27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Eliáš 30.11.2010 19:27

Lyžovat jezdím zásadně do Alp

Nemám chuť stát ve frontách na vleky. Ani netoužím setkávat se s naší českou pohostinností, ochotou, hygienou a stravou. V Alpách pořídíte lyžování příjemněji a levněji.

J. Ptáček 30.11.2010 15:40

Nic objevného

Nic nového pod sluncem, lyžování v Alpách vyjde levněji po všech stránkách, považuji dosažitelnost do 500 km za naprosto vyhovující pro vícedenní lyžování. Znám slušný penzion i za 11 € / noc a postel, většinou je to kolem 20 € - (bez snídaně). Dále existují balíčky: předvánoční, all inclusive (termál zdarma), pro seniory, ladies’ week – permice zdarma. A to ještě brňáci i prážáci  mají každý "svoje" Alpy. Co se týče předbíhání – v českých lyžařských střediscích provozovatel ani nemá zájem bránit předbíhání, což se dá téměř vyloučit instalací vhodných vstupních koridorů. Zato běžecké terény jsou u nás příjemnější, trasy nevedou údolími kolem silnic, spíše „od hospůdky k hospůdce“.

M. Vondráček 30.11.2010 18:12

Re: Nic objevného

Máte pravdu , taky jezdím na běžky do čech a z kopce v Rakousku. Jinak pokud máte běžky rád, zkuste v Rakousku Ramsau - tomu se fakt nic nevyrovná.

P. Joch 30.11.2010 15:19

takové to domácí lyžování

Malinko bych si dovolil oponovat. Pořád je relativně rentabilní navštívit nějaké menší středisko, které je v dosahu 1hodiny cesty autem. A že se jich za posledních 10 let postavilo dost na kdejakém kopečku, i na jihu moravy, mezi vinohrady.

Výhoda je v tom, že si intenzivně zalyžuju jen pár hodin, a odpoledne už jsem zase doma. Sice sjezdovka nemá 3km, ale na večerní vyblbnutí to stačí. Za vlek dám max 300 za osobu, za jídlo 0 a za benzín 400 (100km tam a 100km zpět). Za dvě hodiny mě to omrzí a jedu dom.

Pokud jedu na jeden den do Rakouska, stojí permanentka min 30EURO, benzín min 1000Kc. Oběd na sjezdovce dalších 15-eček a stejně toho má netrénovaný člověk ve tři poobědě plné kecky, takže pak posedává a popíjí grog.

I. Brezina 30.11.2010 12:36

Rozsáhlé zkušenosti

Ten pan Šimek má s "ožíráním jako dobytek a zvracením na pokoji" v krkonošských penzionech asi rozsáhlé zkušenosti, všimli jste si? Zmiňuje to v celkem pěti svých komentářích...

J. Šimek 30.11.2010 12:42

Re: Rozsáhlé zkušenosti

Jsem abstinent, takže píšu jen o tom, co vidím v tomto smyslu u druhých.

Zase pokus o dehonestaci místo argumentace - "profesionální žurnalisto " ?

P. Čulík 30.11.2010 9:12

Naprostý souhlas, ověřený patnáctilotou zkušeností.

A ještě připodotknu i slušnost samotných lyžařů v alpských střediscích, pokud tam například někdo předbíhá v občasných frontách, rozhodně ne tak častých jak u nás, je to někdo od nás nebo Polák. A pokud někdo prudí na dálnici, tak dtto.

J. Šimek 30.11.2010 11:57

Re: Naprostý souhlas, ověřený patnáctilotou zkušeností.

A kdo nutí návštěvníky českých hor chápat slušnost tak, že se ožírají jako dobytek, zvrací na pokojích a pak ještě prudí ? To se změní odjezdem do Alp ?

P. Čulík 30.11.2010 12:06

Re: Naprostý souhlas, ověřený patnáctilotou zkušeností.

Asi jezdí do Alp jiná klientela, ale důvody neřeším, prostě si tam lépe zalyžuji, není to o moc dražší a tu delší trochu otravnou cestu přežiji. Prostě je to tak a všem, kdo to nezkusil, vřele doporučuji. A jezdím zásadně bez cestovky.

P. Čulík 30.11.2010 12:08

Re: Naprostý souhlas, ověřený patnáctilotou zkušeností.

A jestli jsou v Krkonoších ožralí a poblití Češi, jak píšete, ale já dost pochybuji, že by to byla taková hrůza, no tak je o důvod více jet do Alp.

J. Šimek 30.11.2010 12:40

Re: Naprostý souhlas, ověřený patnáctilotou zkušeností.

No hlavně, že zůstáváte u téze, že všichni ubytovatelé a vlekaři u nás jsou podvodníci a není třeba rozlišovat. U návštěvníků je rozlišíte, inu dvojí metr.

P. Čulík 30.11.2010 13:34

Re: Naprostý souhlas, ověřený patnáctilotou zkušeností.

