Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
VE VZDUCHU: Čechoviny 79
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Petr M 20.9.2009 21:14Let s CSA Létal jsem s CSA na lince Montreal -Praha.vzdyvyborné jidlo a piti co si kdo rekl. Jednou z Prahy jsem letel se synem, ktery v ten den slavil narozeniny. Leteli jsme v business class. Synovi jsem domluvil navstevu pilotni kabiny,coz byl pro nej nezapomenutelny zazitek a ja jsem jeho narozeniny oslavoval sampusem. Stesti ,ze na letisti na nas cekale dcera s autem. Dnes jsem nucen létat s KLM a ten rizek si brat sebou je asi dobry napad.Jeste ,ze mohu konzumovat ten alkohol, jinak bych to asi neprezil! |
Schumacher 3.9.2009 16:10Někteří chlastaj čistící špiritus, já jsme na tom obráceně. K svátko od kolegy dostal flašku Finlandie. Vodku nemusim, považuju to sprosté pití tak akorát na ožrání huby nebo do klamady pro holky. Na flašku napsal čistící prosttředek na displeje, nepít ! A pucuju tím displeje. Úspěšně bez zanechaných stop vypucuje i lesklý displej notebooku (kat aby spral za ten lesklej háklivej fujtalbl). Na rozdíl od denaturáku příjemně voní, nezanechává stopy a poměr lihu a vody je optimální. Kdyby bylo po mém, zrušil bych spotřební daň z lihu. Metylalkohol ? Zlé jazyky tvrdí, že sem tam v problémové čtvrti odstavená a zapomenutá cisterna s metylalkoholem by odstranila problém s nepřízpůsobivým obyvatelstvem.... Problém není v tom, že některý lidi chlastaj kdejaké svinstvo, ale v tom, že než se uchlastaj dlouho to trvá a mezitím otrvují život ostatním. Já bych si vždycky přije se soudkem, meťák se dá dobře míchat s benzínem a zvyšuje oktanové číslo. Jednou se bude hodit do palivových článků. A v tramínu se ho moc nevyskytuje, pančované bílé hole jsou mi lhostejné. |
i.h. 3.9.2009 9:01No ale dotycny mistr mel docela pravdu, jedna z moznych denaturaci ethanolu (pitneho lihu) je methanol, ktery je na cisteni jeste lepsi a samozrejme zadne stopy nezanechava. Pri piti ovsem dochazi k situacim podle hesla "Nalejvej, vole, uz se stmívá !". Az zas takova sranda to ovsem neni. |
havránek 3.9.2009 8:30Velmi dobré pane Čech, létám velmi často, zejména do Bruselu a tu sladkou housku s rostlinnou šunkou, nebo sýrem z palmového oleje fakt nemusím. Hrůza. |
Mgr. Milda 3.9.2009 7:33Dobré služby bývaly hlavně pro papaláše s mnohým pak letušky ve službách pokračovaly i po přistání, v hotelu. Podle nezaručených zpráv byl tak dobře obsloužen i náš soudruh (bývalý, dnes pan) president. Jinak se svět dnes dělí ve dvě skupiny, ta jedna si krátí cestu stálým pojídáním a popíjením, zde bych vyzvedl arabské linky, třeba Syrian Airlines, ta druhá, asketická, se spokojí dvěma v papírku zabalenými keksy a čajem, příklad Air India. Obé jsem vyzkoušel, u Arabů jsem docela jistě kilo přibral. |
Jenik 4.9.2009 0:17Re: Dobré služby bývaly hlavně pro papaláše Soudruhu Magore, zajisté máš na mysli posledního soudruha prezidenta, tedy Husáka, a ten už dávno (po křesťanském pomazání - pozoruhodné) poodešel. Jinak, soudruhu, necpi se mezi slušné lidi a táhni na novinky. |
honzak 3.9.2009 6:37rotační kontakty u ruských radarů se taky čistily lihem. Dle výkazů to byla pečlivě a často prováděná práce! |
jj 3.9.2009 5:16Líh v odmrazovačích Líh se používal v odmrazovačích i u ruských vojenských letadel MIG. Jako záklaďák v začátku šedesátých let jsem sloužil na letišti v Pardubicích jako spojař a když přistávali rusáci v rámci cvičení Varšavské smlouvy, tak první co mechanici udělali, když byla letadla na stojánce bylo to, že vypustili odmrazovače. Tolik ožralejch pak na letišti zas dlouho nebylo. Neslyšel jsem ale, že by vypouštění dělali u našich letadel, tehdy samozřejmě taky migů. Nejspíš už tam byl nějaký náhražkový sajrajt. Nevím na čem přistávali rusáci doma, ale v Pardubicích by nejraději vyryli brázdu do betonu, jak brzdili až se od pneumatik kouřilo. Už tehdy před šedesátýmosmým nikdo rusáky zvlášť nemiloval, ale piloti se vždycky společně ožrali na jednu hromadu. |
