Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Z DRUHÉHO KOPCE: Klukovské vzpomínky 333
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Dvořák 25.8.2015 22:38Taky je dobré mít pamatovací, tzv.zlaté číslo! Odpovídám, vidíte to číslo, ano? Takže si laskavě můžete odvodit že nemluvíte s žádným volem! A tím je hovor s výhodnou nabídkou ukončen volajícím ! |
V. Loula 25.8.2015 17:39zkušenost V rámci pojištění domácnosti jsem měl pojištěné i elektromorky. Jednou jsem uplatnil pojistnou událost - vyhořelý motorek vysavače - a zanedlouho přišel pojištovací agent s fantastickou nabídkou: Vyhodit ze smlouvy pojištění elektromotorků a dát tam pojištěné proti pádu meteoritů. Něco blábolil o Tunguzském meteoritu bla bla bla. Vyhodil jsem ho, a od té doby všechny agenty s teplou vodou shazuji se schodů, jak se objeví u dveří. |
M. Krátký 25.8.2015 15:55Mojí mámě, tehdy 92 roků vnutili internet, protože jim otevřela dveře - za zvýhodněnou cenu. Sestra jim tedy zavolala, aby to IHNED zrušili, nebo to celé dá do TV, protože máma nemá PC atd. trvalo jim to zrušení 14 dní - ale podařilo se zrušit - je to pakáž !!! |
F. Kusák 25.8.2015 9:38Taky mně to zvedá ze židle, hlavně, když po nějakém marketingovém průzkumu, Vám hlas v telefonu oznámí, že kvůli věku již nepatřím do jejich cílové skupiny. Ale z toho už jsem dávno vyrostl, navíc, dnes si musíme dát pozor i na uzavírání obchodních smluv tzv. distančním způsobem, tedy i po telefonu. Zásada je s nikým neznámým nekomunikovat, a to ani telefonem nebo po internetu nebo přes branku zahrádky. Je to paranoidní, ale nic jiného nám nezbývá. |
V. Fiala 25.8.2015 9:22Dobrý den, jsem váš osobní... bankovní poradce... Já vím, já si na vás pamutiji, jak vám převod vkladní knížky z dědictví na mé konto trval hodinu a nakonec to musela udělat vaše kolegyně a zabralo jí to asi tak pět minut. Děkuji, nemám zájem. |
P. Kmoníček 25.8.2015 8:55Stejné, ne-li horší je to s UPC televizí.Zavedli nový,horší produkt a nelze z něho vystoupit jinak,než zrušením smlouvy.Ne návratem k původnímu produktu,ale jen zrušením. |
V. Kolman 25.8.2015 8:55DOBRÝ DEN. JSEM XY. MÁTE CHVILKU ČASU? NEZDRŽUJI VÁS? Nemám chvilku času, zdržujete mě! Sbohem! Adekvátní slušná odpověď pro "hučiče", kteří nabízejí "ještě výhodnější tarif". |