Ale pane Šimku, nechcete si ještě jednou přečíst, co jsem napsal, než začnete psát nesmysly? "že všichni ubytovatelé a vlekaři u nás jsou podvodníci a není třeba rozlišovat. U návštěvníků je rozlišíte, inu dvojí metr." Prostě a jednoduše, služby v alpských střediscích jsou kvalitnější, ubytovatelé i restauratéři také, že jsou u nás všichni podvodníci, to jsem netvrdil, také narazíte na i nás na kvalitní služby, jenže ty jsou v Alpách standardem a samozřejmostí. Do našich hor vyrážím na běžky, takže opravdu mohu srovnávat.

A je to jako s vínem: věřím, že na Moravě umí vyrobit kvalitní bílé víno, jenomže když jdu koupit víno, koupím raději australské, chilské nebo jihoafrické, protože tam mám záruku, že bude pitelné. Když koupím za stejnou cenu tuzemské, může být dobré (ověřeno), nebo ho jdu vylít (ověřeno).

J. Šimek 30.11.2010 13:37

Re: Naprostý souhlas, ověřený patnáctilotou zkušeností.

Je zvláštní, že Vám všechno tuzemské připadá jako šlendrián.

P. Čulík 30.11.2010 13:47

Re: Naprostý souhlas, ověřený patnáctilotou zkušeností.

Kde jste přišel k tomuto tvrzení? Psal jsem pouze o službách na horách a o vínu. To je dle vás všechno, co tuzemsko má? Ostatně vy se pořád zabýváte blitím a ožíráním:-(

Howgh.

M. Gavlák 30.11.2010 8:42

Ano, je to tak,

do Alp to není daleko a člověk se tam cítí jako vážený zákazník a ne jako otrapa, kterého je třeba oškubat...

J. Šimek 30.11.2010 11:58

Re: Ano, je to tak,

Ale nedovolí si tam ožírat se, jako dobytek a dělat bordel na pokoji.

J. Šimek 30.11.2010 8:33

Průměrný návštěvník penzionu v Krkonoších.

Po návratu z vleku míří okamžitě do výčepu, kde končí až v ranních hodinách, ožralý jak prase. A pak je ještě drzý na personál, že mu včas na pokoji neuklidili to jeho nablito.

Pokud autor zobecní pár negativních zkušeností, pak si to můžu dovolit taky.

A až bude autor zase psát o tom, jak to ti druzí dělají blbě, dovolím si připomenout jeho novinářsky neprofesionální zveřejnění jména a kontaktů na člověka s podobným jménem, jako mám já v představě, že to je nejlepší způsob, jak někoho zdiskreditovat a zarazit jiný názor k jeho článkům.

M. Prokop 30.11.2010 8:41

Re: Průměrný návštěvník penzionu v Krkonoších.

Pěkně jste se popsal.

I. Brezina 30.11.2010 8:44

Re: Průměrný návštěvník penzionu v Krkonoších.

Pane Šimku, chápu že mne jako známý trutnovský ekologista nesnášíte za moje kritické články o KRNAPu, ale něco konkrétního k tématu úrovně lyžařských středisek v Česku by nebylo? Proč třeba nezkusíte věcně polemizovat s fakty, která v článku popisuju? Je v Krkonoších levněji než v Alpách? Jsou sjezdovky lépe upraveny? Dostanete v restauracích za stejné nebo nižší ceny větší porce kvalitnějšího jídla? Vaše zapšklá nevěcnost naznačuje podezření, že jste včera sám ožral jako jako prase... Ale víc už na vás nebudu reagovat, mohl byste se cítit ukřivděný. Lidem s kocovinou se to stává často.

J. Šimek 30.11.2010 11:24

Re: Průměrný návštěvník penzionu v Krkonoších.

A je to tady zase.

Já jsem Josef Šimek a nemám s žádným trutnovským ekologistou nic společného. Zase o mě píšete, jako bych byl jmenovec Jan Šimek a to já tedy opravdu nejsem. Nejsme ani nijak příbuzní, nikdy jsem toho pána neviděl, neznám ho.  Takže jste opakovaně vedle, jak ta jedle. Jen potvrzujete svoji neprofesionalitu.

K tématu je hlavně stejně zobecňující pohled na prototyp návštěvníka penzionu v Krkonoších.

Zmohl jste se jen na dehonestaci a sprosté osobní výpady. Ale určitě teď máte dobrý pocit, že ?

I. Brezina 30.11.2010 12:10

Re: Průměrný návštěvník penzionu v Krkonoších.

1. S zadnym Janem si vas fakt nepletu. 2. Ze jste ekologista jsme si mohli mnohokrat overit z dikce vasich komentaru. 3. Navstevy penzionu vcetne chovani hostu nejspis znate z vlastni zkusenosti, jinak byste je tak barvite nepopisoval. 4. Ja v Krkonosich v penzionu nikdy nebyl,takze nemuzu slouzit. 5. Howgh.

J. Šimek 30.11.2010 12:52

Re: Průměrný návštěvník penzionu v Krkonoších.

