Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ZDRAVÍ: Pozvánky na cenzurované filmy
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
clay 2.4.2007 23:41petice |
Ignác 2.4.2007 22:04Podotknutí Já i moje manželka jsme kouřili jako prasklá kamna (já už jsem si své odkouřil a nekouřím) ale z našich dcer nekouří ani jedna. Takže jak tedy je ?? |
dragon 2.4.2007 17:39posedlost zákonem nějaký zákon už něčemu zabránil? A co takhle odpovědnost rodiny a má vlastní? |
VladaPing 2.4.2007 17:26Ostatně soudím, že na pasivním kouření není nic špatného.... Kouřím = jsem aktivní kuřák Jsem kouřen = jsem pasivní kuřák...... |
Mojmír Průša 2.4.2007 15:26Autor má v zásadě pravdu I když některé argumenty jsou trochu přitažené za vlasy. Nicméně na následky nemocí z kouření a pasivního kouření rozhodně u nás umře ročně více nez 10x víc lidí, než na automovilové nehody. To už by mělo stát za více tlaku ze strany státu proti kouření. |
KoKo 2.4.2007 14:45Hulení se z 98 % váže na chlast. K vyváženosti mi chybí také nějaký antialkoholický článek. Jenže krapet vínka či kořaličky si dá i nekuřák a přitom alkohol je svinstvo to samé. Sebevětší hulič - neomlouvám je - nikdy ze samotného kouření nedopadne jako troska válející se na zastávkách autobusu.... |
michal 2.4.2007 15:27Re: Hulení už jsi někdy viděl pasivní alkoholiky, tak jako je kvanta pasivních - NEDOBROVOLNÝCH - kuřáků? |
VladaPing 2.4.2007 17:00Re: Re: Hulení NEDOBROVOLNÝCH - kuřáků? Oni ty chudinky lezou chlastat do pajzlu NEDOBROVOLNĚ ? To sou věcy, to sou věcy....... |
nekuřák 3.4.2007 13:37Re: Re: Re: Hulení A co např. kouření kuřáků na místech, kde to je zakázáno? Třeba na zastávkách městské hromadné dopravy. Ve Znojmě jsem takto kouřícího kuřáka slušně upozornil, že kouří na zastávce, kde se to nesmí. Jeho reakce? Řekl, že mi rozbije HUBU. Konec, tečka. Nesnáším kuřáky, koupil jsem si pepřový sprej a nebudu se rozpakovat ho použít. |
Kes 2.4.2007 12:07Je-li to apríl... tak se moc nepovedl. Hlavně je tam datum "2.4" |
Kes 2.4.2007 12:04Tak tohle už opravdu bolí Taková nenávist, jaká se skrývá za tímto článkem, neskončí úplným zákazem všeho co by tabák byť jen připomínalo, ale vzápětí se opře do dalších "neřestí" - hamburgery počínaje a sexem konče. Z toho mám strach. |
F.A.Kekule 2.4.2007 9:50Takže teď jsem totálně mmimo. Ze začátku jsem s mnohým souhlasil. Potom jsem začal nesouhlasit. Potom jsem myslel, že čtu nějaký jiný článek. A potom jsem pochopil, že je to apríl. Dělat si ale legraci z kouření malých dětí je dost fuj. |
Jakub S. 2.4.2007 8:44Nechte bokem ty trouby a tedy: díky za krásný přesvědčivý přesně dlouhý článek. Souhlas, souhlas, souhlas. Těžko nebýt zoufalý a/nebo na infarkt, když každé jaro začínají další a další partičky dvanácti- třináctiletých holčinek na pískovištích sídliště svědomitě hulit. A k tomu se učí velice dobře být (v partě) drzé na lidi o generace starší. Uvažuju, nevadí-li rodičům, když cerenka po příchodu smrdí nikotinem - ? Ale s tím 11. zářím jsem byl konsternován. Najednou to u mne (nás) Vaši osobu shodilo.Jednak velice těžko soudnému člověku tohle věřit, a jednak řečeno po slovácku pletete koše s baňama. Tak to je smutný trapas, pane kolego. Zbytečný. |