MF 3.9.2009 7:04Re: Líh v odmrazovačích U našich Migů se také používal čistý líh ale byl přísně evidovaný a hlídaný /zaplombovaný/ a v TOPu byl v trezoru. K němu se nešlo dostat. |
mechanik 3.9.2009 15:29Re: Líh v odmrazovačích U Migů se používaly pilotní obleky, které se na tzv. výškovém vybavení čistily čistým lihem. Takový čistý líh zapíjený 40% vodkou, na to si člověk musel zvyknout. |
Topýr 3.9.2009 4:44Jiná doba No jo, jenže kdysi letět letadlem, to bylo něco. Dnes, když aerolinky nalévají ty davy do letadel div ne zednickou lžicí, není snad důvod dělat z éra létající Praha Expo 58. Takže ten řízek sebou mi připadá jako docela dobrý nápad. |
qwerty 3.9.2009 2:41S tematem to souvisi jen vzdalene, ale minuly tyden jsem delal na 64 Vette co si podomacku opravuje jeden pan mechanik z letiste Dulles a fakt doufam, ze ty letadla spravuje lip nez ten ubohej sportak. Mozna ze ma na letadla kucharku a podle ty dela, ale autak starej ctyricet pet let, tam uz kucharka nestaci. |
seniorka 3.9.2009 1:13Poděkování Pane Čechu,děkuji,bude se mě dobře usínat,otřu monitor.Snad se mě nebude zdát o delikatesách u Aeroflotu.Vnučky mě nechtějí dodnes věřit!Přeji vše dobré.... |
Lida 3.9.2009 1:02Jen poznamka |
Lida 3.9.2009 1:02Je to pravda ? |
Lida 3.9.2009 1:01Prosim! Mily a vazeny pane pametniku,podivejte se vpondeli nadruhy dil serialu VYPRAVEJ !!!Co tomu rikate ????Takhle vypadal rok 1964 a dale ???Moc diky,Lida K. |
Jirka 3.9.2009 1:07Re: Prosim! Já jsem vydržel na první díl koukat 20 minut,pak jsem zhnuseně přepnul.Je to blbý,jak Ordinace v růžové zahradě. |
mil 3.9.2009 5:41Re: Prosim! Kam se to na ni hrabe! |
fox 3.9.2009 7:21Re: Prosim! bohužel,blbý a hodně nepřesné. |
Kecal. 3.9.2009 14:03Re: Prosim! A rudochům se to nelíbí? |
kája 3.9.2009 0:24Díky! Ach jo, dobré služby na palubě zůstanou jen vzpomínkou |
Severin 3.9.2009 8:43Re: Díky! Ale kdepak, jenom to chce zaplatit si business class, a přijde to skoro na stejnou cenu, co stála ekonomická třída před 30 a více lety a cestujete pohodlněji než tehdy (samozřejmě přepočítáno v tehdejší hodnotě peněz). Jak správně podotýká pan Topýr nahoře, cestování letadlem v ekonomické třídě se stalo masovým turismem za "masové" ceny, a tak platí české pořekadlo "za málo peněz, málo muziky". Pro zajímavost, loni jsem našel letenku z roku 1969, kdy jsem letěl z Madridu do Kodaně. Samozřejmě ekonomickou třídou. Když jsem si přepočetl hodnotu peněz (tak zvané inflační očistění) na dnešní hodnotu, zjistil jsem, že dnes by mne letenka na stejné trati v business class společnosti SAS přišla dokonce o 2,65% laciněji, než tehdejší letenka ekonomická. A o tom to je. Samozřejmě i business class se liší podle společnosti, u některé to není nic moc, některé Vás obslouží jako vysokou šlechtu, ale tomu bylo tak i dříve v ekonomické třídě, kdy ceny byly stejné (a vysoké) u všech aerolinek. Když už zaplatit za business class, chce to vědět, kterou společností letět a které se vyhnout , pokud samozřejmě máme možnost volby. |
jhm 3.9.2009 17:33Re: Díky! Business Class má pouze jednu nevýhodu, je vepředu v letadle zatímco je statisticky prokázáno že při leteckých nešťestích více přežívají ti co sedí v zadu v letadle. Tak si vyberte. :) |
Severin 3.9.2009 21:45Re: Díky! Rozdílnost na šanci přežití mezi přední a zadní částí letadla při těžkých haváriích je sice opravdu statisticky prokázána, ale ten rozdíl je tak maličký, že to při relativní bezpečnosti létání hraje mikroskopickou roli. Kromě toho u některých typů havárií je šance na přežití naopak větší v předu letadla. Tak si vyberte.:) |