1/ Lžete, uveřejnil jste jméno, adresu do KRNAPU i telefon na mého skoro jmenovce pod mým příspěvkem tady na NP. A žádal jste čtenáře, ať mu to "nandají napřímo". 2/ Lžete - nejsem členem žádné strany ani sdružení nebo hnutí, čili nejsem žádný známý trutnovský ekologista. 3/ Ano, mohu potvrdit z vlastní zkušenosti, že především pražáci se v penzionech chovají, jak popisuji. Osobně jsem abstinent a nechápu je. 4/ No v Krkonoších jste v penzionu nikdy nebyl, ale zobecňovat, že tam jsou všichni podnikatelé podvodníci, to Vám jde náramně. Fakt profi. 5/ Nazdar

I. Brezina 30.11.2010 13:04

Re: Průměrný návštěvník penzionu v Krkonoších.

Co bych spal v penzionech, kdyz mam v Krkonosich vlastni barak a situaci na tamnich sjezdovkach znam z prvni ruky:-))

J. Šimek 30.11.2010 13:39

Re: Průměrný návštěvník penzionu v Krkonoších.

Po tom, jak lžete, jste překvapil ftípkem. Ten mi neva.

V. Kolman 30.11.2010 9:32

Re: Průměrný návštěvník penzionu v Krkonoších.

Pane Šimku, obě strany (vlekaři / lyžníci) si mohou psát co chtějí, ale lyžaři budou nakonec rozhodovat tuto při nohama, (vlastně lyžema). Pokud budou v Alpách lépe obslouženi a lépe (případně i levněji) si zalyžují, pak je škoda zbytečně popsaného papíru. Návštěvnost našich hor to nezvýší.

       P.S. - I já jezdím v severním pohraničí nakupovat lépe a levněji raději do zahraničí a i výrazně levnější naftu tam kupuji. Holt, komu není rady - tomu není pomoci.

J. Šimek 30.11.2010 11:54

Re: Průměrný návštěvník penzionu v Krkonoších.

Já s Vámi nejsem v žádné rozporu, jen si dovoluji tvrdit, že ne zdaleka všichni návštěvníci hor jsou nějací slušňáci. To bych zase chtěl vidět já, jestli a za kolik by se mohli chovat v Alpách, podle toho, jak to popisuji realitu já.

R. Houška 30.11.2010 9:43

Re: Průměrný návštěvník penzionu v Krkonoších.

Vážený, v devadesátých letech jste měli každého Čecha, který se na horách objevil, za socku. Dávali jste přednost tzv.Ossis, Němcům z východu, kteří po výměně východních marek za západní v poměru 1:1 byli jak utržení z řetězu. Mohli si u vás dovolit všechno, blít vám mohli klidně za límec, přesto měli vždycky přednost před českou rodinou s dětmi - vámi nazývanou - řízkáči. Teď, když Ossis své úspory prožrali, zbývá jim tak na to ožrání, které je u nás pořád ještě levnější, a vy ráno uklízíte to blití. Z Čechů už k vám jezdí blít jenom tzv. zlatá mládež, jejíž rodiče investovali v Praze nakradené prachy do horských bytů, a to proto, že pro normálně vydělávajícího člověka, jsou Alpy opravdu levnější. Takže tu neplačte, sami jste strůjci svého "štěstí".

V. Kain 30.11.2010 8:17

Lyžovat v Česku?

Ti naši rádoby podnikatelé v Krkonoších a jiných našich zimních střediskách  jsou jenom sprostí zloději.Začala sezona a s ní oškubávání hejlů.Je ještě dost takových kteří si nejedou do hor odpočinout ale bohužel se řádně vystresova a ještě za to zaplatí.S tou poctivostí to není na štíru jenom v zimě na horách.Naprosto běžně vás oškubávají ve většině našich restaurací po celý rok.Cpát do sebe jídlo které je usmažené na přepáleném oleji a ještě za to draze platit může jedině guma.Nyní před vánoci jsou všude samé jarmarky.Stačí se podívat jaký humus ať jde o nápoje nebo o občerstvení tam za velmi vysoký peníz ti šizuňkové nabízejí a přesto se najde dost takových co si na zaručeně domácích klobásách pochutnají aniž by tušili,že ten prodávající šíbr je koupil ve slevě v Kauflandu.

T. Vodvářka 30.11.2010 7:34

Korunokilometr

Tenhle výraz je strašný, nic jiného mě ale nenapadlo. Zkusil jsem si porovnat výši nákladů na 1 ujetý kilometr například na Bílé v Beskydech a v oblasti Val Gardena v Itálii.  Jednoznačně vychází levnější lyžování v Alpách...

Takže u nás doma jednou za sezonu na hory se rozjezdit a pak pryč od zlodějů....

J. Skála 30.11.2010 9:36

Re: Korunokilometr

Máte sice naprostou pravdu, ale ten korunokilometr se Vám nepovedl. Takhle se obvykle tvoří jednotky, které jsou součinem, jako např. tunokilometr apod. U Vás je to podíl, tedy Kč/km.