotitele?Uznejte, že to je nesmysl.  Budete-li důsledně trvat na "objektivitě" pak logicky dojdete k tomu, že nikdo v tomto světě není povolán  cokoliv hodnotit, protože je vždy v nějakém vztahu k předmětu, který hodnotí. 

F. Matousek 27.5.2013 13:20

pekný clánek

politici se nás snazí chlácholit a mylne se domnívají, ze kdyz budeme k muslimum tolerantní a vztrícní, ze i oni se nám v dobrém odmení a nastane symbióza spoluzití. To je ovsem zásadní OMYL.

Problém není v tom, ze nemáme muslimy rádi.

Problém je v tom, ze  ONI NEMAJI RADI NAS !