BOMBON 2.4.2007 15:18Re: Nechte bokem ty trouby no, rodicum to zjevne vadi min, nez autorovi. takze je potreba je donutit zakonem, aby jim to vadilo. vsem to musi vadit, protoze to autorovi vadi. petici podepisujte .... to je faktys nechutnost .. |
krmič 2.4.2007 18:44Re: Nechte bokem ty trouby Přesvědčivý? Jak z komentářů vidno, mnoho lidí nepřesvědčil. Ani mne nepřesvědčil. |
Tony 2.4.2007 20:14Re: Nechte bokem ty trouby Čím jste byl na tom 11.září tak konsternován??? Shlédl jste všechny ty dokumenty na odkazové stránce? Pak by Vám mělo být vše jasné. Dnes už snad nikdo nevěří že Dvojčata spadla po teroristickém útoku. |
TOM 2.4.2007 8:38Naletěl, naletěl! Až do paranoidního vysvětlení hromadné vraždy v N.Y. jsem netušil, že jde o apríl! Opravdu povedený žertík. |
abc 2.4.2007 8:26Zoufalost Má-li tento užvaněný, byť plamenně nadšený výtvor skutečně působit PROTI tabakismu, nechápu, proč nebyl autor přinucen zkrátit "tabákovou" část na stravitelnou maximálně polovinu a vynechat neorganicky přilepenou tématiku 9/11. Ledaže by se otištěním tohoto dosti zoufalého výkřiku bez úprav také LN zapojily do konspirace ve prospěch tabákových firem... |
HoP 2.4.2007 7:40vskutku zajímavé reakce .. sice je z článku znát běžně nevídaný zápal, ale nevidím to jako důvod zesměšňovat informace v něm uvedené - právě naopak BOMBON a conqueror jsou pro mne jasným příkladem pštrosa s hlavou metr hluboko v posledním roce v mém okolí zemřelo pět lidí na rakovinu, převážně hrtanu a plic .. vášniví kuřáci to byli jistě jen náhodou
|
Alfons 2.4.2007 6:14Kouřili-umřeli a nekouřili také umřeli. Čím dřív lidě zemřou, tím víc ušetříme na důchodech. |
jezevec 2.4.2007 1:43tývole!!!!! škapík už to nehul!!! cigarety možná zabíjí, ale to co kouříš ty to musí bejt teda nářez |
Honza42 2.4.2007 1:40Růst počtu dětských kuřáků je pro mne spíš ukázkou nefunkčnosti dnešních rodin (pokud má dítě to štěstí, že vůbec v rodině vyrůstá). Nedovedu si totiž představit, že průměrně inteligentní rodiče nechají své děti kouřit. Já nekouřím díky tomu, že pro mne bylo v rodinných podmínkách kde jsem vyrůstal absolutně nepředstavitelné, abych kouřil. A jsem přesvědčen, že moje děti nekouří ze stejných důvodů. Nějaký film na tom nemůže nic změnit. |
Ignác 2.4.2007 22:01Re: Růst počtu dětských kuřáků |
BOMBON 2.4.2007 0:46je zvlastni, ze ackoliv jedine, o cem me autor nechtel presvedcit, totiz, ze by potreboval odbornou lekarskou pomoc, je nakonec jedine, o cem jsem po precteni jeho clanku presvedcen |
conqueror 2.4.2007 0:39No... No dobře. Ale že by zase ty zlé USA byly kolébkou tabakizmu? To může vyslovit jen ...(doplňte dle vlastního uvážení). Někdy mám pocit, že jistí mudrlanti litují že Hitler, Stalin nebo Lenin se nenarodili v Americe. |
Rudolf 2.4.2007 8:44Re: No... Opravdu škoda, Hitler byl, jak známo agresivní nekuřák. Rovněž kouření v uniformě SS bylo protizákonné. |
abc 2.4.2007 9:27Re: Re: No... Bylo by zajímavé vědět, jestli mu kouření čistě osobně smrdělo, či zda uvědoměle vycházel z toho, že tabakista-závislák není dostatečně silný jedinec... |